whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال آرپا چین ARPA chain

1402/08/10 ساعت 18:51


آرپا چین ARPA chain یکی از دارایی‌های دیجیتال است که با نماد اختصاری ARPA نمایش داده می‌شود. این رمز ارز در بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین و صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و خارجی برای خرید و سرمایه‌گذاری توسط تریدرهای حرفه‌ای عرضه شده است. می‌توانیم شبکه بلاکچین پلتفرم‌هایی مانند اتریوم را به عنوان لایه اول برای ارائه خدمات ارائه شده توسط پروژه‌هایی مانند پروژه متعلق به رمز ارز آرپا چین بدانیم.

این پروژه‌ها که به عنوان لایه دوم شبکه قابل معرفی هستند، دارای ساختار منحصر به فرد خود بوده و از توکن اختصاصی برای ارائه خدمات پرداخت یا کارمزد استفاده می‌کنند. مدیریت شبکه یا عملیات محاسباتی نیز با استفاده از این توکن‌ها در پلتفرم مربوطه صورت خواهد گرفت.

یکی از ویژگی‌هایی که پلتفرم مربوط به ارز دیجیتال آرپا چین دارد در تغییراتی است که در فضای دیفای (DeFi) با استفاده از ساختار خود ایجاد می‌کند. برای همین در ادامه به معرفی بیشتر این پروژه و چشم انداز آینده آن در سال‌های بعد خواهیم پرداخت.

به قلب پرجنب و جوش سیگنال ارز دیجیتال و فارکس خوش آمدید! با همراهی «پرشین الیت»، هر گام شما در دنیای ارز دیجیتال، مانند گام‌هایی در معادن طلاست. از انواع سیگنال‌ فارکس و سیگنال فیوچرز بهره‌مند شوید و کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال را کشف کنید.

پرشین الیت فراتر از یک راهنما، همسفر شما در این سفر دیجیتالی است. خدمات تیم ما، از احراز هویت بایننس و کوکوین تا سبد ارز دیجیتال و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، در کنارتان است. با پرشین الیت، فرصت‌های نامحدودی پیش رویتان است و هر گوشه از دنیای مالی دیجیتال، زمینه‌ای برای موفقیت شما را فراهم می‌کند.

 

 

پروژه ارز دیجیتال ARPA

با توجه به افزایش نگرانی در ارتباط با امنیت و محرمانگی اطلاعات در فضای مجازی، پروژه ارز دیجیتال آرپاچین هدف خود را بر رفع این مشکلات و ارائه خدمات با یک سازوکار متفاوت داده است. در این پلتفرم، رمز ارز ARPA قصد دارد به عنوان توکن مورد استفاده در لایه دوم، امکان انجام تعاملات در این برنامه دیفای، با فراهم نمودن اصل محرمانگی در مبادلات بین طرف‌ها را فراهم کند.

یکی از مشخصه‌های این پروژه که باعث متمایزشدن آن می‌شود، استفاده از پروتکل SMPC است که امکان انجام محاسبات چندجانبه را برای افزایش امنیت با استفاده از روش‌های پیشرفته رمزنگاری فراهم خواهد کرد. این پروتکل به بسیاری از افراد و گروه‌ها امکان خواهد داد تا داده‌های خصوصی خود را به صورت محرمانه مبادله کنند. کد ارزیابی و تایید پیام‌های ارسال شده در برنامه برای این منظور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های برجسته ارز دیجیتال ARPA

ارز دیجیتال ARPA در فضای دیفای با ساختار خاص خود تغییرات معنی‌داری ایجاد می‌کند. این پروژه از پروتکل SMPC استفاده می‌کند که از روش‌های پیشرفته رمزنگاری برای افزایش امنیت بهره‌برداری می‌کند. این پروتکل افراد و گروه‌های مختلفی را قادر می‌سازد تا با حفظ حریم خصوصی اطلاعات خود را مبادله کنند.

در نهایت، پروژه ارز دیجیتال ARPA با تمرکز بر امنیت و محرمانگی اطلاعات، یک نقش متمایز در عرصه ارزهای دیجیتال دارد.

اهمیت پروژه آرپا چین

فناوری ارائه خدمات مالی امن بر بستر اینترنت، برای ارائه خدماتی مانند خدمات بیمه‌ای، یکی از دلایل اهمیت پروژه‌های دیفای مانند پروژه ارز دیجیتال آرپا چین هستند. پروژه آرپا می‌تواند یکی از پروژه‌هایی باشد که در این عرصه با توجه به مشخصات منحصر به فرد خود نقش مهمی را بازی کند.

علاوه بر این، رای‌دهی مخفی، سیستم‌های تشخیص، والت‌های داده، تریدینگ یا بسیاری از عملیاتی که توسط برنامه‌های غیرمتمرکز انجام می‌شود، نیاز به استفاده از یک پلتفرم اختصاصی دارند.

تحلیل بنیادی ارز دیجیتال آرپا چین

پلتفرم رمز ارز آرپا چین از نظر تحلیل بنیادی (fundamental analysis) دارای ویژگی‌هایی است که بر موفقیت آن و چشم‌انداز قیمت هر واحد از این توکن تا افق 2030 میلادی تاثیر خواهد گذاشت. این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

  • مقیاس پذیری
  • حفظ امنیت
  • ساز و کار تایید
  • تعامل پذیری

تاریخچه و بنیانگذاران ارز دیجیتال آرپا ARPA

شبکه ارز ARPA یا به نام دیگر ARPA Chain، در ماه آپریل سال 2018 راه‌اندازی شده است. یکی از برجسته‌ترین افراد در میان موسسین این پروژه، Felix Xu است که دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه نیویورک است. Felix Xu نقش مهمی در تحقیقات بخش بلاکچین و همچنین در سرمایه‌گذاری‌های مراحل اولیه در Fosun Group، یکی از پرقدرت‌ترین شرکت‌های چینی، داشته است.

Yemu Xu نیز یکی دیگر از موسسین ARPA می‌باشد که وظیفه‌ی بازاریابی در این پروژه را بر عهده دارد. جالب است که تیم اجرایی ارز ARPA از افرادی با تجربه و مهارت در شرکت‌های بزرگ و معتبر تشکیل شده‌اند، و با پشتیبانی‌های علمی و صنعتی، پروژه را به سمت رشد و توسعه هدایت می‌کنند.

 عملکرد آرپا چین ARPA Chain چگونه است؟

Mpc در شبکه آرپا چین به مجموعه ای از طرفین اجازه می دهد تا به طور مشترک یک تابع را بر روی ورودی های خود محاسبه کنند و در عین حال آنها را خصوصی نگه دارند. صحت محاسبات حتی در شرایط مخرب با استفاده از MAC قابل تایید است.

از دیگر مواردی که در ارتباط با عملکرد این پروژه می توان گفت این است که بلاکچین رمز ارز آرپا از امنیت بالایی برخوردار است و باعث افزایش توانایی این پروژه شده است. به طوری که می توان از ان برای ساخت و طراحی برنامه های غیرمتمرکز و سیستم های بانکی استفاده نمود.

ویژگی های آرپا چین ARPA Chain

در این قسمت از مقاله شما می توانید با چند نمونه از ویژگی های پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال ARPA یعنی ARPA Chain آشنا شوید.

1.حریم خصوصی و امنیت

MPC به مجموعه ای از طرفین اجازه می دهد تا به طور مشترک یک تابع را بر روی ورودی های خود محاسبه کنند و در عین حال آنها را خصوصی نگه دارند. صحت محاسبات حتی در شرایط مخرب قابل تایید است.

2.انعطاف پذیری و سازگاری

شبکه ARPA انعطاف پذیر، آسان برای استفاده و سازگار با بلاکچین های موجود مانند اتریوم و ایاس EOS است.

3.مقیاس پذیری و کارایی

عملکرد سریع لایتنینگ برای پذیرش انبوه از طریق محاسبات قابل تایید.

اهداف شبکه آرپا چین ARPA Chain

هدف اصلی از تاسیس ARPA، تضمین امنیت و حفظ حریم خصوصی اطلاعات کاربران است. علاوه بر این، شبکه آرپا چین ARPA Chain در نظر دارد تا در آینده به اهداف زیر دسترسی پیدا کند.

  • قرارداد هوشمند خصوصی کارآمد برای توسعه دهندگان DApp
  • اجاره داده های فردی و سازمانی با حفظ حریم خصوصی
  • زیرساخت بسیار مقیاس پذیر از طریق اشتراک گذاری محاسباتی

عملکرد ارز ARPA چگونه است؟

Mpc در شبکه ارز ARPA به مجموعه‌ای از طرفین اجازه می‌دهد که به طور مشترک یک تابع را بر روی ورودی‌های خود محاسبه کنند، ضمن اینکه ورودی‌ها را محرمانه نگه دارند. صحت این محاسبات حتی در مواقعی که طرفین با نیت مخرب عمل کنند با استفاده از MAC قابل تایید است.

یکی از خصوصیات مهم این ارز، امنیت بالایی است که دارد. این امنیت به قدرت و توانمندی ارز ARPA افزوده شده است، به نحوی که می‌توان از آن در ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز و سیستم‌های مالی و بانکی بهره برد.

 

ویژگی‌های ارز ARPA

در این بخش از مقاله، با برخی از ویژگی‌های اصلی ارز ARPA آشنا خواهید شد:

  • حفظ حریم خصوصی و امنیت: MPC به مجموعه‌ای از طرفین اجازه می‌دهد که به طور مشترک یک تابع را بر روی ورودی‌های خود محاسبه کنند، ضمن اینکه ورودی‌ها را محرمانه نگه دارند.
  • انعطاف‌پذیری و سازگاری: ارز ARPA با بلاکچین‌های متداولی مانند اتریوم و ایاس EOS سازگار است و کاربران را با یک سیستم انعطاف‌پذیر و آسان مواجه می‌کند.
  • مقیاس‌پذیری و کارایی: ارز ARPA با استفاده از مکانیزم‌های بهینه‌سازی شده، مقیاس‌پذیری و کارایی بالایی را ارائه می‌دهد.

تاریخچه قیمت ارز ARPA

قیمت هر واحد از این توکن در ابتدای تابستان 1402 حدود 0.05 دلار بود. در تاریخ 8 تیرماه 1402، قیمت هر واحد از ARPA 0.0526 دلار بود، که نسبت به روز قبل با افزایش 2 درصد مواجه شده است. باید ذکر کرد که در اواخر سال 2023 میلادی، حجم معاملات روزانه این ارز حدود 55 میلیون دلار بود.

این توکن با رتبه بازار 308 و بازارکپی چند ده میلیون دلار، در صرافی‌های معتبر مانند کوکوین قابل خرید و فروش است.

با توجه به نوسانات مداوم بازارهای مالی دیجیتال و عدم امکان پیش‌بینی دقیق بازار کریپتو (Crypto market)، شاید امکان تخمین دقیق قیمت هر واحد از این توکن در آینده وجود نداشته باشد. با این وجود، با استفاده از روش‌های تحلیلی پیشرفته و با تکیه بر فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توان اطلاعات جالبی در این زمینه به دست آورد.

در ادامه اشاره‌ای به این اطلاعات شده است، که به بررسی قیمت این رمز ارز در سال‌های آینده پرداخته است:

فناوری ارائه خدمات مالی امن در دنیای مجازی، برای خدماتی نظیر بیمه، دلیل موثری برای اهمیت پروژه‌های دیفای مانند ارز ARPA است. این ارز می‌تواند در این زمینه با توجه به ویژگی‌های خاص خود نقش کلیدی ایفا کند.

به علاوه، رای‌دهی مخفی، سیستم‌های تشخیص، کیف‌پول‌های داده، و تجارت (یا بیشتر فعالیت‌هایی که توسط برنامه‌های بلاک‌چین انجام می‌شوند)، به یک پلتفرم مخصوص نیاز دارند.

آینده ارز دیجیتال ARPA

برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در ارز ARPA سرمایه‌گذاری کنند، تحلیل و برآورد قیمت آن تا سال‌های 2025 تا 2030 از اهمیت بسیاری برخوردار است. با بهره‌برداری از فناوری‌های تحلیلی و AI، سعی شده است تا تصویری از آینده قیمت ارز ARPA ارائه دهیم.

ولی مهم است تا متوجه شویم پیش‌بینی‌های مبتنی بر این فناوری‌ها همیشه دقیق نیستند و واقعیت ممکن است با این تحلیل‌ها متفاوت باشد.

قیمت رمز ارز ARPA در سال 2025

پیش‌بینی ما نشان می‌دهد که قیمت هر واحد از این توکن تا سال 2025 میلادی ممکن است به حدود 0.16 دلار برسد. این قیمت تقریبا سه برابر قیمت خرید و فروش آن در ابتدای تابستان سال 2023 میلادی است.

قیمت رمز ارز ARPA در سال 2028 میلادی

پیش‌بینی شده است که قیمت هر واحد از این رمز ارز تا سال 2028 میلادی به حدود 0.32 دلار برسد. این قیمت در بازه بیشینه و کمینه 0.34 و 0.31 دلار در نوسان خواهد بود.

قیمت ارز دیجیتال ARPA در سال 2030 میلادی

بنا بر پیش‌بینی‌ها این توکن به افزایش قیمت خود تا سال 2023 ادامه خواهد داد و به حدود 0.4 دلار برای هر واحد خواهد رسید. یکی از صرافی های معتبر برای خرید و فروش ارز آرپا چین سینا تتر است که با تنوع ارز و کارمزد منصفانه انتخاب بسیاری از تریدرها بوده است.

 

 

امکان پیش‌بینی دقیق آینده رمز ارز آرپا چین به دلیل نوسانات شدید حاکم بر بازارهای مالی دیجیتال وجود ندارد. اما در این متن تلاش شد اشاره‌ای تقریبی به چشم‌انداز قیمت آن تا سال 2030 میلادی داشته باشیم.

خرید و فروش ارز دیجیتال آرپا ARPA چگونه است؟

برای خرید و فروش ارز دیجیتال ARPA می توانید از صرافی های آنلاین خارجی پشتیبان کننده این رمز ارز استفاده نمایید. به همین دلیل باید در ابتدا در صرافی ثبت نام نمایید. سپس به احراز هویت بپردازید. بهتر است که قبل از انجام فرآیند ثبت نام و احراز هویت آموزش های لازم را دریافت کنید.

کاربران ایرانی به دلیل تحریم موجود قادر به خرید مستقیم رمز ارز آرپا ARPA نمی باشند. به همین دلیل می‌توانند یکی از استیبل کوین ها را خریداری نموده و آن را در صرافی ها به رمز ارز ARPA تبدیل کنند.

صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال ARPA

همانطور که در قسمت قبلی مقاله گفته شد، شما می توانید از صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال ARPA برای خرید و فروش استفاده نمایید. کاربران قادر خواهند بود برای شناخت صرافی های آنلاین خارجی پشتیبان کننده ارز دیجیتال آرپا ARPA به سایت کوین مارکت مراجعه نمایند.

رمز ارز آرپا در صرافی هایی همچون Binance، Coinbase، Huobi Global، CoinEx و ... پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند رمز ارز ARPA را در این صرافی ها با جفت ارزهای USDT، BTC، BNB و ... معامله کنند.

کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال آرپا

در مقالات مربوط به رمز ارزها بسیار بیان شده است که کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری هستند که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند. کاربران می توانند از کیف پول های مناسب برای ذخیره سازی رمز ارز مورد نظر استفاده کنند. لازم به ذکر است که در مرحله اول امنیت کیف پول باید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین توجه نمایید که آیا کیف پول انتخابی شما از رمز ارز مورد نظر پشتیبانی می کند یا خیر. در ادامه به معرفی چند نمونه از کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال آرپا ARPA خواهیم پرداخت.

  • کیف پول سیف پل SafePal

کیف پول سیف پل یک کیف پول نرم افزاری است که می تواند برای ذخیره سازی ارز دیجیتال ARPA گزینه مناسبی به شمار رود. علاوه براین، کیف پول سیف پل از تعداد بیشماری از رمز ارزها پشتیبانی می کند.

  • کیف پول تراست Trust

کیف پول تراست همانند کیف پول سیف پل یک کیف پول نرم افزاری است. کاربران می توانند این کیف پول را به راحتی بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند و از آن برای ذخیره سازی ارز دیجیتال ARPA استفاده کنند.

آینده ارز دیجیتال آرپا ARPA Chain چگونه است؟

رمز ارز آرپا ARPA توانسته است تا همکاری های گسترده ای را با پروژه های مهم انجام دهد. این امر توانسته است به رشد این پروژه کمک نماید. به علاوه این ارز دیجیتال دارای اهداف و ویژگی هایی می باشد که نشانگر آینده‌ای روشن برای آن است.

به طور کلی در ارتباط با آینده ارز دیجیتال عوامل بسیاری موجود می باشد که کاربران باید قبل از سرمایه گذاری به بررسی و جستجو بپردازند. برای مثال بررسی نقشه راه، میزان تلاش و اهداف پلتفرم از جمله عوامل تاثیرگذار بر آینده و قیمت رمز ارز است.

کلام پایانی ارز آرپا ARPA

همانطور که در این مقاله گفته شد آرپا چین ARPA Chain پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال ARPA می باشد و در سال 2018 وارد بازار رمز ارزها شد.

امنیت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری از جمله ویژگی های پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال ARPA می باشد. این پلتفرم اهداف متعددی را برای آینده در نظر دارد که می تواند با رسیدن به این اهداف آینده روشنی را در جامعه ارزهای دیجیتال رقم بزند.

آگاهی از چشم‌انداز قیمت ارز دیجیتال آرپا چین تا سال 2025 تا 2030 میلادی، برای بسیاری از سرمایه گذاران علاقه‌مند به خرید و سرمایه گذاری روی این رمز ارز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. برای همین، تلاش شده است با استفاده از ابزارهای تحلیلی و فناوری AI قیمت این رمز ارز برای سال‌های آینده پیش‌بینی شود.

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات کافی و لازم در ارتباط با ارز دیجیتال آرپا ARPA را دریافت کرده باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.