whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال shiba

1401/08/17 ساعت 10:02


ارز دیجیتال shiba طوفانی عجیب در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است و به همین دلیل هم افراد زیادی قصد خرید این ارز دیجیتال را دارند. بدین ترتیب، افراد بسیار زیادی می‌خواهند در این ارز سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند در مدت‌زمان کمی به سود قابل‌توجهی برسند. اما به نظر شما آینده این ارز دیجیتال چگونه است؟ ما در این نوشتار، قصد داریم اطلاعاتی درباره شیبا اینو در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال بپردازید.

رمز ارز شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال محبوبی به شمار می‌رود که در سراسر دنیا شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که شیبا اینو آینده فوق‌العاده خوبی دارد و به همین دلیل هم حتی سرمایه‌گذاری در آن را به سایر افراد نیز پیشنهاد می‌کنند. اما قبل از همه چیز، خوب است اطلاعاتی درباره این ارز دیجیتال محبوب به دست بیاورید و بدانید که هدف از تولید شیبا اینو چیست. این مقاله کمک زیادی به شما می‌کند تا بدانید که تا چه حد روی سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال حساب باز کنید.

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس، آسوده‌خاطر ترید کنید. در بهترین گروه ارز دیجیتال عضوشوید تا ضریب ریسک کم‌تری متحمل شوید. کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی شما را به طرز شگفت‌انگیزی به جلو هدایت می‌کند تا بتوانید در معاملات ارز دیجیتال خود پرسود باشید.

ارز دیجیتال shiba چیست؟ 

شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بر پایه اتریوم (ERC-20) است که شخصی ناشناس با نام ریوشی در سال 2020 آن را ایجاد کرد. اما به نظر شما چرا ارز دیجیتال shiba نام گرفت؟ این کلمه در زبان ژاپنی نام نژاد نوعی سگ شکاری است که شمایلی دقیقاً مشابه لوگوی دوج کوین دارد. به همین دلیل لوگوی شیبا اینو نیز مانند لوگوی دوج کوین و دقیقاً شبیه به یک سگ شکاری است.

ازآنجاکه شیبا طرفداران بسیار زیادی در میان سرمایه‌گذاران دارد و از نظر ظاهری نیز تا حد بسیار زیادی شبیه به دوج کوین است، بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال آن را قاتل دوج کوین می‌دانند. این موضوع بدان معنی است که آن‌ها اعتقاد دارند شیبا اینو می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌ها برای دوج کوین باشد.

لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال به عنوان یک توکن ERC-20 شناخته می‌شود و به همین دلیل هم بلاکچین اختصاصی مخصوص به خود ندارد. اما به نظر شما دلیل انتخاب بستر اتریوم از طرف ریوشی برای شیبا اینو چه بود؟ بنیان‌گذار این ارز دیجیتال اعلام کرده که مهم‌ترین دلیل وی برای انتخاب بستر اتریوم، امنیت بالای آن است. ازآنجاکه اتریوم یک بستر غیرمتمرکز است، می‌توانید از امنیت فوق‌العاده آن مطمئن باشید.

شیبا اینو یا میم کوین؟

نکته مهمی که درباره ارز دیجیتال shiba باید بدانید، این است که این ارز دیجیتال به‌عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود. اما میم کوین چیست؟ میم‌ها همان تصاویر و جوک‌های به اشتراک گذاشته شده در برنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی هستند که در یک شرایط زمانی خاص بسیار ترند شده‌اند. به بیان دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که مهم‌ترین دلیل وجود میم‌ها این است که نشان‌دهنده نوعی شوخی و خنده هستند.

بدین ترتیب، می‌توان این‌گونه گفت که پیدایش میم کوین‌ها رابطه تنگاتنگی با تصاویر و میم‌های اینترنتی موجود در برنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی دارد. شاید برای شما جالب باشد که در حال حاضر بیشتر از 80 میلیون میم کوین در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند و بسیاری از آن‌ها طرفداران زیادی در بازار دارند و افراد زیادی به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری در آن هستند.

