whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال HMNG

1400/10/25 ساعت 18:23


در دنیای ارزهای دیجیتال توکن های متفاوت با اسامی عجیب و غریب زیادی را می بینید که هر کدام به نوعی شما را شگفت زده می کنند. یکی از جدیدترین توکن هایی که اخیراً پا به به عرصه گذاشته است، توکن HMNG است که امروز قصد داریم درباره آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

image

پروژه هامینگ برد فایننس (Hummingbird Finance)

هامینگ برد فایننس (HMNG) چیست؟

هامینگ برد فایننس (Hummingbird Finance) یا همان توکن HMNG، یکی از توکن های جدید بازار ارزهای دیجیتال است که در ماه آوریل 2021 پا به عرصه این بازار پرنوسان گذاشت. نام این ارز دیجیتال، الهام گرفته از نام مرغ زرین پر یا همان مرغ مگس خوار کوچک است. این توکن در واقع یک قرارداد هوشمند است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) تعریف شده است و یک فورک از SHIB و RFI است، اما از لحاظ اقتصاد توکنی بهبود یافته تر است.

در این پروژه، نیازی نیست که نقدینگی خاصی به استخر اضافه کنید تا بتوانید توکن پاداش دریافت کنید، بلکه با هر تراکنش به شما توکن های رایگانی اختصاص می یابد که میتوانید از آن طریق پاداش های خود را جمع آوری کنید. هامینگ برد فایننس بابت هر معامله، 3% مالیات از کاربر کم می کند که از این مقدار، 1.5 درصد بین هولدرهای فعلی تقسیم میشود و 1.5 درصد باقی مانده برای همیشه سوزانده میشود تا به این طریق عرضه توکن HMNG کاهش یابد.

شاید انتخاب نام این پرنده کوچک برای یک توکن دیجیتالی کمی برایتان سوال برانگیز باشد، اما زیاد تعجب نکنید، زیرا این نام کاملاً هدفمند انتخاب شده است. تیم توسعه دهنده توکن HMNG وعده های زیادی داده اند تا از منافع این توکن در راه حمایت از موسسات خیریه ای که برای حفاظت از این گونه خاص آمریکایی در تلاش اند و همینطور برای گسترش آگاهی در این مسیر استفاده کنند.

البته هنوز نمیتوان چنین وعده هایی را کاملاً تایید کرد. حتی نحوه عملکرد توکن HMNG که به گونه ایست که به هولدرهای توکن، برای نفروختن توکن هایشان پاداش میدهد و از آن طرف از افرادی که می فروشند، مالیات گرفته میشود نیز تا حد زیادی سوال برانگیز است و سوء ظن های زیادی را در رابطه با اهدافی که در پشت افزایش قیمت توکن HMNG وجود دارد، به وجود می آورد. به همین علت عاقلانه است که معامله گران و سرمایه گذاران، با احتیاط بیشتری نسبت به این توکن گام بردارند.

 

آیا سرمایه گذاری روی توکن HMNG با ریسک زیادی همراه است؟

 

image

امکان اهدا از طریق سایت برای حمایت از مرغان مگس خوار آمریکایی

 

همانطور که میدانید ارزهای دیجیتال و معامله آنها ریسک بسیار بالایی دارند و به نوعی یک سرمایه گذاری سفته بازانه محسوب میشوند که ارزش ذاتی خاصی ندارند و میزان عرضه و تقاضای آنها تعیین کننده ارزش آنهاست. اگر در این بازار روی گزینه هایی سرمایه گذاری کنید که هیچ شناخت درستی روی آنها ندارید، ریسک بیشتری متوجه شما خواهد بود. پس بهتر است روی چیزی که درک درستی از آن ندارید، سرمایه گذاری نکنید.

پروژه هامینگ برد فایننس یا همان توکن HMNG، پروژه ای در فازهای اولیه است و ارزیابی نقاط قوت و ضعف آن در حال حاضر بسیار سخت است. این توکن، یکی از هزاران توکنی است که در ماههای اخیر راه اندازی شده و بسیاری آن را پروژه پرریسکی تلقی می کنند. زیرا تصور کلی آنها این است که شاید این پروژه فقط برای پر کردن جیب افرادی که این توکن را راه اندازی کرده اند، به وجود آمده است. به دلیل تمام ابهاماتی که هنوز در مسیر این توکن وجود دارد، بهتر است برای سرمایه گذاری روی آن دقت لازم و کافی را داشته و با تحقیقات فراوان قدم بردارید و بگذارید کمی زمان بگذرد تا ببینیم آیا طرح ها و پروژه های پیش رو خود را به عرصه عمل میرساند یا خیر.

به هر حال اگر ریسک های این سرمایه گذاری برای شما مطرح نیست و جزو آن دسته افراد حامی محیط زیست هستید که به این پروژه اعتماد دارید و دلتان می خواهد از این پرنده بومی آمریکایی حمایت کنید، کافی است سری به وب سایت این پروژه زده و بر روی گزینه Donate کلیک کنید تا سهمی هرچند کوچک در اهداف پروژه توکن HMNG داشته باشید.

 

چگونه و از کجا توکن HMNG را تهیه کنیم؟

 

image

*خرید توکن HMNG از پنکیک سواپ

 

توکن HMNG بر روی زنجیره هوشمند بایننس پیاده سازی شده است. برای تهیه این توکن و پرداخت هزینه تراکنشات، باید به میزان لازم و کافی رمزارز BNB داشته باشید تا بتوانید این توکن را تهیه کنید. به غیر از صرافی بزرگ و معتبر بایننس، صرافی های دیگری از جمله پنکیک سوآپ، VinDAX و غیره ... نیز از این توکن پشتیبانی می کنند.  

کلام آخر

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالید و برای معاملات و سرمایه گذاری های خود به دنبال سیگنال ارز دیجیتال حرفه‌ای هستید تا سودهای بسیار خوبی را نصیب سرمایه خود کنید، به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید تا بهترین سیگنال ارز دیجیتال و بروزترین سیگنال فیوچرز را در آنجا بیابید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.