whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ویژگی ها و امکانات صرافی اوکی اکس ایرانی چیست؟

1400/09/18 ساعت 14:39


صرافی اوکی اکس یکی از صرافی های آنلاین رمزنگاری داخلی است که از سال 1396 فعالیت خود را در بازار خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شروع نمود. این شرکت تحت عنوان شرکت آماتیس در سال 1393 فعالیت خود را در زمینه های برنامه نویسی تحت وب شروع کرده بود.

از آنجا که ساکنین ایران که نیاز به مبادلات مالی با کشورهای خارجی داشتند و به دلیل برخی تحریم های مالی از این امکان محروم شده بودند. بنیانگذاران این شرکت به دنبال راه اندازی استارت آپ هایی بودند که بتوانند خدمات مالی و giftcard به دانشجویان و ایرانیان ساکن در خارج از کشور اعطا کنند. این شرکت همچنین فعالیت هایی در زمینه بازی های آنلاین داشته اند.

با اوج گیری بازارهای ارزهای دیجیتال گروه زیادی از کاربران ایرانی نیز در صدد شرکت در این معاملات سودآور گردیدند. ولی از آنجا که چندین صرافی مشهور بین المللی از جمله صرافی مشهور بایننس، معامله گران ساکن ایران را مورد تحریم قرار داده اند. پلتفرم صرافی اوکی اکس بر آن شد که جهت تسهیل کاربران ساکن ایران اقدام به راه اندازی صرافی ایرانی بنماید. بنابراین علاقمندان به شرکت در بازارهای ارزهای دیجیتال و کسب سود از این بازار، می توانند از طریق صرافی اوکی اکس که از پلتفرم های معتبر ایرانی می باشد، اقدام به خرید و فروش و مبادله ارزهای دیجیتال بپردازند.

صرافی اوکی اکس در سال های پس از راه اندازی فعالیت های خود در زمینه های برقراری معاملات نظیر به نظیر و تامین امنیت برای مبادلات خرید و فروش ارزهای رمزنگاری بسیار موفق عمل کرده است. این پلتفرم همواره به دنبال به روزرسانی عملیات خود بوده است.

صرافی اوکی اکسچنج از این پس بستری امن، سریع و با مناسب ترین نرخ کارمزد خواهد بود که شما به آسانی و بدون هیچ هزینه اضافی می توانید در هر لحظه از شبانه روز سفارشات خود را ثبت و به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید.

جهت شروع کار با صرافی okex ابتدا لازم است یک حساب کاربری باز کنند و سپس با واریز وجه ریالی به کیف پول ریالی خود در صرافی شروع به معامله ارزهای دیجیتال نمایند. کاربران برای واریز ریالی به کیف پول خود نیاز به تایید هویت دارند ولی در هنگام انجام معامله نیاز مجدد به تایید هویت نمی باشد.

آموزش کار با صرافی اوکی اکس راهی برای ثبت نام و ورود آسان کاربران به بازار ارزهای رمزنگاری و انجام متد های صحیح معامله با ارزهای رمزنگاری می باشد. در این صورت کاربران ایرانی با اطمینان خاطر به سرمایه گذاری در این ارزها روی آورده و می توانند کسب درآمد نمایند.

 

 

image

صرافی اوکی اکس

 

ویژگی های صرافی اوکی اکسچنج چیست؟

ویژگی های بارز صرافی OKEX که در وب سایت این صرافی آورده شده است، شامل موارد زیر می باشد:

 

·       یکی از مشهورترین صرافی های آنلاین ارزهای رمزنگاری در ایران

·       برخورداری از اینترفیس ساده و کاربر پسند

·       برخورداری از متدهای گوناگون ثبت سفارش

·       عرضه گزارشات معاملات انجام شده به نحوی دقیق و با جزئیات کامل

·       برقراری تسهیلات انجام معامله و پشتیبانی از 400 ارز رمزنگاری گوناگون

·       اعطای درآمد به مشترکین با معرفی آشنایان خود جهت عضویت و کار با صرافی اوکی اکس

·       واریز 30 درصد از حق العمل معاملات افراد به معرف های آنان

·       امکان برقراری معاملات آنی

·       حمایت صرافی اوکی اکس از کارت های بانکی جهت شارژ کیف پول و برداشت اندوخته مشترکین

·       دارا بودن تیم پشتیبانی آنلاین در تمام شبانه روز و در تمام روزهای هفته جهت حل مشکلات مشترکین و دریافت انتقادات از آنان

 

 

image

تبادل سریع ارز

 

جهت ثبت نام در صرافی اوکی اکس چه مراحلی را باید پیمود؟

یکی از موارد آموزش اوکی اکس آشنایی با چگونگی ثبت نام در این صرافی می باشد. عملیات ثبت نام و احراز هویت در صرافی OKEX جهت علاقمندان مبتدی و پیشرفته بسیار آسان است. این افراد کافی است گام های زیر را بپیمایند:

 

·       به منظور آغاز عملیات ثبت نام به وب سایت صرافی اوکی اکس با آدرس https://ok-ex.io/ وارد شوید.

