whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

1401/07/04 ساعت 03:57


همانطور که می دانید یک تحلیلگر فنی خوب یک سهام یا یک کالا می تواند درآمد زیادی داشته باشد و پول زیادی برای خود به دست آورد، اما یک تحلیلگر فنی خوب یک ارز دیجیتال می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به ثروت برسد و در بازار سیگنال ارز دیجیتال به شهرت زیادی دست یابد. ما در این مقاله ابزار های حرفه ای و مبتدی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را بررسی کرده و برای شما شرح خواهیم داد. 

مفهوم تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

تجزیه و تحلیل تکنیکال شامل استفاده از اندیکاتور های محاسباتی برای ارزیابی روندهای آماری برای پیش بینی جهت قیمت در بازار کریپتو است. این کار با نگاه کردن به تغییرات قیمت گذشته و داده های حجم انجام می شود تا مشخص شود بازار ارزهای دیجیتال چگونه کار می کند و پیش بینی می کند که چگونه بر تغییرات قیمت در آینده دور یا نزدیک تأثیر می گذارد. 

سرمایه گذاران برای تجارت مطمئن روش های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بازارهای ارزهای دیجیتال را ارزیابی می کنند و فرصت های معاملاتی را از طریق روند قیمت و الگوهای مشاهده شده در نمودارها شناسایی می کنند. آنها بر این باور هستند که فعالیت های معاملاتی گذشته و تغییرات قیمت یک کریپتو، شاخص های ارزشمند و اطلاعات مفید در تعیین قیمت و فعالیت آینده هستند.

سه فرض اساسی در تحلیل تکنیکال 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بر سه فرض استوار است که در این بخش آنها را بررسی کرده و برای شما شرح می دهیم. 

1. بازار خودش تخفیف دهد 

این فرض بر این است که هر چیزی در بازار که می تواند بر قیمت کوین ها تاثیر بگذارد در قیمت آن منعکس می شود. قیمت هر آنچه را که باید در مورد یک دارایی رمزنگاری بدانید به شما نشان می دهد. برای بررسی و تعیین حرکات قیمت دارایی کریپتو، نیازی نیست عوامل اساسی را در نظر بگیرید.

مثلاً اگر متوجه شدید که قیمت یک دارایی کریپتو در حال کاهش است. می توانید از اطلاعات موجود در نمودار مانند الگوی کندل، میزان افت قیمت و سایر اطلاعات تکنیکال استفاده کنید تا بدانید که آیا سرمایه گذاری در چنین ارز دیجیتالی در چنین زمانی سود اور است یا باعث ضرر و زیان می شود.

2. حرکت قیمت در یک روند

 نمودار های قیمت همیشه روندها را نشان می دهد، حتی در حرکات تصادفی بازار، صرف نظر از بازه زمانی که استفاده می کنید. کندل سبز و قرمز الگوی روند و جهت قیمت را نشان می دهد.

فرض بر این است که قیمت ها از یک روند پیروی می کنند. یک تغییر حرکت قیمت در آینده به احتمال زیاد از یک روند ثابت پیروی می کند. روند قیمت می تواند صعودی، نزولی یا جانبی (به سمت راست) باشد.

3. تاریخ خود را تکرار می کند

معمولا ماهیت تکراری بازار کریپتو به این معنی است که تجزیه و تحلیل الگوهای قبلی می تواند به شما در پیش بینی حرکات آتی بازار کمک کند.

 فعالان و کاربران بازار معمولاً واکنش های ثابتی نسبت به اتفاقات بازار در طول زمان نشان می دهند. اگرچه برخی از الگوهای نمودار مدت ها پیش شکل گرفته اند، اما همچنان مهم تلقی می شوند زیرا ممکن است دوباره تکرار شوند.

