whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی و بررسی بهترین های کیف پول ارز دیجیتال

1400/09/21 ساعت 16:43


کیف پول ارز دیجیتال پارامتری می‌باشد که در حوزه ارزهای دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا شما هنگامی که یک ارز دیجیتال را خریداری می کنید باید پس از خریدتان حتماً آن را به یک کیف پول انتقال دهید تا بدین صورت امنیت آن را افزایش دهید. اگر شما می خواهید یک کیف پول بسیار مهم و معتبر را انتخاب کنید می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از بهترین و امن ترین کیف پول ها بپردازیم.

بررسی انواع کیف پول ارز دیجیتال

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی بهترین های کیف پول ارز دیجیتال بپردازیم بهتر است در رابطه با انواع آنها کمی صحبت کنیم. در حالت کلی کیف پول ها به دو نوع سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری تبدیل می شوند. نوع سخت افزاری کیف پول ها به این صورت کار می‌کند که شما باید از یک دستگاه استفاده کنید و آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل کنید و بدین صورت دسترسی شما به کیف پول تان امکان پذیر می شود. اما کیف پول های نرم افزاری به صورت یک نرم افزار بر روی موبایل و کامپیوتر شما نصب می شوند و شما به راحتی می توانید دارایی خود را به آن انتقال دهید. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که درست است که کیف پول های نرم افزاری به صورت یک نرم افزار هستند اما امنیت بسیار زیادی دارند.

بررسی کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از بهترین و امن ترین کیف پول ها در بین کیف پول های نرم افزاری می باشد. این کیف پول در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک زیر شاخه برای صرافی بایننس از سازندگان این کیف پول خریداری شد. از مهم ترین ویژگی‌ های کیف پول تراست ولت می توان به این موضوع اشاره کرد که این کیف پول به صورت کامل غیر متمرکز می باشد و همچنین سازندگان این کیف پول به هیچ وجه بر روی کلید های خصوصی پشتیبان گیری کیف پول کنترلی ندارند. این کیف پول از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که از جمله آنها می توان به امکان دیدن قیمت به صورت آنی، تبادل ارزها، دسترسی به DApp ها و همچنین انتقال امن ارز های دیجیتال اشاره نمود. نکته ای که باید در رابطه با کیف پول تراست ولت بگوییم این می باشد که این کیف پول در گوگل پلی دارای تعداد دانلودی در حدود ۱۰ میلیون می باشد که این رقم به خوبی نشان دهنده محبوبیت این کیف پول است.

 

image

کیف پول تراست ولت

بررسی کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری متامسک

کیف پول ارز دیجیتال متامسک در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ConsenSys ساخته شد. این کیف پول از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۹ به عنوان یک افزونه بر روی مرورگر های کامپیوتر ها نصب می‌شد اما در سال ۲۰۱۹ شرکت این کیف پول تصمیم گرفت تا یک نسخه موبایلی برای این کیف پول عرضه کند و بدین صورت نسخه اندروید و ios کیف پول متامسک در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. پس از اینکه این کیف پول برای پلتفرم های اندروید و ios منتشر شد شهرت این کیف پول تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرد و موجب شد تا بسیاری از کاربران این کیف پول را بشناسند و حتی از آن استفاده کنند. کیف پول متامسک دارای یک سری ویژگی ها می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهم ترین ویژگی‌ های کیف پول متامسک این می باشد که تعداد کاربران آن زیاد است، بر طبق اطلاعات به طور ماهانه چیزی در حدود ۵ میلیون نفر کاربر فعال در شبکه این کیف پول وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های این کیف پول این می باشد که شما از طریق تعداد زیادی از دستگاه ها می توانید به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید و همچنین از دیگر ویژگی های این کیف پول می ‌توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد به گونه‌ای که از نظر برخی از گروه‌ ها و شرکت ‌های امنیتی این کیف پول در سطح بسیار بالایی قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی ‌های کیف پول متامسک این می باشد که شما می توانید با استفاده از این برنامه از طریق کردیت کارن یا مستر کارت به خرید ارز دیجیتال بپردازید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که امکان خرید در برخی از کشورها وجود ندارد.

 

image

کیف پول متامسک

بررسی کیف پول ارز دیجیتال اتمیک ولت

کیف پول اتمیک ولت یکی دیگر از کیف پول های نرم افزاری می باشد که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این کیف پول تقریباً برای همه پلتفرم ها عرضه شده است که از جمله این پلتفرم ها می‌توان به ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و ios اشاره کرد. کیف پول اتمیک والت از حدود ۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌ کند و همچنین ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به امنیت آن اشاره کرد. یکی دیگر از امکاناتی که این کیف پول دارد این می باشد که شما می توانید با استفاده از آن برخی از ارز های دیجیتال را استیک کنید.