·       بر روی منوی ثبت نام ضربه بزنید تا صفحه ثبت نام را مشاهده کنید و بتوانید عملیات افتتاح اکانت کاربری را آغاز نمایید.

 

 

image

ثبت نام

·       در صفحه ثبت نام لازم است در فیلد ایمیل، آدرس ایمیل معتبر وارد شود. سپس در فیلد رمز عبور، یک پسورد قوی تایپ نمایید و آن را در فیلد بعدی تکرار کنید که صحت آن تایید شود.
اگر شخصی معرف شما برای عضویت در صرافی اوکی اکس بوده، کد معرف را وارد کنید و در غیر این صورت جای آن را خالی رها کنید.
پس از آن چک مارک من ربات نیستم را فعال کنید.
سرانجام روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

·       پس از آن از سوی صرافی اوکی اکس کدی جهت تایید ایمیل برای شما ارسال می شود. لازم است در صندوق نامه های رسیده آدرس ایمیل خود، آن کد را کپی نموده و در پنجره بعدی که ظاهر شده است در فیلد تعیین شده بچسبانید.

·       در اینجا مراحل ثبت نام تمام شده و می توانید کار خود در صرافی اوکی اکس را آغاز نمایید.

·       اگر در دفعات بعدی در هنگام ورود گذرواژه خود را فراموش کرده باشید، می توانید روی عبارت فراموشی رمز کلیک نمایید. در این صورت ایمیلی از طرف صرافی برای شما فرستاده می شود که شامل یک کد چند رقمی می باشد. با استفاده از آن کد می توانید وارد حساب خود شوید.
توجه داشته باشید که اگر رمز حساب خود را تغییر دهید، تا ۲۴ ساعت بعدی نمی توانید از حساب خود برداشت نمایید .

 

 

image

ورود

 

نحوه تایید هویت در صرافی اوکی اکسچنج به چه صورت است؟

جهت آموزش صرافی اوکی اکس لازم است با مراحل تایید هویت آشنا شوید. این صرافی بر آن است که جهت ارائه خدمات ایمن ارزهای رمزنگاری و جلوگیری از عملیات سوء کلاهبرداران اینترنتی که احتمال سرقت مشخصات کارت بانکی را دارند، مراحل احراز هویت را برای کاربران و مشترکین خود فراهم کرده اند. همچنین کسانی که تمایل به استفاده از خدمات کارت بانکی در صرافی اوکی اکس دارند و یا می خواهند به کیف پول خود در صرافی ریال واریز کنند نیاز به این دارند که در صرافی اوکی اکسچنج هویت آنها تایید گردد. مراحلی که برای تایید هویت لازم است دنبال شود، عبارتند از:

 

·       در ابتدا روی عبارت احراز هویت کلیک کنید و به دنبال آن مراحل بعدی را تکمیل کنید.

·       در صفحه احراز هویت باکس های خالی جاگذاری شده که کاربران لازم است مشخصات دقیق شناسنامه و کارت ملی خود را در آنها وارد نمایند. این مشخصات شامل مواردی مانند نام و فامیل، نام پدر، کد کارت ملی، شماره تلفن موبایل و ثابت می باشد.

 

image

تایید هویت

·       وقتی مشخصات شناسنامه ای کامل شد، هشداری سوی پلیس فتا ظاهر می گردد.

·       در این مرحله لازم است کاربر اصل کارت ملی یا اصل کارت گواهینامه رانندگی خود را در دست چپ و در جوار صورت خود نگه دارد. بعد از آن یک عکس سلفی بگیرد و در باکسی که تعیین شده است، بارگذاری نماید.
این عکس باید از وضوح بالایی برخوردار باشد، به طوری که شماره ها و نوشته های روی کارت ملی کاملا خوانا باشد.

·       با تکمیل اطلاعات خواسته شده، مراحل احراز هویت پایان می پذیرد.

 

 

image

احراز هویت

 

چگونه می توان از صرافی اوکی اکس ارزهای رمزنگاری خریداری نمود؟

یکی از موارد مهم در آموزش صرافی اوکی اکس، خریداری ارزهای رمزنگاری نحوه می باشد. به منظور خرید یا فروش در این صرافی دو روش وجود دارد.

 

·       قیمت خرید یا فروش ارز بر اساس قیمت بازار که در دفتر سفارشات خرید و فروش لیست می شود و مربوط به پیشنهادات خریداران و فروشندگان می باشد، انجام می گیرد. این روش را روش مارکت می گویند.