چهار ابزار و شاخص اصلی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال 

چهار ابزار و شاخص زیر معمولاً برای انجام تجزیه و تحلیل تکنیکال هنگام معامله ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

1. نمودار کندل استیک

معمولا معامله گران نمودارهای کندل استیک را ترجیح می دهند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد حرکت قیمت نشان می دهند. هر کندل نشان دهنده فعالیت یک. کریپتو در بازه زمانی است که برای تجزیه و تحلیل تجارت انتخاب می کنید. بنابراین، اگر در یک بازه زمانی هشت ساعته کار می کنید، هر کندل نشان دهنده حرکت قیمت هر هشت ساعت خواهد بود.

هر شاخص کندل از بدنه و فتیله تشکیل شده است. بدن می تواند سبز (به معنای افزایش) یا قرمز (کاهش) باشد.

کندل های سبز نشان می دهد که یک معامله بالاتر از قیمت افتتاحیه آن بسته شده است یعنی این معامله سودمند می باشد. پایه قیمت افتتاحیه را نشان می دهد در حالی که قسمت بالایی قیمت آخر و فروخته شده را نشان می دهد. از سوی دیگر، کندل های قرمز نشان می دهد که معاملات کمتر از قیمت افتتاحیه بسته شده است و به معنای ضرر در معامله می باشد. فتیله کندل استیک نشان می دهد که قیمت در بازه زمانی چقدر بالا و پایین بوده - قله بالای فیتیله بالاترین قیمت را نشان می دهد، در حالی که نوک فیتیله پایه پایین ترین قیمت معامله را نشان می دهد.

2. حمایت و مقاومت 

درک سطوح حمایت و مقاومت به شما کمک می کند سطوح مهم و تاثیر گذار نمودار را به راحتی تفسیر کنید. آنها سطوحی از قیمت خاص هستند که بازار به سختی از آنها فراتر می رود. سطح حمایت نقطه ای از این نمودار است که قیمت ها از حرکت پایین رفتن متوقف می شوند و به نزولی رفتن خود ادامه نمی دهند، در حالی که مقاومت نقطه ای است که قیمت بازار نمی تواند بیشتر افزایش یابد.

 سطح حمایت به نظر می رسد نقطه جهشی برای قیمت کوین ها باشد. هنگامی که بازار به آن نقطه سقوط می کند، دوباره رشد می کند. از سوی دیگر، هنگامی که قیمت به سطح مقاومت که به عنوان یک مانع بالایی عمل می کند، افزایش می یابد باید انتظار کاهش یافتن آن را داشته باشید.

هنگامی که این سطوح را شناسایی کردید، می توانید از آنها برای پیش بینی قیمت بازار خود استفاده کنید. مقاومت نقطه ای است که به احتمال زیاد در فشار صعودی متوقف می شود و قیمت دوباره شروع به کاهش می کند، در حالی که حمایت نقطه ای است که احتمال بازگشت صعودی (برای افزایش قیمت) وجود دارد.

3. خطوط روند

این شاخص برای ترسیم روندهای بالقوه در بازار استفاده می شوند و اشکال مختلف و زیادی دارند. معامله گران همچنین خطوط روند متعددی را برای ترسیم الگوهای پیچیده تر و سخت تر رسم می کنند. خط روند یک خط واحد است که نقاط مختلف قیمت بالا و پایین را به هم متصل می کند. هرچه نقطه قیمت بیشتر به خط متصل شود، روند قوی تر است.

4. باندهای بولینگر

این شاخص همچنین به شما کمک می کند تا حرکت قیمت کریپتو ها را اندازه گیری کنید. باند معمولاً با استفاده از میانگین متحرک ساده 20 روزه با جمع و کم کردن یک انحراف استاندارد از میانگین متحرک اندازه گیری می شود. همچنین هنگامی که قیمت بازار بالاتر از باند بولینگر بالایی باشد، نشان دهنده این است که در آن زمان خرید بیش از حد می باشد و اگر پایین تر از باند پایین باشد، به عنوان پیش فروش در نظر گرفته می شود.
در ادامه چند ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال که کارایی بیشتری برای مبتدیان دارد را به شما معرفی خواهیم کرد. 

