whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

دستیار ترید ارز دیجیتال

همان طور که می‌دانید در حال حاضر تمام بازارهای سنتی مالی، دارای ساعت کاری مشخصی جهت فعالیت هستند و در همان مدت مشخص نیز نوسانات محدودی دارند. از این رو معمله‌گرها می‌توانند طی این زمان، معاملات خود را به راحتی مدیریت کنند. اما بازار ارز دیجیتال در تمام ساعات شبانه ‌روز فعال بوده و اصلا تعطیلی ندارد. به همین خاطر هم تریدرها برای مدیریت معاملات خود ممکن است به دستیار ترید ارز دیجیتال نیاز داشته باشند.

در واقع کاربران برای این که بتوانند معاملاتی با بالاترین سود و کم ترین ضرر انجام دهند، باید تمام روز را پای سیستم بنشینند. البته با کمک دستیارهای ترید، امکان انجام معاملات با سود بیشتر افزایش می‌یابد و معامله‌ گران دیگر در لحظاتی که به بازار دسترسی ندارند، فرصت‌های معاملاتی مطلوب را از دست نمی‌دهند. در هر صورت اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این دستیارها به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما بمانید‌‌.

crypto_robot1

معرفی ربات دستیار ترید ارز دیجیتال

با توجه به ورود کاربران بی‌شمار در بازار رمز ارزها و همچنین شکل‌ گیری معاملات زیاد در سراسر دنیا به صورت شبانه ‌روزی، ربات‌های‌ دستیار ترید ارز دیجیتال به وجود آمده‌اند و بیشتر مراحل کار در این زمینه را به عهده می‌گیرند.

این ربات‌ها با کارایی منحصر به فرد خود از فرصت‌های موجود در بازارهای کریپتوکارنسی جهت کسب سود بالاتر استفاده می‌نمایند و معاملات را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. دستیارهای ترید در اصل با تجزیه و تحلیل بازار، معاملات را انجام می‌دهند و یک‌سری پارامترهای ثابت را در نظر دارند تا با کمک آن‌ها ریسک موجود در بازار را به حداقل برسانند.

البته ناگفته نماند در صورت انتخاب یک ربات دستیار ترید رمز ارز با عملکرد ضعیف، امکان ایجاد ضررهای سنگین نیز وجود دارد. این ربات‌ها مجموعه‌ نرم‌ افزارهایی هستند که در زمینه‌‌های مختلف می‌توانند به شما کمک کنند و به صورت 24 ساعته کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شکل خودکار انجام دهند.

این دستیارها می‌توانند طبق استراتژی‌های مختلف معامله ‌گری در بازار کریپتوکارنسی، به شکل خودکار ثبت سفارش نمایند. ربات‌های دستیار ترید ارز دیجیتال در حقیقت برای نظارت اجرای مبادلات و معاملات در دنیای ارزهای دیجیتال، با استفاده از ورودی‌های از قبل مشخص شده، طراحی شده‌اند.

crypto_robot2

الگوریتم‌های معاملاتی دستیار ترید ارز دیجیتال برای خرید و فروش

دقت داشته باشید که این دستیارهای ترید جهت تصمیم‌ گیری یا تشخیص روند شکل گیری بازار، از برخی الگوریتم‌های معاملاتی جهت خرید و فروش در کانال سیگنال ارز دیجیتال بهره می‌گیرند. از این رو ما قصد داریم در ادامه آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشید.

الگوریتم‌های مبتنی بر روند

ربات‌های دستیار ترید با کمک Trend Following Algorithms یا الگوریتم‌های مبتنی بر روند، معمولا حرکت ارزهای دیجیتال در بازار را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس معاملات طبق روند حرکت ارز مورد نظر صورت می‌گیرند. به همین دلیل هم موفقیت‌های زیادی کسب خواهد شد.

الگوریتم‌های بازار سنج

استفاده از این الگوریتم‌ها توسط دستیار ترید ارز دیجیتال به طور مداوم دامنه تقاضا را نشان می‌دهد و با استفاده از آن تلاش می‌کند که معامله ‌گران در مارکت با پایین ‌ترین قیمت خرید کنند اما ارزهای خود را با بالاترین قیمت به فروش برسانند. الگوریتم‌های بازار سنج یا Marketin-Making Algorithms به کنترل نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌نماید و اجازه نمی‌دهد سرمایه گذار سود زیادی از دست بدهد.