·       برای خرید و فروش ارز، هر قیمتی که معامله گر خواسته باشد می تواند ثبت نمایید. به این روش روش اسپات گفته می شود. در این حالت هنگامی که قیمت ارز به قیمت پیشنهادی معامله گر می رسد، صرافی اوکی اکس آن معامله را برای کسانی که پیشنهاد خرید یا فروش ارز خود را ثبت کرده بودند می پذیرد و معامله را برای معامله گر انجام می دهد.

جهت انجام فعالیت خرید ارزهای رمزنگاری می توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

·       برگه "خرید از سایت" را انتخاب کنید.

·       یکی از ارزهای رمزنگاری که صرافی اوکی اکس پشتیبانی می کند را انتخاب نمایید. به صورت پیش فرض روی بیت کوین قرار گرفته است.

·       مقدار ارزی که می خواهید بخرید را تایپ نمایید.

·       ارزش ارزی که می خواهید خرید کنید در واحد تومان نمایش داده می شود.

·       برای انجام عمل خرید، روی گزینه خرید کلیک کرده و در پایان نوع ارزی که می خواهید را خرید نمایید.

 

 

image

خرید و فروش بیت کوین

·       در صفحه مربوط به خرید، کاربر امکان انتخاب چهار نوع سفارش معامله را دارد که تفاوت آنها در زیر آمده است:

o      قیمت ثابت، معامله گر می تواند یک قیمت ثابت جهت خرید ارز مد نظر خود وارد کند. این روش به نام معاملات نقدی، معاملات اسپات یا Spot trading معروف است. در این روش معامله گر به صورت اسپات یا نقطه ای قیمتی را تعیین می کن. البته قیمت نقطه ای می تواند با گذر زمان تغییر کند، چنانکه در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت یک ارز در حالت نوسان قرار دارد و هر لحظه ممکن است بالاتر یا پایین تر باشد.

o      قیمت بازار، در این صورت قیمت آنی ارزی که قصد خرید دارید یا به اصطلاح Market price انتخاب خواهد شد.

o      مدیریت ضرر، با این انتخاب امکان مدیریت حد ضرر معامله خود را خواهید داشت. روش مدیریت حد ضرر در ادامه همین مقاله شرح داده خواهد شد. به طور معمول به این روش حالت Stop limit گفته می شود. این حالت معامله هنگامی است که معامله گر بخواهد با یک شرط از پوزیشن خارج شود تا با کمترین ضرر مواجه گردد.

o      خرید و فروش سریع، در این حالت صرافی بدون دخالت معامله گر، قیمتی را تعیین می کند که در سریع ترین زمان ارز انتخابی شما خریداری گردد یا به فروش برسد.

image

سفارش

 

انواع سفارشات در صرافی اوکی اکس کدامند؟

به طور معمول روش هایی که معامله گران یا Trader ها توسط آنها می توانند سفارشات خود را در صرافی ها ثبت نمایند مشابه می باشد. صرافی اوکی اکس نیز از برخی روش ها پشتیبانی می کند که در ادامه در مورد آنها توضیحاتی آورده شده است.

 

·       معمول ترین نوع سفارش، سفارشات محدود یا Limit Orders می باشد. این نوع سفارش برای خرید در زمان بلندتر و یا فروش در زمان کوتاه تر مناسب است. در Limit Orders قیمت مشخصی برای سفارش در نظر گرفته می شود. با کمک  سفارش محدود، معامله گر می تواند زمان تریگر شدن معامله یا زمان آغاز معامله را انتخاب نماید. مواردی را در این سفارش می توان در نظر داشت که عبارتند از:

o      مورد Always Valid Immediate که در این سفارش گنجانده شده به معنای آن است که این دستور تا زمانی که اجرا گردد یا معامله گر بخواهد لغو کند، همچنان کاربردی می باشد.

o      مورد Immediate or Cancel که به معنای فوری یا لغو است و به اختصار IOC گفته می شود، یعنی قسمت های باقی مانده کنسل می شوند.

o      مورد Fill or Kill به معنای پر کردن یا کشتن است و به اختصار FOK گفته می شود. طبق این دستور سفارش اجرا می شود ولی اگر سفارش به قیمت مورد نظر پر نشود، دستور کنسل می شود.

·       نوع دیگر سفارشات صرافی اوکی اکس به نام سفارشات بازار یا  Market Order مشخص می شوند. سفارشات بازار به گونه ای است که به سرعت با قیمت های فعلی مارکت به اجرا در می آید.

