whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Star Atlas

1400/09/10 ساعت 20:08


مدتی است، صنعت بازی های NFT و بلاکچین حسابی در جهان سر و صدا به راه انداخته و از لحاظ اقتصادی بازی‌های ویدیویی آنلاین را به طور کل دچار تحول کرده است. این بازی ها که با مفهوم متاورس در هم آمیخته اند، دنیای تکنولوژی را دچار انقلابی بزرگ کرده اند و بسیاری افراد، آینده ای فراتر از این برای آنها متصورند.

پروژه Star Atlas یکی از همین بازی هاست که در حال تنظیم سرعت نسل بعدی بازی هاست و تجربه ای از یک بازی مجازی را برای کاربران رقم میزند که معتقد است در آینده ای دور برای انسان اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان می توانند در خلأ وسیع فضا به دنبال جواهرات گرانبهای NFT سفر کنند و یک تجربه متاورس منحصر به فرد داشته باشند. امروز قصد داریم شما را به طور کلی با پروژه Star Atlas و توکن های آن آشنا کنیم تا اگر به دنبال سیگنال ارز دیجیتال مطلوبتان می گردید، این توکن را حتماً در نظر داشته باشید. 

کلید موفقیت در دنیای کریپتوکارنسی، انتخاب سبد مناسب است. با پرشین الیت، شما نه تنها به یک سبد ارز دیجیتال عالی دسترسی دارید، بلکه با کانال سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس بهترین تصمیمات را می‌گیرید. از کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و مشاوره‌ بازارهای مالی بهره ببرید و با خدمات احراز هویت بایننس مطمئن شوید.

 

image

*Star Atlas، یک بازی استراتژیک است که در سال 2620 اتفاق می افتد.

پروژه Star Atlas (ستاره اطلس) چیست؟

پروژه Star Atlas، در واقع پلتفرم یک بازی ویدئویی استراتژیک مبتنی بر بلاکچین منحصر به فرد سولانا (Solana) است. این بازی، یک متاورس چند نفره بسیار بزرگ است که در آینده ای بسیار دور، یعنی سال 2620 اتفاق می افتد. فضای ستاره اطلس، یک جهان تحت استعمار و تجزیه شده است که توسط سه جناح کنترل می شود.

در حالی که در عمیق ترین و خطرناک ترین بخش فضا، چیزی بسیار با ارزش در خفا پنهان شده است. گیمرها می توانند با استفاده از دو ارز دیجیتال Atlas و Polis که در بازی کسب می کنند، هر چیزی را از جمله کشتی هایی که تا ایستگاه های فضایی می روند را خریده و ماموریت های خود را به واسطه آنها به انجام برسانند. 

این پلتفرم، برای ایجاد جلوه های با کیفیت سینمایی و تجربیات خاص بصری که در بازی وجود دارند، از فناوری بسیار پیشرفته Nanite Unreal Engine 5 بهره می گیرد. گیمرها در این بازی می توانند توکن های NFT را در جهان Star Atlas به دست آورده یا معامله کنند. همین امر موجب شکل گیری اقتصادی در بستر بازی می شود که علاوه بر ملموس بودن، مالکیت و ارزش دارایی های دنیای واقعی را دارد. 

 

image

*بازی Star Atlas بر روی بلاکچین منحصر به فرد سولانا پیاده شده است.

پلتفرم Star Atlas، با بهره گیری از بلاکچین منحصر به فرد سولانا که یکی از ایمن ترین و سریع ترین شبکه های بلاکچین در دنیای رمزارزهاست، توانسته توان عملیاتی شبکه خود را به طور چشمگیری افزایش داده و از عدد بالای 50000 TPS (تراکنش در ثانیه) پشتیبانی می کند.

سولانا، یک زیر ساخت باز ارائه میدهد که برنامه های بلندپروازانه غیرمتمرکز میتوانند در بستر آن شکل بگیرند و از ویژگی های منحصر به فرد این بلاکچین بهره مند شوند. کارمزد تراکنشاتِ این بلاکچین بسیار اقتصادی و چیزی حدود 0.00025 دلار در هر تراکنش است. 

مدیر عامل شرکت Star Atlas، مایک واگنر می گوید: "استار اطلس (ستاره اطلس) از آن چیزی که به نظر می رسد، بسیار پیچیده تر است."

 

image

*توکن اصلی Star Atlas را در بازار ارزهای دیجیتال با نام ATLAS می شناسند.

توکن ATLAS$ و POLIS$

در پلتفرم Star Atlas، همه چیز بر اساس دو توکن ساخته شده است. یکی از آنها، توکن ATLAS است که در بازار رمزارزها به توکن Star Atlas نیز گاهاً شهرت دارد. این رمزارز یک ارز معمولی درون بازی محسوب شده و بازیکنان با فعالیت های مختلف از جمله استخراج سنگ معدن و فروش آن در بازاری که درون بازی قرار دارد یا با فروش دارایی های خود می توانند دلار ATLAS بدست آورند.

همه چیز در پلتفرم Star Atlas، از کشتی های فضایی گرفته تا پلتفرم های استخراج در قالب NFT بوده و در اختیار و مالکیت بازیکنان قرار می گیرد. توکن دلار POLIS به شما امکان دسیسه های سیاسی در بازی میدهد. Star Atlas به طور کلی دارای یک لایه حکومتی است که توسط گیمرها کنترل میشود. این گیمرها میتوانند طیف گسترده ای از شرکت های محلی گرفته تا DAO های عظیم منطقه ای را شامل شوند.

هر بازیکنی که این توکن را در اختیار داشته باشد، می تواند در مورد جنبه های مختلف بازی تصمیم گیری کند و حتی از سازندگان خود بازی نیز برتری بگیرد. این امر موجب می شود که در آینده، سازندگان بازی کنترل کاملی بر نتیجه متاورس نداشته باشند. بازیکنان تا زمانی که در بازی هستند، میتوانند اقلام درون بازی، برای مثال لباس و تجهیزات را خریداری کنند و مالک آن باشند و به محض اینکه تصمیم گرفتند از بازی خارج شوند و دیگر بازی نکنند، میتوانند آنها را بفروشند و روی فروش خود سود کنند. 

کلام آخر

بازی Star Atlas، یکی از پروژه موفق متاورس است که توجه های زیادی را به خود جلب کرده است و تا اینجای کار به یکی از آیتم های موفق بازار ارزهای دیجیتال بدل شده است. شاید اینطور به نظر بیاید که بازی های زیادی در حال حاضر وجود دارند و این بازی هم تنها یکی از آنهاست، اما اینطور نیست. تفاوت کلیدی Star Atlas با سایر بازی ها این است که پلتفرم این بازی بر روی شبکه بلاکچین تعریف شده است و از آن قدرت می گیرد.

این به این معنی است که گیمرها به معنای واقعی کلمه مالک تمام چیزهایی هستند که در بازی برنده شده یا خریداری کرده اند و این نقطه عطفی است که این پروژه را به دنیای واقعی ما گره میزند. بر خلاف بازی های سنتی که دارای یک تاریخ انتشار هستند، Star Atlas به صورت مرحله ای منتشر میشود و اولین نسخه آن در سال 2021 میلادی به بازار آمد که در واقع یک نسخه سبک از آن محسوب می‌شود و مینی بازی های دیگر که مفاهیم کلیدی بازی را توضیح می دهند .

به همین منوال تا سال 2023 ارائه شده است و می توان گفت یک ستاره اطلس کامل و واقعی داریم. پس از همین الان میتوانید برای زندگی خود در سال 2620 آماده شوید! 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.