به نظر شما آینده ارز دیجیتال شیبا چگونه است؟ سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند که بهترین پیش‌بینی‌ها را درباره این میم کوین را به دست بیاورید. برای دسترسی به قیمت ارز دیجیتال شیبا، می‌توانید به دنبال کانال سیگنال ارز دیجیتال باشید و با عضویت در این کانال، از جدیدترین قیمت‌ها آگاه شوید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ارز دیجیتال در حال حاضر یکی از کم‌ارزش‌ترین میم کوین‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این بدان معنی است که برای خرید آن نیاز به هزینه زیادی ندارید و با حداقل هزینه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. به دلیل همین قیمت پایین ارز دیجیتال shiba است که تقریباً همه افراد توانایی سرمایه‌گذاری در آن را دارند. این موضوع را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این ارز دیجیتال به شمار آورد.

نحوه کارکرد ارز دیجیتال shiba

شیبا اینو یک ارز دیجیتال جامعه محور است که قصد دارد به صورت غیر متمرکز کار خود را به انجام برساند. این پروژه بلاکچینی مانند بسیاری از پروژه‌های دیگری که در این حوزه فعالیت می‌کنند، یک توکن اصلی مخصوص به خود دارد. توکن این پروژه شیب (SHIB) نام دارد. اگر شما هم می‌خواهید از پروژه شیبا اینو استفاده کنید، باید از این توکن محلی برای پرداخت، ذخیره و حتی سهام‌گذاری در این ارز دیجیتال استفاده کنید.

لازم به ذکر است که پروژه شیبا اینو فقط به همین عملکرد محدود نمی‌شود و عملکرد آن بسیار گسترده‌تر است. از جذاب‌ترین بخش شیبا اینو این است که با استفاده از صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ، کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی توکن‌های خود را تبادل کنند. برای استفاده از این صرافی، شما هیچ نیازی به احراز هویت ندارید و تنها کافی است که کیف پول خود را متصل نمایید. به علاوه، شما این امکان را دارید که نقدینگی این صرافی را تکمیل کرده و در ازای آن پاداش بگیرید.

البته توجه داشته باشید که توکن محلی این پروژه تنها به شیب (shib) محدود نمی‌شود و توکن‌های دیگری با نام‌های لیش (LEASH) و بون (BONE) نیز در این پروژه فعالیت می‌کنند که هر دوی آن‌ها نیز مبتنی بر ERC-20  کار می‌کنند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال شیبا 

علاوه بر عملکرد منحصربه‌فرد ارز دیجیتال shiba و این پروژه، شیبا اینو ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر نیز دارد که خوب است از آن‌ها مطلع شوید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه این است که بسیاری از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران را برطرف کرده است و این موضوع باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه، افزایش تراکنش‌های آن شده است. 

تسریع تراکنش‌ها

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال، سرعت تراکنش‌هاست که شیبا اینو در تلاش است تا تراکنش‌ها را تا حد امکان تسریع بخشد. کاربران می‌توانند در کمترین زمان به بیشترین توکن‌های شیبا اینو دسترسی داشته باشند. به علت ناشناس بودن این ارز دیجیتال، می‌توانید نسبت به امنیت آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن باشید دارای شما حتماً در امان خواهد بود.

عملکرد ساده 

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کار کردن با شیبا اینو این است که سطح کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به همین دلیل هم حتماً نیازی نیست شما در این زمینه تخصص داشته باشید. بدین ترتیب، حتی افراد معمولی هم به‌راحتی می‌توانند در این بازار خرید و فروش و سرمایه‌گذاری کنند. تنها چیزی که برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال نیاز دارید، این است که به اینترنت دسترسی داشته باشید و بتوانید با کامپیوتر یا گوشی هوشمند کار کنید.

این رمز ارز به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند به تمام نیازهای روزانه کاربران پاسخ دهد. بدین ترتیب، کاربران و سرمایه‌گذاران می‌توانند از ارز دیجیتال شیبا استفاده کرده و کارهای روزمره خود را به پایان برسانند. برای مثال، ارز دیجیتال shiba  به آن‌ها کمک می‌کند تا به‌راحتی از فروشگاه‌های مختلف با استفاده از کارت اعتباری خرید کنند یا به صورت آنلاین پول پرداخت کنند.