·       سفارشات دیگری با عنوان توقف سود یا توقف ضرر نیز در صرافی اوکی اکس وجود دارد که برای وارد شدن به معامله شرطی گذاشته می شود که به آنها معاملات  Stop-Limit می گویند. به این معنا که کاربر می تواند پیش از سفارش و قیمت توقف، محدودیتی را برای سفارش مورد نظر خود قرار دهد. هر زمان که قیمت به عدد مشخصی که مورد نظر معامله گر است، برسد.
برای این سفارشات معامله گران می توانند زمان تریگر شدن و شروع معامله را از پیش تنظیم نمایند. روش تنظیم زمان اجرای هر دو نوع سفارش Stop-Limit و Limit-Order مشابه هم می باشند.
نحوه تنظیم زمان تریگر سفارش به این صورت است:

o      اگر آخرین قیمت که به صورت default در نظر گرفته شده به قیمت Stop برسد، سفارش آغاز می گردد.

o      قیمت mark یا علامت گذاری به این معنا که در هنگام رسیدن قیمت بازار به قیمت Stop، سفارش ایجاد می گردد.

o      قیمت index یا شاخص زمانی است که قیمت شاخص به قیمت Stop می رسد، و در این زمان سفارش آغاز می گردد.

·       در سفارشات Stop-Market، سفارش منطبق بر قیمت بازار داده می شود و در این صورت شروع می شود.

·       صرافی اوکی اکس از سفارشات OCO پشتیبانی می کند. در این نوع سفارش که یکی دیگری را لغو می کند و یا به عبارتی One Cancels the Other می باشد. به معامله‌گران اجازه داده می شود که دو سفارش از انواع Limit order و Stop limit را به صورت همزمان تنظیم نمایند. در واقع این سفارش ترکیبی از این دو سفارش است، ولی فقط یکی از این دو سفارش می تواند اجرا گردد. به این معنا که هرگاه یکی از این دو سفارش فعال شده و در فهرست سفارشات صرافی اوکی اکس قرار داده شود، سفارش دیگر کنسل می گردد. 

 

چگونه می توان در صرافی OKEX ارزی را به فروش رساند؟

چگونگی فروش ارزهای رمزنگاری از دیگر موارد مهم در آموزش صرافی اوکی اکس می باشد. روش فروش ارزهای رمزنگاری مشابه با روش خرید در صرافی اوکی اکسچنج می باشد. کاربرانی که بخواهند خریداری ارز یا فروش آن را به سرعت انجام دهند، بایستی از روش معاملاتی با عنوان قیمت بازار پیروی کنند. از آنجا که در این روش معامله خرید یا فروش را در قیاس با سفارشاتی که از سوی فروشندگان و خریداران ثبت شده، انجام می گردد، خرید یا فروش ارز مورد نظر کاربر با متوسط قیمت سفارشات محاسبه می گردد. بنابراین معامله الزاما با بهترین قیمت انجام نشده و با صرفه اقتصادی همراه نخواهد بود.
معامله گرانی که می خواهند ارز خود را به فروش برسانند، بایستی از قسمت خرید و فروش، روی برگه فروش کلیک کنند. دنبال کردن مراحل فروش مشابه با مراحل خرید می باشد. یعنی باید ابتدا نوع ارز را انتخاب کنند. سپس مقدار ارز انتخابی را وارد کنند. پس از آن قیمت ارز انتخابی را برمی گزینند. در این مرحله باید قیمت گذاری را دقیقا بررسی کرده و انتخاب قیمت ارز با دقت انجام دهند. سرانجام با ضربه زدن بر روی کلید فروش، معامله خود را پایان دهند.
امکان لغو فروش بعد از آنکه مبلغ مترادف با ارزش ارز رمزنگاری به کیف پول واریز شد، از سوی صرافی فراهم نگردیده است. صرافی به این دلیل این کار را نمی کند چون تمامی ارزها در بخش فروش به دلار تبدیل می شود، بنابراین امکان کنسل کردن فروش وجود نخواهد داشت.
اگر کاربران بخواهند در صرافی اوکی اکس گزارشی از معاملات خرید یا فروش خود داشته باشند، می توانند گزینه تاریخچه معاملات را برگزینند. در این صورت گزارش کاملی از جزئیات معاملاتی که انجام داده اند با فاکتورهای مربوطه را مشاهده خواهند نمود. این گزارش حاوی مشخصات کاملی از جمله نوع ارز مورد معامله، ارزش معامله انجام شده، و زمان انجام معامله خواهد بود.

image

فروش ارز

 

اوکی اکسچنج تریدر چیست و چگونه کار می کند؟

اوکی اکسچنج تریدر یک پلتفرم معاملاتی است که در محیط آن مشترکین صرافی قادر خواهند بود معاملات خرید و فروش خود را به طور مستقیم با همدیگر به انجام رسانند. در این برنامه نرم افزاری کاربران خود قیمت گذاری را برعهده می گیرند و صرافی هیچ نقشی در این معامله نخواهد داشت. این قابلیت در بعضی از صرافی های رمزنگاری داخلی برقرار نشده است. صرافی اوکی اکس از جمله صرافی های داخلی است که با به وجود آورد این قابلیت، امکان معامله نظیر به نظیر و مستقیم را برای مشتریان خود به وجود آورده است.
 قابلیت خرید و فروش مستقیم یکی از امکاناتی است که خرید و فروش را برای مشتریان جالب و قابل لمس نموده است.
برای نقل و انتقال وجوه ریالی بین پلتفرم صرافی اوکی اکس و اپلیکیشن Ok-exchange trader، چه از سوی معامله گر به صرافی و یا از طرف صرافی به معامله گر بایستی از منوی انتقال ریالی استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا به کیف پول داخلی اوکی‌اکس وارد شده و پس از آن منوی انتقال ریالی را برگزینید. مراحل کار را طبق عمل به خواسته های برنامه نرم افزاری دنبال کنید.

