whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال SIN

1400/12/04 ساعت 18:00


معرفی بازی Sin City Metaverse و توکن SIN

 

image

بازی جذاب سین سیتی

امروزه متاورس، یکی از موضوعات داغ و جذابی است که در دنیای تکنولوژی درباره آن فراوان صحبت می شود. در سال 2021، شاهد ورود بازی های متاورسی زیادی به صحنه بوده ایم. یکی از آخرین نسخه هایی که در این سال به بازار اضافه شد، نسخه بلاکچین بازی افسانه ای و فوق العاده جذاب Grand Theft Auto (GTA) بود. البته اهالی کریپتو، این بازی را بیشتر به Sin City Metaverse و یا Mafia Metaverse میشناسند. فروش اولیه زمین های این بازی در دسامبر 2021 فعال شد و طبق گفته های وب سایت آن، احتمال میرود بازی نیز در سه ماهه چهارم سال 2022 راه اندازی گردد. اما این بازی و توکن SIN دقیقاً چیست؟ امروز به بررسی این موضوع می پردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

Sin City Metaverse چیست؟

image

بازی Sin City Metaverse

بازی Sin City Metaverse (متاورس شهر گناه) که با نام Mafia Metaverse (متاورس مافیا) نیز در بین اهالی بازار ارز دیجیتال شناخته می شود، یک پلتفرم جدید بازی چند نفره متاورسی است که بر شبکه بلاکچین مبتنی است. رمزارز بومی این پلتفرم، توکن SIN نام دارد. این بازی رایگان، علاوه بر اینکه لذت تجربه بازی را به گیمرها میدهد، به آنها این امکان را میدهد تا در حین بازی، کسب درآمد نیز داشته باشند. داستان  این بازی مشابه Grand Theft Auto (GTA) است. گیمرها در فضای بازی، به برخی از بحث برانگیزترین شهرهای جهان می روند و میتوانند در آنجا برای خود املاک دیجیتالی خریده و امپراتوری خود را همانطور که همیشه آرزویش را داشتند، بسازند. هدف شما در این بازی این است که شهر را تسخیر کرده و کنترل آن را به دست بگیرید و در نهایت سردسته آن شهر شوید. پلتفرم بازی Sin City Metaverse، یک فضای کاملاً اجتماعی است که به شما امکان رقابت و کسب جوایز مختلف را میدهد. علاوه بر آن میتوانید برای دوستان خود کلوب بسازید تا در آن با هم وقت بگذرانند و یا برای آنها رویدادهای آنلاین هیجان انگیز طراحی کنید. سین سیتی، در مجموع دارای 15000 قطعه زمین است که برخی از بهترین و با روحیه ترین شهرهای دنیا از جمله لاس وگاس و ریودوژانیرو را دربرمیگیرد. هر کسی میتواند در این بازی یک و یا چندین قطعه زمین بخرد و مالک آن باشد. سپس آن را مطابق با میل و سلیقه خود توسعه دهد.

برای زنده ماندن در این دنیا خطرناک، نیاز دارید عضو یک باند شوید. زیرا به تنهایی نمیتوانید از خود و شهر خود در برابر افراد شرور و دشمنان محافظت کنید. در این دنیا یا باید شکار کنید و یا باید شکار شوید. این یک قانون است!

توکن SIN چیست؟

image

توکن SIN

ارز دیجیتال بازی سین سیتی، توکن SIN است. بازیکنان این امکان را دارند تا با رقابت در فعالیت های متنوع دنیای تبهکاران و یا سایر بازی هایی که در راستای ساخت امپراتوری آنها صورت میگیرد، برای خود توکن SIN جمع آوری کنند. هرچه فعالیت بیشتری در دنیا تبهکاران انجام دهند، در نتیجه توکن SIN و NFT های مرتبط زیادتری میتوانند جمع آوری کنند. از توکن SIN، هم برای خرید زمین های این بازی استفاده میشود و هم بازیکنان، جهت توسعه امپراتوری خود به آن نیاز دارند. البته کاربردهای این توکن در بازی بسیار متنوع تر از این حرفهاست و میتوان از آنها برای شرکت در بازی های کازینو و یا پرداخت هزینه سلاح های مورد نظر نیز استفاده کرد. همچنین، هولدرهای این توکن، این امتیاز را دارند تا در راستای طرح های توسعه و آینده این توکن نیز حق رای داشته باشند.

توکن SIN را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتالِ بازی Sin City Metaverse، در حال میتوانید از طریق صرافی هایی که امکان معامله توکن SIN را برای افراد مهیا کرده اند، اقدام کنید. از جمله این صرافی ها، میتوان به صرافی پنکیک سواپ، MEXC، BKEX، HotBit و غیره ... اشاره کرد. اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که به آینده متاورس، بازی های بلاکچینی و NFT ها امیدوارید، سرمایه گذاری روی توکن SIN میتواند یکی از فرصت های بالقوه و ایده آل برای شما باشد. بدیهی است هرچه افراد بیشتری از این بازی استقبال کنند، این توکن نیز آینده درخشان تری خواهد داشت.

کلام آخر

پرشین الیت، یکی از بهترین ها در حوزه تحلیل بازار ارز دیجیتال است. اگر به دنبال استعلام لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال هستید و یا میخواهید بهترین سیگنال ارز دیجیتال را در بهترین زمان داشته باشید تا به یک معامله پرسود در بازار دست بزنید، این مجموعه به شما کمک می کند تا این رویای خود را تحقق ببخشید. پس فرصت های طلایی بازار را از دست ندهید و همین امروز سرمایه گذاری خود را آغاز نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.