بیت کوین یکی از این ارزهای رمزنگاری معروف است. برای سرمایه گذاری روی آن، باید تحلیل تکنیکال پشت بیت کوین را درک کنید و آن را جدی بگیرید. در غیر این صورت، بدون تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، تجارت ارزهای دیجیتال به یک بازی حدس زدن خطرناک تبدیل می شود!

 این محتوا کمی فنی است، اما برای کمک به مبتدیان برای درک اصول اولیه بیت کوین و اینکه چگونه تحلیل تکنیکال می تواند به آنها در تصمیم گیری های آگاهانه در سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ کمک می کند. اگر می خواهید سرمایه گذار موفقی در ارزهای رمزنگاری شده باشید، نکات مهم این محتوا را از دست ندهید.

 چرا افراد مبتدی باید با بیت کوین شروع کنند؟

اگر در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، تشخیص و تفکیک ارزهای دیجیتال قابل اعتماد از ارزهای دیجیتال غیرقابل اعتماد بسیار دشوار است. 

برای مثال چندین ارز رمزپایه که عموما "ام ام کوین" نامیده می شوند، مانند شیبا اینو Dogecoin دوج کوین، Shiba Inu و پو کوین Poocoin، در چند وقت اخیر ظاهر شده اند و بخش بزرگی از سرمایه گذاری خود را برای سرمایه گذاران تازه کار هزینه کرده اند.

 از سوی دیگر، بیت کوین یک ارز دیجیتال امن تر (حتی می توان گفت امن ترین) برای سرمایه گذاری است. این ارز دیجیتال پر سر و صدا اولین رمز ارزی است که به وجود آمده و اخیراً به بالاترین حد تاریخ (ATH) بیش از 65000 دلار در هر بیت کوین رسیده است ! 

در اینجا چند دلیل دیگر برای اعتماد به سرمایه گذاری بیت کوین وجود دارد:

  1. غیرمتمرکز ترین ارز دیجیتال
  2. نشانه کاهش قیمت
  3. کاغذ سفید در دسترس عموم
  4. مکانیسم اثبات کار (PoW).
  5.  توکنومیک شفاف

مرور کلی در تجزیه و تحلیل تکنیکال 

در حالت کلی، دو نوع سرمایه گذار بیت کوین وجود دارد:

  1. HODLers - افرادی که بیت کوین را بدون قصد فروش برای چندین سال خریداری می کنند و سرمایه گذاری دراز مدت می کنند. 
  2. معامله گران – افرادی که بیت کوین را می خرند و قصد دارند آن را به سرعت با سود بفروشند. در این روش اگر می خواهید با سرمایه گذاری در بیت کوین، پول خود را سریع تر از روش های قدیمی رشد دهید، تقویت مهارت های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بسیار امر مهمی است.

تحلیل تکنیکال از مفهوم الگوهای قیمت از گذشته و شاخص های فنی برای تجزیه و تحلیل نمودارها و پیش بینی حرکات آتی قیمت استفاده می کند. این را می توان در هر بازاری، از جمله ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وقتی به درستی انجام شود، به شما کمک می کند تا پایین ترین و بالاترین قیمت بیت کوین را در بازه های زمانی مختلف پیش بینی کنید. چنین پیش بینی هایی به شما کمک می کند تا در مورد خرید بیت کوین با قیمت خوب و فروش با سود، تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده ها بگیرید که کاملا به تجارت شما کمک بزرگی می کند.

شروع با شاخص های تحلیل تکنیکال بیت کوین

برای شروع تحلیل تکنیکال، به پلتفرمی نیاز دارید که ابزارهای قابل اعتماد و پیشرفته را برای همین کار فراهم کند. WazirX، یک صرافی ارز دیجیتال هندی که توسط بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان، Binance پشتیبانی می شود، همه ابزارهای لازم و موارد دیگر را برای یک مبتدی فراهم می کند تا تحلیل تکنیکی بیت کوین را شروع کند.