الگوریتم‌های تطبیقی

الگوریتم‌های تطبیقی به دستیارها کمک می‌کنند ارزهایی را مورد ارزیابی قرار دهند که احتمال بالا رفتن قیمت‌شان در بازار کریپتوکارنسی زیاد است. این الگوریتم در واقع ارزهایی که قیمت پایینی دارند اما امکان بازگشت‌شان به رده‌ بالاتر زیاد است، را پیدا می‌کند تا معامله گر سود زیادی به دست آورد و دچار ضرر نشود.

نحوه عملکرد ربات‌‌‌های دستیار ترید ارز دیجیتال

دستیار ترید ارز دیجیتال معمولا با صرافی‌های مختلف همچون صرافی بایننس ارتباط برقرار می‌کند و طبق دستورالعمل‌هایی که از پیش مشخص شده، معاملات مختلف را انجام می‌دهند. دقت داشته باشید که این عمل با ارائه دسترسی مجاز ربات به‌ حساب سرمایه گذار در صرافی‌ها انجام می‌شود. پس سعی کنید مراحل احراز هویت بایننس را به شکل صحیح انجام دهید.

بعد از راه اندازی و ارائه مجوزها، دستیار ترید خیلی سریع شروع به تجزیه‌ و تحلیل یا جمع آوری روند حرکت رمز ارزها در بازار می‌نماید و طبق استراتژی که از قبل توسط کاربر تعریف شده، معاملات را انجام می‌دهد.

ریات‌های ترید ارز دیجیتال معمولا 3 مرحله بررسی سیگنال ترید، تخصیص ریسک و اجرا را انجام می‌دهند و کمک می‌کنند سود معامله گر چند برابر شود. سیگنال ترید بعد از انجام بررسی‌ها و پیش بینی‌ها، معاملات را طبق تحرکات بازارهای مالی و همچنین شاخص‌های فنی مشخص می‌نماید.

بعد از آن ربات دستیار ترید ریسک را طبق پارامترهای ورودی که توسط کاربر تعیین شده، توزیع می‌نماید. توجه داشته باشید که این پارامترهای از قبل تعریف شده معمولاً مشخص می‌کنند که چه مقدار سرمایه باید در یک معامله اختصاص داده شود. در مرحله اجرا نیز ربات دستیار ترید ارز دیجیتال می‌تواند انواع معاملات را در بازار کریپتوکارنسی به شکل حقیقی انجام دهد.

crypto_robot3

مزایای استفاده از دستیار ترید ارز دیجیتال

ربات‌های دستیار ترید ارز دیجیتال می‌توانند فرصت‌های معاملاتی بسیار مناسبی را برای معامله‌ گران فراهم نمایند و به آن‌ها کمک کند تا کنترل دارایی‌های خود را به صورت شبانه روزی در بازار تحت کنترل داشته باشند.

از آن جایی که تمام هزینه‌های معامله باید در محاسبات آورده شود، دستیار ترید ارز دیجیتال با عملکردی که دارد بهترین معامله ممکن را برای کاربران خود انتخاب می‌نماید تا از هزینه‌های بالا جلوگیری نماید. انجام دادن ترید به کمک ربات‌‌های دستیار علاوه‌بر سودآور بودن، سردرگمی‌ها و پیچیدگی‌های موجود را هم کاهش می‌دهد.

افرادی که برای سرمایه گذاری در دنیای ارز دیجیتال از دستیار کمک می‌گیرند، می‌توانند خطاهای انسانی را به حداقل برسانند و جلوی ضررهای احتمالی را بگیرند. این دستیارها به ‌راحتی کار تجزیه‌، تحلیل و تفسیر آمار بازار مالی را به شکل خودکار انجام می‌دهند و داده‌های بازار را جمع ‌آوری می‌نمایند تا با تفسیر آن‌ها ریسک‌های موجود را محاسبه کنند.

با توجه به این که یکی از اصلی ترین دلایل شکست معامله گران احساسات است، این ربات‌های دستیار ترید احساسات را حذف می‌نمایند. تصمیم گیری ربات‌های معامله گر بدون آگاهی نیست و همین امر موجب افزایش سود خواهد شد.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال از لحاظ ویژگی‌های متمایز، بسیار منحصر به فرد بوده و نسبت به سایر بازارهای مالی، نوسانات بیشتری هم دارد. این بازار معمولا برای افرادی مناسب بوده که می‌توانند بازار را تحت سلطه خود قرار دهند. البته افرادی هم که از دستیار ترید ارز دیجیتال قوی برای سرمایه گذاری کمک بگیرند، می‌توانند شاهد نتایج بسیار عالی باشند. همچنین دقت داشته باشید که عضویت در پرمیوم تریدینگ نیز می‌تواند به کاربران کمک کند آگاهی و مهارت زیادی در زمینه ترید به دست آورند و به موفقیت‌های بیشتری برسند.

توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود