whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اندیکاتور اسکالپ ترید پرشین الیت

اندیکاتور مخصوص شکارچیان بازار ارز دیجیتال و فارکس و ... .

indicators

✅ این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره.

✅ از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و ... استفاده کنید.

✅ تنها فقط داشتن یک اکانت داخل tradingview لازمه. تا ما دسترسی این اندیکاتورو براتون ارسال کنیم.

✅ دوستانی که تمایل به خرید این اندیکاتور دارن به صورت لایف تایم می تونیم بفروشیم تا خودتون اسکالپ ترید انجام بدید.

جهت شروع سفارش فیلتر شکن خود را روشن کرده و بر روی دکمه پایین کلیک کنید.
آشنایی با سایت تریدینگ ویو و داشتن اکانت داخل این سایت. پرایس اکشن و رسم محدوده های کلیدی حمایت مقاومتی ( در صورتی که محدوده هارو نمی تونید به دست بیارید از قسمت فورکست VIP سایت ما یا عکس چارت هایی که قرار می دهیم , داخل کانال تلگرام می تونید کمک بگیرید )
زمانی که قیمت به محدوده مهم حمایت مقاومتی می رسه ، اندیکاتور رو روشن می کنید. با کمک واگرایی هایی که داخل اندیکاتور می بینید، وارد پوزشین لانگ یا شورت می شوید . با استفاده از این اندیکاتور میزان خطای شما در ترید ها نزدیک به صفر خواهد شد.
از تایم فریم ۱ دقیقه الی روزانه جواب می ده. هر‌ چقدر تایم فریم بالاتر ، دقت معاملاتی بیشتر.
هیچ مشکلی نیست، این اندیکاتور برای تمامی ورژن های رایگان و‌ پولی داخل تریدینگ ویو قابل اجرا می باشد . بعد از خرید , ما به شما لینک اختصاصی دریافت و اجرا این اندیکاتور را ارسال خواهیم کرد.

صفر تا صد فروش اندیکاتور


استفاده از اندیکاتور در تحلیل تکنیکال به تریدر کمک می کند تا با دیدی بازتر نسبت به بازار اقدام به خرید و فروش در بازار نماید. اما بسیاری از تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که برخی اندیکاتور ها اگر با تحلیل های دیگر همزمان استفاده شوند و یا برخی قوانین در دستور یک اندیکاتور عوض شود، می توانند نتایج بهتری داشته باشند. به همین دلیل، بزرگان بازار و تحلیل گران حرفه ای اقدام به طراحی و کد نویسی اندیکاتور های جدید کردند و با فروش اندیکاتور های vip کمک بسیار خوبی به سرمایه داران بزرگ کردند.

برترین اندیکاتور های موجود در بازار


تحلیل گران حرفه ای بازار های سرمایه مانند فارکس یا بازار رمز ارزها زمانی به دنبال استفاده از اندیکاتور ها می روند که نیاز داشته باشند روند یک سهم یا ارز دیجیتال را به طور دقیق بررسی نمایند. اما این بررسی نیز شرایط و ویژگی های متعددی دارد که عبارتند از: در حالت اول اندیکاتور ها در نمودار های خود، هشداری هایی برای تغییر روند سهم یا ارز دیجیتال نمایش می دهند که این هشدار ها در روند قیمت خود سهم قابل مشاهده نیست. در حالت دوم اندیکاتور ها یکی از بهترین ابزار ها برای پیش بینی روند قیمت سهم یا رمز ارز هستند و به وسیله آن ها و همچنین بررسی قیمت گذشته سهم می توان اقدام به خرید سهم یا رمز ارز نمود.

بهترین اندیکاتور مخصوص اسکالپ


روش اسکالپ یکی از روش های معاملاتی در بازار های بزرگ مالی است که در زیر مجموعه معاملات روزانه قرار می گیرد. برای انجام این سبک معاملات، تسلط کافی و کامل بر اندیکاتور مخصوص اسکالپ بسیار مهم و ضروری است. با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات و برترین اندیکاتور مخصوص اسکالپ را به شما معرفی کنیم. برای یادگیری دقیق و سریع اندیکاتور مخصوص اسکالپ، کافیست با ما در ارتباط باشید تا علاوه بر ارائه پکیج آموزش اندیکاتور مخصوص اسکالپ به شما، بهترین سیگنال ارز دیجیتال را نیز در اختیارتان قرار دهیم.

توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

comment ایمان
اندیکاتور خوبیه برای چک کردن واگرایی ها . تلفیق کردم با بخش کانال های سیگنالتون اینجوری جواب بهتری گرفتم تا اینکه صرفا فقط با اندیکاتور ترید کنم. چون گاهی اخبار منفی یا مثبت وارد بازار می شه و اندیکاتور به تنهایی نمی تونست روند درست لانگ و شورت رو بهم بده .