whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صفر تا صد فروش اندیکاتور

1400/07/23 ساعت 23:13


استفاده از اندیکاتور در تحلیل تکنیکال به تریدر کمک می کند تا با دیدی بازتر نسبت به بازار اقدام به خرید و فروش در بازار نماید. اما بسیاری از تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که برخی اندیکاتور ها اگر با تحلیل های دیگر همزمان استفاده شوند و یا برخی قوانین در دستور یک اندیکاتور عوض شود، می توانند نتایج بهتری داشته باشند. به همین دلیل، بزرگان بازار و تحلیل گران حرفه ای اقدام به طراحی و کد نویسی اندیکاتور های جدید کردند و با فروش اندیکاتور vip کمک بسیار خوبی به سرمایه داران بزرگ کردند.

«پرشین الیت» در دنیایی مملو از چالش، همچون کمپاسی قابل اعتماد در دست شما است. فرض کنید که تازه با بازار ارز دیجیتال آشنا شده‌اید و می‌خواهید سبد ارز دیجیتال را با بهترین استراتژی‌ها ترکیب کنید. حالا تصور کنید امکان دسترسی به انواع سیگنال‌ فارکس، سیگنال فیوچرز و کانال سیگنال ارز دیجیتال بین‌المللی در اختیارتان باشد.

با پشتوانه «پرشین الیت»، مرزهای موفقیت را نوسازی کنید. تیم ما به شما کمک می‌کند تا در این بازار پر فرصت به بهترین نتیجه برسید. با مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، به بهترین سبد ارز دیجیتال دست پیدا کنید. «پرشین الیت»، مهارت و تجربه‌ای است که همواره با شما خواهد بود!

 

image

فروش اندیکاتور

مهم ترین موارد استفاده از اندیکاتور ها

تحلیل گران حرفه ای بازار های سرمایه مانند فارکس یا بازار رمز ارزها زمانی به دنبال استفاده از اندیکاتور ها می روند که نیاز داشته باشند روند یک سهم یا ارز دیجیتال را به طور دقیق بررسی نمایند. اما این بررسی نیز شرایط و ویژگی های متعددی دارد که عبارتند از:

در حالت اول اندیکاتور ها در نمودار های خود، هشداری هایی برای تغییر روند سهم یا ارز دیجیتال نمایش می دهند که این هشدار ها در روند قیمت خود سهم قابل مشاهده نیست. 

در حالت دوم اندیکاتور ها یکی از بهترین ابزار ها برای پیش بینی روند قیمت سهم یا رمز ارز هستند و به وسیله آن ها و همچنین بررسی قیمت گذشته سهم می توان اقدام به خرید سهم یا رمز ارز نمود.

در حالت سوم، زمانی از اندیکاتور استفاده می شود که نیاز به تایید بر روند سهم باشد و تحلیل گر بخواهد تحلیل های تکنیکال یا بنیادی خود را بیازماید.

در تمامی این روش ها می توان از اندیکاتور ها استفاده کرد. اما اگر به دنبال روشی مطمئن برای پیش بینی یا تایید تحلیل های خود هستید، خرید اندیکاتور های حرفه ای از منابع معتبر فروش اندیکاتور می تواند بهترین گزینه باشد. 

 

image

فروش اندیکاتور

برترین اندیکاتور های موجود در بازار سرمایه

اگر به فکر خرید اندیکاتور از مراکز فروش اندیکاتور هستید، بهتر است ابتدا با انواع اندیکاتور به خوبی آشنا شوید. برترین اندیکاتور های بازار سرمایه عبارتند از:

این اندیکاتور با دو نوار نوسانی، به آسانی تحرکات و نوسانات رمز ارز یا سهام را پوشش می دهد. 

در این اندیکاتور هرچه باند ها پهن تر شوند، میزان نوسان بیشتر و هرچه باند ها کمتر شوند، میزان نوسانات نیز کاهش می یابد. 

این اندیکاتور برای تریدر هایی که علاقه به سرمایه گذاری های کوتاه مدت و نوسانی دارند ،بسیار جذاب است. 

  • اندیکاتور ابر ایچی موکو

می توان کاربردی ترین اندیکاتور در تحلیل تکنیکال را اندیکاتور ابر ایچیموکو دانست. این اندیکاتور، روند سهم، نقاط مقاومت و حمایت، شتاب سهم و آینده سهم را به خوبی نمایش می دهد. 