 

چگونه می توان در صرافی اوکی اکس ضرر سفارشات را مدیریت کرد؟
مدیریت ضرر یا به اصطلاح مالی loss management به شیوه ای از عملیات گفته می‌شود که کاربران جهت مدیریت، پیشگیری یا کنترل خسارت های مالی برای سفارشات خرید یا فروش خود در نظر می گیرند. این تسهیلات تقریبا در بیشتر صرافی های آنلاین ارزهای رمزنگاری قرار داده شده است.
مدیریت ضرر مواقعی کاربرد دارد که کاربر مقداری ارز کریپتو را در قیمت معینی خرید نموده ولی احتمال سقوط قیمت می رود که منجر به ضرر خریدار خواهد شد. در چنین مواقعی مدیریت ضرر نقش مهمی در سفارشات کاربران خواهد داشت.
به عنوان نمونه اگر کاربری بخواهد در صرافی اوکی اکس یک Sell Order درج کند، برای فروش آن ارز، یک قیمت در نظر می گیرد و ثبت می نماید. توسط امکان مدیریت ضرر می تواند حد ضرر یا Stop loss خود را مشخص کند. به عنوان مثال اگر در سفارش فروش خود، قیمت ارز را ۱۰0۰ وارد کرده است، برای مدیریت ضرر آن قیمت را 850 ثبت نماید. مفهوم آن این است که او حاضر است 150 واحد برای حد ضرر خود در زمان فروش کنار بگذارد.
حال اگر کاربر احتمال می دهد که قیمت ارز مورد نظر خود در روزهای آینده بالا می رود و نمی خواهد ضرری را در معامله تحمل کند و به اصطلاح بدون ضرر از معامله خارج گردد، در این صورت در بخش حد ضرر هم همان مقدار فروش و همان قیمتی را که تمایل دارد،  وارد نماید.

 

چگونه می توان در کیف پول داخلی صرافی OKEX عملیات واریز و برداشت را انجام داد؟

هر کاربری که با ایجاد حساب کاربری در این صرافی اشتراک داشته باشد، صاحب کیف پول رمزنگاری جهت به کار گرفتن در بخش تریدر خواهد شد. این کیف پول در حکم کیف پول داخلی آنها بوده و برای نگهداری و مبادله ارزهای رمزنگاری به کار می رود. هر زمان که اکانت کاربری مشتری تایید می شود، این کیف پول داخلی برای او فعال سازی خواهد شد. هنگامی که کاربر بخواهد معامله ای را به انجام برساند، لازم است مقداری ارز در کیف پول خود داشته باشد. این ارز می تواند در واحد ریال و یا در واحد دیگر ارزهای دیجیتال باشد. این صرافی از تمامی ارزهایی که در فهرست خرید و فروش و همچنین در فهرست کیف پول مشخص شده مانند بیت کوین، اتریوم، و ریپل پشتیبانی می کند.
عملیات واریز به کیف پول داخلی صرافی طی مراحل زیر انجام پذیر است:

 

·       اگر بخواهید ارز خود را واریز کنید وارد صفحه کیف پول شوید.

·       ارز مد نظر خود را برگزینید.

·       پس از آن از منوی واریز که مقابل هر ارز وجود دارد، می توانید ارز خود را به آدرسی که دارید واریز نمایید.
همه کاربرانی که در صرافی اوکی اکس تایید هویت شده باشند، امکان واریز ریالی را خواهند داشت.

جهت برداشت از کیف پول خود مراحل زیر را دنبال کنید:

·       ابتدا وارد قسمت کیف پول شوید.

·       ارز مد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

·       سپس از طریق منوی برداشت، ارز مد نظر خود را به آدرس کیف پول خارجی که دارید بفرستید.

در زمان واریز و برداشت کوین ها و توکن های رمزنگاری یک نکته را مد نظر داشته باشید که شبکه های بلاکچین ارسال کننده و دریافت کننده با هم یکی باشد.