مبادله بین ارزهای فیات 

بااین‌حال، اگر می‌خواهید از این ارز دیجیتال برای کارهای تخصصی‌تری استفاده کنید هم دست شما کاملاً باز است. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این رنگ رمز ارز این است که کاربران می‌توانند از این ارز دیجیتال برای مبادله بین ارزهای فیات یا حتی بیت کوین استفاده نمایند.

امنیت بالا

علی‌رغم همه این ویژگی‌های مثبت، آیا شما همچنان به دنبال یک ارز دیجیتال با امنیت بالا هستید؟ اگر به حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهید، باید بگوییم که ارز دیجیتال شیبا در این موضوع هم نیازهای شما را برآورده کرده است. این پروژه به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت رایگان از امتیاز محافظت از کیف پول خود بهره‌مند شوید و حتی می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، موجودی کیف پول خود را نیز افزایش دهید.

موجود در صرافی‌های بین‌المللی 

اگر تاکنون قانع شدید و می‌خواهید در ارز دیجیتال شیبا سرمایه‌گذاری کنید، خوب است بدانید که شما می‌توانید این رمز ارز را در تمام صرافی‌های معتبر بین‌المللی پیدا کنید. بعد از خرید این ارز دیجیتال هم می‌توانید به‌راحتی آن را به هر ارز دیجیتال دیگری که بخواهید، تبادل نمایید.

اپلیکیشن مخصوص شیبا اینو

ارز دیجیتال shiba دارای یک اپلیکیشن مخصوص است که کار کردن را بسیار راحت‌تر کرده است. این اپلیکیشن موبایل از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این اپلیکیشن، تنها کافی است که حساب کاربری خود را ایجاد کرده و به آن وارد شوید تا بتوانید برای خود کیف پول ایجاد کنید تا به راحتی و در کمترین زمان، ارز دیجیتال شیبا خریداری نمایید. با ورود به حساب کاربری خود، همچنین می‌توانید از آخرین و جدیدترین خبرها درباره این رمز ارز نیز اطلاعاتی کسب کنید.

آیا سرمایه‌گذاری در شیبا اینو خوب است؟

ارز دیجیتال شیبا در سال 2020 آغاز شد و به همین دلیل هم قدمت چندان زیادی ندارد. این موضوع باعث شده که بسیاری از افراد در باره آینده آن شک داشته باشد و مطمئن نباشند که آیا یک ارز دیجیتال نوپا می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی تلقی شود یا خیر؟ هنگامی‌که به نمودار قیمت شیبا اینو نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این ارز دیجیتال از زمان تاسیس تا به امروز رشد قابل‌توجهی داشته است.

البته فراموش نکنید که رشد آن از زمان تأسیس تا به امروز نمی‌تواند دلیل محکم و قانع‌کننده‌ای برای مفید بودن سرمایه‌گذاری بلندمدت آن باشد. فرض کنید که می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری سنتی انجام دهید. در جریان این کار، شما فقط به امید این‌که یک پشتوانه جریان نقدی فیزیکی دارید، از دارایی خود نگهداری می‌کنید. این در حالی است که این موضوع درباره شیبا اینو صدق نمی‌کند. دلیل این موضوع این است که هیچ جریان نقدی فیزیکی واقعی از شیبا اینو پشتیبانی نمی‌کند.

پس تنها دلیل برای افزایش قیمت ارز دیجیتال shiba چیست؟ تنها هنگامی قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا می‌کند، که سایر افراد تمایل به خرید ارز دیجیتال شما با قیمت بالاتر را داشته باشند. بدین ترتیب، می‌توان این‌گونه گفت که مهم‌ترین محرک کلیدی در افزایش قیمت شیبا اینو، حدس و گمان است. زمانی که احساس خوش‌بینی بیشتری درباره این ارز دیجیتال وجود دارد، مطمئنا افراد بیشتری نیز برای خرید آن اقدام کرده و در نتیجه، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا را دارید، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که در زمان مناسب آن را خریده و در زمان درست هم به فروش برسانید. قبل از سرمایه‌گذاری خوب فکر کرده و با افراد آگاه در این زمینه مشورت نمایید. ازآنجاکه شیبا اینو از سال 2020 تاکنون رشد قابل‌توجهی داشته است، شاید بتوانیم درباره آینده پیشروی آن نیز تا حدودی خوش‌بین باشیم.

