whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال PYR

1400/12/08 ساعت 17:41


تعریف Vulcan Forged و PYR Token

Vulcan Forged یک استودیو برای تولید بازی‌ NFT است. در آن گیم های بازی برای کسب درآمد یا P2E را درون چیزی که "VulcanVerse" نامیده می‌شود، ساخته می شوند. در مورد ولکان فورجد یک مسئله جالب وجود دارد.  این استودیو در زمان کوتاهی از یک پلتفرم کوچک با مقداری هنر دیجیتال به یک استودیوی بازی با چند dApp و یک بازار NFT تبدیل شده است. زمان بندی آن نیز بسیار جالب است. زیرا رشد بازی های کریپتو در سال 2022 در آستانه انفجار قرار گرفته است.
برخی از اینفلوئنسرهای برجسته معتقدند که احتمال دارد در سال 2022 پلتفرم های بازی بلاک چین از بیت کوین جدا شوند. این اتفاق یک پیشرفت بزرگ خواهد بود زیرا در گذشته، کل بازار کریپتو از قیمت بیت کوین پیروی می کرد. با این حال، در سال 2021 شاهد بودیم که پلتفرم بازی های کریپتویی، Axie Infinity (AXS) وابستگی خود به قیمت بیت کوین را برطرف نمود. این امر باعث شد با وجود کاهش ارزش بیت کوین، همچنان به رشد خود ادامه دهد.
 
image
بازی های ولکان فورجد
پلتفرم‌هایی مانند Vulcan Forged تا زمانی که بتوانند با بازی های گیرای خود کاربران بیشتری جذب کنند، می‌توانند از رونق بازی‌های کریپتویی بهره ببرند. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارز دیجیتال و خرید و فروش انواع سیگنال ارز دیجیتال در دنیای کریپتو با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.
همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان و مشاوران مجرب پرشین الیت از خدماتی همچون استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.

VulcanVerse 

موضوع این مقاله Vulcan Forged و توکن PYR است. اما برای این منظور، باید به VulcanVerse، جهان غیرمتمرکز ولکان فورجد نیز پرداخته شود. ولکان ورس یک دنیای مجازی است که از سرزمین های دیجیتالی در بلاک چین تشکیل شده است. در ولکان ورس، بازیکنان می‌توانند ماجراجویی کنند، بازی کنند، مرزهای مجازی را کشف کنند، به جستجوی NFT بپردازند و ماموریت‌ها را راه‌اندازی کنند. همچنین میتوانند با دیگر ولکانیت‌ها بجنگند.
همچنین می توانند در بازار به خرید و فروش NFT ها مشغول شوند. انجمن ولکان ورس به بازیکنان و سازندگانی تبدیل شده است که بازی‌های خود را می‌سازند. Block Babies، GeoCats، و Coddle Pets تنها تعدادی از این بازی ها هستند.
 
image
توکن ولکان فورجد
مزیت دیگر بازی‌های بلاک چین مانند بازی‌های ولکان ورس این است که بازیکنان می‌توانند دارایی‌هایی را در قالب NFT داشته باشند. این دارایی ها می توانند مواردی همچون Vulcanites، Gods و Land باشند. موارد دیگری نیز در دسترس هستند. علاوه بر این ولکان ورس در حال توسعه دارایی‌های جدید است که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده و در بازار مبادله کنند.

Vulcanites در VulcanVerse

موجودات اصلی ولکان ورس، ولکانیت ها هستند. این جانوران از طریق ولکان ورس، بازیکنان را در سفر خود همراهی می کنند. علاوه بر این، هر Vulcanite شامل یک سطح و یک نسخه است. سطح بیانگر محدودیت کلی مهارت آن است. نسخه به ما می گوید که چه تعداد و چه نوع از ولکانیت ها در دسترس خواهند بود.

Vulcan Forged و PYR

Vulcan Forged از PYR به عنوان رمز ERC20 اصلی خود استفاده می کند. PYR کاربردهای متعددی دارد و بازیکنان می توانند از آن در سراسر ولکان ورس برای موارد مختلف استفاده کنند. مواردی همچون:
1. سهامداری
2. بازی
3. شهرک سازی
4. خرید دارایی در بازار
5. مزایای P2E
6. استخرهای بازی
7. لانچ پد های بازی DeFi
 