ابر ایچی موکو در معنای لغوی ( نمودار تعادلی در یک نگاه ) معنا میشود. 

در نگاه اول این اندیکاتور و تحلیل آن پیچیده به نظر می رسد اما جالب است بدانید که یکی از ساده ترین و کاربردی ترین اندیکاتور های موجود است. 

این اندیکاتور در دسته اندیکاتور های تاییدی قرار می گیرد و با بررسی روند سهم و قیمت لحظه ای آن، تاییدی بر تحلیل ها و روند سهم است.

این نمودار بر اساس میانگین قیمتی سهم رسم می شود و کمک می کند که تصویر دقیقی از روند سهم بدون در نظر گرفتن نوسانات داشته باشید. 

  • اندیکاتور MACD

یکی از موفق ترین اسیلاتورها، MACD است. این اندیکاتور با تعقیب روند سهم، صعودی یا نزولی بودن آن را مشخص می کند. اگر خط MACD بالای خط روند سهم قرار گیرد، روند صعودی و اگر پایین خط باشد، روند نزولی خواهد بود. 

نقاط برخورد این خط با خط روند سهم نیز نشان دهند تغییر روند سهم است. 

یکی دیگر از اسیلاتور های موفق، RSI است. این اندیکاتور به بررسی قدرت سهم می پردازند و به طور معمول اگر این اندیکاتور زیر عدد 30 قرار بگیرد، نشان از اشباع فروش دارد و بالای عدد 70 نشان از اشباع خرید. 

فروش اندیکاتور به تحلیل گران کمک می کند تا با داشتن یک اندیکاتور واحد، بهترین تصمیم گیری را در سرمایه گذاری های خود داشته باشند. 

 

image

فروش اندیکاتور

مهم ترین تفاوت اندیکاتور ها با اسیلاتورها

در بالا به برخی از اندیکاتور اسیلاتور گفتیم، برای اینکه بدانید اسیلاتور چیست، تفاوت اسیلاتور و اندیکاتور ها را به طور مختصر بیان می کنیم.

مهم ترین کاربرد اسیلاتور ها نشان دادن واگرایی ها است و این موضوع مهم توسط اندیکاتور ها غیر قابل تشخیص است. 

اسیلاتور ها معمولا نمودارهایی هستند که در زیر نمودار روند سهم نشان داده می شوند. اسیلاتور ها بر خلاف اندیکاتور ها در بین محدود اشباع و در محدوده 0 تا 100 قرار دارند. 

یکی از جذاب ترین نکات در رابطه با اسیلاتور ها، نمایش نقطه اشباع فروش است که یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ورود به یک سهم می باشد. 

حال با خود تصور نمایید که بسیاری از این اندیکاتور و اسیلاتور ها در یک پکیج و به صورت حرفه ای در اختیار شما قرار گیرد و حتی بسیار از ایرادات آن ها نیز رفع شده باشد، قطعا تحلیل و معامله بسیار آسان تر خواهد شد. 

پس برای دستیابی به این مهم می توانید از مراکز معتبر فروش اندیکاتور اقدام به خرید این پکیج ها نماید.

 

image

فروش اندیکاتور

معتبر ترین مرکز فروش اندیکاتور VIP

تیم حرفه ای تحلیل تکنیکال ما، با در نظر گرفتن نیاز معامله گر در بازار فارکس و ارز های دیجیتال، اقدام به کد نویسی و طراحی چند اندیکاتور جدید و حرفه نموده است. 

برای اطلاع از شرایط فروش اندیکاتور VIP و خرید آن کافیست با ما در ارتباط باشید. 

فروش اندیکاتور به شما کمک می کند تا با دقت بالا و ریسک پایین اقدام به معامله نمایید. 

از مهم ترین ویژگی های پکیج های فروش اندیکاتور می توان به اندیکاتور هایی اشاره کرد که با توجه به وضعیت بازار و نوع نیاز تریدر کد نویسی شده است. 

پس اگر علاقه به سرمایه گذاری های کوتاه مدت دارید و نوسان گیر هستید و یا به سرمایه گذاری بلند مدت علاقه دارید، با ما در میان بگذارید تا بهترین پکیج فروش اندیکاتور را در اختیار شما قرار دهیم. 

لازم به ذکر است که تحلیل گران و پشتیبانان حرفه ای ما در 7 روز هفته، پاسخگوی سوالات شما در رابطه با فروش اندیکاتور خواهند بود.

 

image

فروش اندیکاتور


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.