 

image

اتمیک ولت

بررسی کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر

کیف پول سخت افزاری یکی از بهترین کیف پول ها در بین کیف پول های سخت افزاری می باشد این کیف پول در دو نوع S و X عرضه شده است. این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین از تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند. در حالت کلی پیشنهاد می شود تا اگر قصد خرید این کیف پول را دارید نوع  Xآن را خریداری کنید زیرا علاوه بر اینکه امنیت و سرعت بیشتری نسبت به نوع S دارد از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا کار شما راحت‌تر شود. همچنین اگر شما قصد خرید از وب سایت هایی غیر از وب سایت اصلی این کیف پول را دارید حتما مطمئن شوید که قبل از شما کسی جعبه آن را باز نکرده باشد زیرا در غیر این صورت ممکن است تا کسی به کلید های خصوصی پشتیبان گیری کیف پول شما دسترسی پیدا کرده باشد و هنگامی که شما ارز های خود را به این کیف پول انتقال دهید شخصی که به کیف پول شما دسترسی دارد تمامی ارزهای شما را به سرقت ببرد. در رابطه با قیمت کیف پول لجر نوع X باید بگوییم اگر شما بخواهید این کیف پول را از وبسایت اصلی آن خریداری کنید باید برای نوع X باید قیمتی در حدود ۱۱۹ دلار را پرداخت کنید و همچنین برای نوع S باید قیمتی در حدود ۵۹ دلار را پرداخت کنید. نکته دیگری که در رابطه با این کیف پول وجود دارد این می باشد که این کیف پول علاوه بر کامپیوتر ها برای پلتفرم های اندروید و ios نیز نرم افزار منتشر کرده است که شما می توانید با استفاده از آن ها کیف پول خود را مدیریت کنید.

 

image

کیف پول سخت افزاری لجر

بررسی کیف پول سخت افزاری ترزور

کیف پول ترزور یکی دیگر از انواع کیف پول های سخت افزاری می باشد که از لحاظ امنیت و سرعت بعد از کیف پول لجر قرار می‌گیرد. این کیف پول نیز در دو مدل One و T ارزه شده است. این کیف پول نسبت به کیف پول سخت افزاری لجر از تعداد ارزهای دیجیتال کمتری پشتیبانی می کند اما در حالت کلی کیف پول مناسب و عالی می باشد و قیمت نوع T از نوع S کیف پول لجر کمی پایین‌تر است. کیف پول ترزور از مزایای زیادی بهره می برد که از جمله مهم ترین آنها امنیت و سرعت بسیار زیاد آن است. کیف پول ترزور مدل One در سال ۲۰۱۴ به طور کامل عرضه شد. در رابطه با وزن نوع One باید بگوییم که وزن این کیف پول فقط ۱۲ گرم می باشد. همچنین اگر شما بخواهید مدل وان این کیف پول را خریداری کنید باید چیزی در حدود ۵۵ دلار را پرداخت کنید. مدل T کیف پول ترزور در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و نسبت به مدل One از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می‌کند و وزن آن چیزی در حدود ۲۲ گرم می باشد. همچنین شما برای خرید این کیف پول باید چیزی در حدود ۱۶۹ دلار را هزینه کنید. کیف پول های ترزور همانند کیف پول های لجر از یک سری نرم افزار ها برخوردار هستند که شما می توانید با استفاده از این نرم افزارها به مدیریت کیف پول خود بپردازید.

 

image

کیف پول ترزور

سیگنال برای خرید ارز های دیجیتال

اگر شما قصد خرید هر نوع ارز دیجیتالی را دارید باید یک نکته بسیار مهم را به شما بگوییم و آن این می باشد که حتماً قبل از خریدتان از خدمات سیگنال دهی که توسط گروه ‌های مختلف ارائه می‌شود استفاده کنید. زیرا این خدمات باعث می شود تا شما بتوانید در بهترین زمان ممکن ارز مورد نظرتان را خریداری کنید تا بدین صورت سود بیشتری را به دست آورید. یکی از بهترین گروه هایی که خدمات سیگنال ارز دیجیتال ارائه می‌کنند، گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) هستند. این گروه بسیار دقیق و پیشرفته می باشند و خدماتی که به شما می دهند به شما کمک می کند تا بهترین سود را به دست آورید. علاوه بر آن این گروه یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به کاربران خود می دهد تا بدین صورت کاربران بتوانند خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که از آنها راضی بودند اشتراک ویژه را خریداری کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.