 

محدودیت های واریز و برداشت در صرافی اوکی اکس چگونه است؟

احتمال دارد در مواقعی صرافی اجازه برداشت به مشتریان خود را ندهد و زمان خاصی را برای فعال سازی برداشت معین نماید. البته این مواقع جهت پیشگیری از رفتارهای افراد سودجو پیش بینی شده است.
صرافی اوکی اکس ممکن است در مواردی نیز امکان برداشت از ولِت داخلی مشتری را به مدت سه روز مسدود کند. این موارد می تواند شامل خرید کاربر به مقدار بیشتر از حد مجاز معین شده، باشد که در این صورت لازم است هویت کاربر دوباره مورد بررسی قرار گیرد. همچنین بعضی مواقع به سفارش پلیس فتا می باشد که درخواست کرده صرافی با کاربران جدید به سرعت تسویه حساب انجام ندهد.
محدود کردن میزان برداشت از طریق اوکی اکسچنج تریدر وقتی برداشته می شود که سه روز از آن زمان گذشته باشد. در حال حاضر مقدار واریز ریالی برای تمامی حساب ها در بخش اوکی اکسچنج تریدر به میزان سه میلیون تومان محدود گردیده است. اگر کاربری مقداری بیش از حد مجاز تعیین شده واریز کند، کیف پول داخلی او برای سه روز مسدود می شود و او مجوز برداشت ريالی و یا برداشت ارزی را نخواهد داشت. البته در این شرایط می‌تواند مبلغ ریالی واریز کند و به معاملات خرید و فروش خود ادامه دهد.
پس از اتمام زمان تعیین شده، هنگامی که کاربر به مقدار سه میلیون تومان در واحد ریال و یا ارزهای دیجیتال برداشت کرد، حساب کاربری او به نامحدود تغییر داده می شود.
صرافی اوکی اکس در وب سایت خود اعلام نموده که تمامی این موارد احتیاطی را جهت جلوگیری از سوءاستفاده های مالی مانند پولشویی و فیشینگ به کار می بندد.
اگر کاربری قصد خروج از صرافی را داشته باشد، از آنجا که دارایی دیجیتال کاربران در کیف پول سرد نگهداری می شود، بلافاصله می تواند موجودی خود را برداشت نماید.

 

نحوه فعال نمودن کد ورود دو مرحله ای صرافی اوکی اکس چگونه است؟

آموزش فعال نمودن کد ورود دو مرحله ای از دیگر مواردی است که در آموزش صرافی اوکی اکسچنج مهم است. مشتریان صرافی بایستی در هنگام ورود به حساب کاربری خود در این صرافی، از اطمینان کافی برخوردار باشند. پس با دنبال کردن مراحل زیر می توانند عملیات فعال سازی این کد 2FA را انجام دهند و با خیالی آسوده وارد اکانت خود شوند.

 

·       برای شروع عملیات، به قسمت امنیت وارد شوید.

·       منوی فعال سازی ورود دو مرحله ای را انتخاب کنید.

 

image

کد ورود دو مرحله ای

·       در این مرحله اپلیکیشن Google Authenticator را توسط مرورگر پیش فرض خود بارگیری کرده و در موبایل هوشمند خود پیاده سازی کنید.

·       حالا صرافی اوکی اکس کدی را برای شما ارسال می کند. بایستی آن کد را یادداشت کنید و در نزد خود به نحوی ایمن نگهداری نمایید.

·       در این مرحله اپلیکیشن Google Authenticator که روی تلفن هوشمندتان نصب شده را اجرا نمایید.

·       روی علامت + موجود در اپلیکیشن ضربه بزنید و QR-Code مربوط به صرافی را توسط موبایل خود اسکن کنید.
اگر اسکن QR-Code به هر دلیلی میسر نشد، کدی که دریافت کرده اید را در فیلد معین شده در اپلیکیشن تایپ کنید.

 

 

image

2FA code

·       حالا بایستی از کلید خود پشتیبانی یا Backup بگیرید، به همین دلیل کلید دریافتی را به نحوی دقیق یادداشت کرده و در جای محفوظ نگه دارید. مورد استفاده این کلید در زمانی است که به صورت اتفاقی موبایل خود را از دست داده اید و یا جهت کار با صرافی به اپلیکیشن موبایل خود دسترسی ندارید. در چنین مواقعی با کمک این کلید امکان بازیابی اکانت خود را خواهید داشت.

 

 

image

Backup

·       در این مرحله نوبت به فعال نمودن اپلیکیشن تایید ورود گوگل می رسد. کدی که توسط این اپلیکیشن  به ایمیل ارسال می شود را باید در کادر تعیین شده وارد کنید.

·       البته اپلیکیشن گوگل تقریبا هر 2 دقیقه یک بار کد تولید می کند، پس از وارد کردن کد در کادر خالی روز کلید ذخیره ضربه بزنید.

·       با انجام عمل ذخیره سازی، کار فعال سازی کد ورود دو مرحله ای گوگل برای صرافی به پایان می رسد.