در اینجا دو شاخص برای شروع که مبتدیان می توانند از آن استفاده کنند وجود دارد:

1. میانگین وزنی متحرک (MAW)

این اندیکاتور به شما کمک می کند روند قیمت را با در نظر گرفتن میانگین قیمت های گذشته یک دارایی کریپتو در یک دوره معین پیگیری کنید. شما می توانید دوره را به یک بازه زمانی مناسب برای تولید سیگنال های قابل اعتماد در نمودار معاملاتی زمان واقعی تنظیم کنید. میانگین های متحرک بینش هایی را در مورد جهت بازار ارائه می دهد و به تعیین قیمت ورودی تجارت خوب کمک می کند.
دو نوع متداول میانگین متحرک وجود دارد: میانگین متحرک ساده، که میانگین کل قیمت ها را در یک دوره خاص نشان می دهد، و میانگین متحرک نمایی، که جدیدترین قیمت ها را بدون در نظر گرفتن حرکات قبلی قیمت ترجیح می دهد. رایج ترین میانگین های متحرک مورد استفاده، میانگین های متحرک 10،20، 30،50، 100 و 200 روزه هستند.

 MAW برای سنجش وضعیت بازار کلی که تمام بازار را در بر می گیرد استفاده می شود. این امر با تجزیه و تحلیل نوسانات قیمت در وقوع میانگین متحرک کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می شود. میانگین متحرک با گرفتن میانگین نقاط داده در یک دوره زمانی مشخص محاسبه می شود. و می توان گفت آسان ترین روش است. 

تصویر بالا MAW هر دوی BTC/USDT را نشان می دهد.

 با مشاهده آن، می توانید نتیجه بگیرید که وقتی خط MAW (خط آبی) بالای میله ها باشد، نشان دهنده روند نزولی است. به همان صورت، هنگامی که خط MAW زیر است، نشان دهنده یک روند صعودی است.

 توجه داشته باشید که MAW ترجیحاً باید برای تجزیه و تحلیل حرکات قیمت در یک دوره کوتاه تر (روزها یا ساعت ها) و نه در دوره های طولانی مانند ماه ها یا سال ها استفاده شود.

2. اندیکاتور قدرت نسبی (RSI)

RSI یک "اندیکاتور حرکت" است. این شاخص با مقایسه میزان رشد و افزایش قیمتی که اخیرا رخ داده با رکوردهای اخیر برای اندازه گیری سرعت و تغییر حرکات قیمت عمل می کند. میزان اندازه گیری آن حداقل 1 و حداکثر 100 است. همچنین یک باور عمومی وجود دارد که می گوید RSI برای خرید باید زیر 30 و برای فروش بالای 70 باشد. همچنین می توان گفت RSI یک شاخص نوسانی است که نشان می دهد یک دارایی بیش از حد خرید شده است یا بیش از حد فروخته شده. در محدوده 0 تا 100 اندازه گیری می شود. زمانی که ارزش RSI یک دارایی کریپتو زیر 30 باشد، بیش از حد فروش می شود و زمانی که مقدار RSI به بالای 70 می رسد، نشان دهنده قیمت دارایی بیش از حد خرید است. وضعیت بیش از حد خرید یک سیگنال فروش قوب است، در حالی که وضعیت فروش بیش از حد نشان دهنده یک فرصت خرید خوب است.

اندیکاتور ها برای پیش بینی در مورد اینکه قیمت بیت کوین (BTC) به کدام سمت حرکت خواهد کرد، استفاده می شود. اندیکاتورهای بیت کوین ابزارهای محاسباتی هستند که ممکن است به معامله گران در پیش بینی حرکت قیمت ارزهای دیجیتال با دقت بیشتر کمک کنند. سپس داده های فرمول ها بر روی یک نمودار رسم می شوند و در کنار یا روی نمودار معاملاتی قرار می گیرند و به معامله گران اجازه می دهند تا تصمیم گیری کنند.

