whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Baby Doge Coin

1400/12/12 ساعت 20:35


از وقتی دوج کوین (Doge Coin) پا به عرصه ارزهای دیجیتال نهاد، راه را برای سایر سگ ها  نیز باز کرد. هر کدام از آنها در قالبی جدید و با اسمی متفاوت پا به عرصه وجود نهادند. ارز دیجیتال Baby Doge Coin یا همان توکن BabyDoge نیز یکی از همان هاست. همانطور که از نام این میم کوین مشخص است، خود را به نوعی "بچه دوج کوین" می داند و از همان نژاد است. طرفداران دوج کوین دست به ساخت این میم کوین در بازار زدند. امروز به معرفی این ارز دیجیتال و خصوصیات آن می پردازیم تا بیشتر و بهتر با آن آشنا شوید. پس تا انتها همراه ما باشید.

ارز دیجیتال Baby Doge Coin چیست؟

 

*بیبی دوج

ارز دیجیتال Baby Doge Coin، نسخه دیگری از ارز دیجیتال دوج کوین در بازار است. در واقع، یک میم کوین دیگر که سر و صدای زیادی در بازار کریپتو به راه انداخته است. ارز دیجیتال Baby Doge Coin یا همان Baby Doge چند ترفند زیرکانه و درس مهم را از پدر خود، دوج کوین به ارث برده است. با بکار بستن آن ترفندها نیز توانسته توجه اهالی بازار را به شدت به خود جلب کند. در واقع، ارز دیجیتال Baby Doge Coin به نوعی سرعت تراکنشات خود را بهبود بخشیده و دارای یکسری جذابیت های جانبی دیگر نیز است. یکی از این جذابیت ها، سیستم استیکینگِ هوشمندِ یکپارچه آن است که موجب خاصیت ضدتورمی بسیار بالای آن میشود. با همین قابلیت هاست که قصد تحت تاثیر قرار دادن پدرش را دارد.

این میم کوین، به هولدرهایش پاداش میدهد. یعنی هرچه ارز دیجیتال Baby Doge Coin بیشتری در کیف پول خود داشته باشید، در هر تراکنش به صورت خودکار پاداش بیشتری نیز می گیرید. شعار معروفی نیز دارد که می گوید فقط دوستش داشته باشید، نوازشش کنید و آن را نگه دارید. به همین منوال نیز شاهد رشد توله سگ زیبای خود باشید. به این ترتیب 5% به ازای هر تراکنش بین تمامی هولدرهای ارز دیجیتال Baby Doge Coin، این بچه سگ دوست داشتنی، توزیع می گردد. چه از این بهتر!

 

*بیبی دوج، به خاطر ضدتورمی بودنش، در طول زمان کمیاب شده و ارزش آن افزایش می یابد.

ارز دیجیتال Baby Doge Coin در ماه ژوئن 2021 راه اندازی شده است. این توکن، طرح های بلندپروازانه ای در سر دارد که تا حدودی میتواند آن را از سایر میم کوین های بازار متمایز کند. از جمله آنها میتوان به ایجاد NFT، GameFi و توسعه کمک های خیریه ای برای حیوانات خانگی اشاره کرد. البته اینها فقط بخش کوچکی از رویای این ارز دیجیتال است.

سازندگان و تیم توسعه ارز دیجیتال Baby Doge Coin نیز مانند سایر میم کوین های بازار نامشخص است. این توکن، بر روی زنجیره هوشمند بایننس تعریف شده و با اتریوم نیز سازگار است. توکن BabyDoge از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده میکند و بر 21 اعتباردهنده گوناگون متکی است تا به تمرکززدایی بیشتر شبکه خود کمک کند.

وجه تمایز ارز دیجیتال Baby Doge Coin

 

*بخشی از طرح های بیبی دوج، امور خیریه برای حیوانات است.

آنچه بیش از همه ارز دیجیتال Baby Doge Coin را با سایر میم کوین های بازار متمایز می کند، اول از همه ویژگی ضدتورمی آن است. در واقع، همین قابلیت است که در طول زمان موجب کمتر شدن عرضه این توکن و در نتیجه افزایش ارزش آن می شود. افراد با داشتن این توکن در والت خود میتوانند از 5% کارمزد تراکنشاتی که بین جامعه توزیع میشود، بهره مند شوند. در نتیجه هرچه ارز دیجیتال Baby Doge Coin بیشتری در کیف پول داشته باشند، سود به مراتب بیشتری نیز کسب خواهند کرد. مورد دوم، برخی قابلیت های بیبی دوج است که در اکثر میم کوین های دیگر بازار دیده نمیشود. برای مثال میتوان به کارت بیبی دوج و اپلیکیشن موبایل آن اشاره کرد. ارز دیجیتال Baby Doge Coin با پلتفرم های معروفی چون Shopify و Magento فعالیت دارد. همچنین، در زمینه کمک های خیریه ای به حیوانات، نجات آنها و ساخت پناهگاه هایی برای آنها نیز فعال است.

بیبی دوج را از کجا تهیه کنیم؟

 

*تهیه بیبی دوج از پنکیک سواپ

اگر قصد خرید ارز دیجیتال Baby Doge Coin را دارید، میتوانید از طریق صرافی های معتبری که از بیبی دوج پشتیبانی می کنند، اقدام کنید. از جمله این صرافی ها، میتوان به Gate.io، یونی سواپ، پنکیک سواپ، LBANK، Bitget و غیره .. اشاره کرد. فراموش نکنید، سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به طور کلی و ذاتاً پرخطر است. وقتی صحبت از میم کوین ها و شت کوین های بازار به میان می آید، این خطرها صدها برابر بیشتر نیز میشود. پس همواره مدیریت سرمایه و ریسک را در بحث میم کوین ها رعایت کنید و با تحقیق و تحلیل کامل به سمت این حوزه قدم بردارید.

ارز دیجیتال Baby Doge Coin

کلام آخر

برای استعلام لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال و دریافت بهترین و معتبرترین سیگنال ارز دیجیتال، به پرشین الیت مراجعه نمایید. پرشین الیت، مجموعه ای متشکل از حرفه ای های بازار ارز دیجیتال است. این مجموعه با رصد دقیق بازار، بهترین و ایده آل ترین گزینه ها را برای افراد شناسایی کرده و در اختیار آنها قرار میدهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.