آیا شیبا اینو یک شت کوین است؟ 

تاکنون ما اطلاعاتی درباره معرفی ارز دیجیتال شیبا در اختیار شما قرار دادیم. گفتیم که شیبا اینو را می‌توان یک میم کوین در نظر گرفت که ابتدا با یک شوخی ساده شروع شد و بعد هم نتوانست رشد قابل‌توجهی داشته باشد. بااین‌حال، باید بدانید که برخی از افراد اعتقاد دارند ارز دیجیتال shiba  یک شت کوین است. 

توجه داشته باشید که هرگز نمی‌توان با قاطعیت درباره بودن یا نبودن یک شت کوین صحبت کرد. این در حالی است که با بررسی شواهد درباره آن می‌توانیم این موضوع را بررسی کنیم. در ادامه دلایلی را مشاهده می‌کنیم که برخی از افراد اعتقاد دارند شیبا اینو یک شت کوین است. اگرچه نمی‌توان با قطعیت گفت که شیبا اینو یک شت کوین است یا خیر، اما بهتر است با احتیاط درباره این ارز دیجیتال رفتار کنیم تا بتوانیم از آن سود قابل‌قبولی به دست بیاوریم.

عدم انتشار وایت پیپر

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برخی از افراد اعتقاد دارند شیبا اینو یک شت کوین است، این است که این ارز دیجیتالی هیچ‌گونه وایت پیپری ندارد. اما وایت پیپر چیست؟ وایت پیپر به‌عنوان یک سند بازاریابی تلقی می‌شود که در آن طراحان و مؤسسان یک ارز دیجیتال مشکلی در جامعه بازار دیجیتال را مطرح کرده و با ارائه آن پروژه، در صدد رفع آن مشکل هستند. به بیان دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که وایت پیپر نشان‌دهنده هدفمند بودن یک ارز دیجیتال است که به نظر می‌رسد شیبا اینو هیچ‌گونه وایت پیپری را ندارد.

ناشناس بودن نام سازنده 

همان طور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم، شخصی ناشناس با نام مستعار ریوشی ارز دیجیتال شیبا و این پروژه را ساخته است. به‌طورکلی، هیچ اطلاعات دقیق و یا اسم واقعی از شخص سازنده ارز دیجیتال shiba وجود ندارد و به همین دلیل هم شاید مخفی بودن نام سازنده یکی دیگر از دلایلی باشد که برخی از افراد اعتقاد دارند شیبا اینو یک بیت کوین است.

نداشتن بلاکچین اختصاصی 

داشتن بلاکچین اختصاصی تأثیر بسیار مهمی‌در پشتیبانی ارزهای دیجیتال دارد. این در حالی است که ارز دیجیتال شیبا اینو هیچ‌گونه بلاکچین اختصاصی مخصوص به خود ندارد و این موضوع می‌تواند باعث شود که پشتوانه آن تا حد زیادی دچار تردید شود. 

قبل از این هم به اختصار توضیح دادیم که ارز دیجیتال شیبا اینو در بستر بلاک چین اتریوم کار می‌کند که باز درصد مشخص کارمزد، کار خود را به انجام می‌رساند. لازم به ذکر است که هیچ‌گونه سقف ارزهایی در این بستر وجود ندارد و به همین دلیل هم انتظار می‌رود که شاید در آینده تو گل‌های بیشتری از این ارز دیجیتال منتشر شود.

فاقد راه‌حل‌های جدید 

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، مهم‌ترین دلیل تولید یک ارز دیجیتال این است که بتواند مشکل خاصی را تعریف کرده و با ارائه یک پروژه، مشکل را رفع کند. شاید به نظر شما خنده دار باشد، اما گاهی اوقات سازنده برخی از ارزهای دیجیتال مشکلات ساختگی تعریف می‌کنند و برای راه‌حل آن پروژه و ارز دیجیتال خود را ارائه می‌دهند. 

ارز دیجیتال شیبا هیچ‌گونه راه حل جدیدی برای هیچ مشکلی به ارمغان نیاورده است. به بیان دیگر، ارز دیجیتال shiba هیچ مشکلی را رفع می‌کند و به همین دلیل هم شاید بتوان نتیجه گرفت که شیبا اینو یک شت کوین است.

رشد قیمتی فوق‌العاده زیاد

پیش‌ازاین نیز به اختصار توضیح دادیم که ارز دیجیتال شیبا در سال 2020 تولید شده‌اند و تاکنون با رشد قیمتی فوق‌العاده زیادی روبرو شده است. البته نمی‌توان با قطعیت درباره این موضوع اظهار نظر کرد و نمی‌توان به یقین گفت که هر ارز دیجیتالی که قیمت زیادی دارد، لزوما به معنای شت کوین بودن است. بااین‌حال، باید بدانید که اغلب شت کوین‌هایی که تاکنون شناسایی شده‌اند در یک دوره از بخشودگی خود با رشد قیمت فوق‌العاده سنگینی مواجه شدند.

صرافی‌های میزبان ارز دیجیتال شیبا

طبق اطلاعاتی که در بالا توضیح دادیم، هرگز نمی‌توان به قطعیت گفت که شیبا اینو یک شت کوین است یا خیر. این ارز دیجیتال که قیمت فوق‌العاده خوبی دارد و تقریباً هرکسی می‌تواند آن را سرمایه‌گذاری کند و در چندین صرافی به فروش می‌رسد. اما از کجا می‌توانیم ارز دیجیتال را بخریم؟ 

محبوبیت فوق‌العاده زیاد ارز شیبا باعث شده است که اغلب صرافی‌های محهور نیز این ارز دیجیتال را در لیست معاملات خود قرار دهند که یکی از این صرافی‌ها بایننس است. شما با احراز هویت بایننس می‌توانید به‌راحتی این ارز دیجیتال را دریافت و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. 

علاوه بر بایننس، صرافی‌های دیگری نیز ارز دیجیتال shiba را ارائه می‌کنند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یونی سواپ، صرافی کوینکس، پولونیکس، صرافی کوکوین، صرافی Hoo، بیت مارت،‌هات بیت، صرافی CoinBene و بیت فارکس اشاره کرد.

برای خرید ارز دیجیتال شیبا چه کنیم؟

اگر تصمیم به خرید ارز دیجیتال شیبا گرفتید و می‌خواهید در این بذر سرمایه‌گذاری کنید شما می‌توانید در کمترین زمان به‌راحتی این کار را به انجام برسانید. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال نیاز به هیچ‌گونه تخصص زمینه‌ای در این حوزه ندارید و تقریباً هر کسی می‌تواند ارز دیجیتال شیبا را خرید و فروش کند.

برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو، در ابتدا باید یک کیف پول مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال بسازید. بعد از انتخاب کیف پول مورد نظر خود وقت ساختن آن می‌رسد. بعد از این مرحله، موقع به آن می‌رسد که اتریوم را خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از آن از دیجیتال شیبا را مبادله نمایید. زیرا همان طور که گفتیم، این ارز دیجیتال مبنی بر اتریوم کار می‌کند و برای خرید آن حتماً باید اتریوم داشته باشید.

در بخش بعدی می‌توانید یکی از صرافی‌های که ارز دیجیتال شیبا را ارائه می‌دهند را انتخاب کرده و در آن حساب باز کنید. در بخش قبل، برخی از بهترین صرافی‌هایی که این ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند، مشاهده می‌کنید. صرافی‌های بایننس و یونی سواپ از بهترین گزینه‌ها برای خرید ارز دیجیتال shiba هستند.

یعد از باز کردن حساب در یکی از این صرافی‌ها، وقت آن می‌رسد که توکن را پرداخت کنید تا بتوانید به میزان مورد نیاز خود، ارز دیجیتال شیوا دریافت نمایید. اگر می‌خواهید دو گوشی خریداری شده خود را ذخیره کنید، می‌توانید با استفاده از کیف پول این کار را به انجام برسانید.

کلام آخر

ارز دیجیتال shiba  یکی از بهترین و محبوب‌ترین میم کوین‌های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی در میان سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال دارد. این ارز دیجیتال که از سال 2020 فعالیات خود را آغاز کرد، تابلو رشد قابل قبولی داشته است و توانست خود را به همه ثابت کند. ما در این مقاله اطلاعاتی درباره این ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دادیم. همچنین توضیح دادیم که برخی از افراد اعتقاد دارند شیبا اینو یک شرکت مهم است. با وجود همه این واقعیت‌ها، باز هم افراد زیادی قصد خرید و سرمایه‌گذاری آن را دارند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.