 اگرچه سیگنال های بیت کوین نمی توانند تغییر قیمت دقیق را تضمین کنند، اما تاثیر آن ها را در تجارت نمی توان نادیده گرفت و همچنین می توان فهمید که قیمت ها در چه حد و در چه جهتی حرکت می کند.در نتیجه از حرکت آنها می توان فهمید که تقریبا تا زمان مشخص قیمت ها در چه جهتی حرمت می. کنند چرا که احتمال معکوس شدن آنها کم است. اندیکاتور ها از نمودارها و معادلات محاسباتی استفاده می کنند تا چشم انداز بهتری از کارهایی که خریداران و فروشندگان در آینده انجام می دهند ارائه دهند.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید نمودار RSI جفت BTC/USDT را نشان می دهد.

 همانطور که از مثال بالا مشاهده می کنید، بیت کوین هر بار که RSI به پایین ترین حد خود می رسید یک روند صعودی نشان می داد و زمانی که RSI به اوج می رسید یک روند نزولی را نشان می داد. 

3. فراکتال ویلیامز 

این اندیکاتور یک شاخص حرکت است و بر اساس فرمول ADX می باشد. ویلیامز فراکتال یک شاخص عالی برای یک نمای ماکروسکوپی سریع از روند حرکت است.
 این شاخص نوسانی قدرت هر دو حرکت صعودی و نزولی قیمت یک دارایی را نشان می دهد.

 بیایید این را با مثالی از جفت BTC/USDT توضیح دهیم.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اکثر فلش های رو به بالا با کاهش قیمت و اکثر فلش های رو به پایین با افزایش قیمت همراه هستند.

 نقطه ضعف این شاخص این است که اغلب چندین نقطه مثبت کاذب تولید می کند. بنابراین، استفاده از اندیکاتورهای دیگر مانند ADX و RSI در ارتباط با فراکتال ویلیامز برای تصمیم گیری بهتر در معاملات توصیه می شود.

انتقادهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال 

یکی از انتقادات اصلی به تحلیل تکنیکال این است که تاریخ و زمان دقیقاً و صد در صد به همان شکل تکرار نمی شود و این دلیل تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را ضعیف می کند. این منتقدان معتقدند الگوهای قیمت چندان مفید نیستند.

یکی دیگر از انتقادات علیه تحلیل تکنیکال این است که تنها در برخی موارد صحیح کار می کند و نتایج متناقضی ایجاد می کند.

 تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نیز محدود به مطالعه الگوهای نمودار و روند بازار است. همچنین از جنبه مطالعه و در نظر گرفتن نحوه عملکرد یک جامعه کریپتو یا سایر عوامل اساسی که بر قیمت تأثیر می گذارند، غفلت می کند.

تحلیل های فنی تنها زمانی مرتبط و کارآمد تر می شوند که بازار به مسیر خاصی حرکت کند. به این معنا که نمی تواند حرکتی را پیش بینی کند که به تحلیل زمینه اساسی نیاز دارد.

معایب تحلیل تکنیکال 

 ابزارها و اندیکاتور های تکنیکالی که در بالا ذکر شد، افزودنی های مفیدی به استراتژی تجارت ارز دیجیتال شما خواهند بود. بسیاری از سرمایه گذاران برای تصمیم گیری های تجاری به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تکیه می کنند. در واقع برخی فقط به تحلیل تکنیکال اعتقاد دارند. با این حال، ترکیب تحلیل تکنیکال و بنیادی یک رویکرد منطقی تر برای معاملات در نظر گرفته می شود.

