whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

جلوگیری از معاملات ناعادلانه در کره جنوبی

1402/04/09 ساعت 22:59


کره جنوبی قانون رمزارز ها را به منظور جلوگیری از خرید و فروش ناعادلانه تصویب می‌کند. قانون رمزارز کره جنوبی به منظور ایجاد پایه‌ای برای تحمیل جریمه و مسئولیت خسارت‌های ناشی از تجارت ناعادلانه رمزارزها هدف دارد. دولت کره جنوبی با تصویب یک قانون رمزارز جدید اقداماتی را به عمل می‌آورد تا سرمایه‌گذاران رمزارز را از فروپاشی‌هایی مانند اکوسیستم ترا دو کی وون محافظت کند.

در تاریخ 30 ژوئن، مجلس ملی قانون محافظت کاربران دارایی مجازی را تصویب کرد. به نقل از آژانس خبری محلی، این قانون به منظور مقرر کردن روش های تجارت ناعادلانه و حراست از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال برنامه ریزی شده است.

گزارشات حاکی از آن است که این قانون ها شامل 19 مورد مرتبط با رمزارزها است و یک قانون یکپارچه برای تعریف دارایی‌های دیجیتال و تحمیل جرایم برای فعالیت‌های تجارت غیرقانونی مانند استفاده از اطلاعات پنهان، تقلب در بازار و سایر شیوه‌های تجارت ناعادلانه در رمزارزها فراهم می‌کند.

به گفته رسانه‌های محلی، هدف اصلی قانون محافظت کاربران دارایی مجازی اعمال قانون بازار سرمایه به دارایی‌های مجازی با خصوصیات اوراق بهادار است. این قانون همچنین به منظور ایجاد پایه برای تحمیل جرایم و مسئولیت خسارت‌های ناشی از تجارت ناعادلانه رمزارزها طراحی شده است.

برای محافظت از سرمایه‌گذاران، خدمات دهندگان دارایی مجازی (VASPs) در کره جنوبی ظاهراً موظف به عهده‌دار شدن سپرده‌های کاربران و ارائه بیمه هستند. این تدابیر برای اطمینان حاصل کردن از حفاظت کاربران در برابر هک، خرابی کامپیوتر و سایر ریسک‌ها ضروری است.

به گزارش SBS Biz، نقض قوانین جدید موجب محکومیت به حبس معین با طول کمتر از یک سال یا جریمه‌های نقدی می‌شود. به عنوان مثال، کمیسیون خدمات مالی می‌تواند جریمه‌ای با مقدار دو برابر آن را برای سودهای کسب شده از تجارت ناعادلانه تحمیل کند.

این خبر به محض پس از صدور حکم چهار ماه زندان برای مؤسس Terraform Labs، دو کوون، توسط دادگاهی در کشور مونته‌نگرو به خاطر استفاده از یک پاسپورت جعلی، منتشر شد. همچنین، این مدیر نیز به دلیل جعل اوراق بهادار در کره جنوبی روبه‌رو است و به اتهام نقض قانون بازار سرمایه این کشور بازداشت شده است. اخیراً دستگاه قضایی کره جنوبی ادعا کرده که فروپاشی توکن‌های ترا، بزرگترین مورد کلاهبرداری مالی و یا تقلب در اوراق بدهی مالی است.

خدمات پرشین الیت

پرشین الیت بزرگ‌ترین سامانه متخصص در زمینهٔ ارسال سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس می‌باشد که تجربه‌ای چند ساله در این حوزه دارد.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرشین الیت، احراز هویت بایننس امن و مطمئنی داشته باشید. اگر دوست دارید وارد دنیای سرمایه گذاری شدهٔ ارز دیجیتال و فارکس شوید و به هزاران کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس دست پیدا کنید، پلن‌های پرشین الیت بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.