 

 

image

تایید گوگل

 

پلتفرم اوکی اکس چگونه می تواند امنیت صرافی را تامین نماید؟

تیم پیاده سازی و توسعه صرافی اوکی اکس، برنامه نویسان متبحری هستند که به اصل مهم تامین امنیت برای ذخیره سازی اطلاعات بسیار پایدار هستند. هدف اساسی این تیم آن است که کاربران به صورتی امن و با خیالی راحت به خرید و فروش و معامله با ارزهای رمزنگاری مشغول شوند. به منظور افزایش امنیت در فعالیت های صرافی اوکی اکس از متدهای زیر استفاده می شود:

 

·      در این پلتفرم داده های اساسی مشتریان به شیوه هش رمزنگاری، ذخیره شده و نگهداری می گردد. این روش ذخیره سازی از روش های بسیار ایمن جهت نگهداری داده ها می باشد.

·      عکس ها و مشخصاتی که کاربران برای پلتفرم صرافی اوکی اکس آپلود می کنند، برای افزایش امنیت به روش آفلاین و خارج از دسترسی اینترنتی ذخیره سازی شده و نگهداری می گردد.

·      به منظور جلوگیری از هجوم احتمالی هکرها به داده های کاربران، جهت ورود به صرافی اوکی اکس لازم است کاربران از کدهای ورود دو مرحله ای گوگل استفاده نمایند.

·      یکی از موارد مهم در تامین امنیت در صرافی اوکی اکس نگهداری از کیف پول های داخلی به روشی مطمئن و قابل اعتماد می باشد. صرافی اوکی اکس وجوه مشتریان را در کیف پول های سرد ذخیره می کند که به صورت آفلاین و به دور از دسترسی اینترنتی نگهداری می شوند.

·      تیم توسعه در کد نویسی پلتفرم صرافی اوکی اکس از به روزترین روش ها با امنیت حداکثری استفاده کرده که راه های نفوذ هکر ها را تا حد بسیار زیادی سد نموده است. بنابراین مشتریان می توانند با اعتماد کامل دارایی های خود را در این صرافی نگهداری نمایند.

 

image

کسب درآمد در صرافی اوکی اکس

 

آیا احتمال دارد کاربران از سوی صرافی اوکی اکس مورد تحریم واقع شوند؟

صرافی اوکی اکس یک صرافی آنلاین رمزنگاری ایرانی می باشد و به طور قطع تحریمی برای کاربران ایرانی انجام نخواهد شد. ویژگی عمده ای که صرافی های داخلی در قیاس با صرافی های بین المللی خارجی دارند، ورود کاربران ایرانی به صورت امن و با خیالی راحت می باشد که بدون هیچ خطری از بابت مسدود شدن حساب خود قادرند در این صرافی ها، افتتاح حساب نمایند. گذشته از آن پس از احراز هویت کاربران، آنها می توانند در این صرافی با امنیت کامل سرمایه گذاری نمایند.

تمامی سرور های قدرتمندی که به صرافی اوکی اکس و دیگر صرافی های ایرانی سرویس های اینترنتی ارائه می دهند، در داخل کشور تعبیه شده اند. این سرورها در دیتا سنتر های بزرگ در داخل کشور قرار داده شده اند که در آنجا دارای اتصالات اینترنتی پر سرعت و بسیار پایدار می باشند، بنابراین دارایی کارایی بسیار مناسبی بوده و امکان قطعی اینترنت و کم شدن سرعت انتقال داده ها وجود ندارد. از آنجا که این سرورها نیازی به ارتباط جهانی ندارند، به همین دلیل هیچ نهادی در خارج از کشور نمی تواند حساب های کاربران را مسدود سازد و یا مورد تحریم قرار دهد.

 

 

 

image

کاربران صرافی اوکی اکس

 

نرخ کمیسیون معاملات صرافی اوکی اکس چه میزان است؟

حق العمل معاملات صرافی اوکی اکس از متوسط کارمزد صرافی های کریپتو بین المللی بیشتر است. این صرافی با دریافت کارمزد از انجام معاملاتی که توسط کاربران صورت می گیرد، حق العمل خود را دریافت می کند. این صرافی برای ثبت یا لغو سفارشات حق العملی نمی گیرد.

اگر معامله گری سفارشی را به عنوان میکِر ثبت کند و سفارش او منجر به معامله گردد، لازم است از بابت این معامله ۰.۲ درصد کارمزد بپردازد. یک maker کاربری است که سفارش‌های محدود یا Limit Order را برای خرید ارز و یا فروش ارز در دفتر سفارشات یک صرافی درج می کند. به عبارت دیگر میکرها نقدینگی صرافی را بالا می برند. به همین دلیل حق العملی که از آنها دریافت می شود کمتر است.

اگر معامله گری با سفارش های مارکت معامله ای را انجام دهد، او یک تیکِر محسوب می شود و حق العمل معامله او شامل ۰.۴ درصد کارمزد خواهد بود. یک Taker با درج سفارش های بازار، معامله خود را در حداقل زمان و با اولین قیمتی که به دست می آورد، منعقد می کند. می توان گفت آنها از Limit Order هایی که maker ها در دفتر سفارشات صرافی اوکی اکس به ثبت رسانده بودند برای بستن معامله خود استفاده می نمایند و از نقدینگی صرافی برداشت می کنند. به همین دلیل کارمزد آنها کمی بالاتر است.