 تحلیل بنیادی در مقابل تحلیل تکنیکال 

تحلیل بنیادی مبتنی بر این ایده است که قیمت یک دارایی توسط عوامل اساسی مانند عملکرد شرکت، مدیریت و اندازه بازار تعیین می شود.

از طرفی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هیچ عامل اقتصادی یا بنیادی را در نظر نمی گیرد. این صرفاً بر روی نمودار و شاخص هایی مانند RSI، MACD و الگوهای کندل استیک متمرکز است.

بهترین اندیکاتور ها برای تجارت رمزنگاری چیست؟

در ادامه بهترین اندیکاتورها برای تجارت ارزهای دیجیتال به اختصار معرفی می‌شود:

1. میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD)

MACD که به عنوان میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) نیز شناخته می شود، یک اندیکاتور پرکاربرد برای معاملات ارزهای دیجیتال است. این اندیکاتور به دلیل سهولت استفاده و توانایی آن در ارائه سیگنال های معاملاتی ارزهای دیجیتال قوی و قابل دسترس است.

MACD یک شاخص دنبال کننده از روند کریپتو ها است که ارزیابی می کند آیا حرکت کوتاه مدت قیمت از حرکت بلند مدت قیمت پیروی می کند یا خیر، و اگر نه، برای تعیین اینکه آیا تغییر روند درست است یا خیر استفاده می شود. MACD چهار عنصر دارد: خط MACD، خط سیگنال، خط صفر و هیستوگرام.

هنگامی که خط سیگنال با خط MACD ترکیب می شود، همانطور که آنها همگرا، واگرا و متقاطع می شوند، پایه ای برای بسیاری از سیگنال های معاملاتی می شود.

2. شاخص تجارت MYC

شاخص معاملاتی MYC یک اندیکاتور شخصی و محرمانه است که تجزیه و تحلیل روند و نوسانگرهای مومنتوم را ترکیب می کند تا مشخص کند که چه زمانی یک ارز دیجیتال وارد روند صعودی یا نزولی می شود.

خط روند یک عنصر حیاتی از اندیکاتور هایی است که نشان می دهد آیا هنگام افزایش قیمت سیگنال طولانی تولید می شود یا نه که اگر باشد نشانه اقزایش قیمت دارد، و آیا هنگام کاهش قیمت سیگنال کوتاه چاپ می شود یا خیر و در این صورت نشانه ماهش قیمت دارد.

MYC، بر خلاف RSI یا Bollinger Bands، نه تنها یک نقطه خروج پیشنهادی را برای تمرکز معامله گران توصیه می کند، بلکه یک نقطه ورود توصیه شده را نیز ارائه می دهد.

OBV

OBV اندیکاتوری است که از جریان حجمی یک ارز دیجیتال برای پیش بینی تغییرات قیمت و تعیین میزان سیگنال های قوی برای خرید یا فروش یک دارایی استفاده می کند و یک چشم انداز کلی به شما می دهد. 

کلام آخر

برای نتیجه گیری می توان گفت تجارت بیت کوین قطعاً یک بازار پر سود اما همراه با خطر است، بازاری که بسیاری از مردم می خواهند در آن شرکت کنند. با این حال، قبل از شروع معامله، شناخت بازار ارزهای دیجیتال حائز اهمیت می باشد.

تحلیل ها به شما این فرصت را می دهند تا تجارت موفقی داشته باشید. مطالعه و عمل کردن به این تحلیل ها باعث می شود خطر و اشتباه کمتری کسب و کار شما را تهدید کند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اطلاعاتی در مورد روندهای بازار به خصوص روندهای کوتاه مدت می دهد، در حالی که تحلیل بنیادی معمولاً اطلاعاتی را ارائه می دهد که می تواند استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت شما را راهنمایی کند. انجام تحلیل بنیادی همچنین شما را از حرکات کوتاه مدت بازار آگاه می کند. در نتیجه ترکیبی از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال نتایج معاملاتی بهتری را به همراه خواهد داشت.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.