image
بازی های ولکان فورجد
توکن بومی Vulcan Forged یعنی PYR یک توکن ابزار با قابلیت تبادل است. بازیکنان می توانند در محیط های مختلف بازی از آن استفاده کنند. کسانی که  به کسب توکن PYR علاقه مند هستند، می توانند از راه های مختلفی آن را بدست آورند. مثلا می توانند NFT بفروشند یا در مسابقات برنده شوند. همچنین می توانند LAVA را با بازی کردن تبدیل کنند و یا سرزمین خود را به یک پورتال اختصاص دهند. ایردراپ های PYR و جوایز دیگری نیز وجود دارند.
در Vulcan Forged، یک بازیکن می تواند با برنده شدن در یک بازی پاداش کسب کند. سپس او می‌تواند با پاداش توکن PYR دارایی‌هایی را از ولکان ورس خریداری کند. قابل ذکر است، 10٪ از هر تراکنش PYR برای توزیع بین مشارکت کنندگان اکوسیستم به استخرهای پاداش اختصاص می یابد. از این رو، افزایش تعامل در این پلتفرم، امتیازات بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

Staking PYR در Vulcan Forged

کاربران Vulcan Forged هنگامی که توکن‌های PYR را قفل می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، امتیازاتی مانند ارتقاء و دسترسی به عملکردهای انحصاری را دریافت می‌کنند. برای مثال، هر قطعه زمین در ولکان ورس دارای هفت سطح است. علاوه بر این، کاربران برای دسترسی و حفظ سطوح بالاتر باید PYR قفل کنند. در سطوح بالاتر مهارت بهتری در بازی پیدا می‌کنند و پاداش‌های PYR بیشتری را از استخر سهام دریافت می‌کنند.
کاربران Vulcan Forged که در PYR سهم می‌گیرند، هر ماه درآمدی متناسب با میزان مشارکت خود در مقابل آنچه دیگران مشارکت داده‌اند، دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که این توزیع ها جدای از جوایز استخر LAVA خواهند بود.
 
image
بازی های ولکان فورجد
 

بودجه توسعه بازی

در Vulcan Forged، بودجه لازم برای توسعه‌دهندگان بازی‌های شخص ثالث از یک استخر نقدینگی با کمک‌های بلاعوض به صورت PYR تامین می‌شود. توکن‌های PYR همچنین می‌توانند به عنوان پاداش از طریق امتیازات وفاداری برای تبلیغ کاربران جدید استفاده شوند.

استخرهای پاداش Vulcan Forged 

Vulcan Forged در ابتدا دو استخر پاداش PYR را با 10 میلیون توکن تأمین مالی خواهد کرد. بعلاوه، این توکن ها را طی 24 ماه در دو استخر منتشر می کند.
1. استخر LAVA P2E.
2. استخر Staking یا سهامداری.
علاوه بر این بودجه، چهار روش دیگر وجود دارد که به وسیله آنها استخرها با تعیین درصدی از هزینه ها رشد می کنند.
1. 10٪ از کارمزد معاملات Vulcan Marketplace.
2. 10% کارمزد برای فروش دارایی مانند کارت های Vulcanites یا Berserk.
3. 50 درصد از هزینه های ارتقاء زمین.
4. 10% از مبلغ پاداش و هزینه مسابقات از بازی Frenzy.
 

Vulcan Forged LAVA و P2E

Vulcan Forged در حال حاضر بازی‌های متنوعی دارد و همچنان در حال رشد است. به هرحال، اکوسیستم های بازی برای موفق شدن باید بازیکنان را جذب کنند. اینجاست که P2E وارد می‌شود. بازی برای کسب درآمد ثابت کرده است که راهی موفق برای حضور بازیکنان جدید و ایجاد و حفظ علاقه در آنهاست. به طور خلاصه، Vulcan Forged به بازیکنانش برای بازی و درگیر شدن با بازیهای میزبانی شده شان، با کریستال های LAVA پاداش می دهد.
همانطور که گفته شد، 10٪ از عرضه PYR در طول 24 ماه به استخر LAVA P2E خواهد رفت. هر ماه، بازیکنان درصدی از عرضه PYR را در استخر P2E دریافت خواهند کرد. به طور مشابه، این مقدار برابر با نسبت توکن‌های LAVA کاربر در مقابل کل مقدار LAVA که همه کاربران به دست آورده‌اند، خواهد بود.
 
image
توکن قابل تعویض ولکان فورجد
 

چگونگی کسب کریستال های LAVA در Vulcan Forged 

در ادامه برخی از راه های کسب LAVA آورده شده است.
1. در یکی از بازیهای Vulcan Forged مانند Berserk، Block Babies و غیره، برنده شوید.
2. مشارکت در VulcanVerse بر حسب زمان بازی یا مسافت طی شده اندازه گیری می شود.
3. به صورت منظم در بازار Vulcan به تجارت بپردازید.
4. Land، Titans یا Olympians را ارتقا دهید.
در Vulcan Forged کاربران برای ارتقای دارایی ها در سراسر اکوسیستم یا اختصاص دادن قدرت به کارت های مختلف، به LAVA نیاز دارند. یک بازیکن میتواند تصمیم بگیرد LAVA خود را خرج کند یا آن را HODL کند.

Vulcan Forged و Frenzy

Frenzy پلتفرم بازی Vulcan Forged است. اینجا جایی است که کاربران می توانند برای بازی خود مسابقه برگزار کنند. شرکت‌کنندگان هزینه ورودی را به صورت PYR پرداخت می‌کنند و برندگان جایزه را تقسیم می‌کنند. علاوه بر این، این پلتفرم به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا "حالت دیوانگی" را به راحتی فعال کنند. 

Vulcan Forged در اسمارت چین بایننس

Vulcan Forged می‌خواهد کاربرانش از تراکنش‌های یکپارچه و کم هزینه برای خریدهای درون بازی لذت ببرند. همچنین باید به کمک انجمن های وفادار و بزرگ با بازی های بلاک چینی که چندین زنجیره را در بر میگیرند، مبارزه کند. به همین دلیل است که تیم سازنده، PYR را در زنجیره هوشمند بایننس فعال کرد.
تیم سازنده Vulcan Forged با استفاده از BSC می‌تواند پایگاه کاربران خود را گسترش دهد. به این ترتیب سهمی از فرصت‌های GameFi خارج از اتریوم و Polygon را به دست آورد. بنابراین، بازار ولکان فورجد از BSC به عنوان یک شبکه اضافی برای تراکنش های درون بازی و تسویه هزینه های NFT استفاده می کند. کاربران ولکان فورجد به طور خودکار یک کیف پول BSC دارند. به همین دلیل مجبور نخواهند بود برای تراکنش از حلقه های اضافی در BSC عبور کنند.
این امر همچنین فرصت هایی را برای مشارکت با سایر پروژه هایی که قبلاً در BSC ادغام شده اند، ایجاد می کند. گزینه هایی شامل ادغام VulcanDex و مشارکت با سایر پروژه های NFT و بازی. مهمتر از همه، هزینه تراکنش های BSC چند سکه است که با اتریوم در تضاد است. این مزیت قیمت احتمالاً تا زمانی که راه‌حل‌های Layer-2 و ارتقای ETH 2.0 شکل نگیرد، ادامه خواهد داشت.
 
image
ولکان دکس

آینده Vulcan Forged و PYR

متاسفانه، در 13 دسامبر خبری درباره هک Vulcan Forged منتشر شد. هکرها بیش از 4.5 میلیون PYR  را، یعنی تقریباً 140 میلیون دلار در آن زمان از ولکان فورجد تصاحب کردند. این حمله باعث شد که قیمت PYR حدود 30 درصد کاهش یابد.
Vulcan Forged، با وجود اینکه این حمله 148 کیف پول را خالی کرد، در بازپرداخت هزینه قربانیان موفق عمل کرده است. همچنین تیم به سرعت  به هک واکنش نشان داد و اعضای تیم درس های ارزشمندی از هک آموختند. بعلاوه جیمی تامسون، مدیر عامل وقت شرکت در توییتر اعلام کرد که ولکان فورجد به زودی یک سیستم کیف پول جدید ارائه خواهد کرد.
این هک عملکرد تیم Vulcan Forged را با اختلال مواجه کرد، اما گام های مثبت زیادی در راه است. حرکت به سمت یک سیستم کیف پول غیرمتمرکز، ساخت پل زنجیره هوشمند بایننس، جذب کاربران با بازی‌های جدید و ارائه ویژگی‌های جدید مطمئناً به ولکان فورجد کمک می‌کند تا سهمی از بازی‌های کریپتو پرطرفدار را به دست آورد.
 
image
هک شدن ولکان فورجد

کلام آخر

همانگونه که مشاهده کردید Vulcan Forged هم مانند سایر ارزها دیجیتال در کنار ویژگی های خاص خود با مشکلاتی مواجه بوده است. ازینرو بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای سرمایه گذاری اطلاعات خود را درباره ارزهای رمزنگاری شده کامل کرده و از راهنمایی افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید.
مشاوران ماهر و کارآزموده پرشین الیت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و شما را در این تجارت یاری خواهند کرد. همچنین می توانید برای خرید به صرفه انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی، سیگنال فیوچرز و یا فروش اندیکاتور با کارشناسان پرشین الیت تماس بگیرید. 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.