کارمزد دریافتی صرافی های بین المللی حدود ۰.۱ درصد می باشد. در هنگام واریز وجه برای کیف پول به منظور شارژ کیف پول در صرافی، کارمزدی کسر نمی گردد. ولی در هنگام برداشت چند نوع ارز مخصوص، صرافی مقداری کارمزد به عنوان حق العمل برای خود کسر می کند. مقادیر این کارمزدها در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

 

image

کمیسیون

 

 

عملکرد تیم پشتیبانی اوکی اکس چگونه است؟

تیم پشتیبانی صرافی اوکی اکس سرویس های متعددی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این سرویس ها مواردی از قبیل جواب دادن به مشکلات مشتریان، چت آنلاین، ارسال تیکت، ایجاد مکالمات تلفنی، و ارسال ایمیل برای کاربران می باشد.  

سرویس های چت آنلاین به جز روز جمعه در بقیه روز های هفته از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند. در ساعت هایی که چت آنلاین برقرار نباشد با ارسال تیکت پاسخگوی مشتریان می باشند.

همچنین شماره تماس های تیم پشتیبانی در وب سایت وجود دارد که مشتریان قادرند در ساعات معین با متخصصین تیم پشتیبانی تماس گرفته و مشکلات و سوالات خود را بازگو نمایند.

 

 

 

image

پشتیبانی

 

آیا می توان به صرافی اوکی اکس اعتماد کرد؟

امروزه بازار ارزهای دیجیتال باعث جذب بسیاری از مردم برای ورود به این بازار سود آور شده است. پس از صعود قیمت ها در اوایل سال 2020، ورود کاربران به انجام معاملات خرید و فروش ارزهای رمزنگاری بسیار زیادتر شده است. به همین دلیل تعداد مشترکین صرافی های کریپتو نیز بسیار زیاد شده است.

بازار ارز های دیجیتال برای کاربران ساکن ایران نیز جذابیت زیادی داشته است. از آنجا که برخی صرافی های معتبر بین المللی از جمله صرافی معتبر بایننس، کاربران ایرانی را مورد تحریم قرار داده اند، عضویت در صرافی های ایرانی از جمله صرافی اوکی اکس مزیتی است که می توانند فارغ از مسائل تحریم، در معاملات این ارزها به راحتی شرکت نمایند. کاربران ایرانی قادرند از طریق این صرافی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با واریز ریال خریداری کنند و سپس در معاملات این ارزها شرکت جویند.
پلتفرم صرافی اوکی اکسچنج در آغاز کار در حوزه ارزهای رمزنگاری توانسته سابقه درخشانی برای خود ایجاد کند. این وب سایت با ارائه خدمات به چند هزار کاربر در حال حاضر در رده برترین وب سایت ها در این زمینه به حساب می آید. نکاتی که نشانگر اعتماد به صرافی اوکی اکس می باشد عبارتند از:

 

·       جهت عملیات بانکی و پرداخت ها از درگاه های بانکی معتبر و قابل اعتماد استفاده می شود.

·       هنگام دریافت وجوه، تایید هویت، صحت آدرس محل سکونت و تایید بانک برای افراد متقاضی مورد نیاز است.

·       شماره های تماس تلفن ثابت و تلفن همراه در وب سایت درج شده است.

·       در کانال تلگرام صرافی اوکی اکس حدود ده هزار نفر دنبال کننده فعال و واقعی وجود دارد.

·       شرکت از سابقه حضور قابل اعتماد در حوزه کریپتوکارنسی برخوردار است.

·       تبلیغات صرافی اوکی اکس در معتبرترین سایت های خبری در حوزه کریپتوکارنسی درج شده است.

·       تیم پشتیبانی شرکت در ساعات تعیین شده از طریق گفتگوی آنلاین و در باقی زمان ها از طریق اتیکت در دسترس می باشند.

·       با توجه به قابلیت ها و کارایی های صرافی اوکی اکس توصیه می شود کاربران به منظور معامله و استفاده از سیگنال ها برای انجام Trade های خود از صرافی اوکی اکس استفاده نمایند.

 

پرشین الیت مرجع شما در دنیای دیجیتال است. با استفاده از سبد ارز دیجیتال، کانال سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، خدمات مشاوره تخصصی و احراز هویت بایننس، در بازارهای مالی برجسته شوید.

 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

نادر عظیمی
نادر عظیمی 1401/04/17
سلام لطفا از سایت ارزفی هم مطلب بذارید هم تعداد ارزهایی بالایی دارد و هم مارکت حرفه ای با بیش از 330 ارز دارد مارکت حرفه ای و تبدیل هم نیازی به احراز هویت ندارد و فقط در صورت خرید با ریال یا فروش و دریافت ریال نیازمند احراز هویت میباشد با تشکر