whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال HOT

1400/12/06 ساعت 03:01


اگر با دنیای کریپتو و فناوری بلاک چین BlockChain و پروسه ساز و کار آن آشنا باشید، می دانید که این مفاهیم جهت معرفی نمودن نوع جدیدی از تکنولوژی به مردم هستند، که قرار است با به کار گیری آن ها در زوایای مختلف زندگی افراد، کیفیت زندگی ها را بالا ببرند. با در نظر گرفتن جدید بودن این فناوری، ایده های  جدید و خلاقانه مختلف ارائه می شوند تا ایرادات و مشکلات و محدودیت های فعلی را برطرف نمایند. ارز دیجیتال HOT ارائه شده توسط شبکه هولو HOLO می باشد. این پلتفرم یکی از شبکه های نوین بلاک چینی به اسم هولو چین یا Holo Chain می باشد که در این مقاله قصد داریم در مورد آن و رمز ارزی که عرضه کرده است و چگونگی عملکرد آن صحبت نماییم. اگر از علاقمندان به آشنایی با ارزهای رمزنگاری شده مختلف می باشید پیشنهاد می شود تا پایان این مطلب ما را همراهی بفرمایید. 

 

image

ارز دیجیتال HOT

معرفی بنیان ‌گذاران ارز دیجیتال HOT

تیم بنیانگذار پروژه هولو HOLO و ارز دیجیتال ارائه شده توسط آن شامل ۱۲ نفر می باشد. در این میان افرادی مثل آرتور بروکو Arthur Broko، اریک هریس براون Brown Erick Heris، دیوید میسرر، David Meisrer نیکولاس لاک Nicolas Luck نقش پررنگ تری در راه اندازی این پروژه داشته اند. آرتور بروکو با داشتن تخصص در زمینه هوش مصنوعی، در شرکت های معتبری همچون جنرال موتورز، کرایسلر و غیره دارای سابقه درخشان می باشد. وی یکی از برجسته ترین موسسان پروژه هولو چین HOLO Chain عنوان شده است. 

اریک هریس براون نیز در زمینه زیرساخت های کامپیوتری تبحر دارد و یک برنامه ‌‌نویس بسیار قهار می باشد. او از سال ۱۹۹۸ میلادی فعالیت خود را در برنامه نویسی آغاز کرده است و یکی از برجسته ترین محصولات وی Glass Bead Software می باشد. آرتور بروکر و اریک در پروژه متا کارنسی Meta Currency تحت عنوان یک توسعه دهنده تکنولوژی جهت تامین نمودن اقتصاد Peer to Peer همکاری داشته اند. الگوی ساخت پلتفرم و شبکه HOLO، پلتفرم Ceptr می باشد که هر دو نفر  هریس بروان و بروک در آن همکاری داشته اند. این پلتفرم از نوع همتا به همتا محسوب می شود. 

تخصص دیوید میسرر نیز در حوزه توسعه نرم افزار می باشد. وی نیز از اعضای اصلی هولو HOLO و اهل کشور استرالیا است. یکی دیگر از برنامه نویسان پروژه HOLO نیکولاس لاک آلمانی می باشد که دارای تجربه چندین و چند سال در زمینه نرم افزار و ارائه راهکارهای نرم افزاری است. 

image

ارز دیجیتال HOT

تاریخچه ارز دیجیتال HOT و پلتفرم آن

در ماه می سال میلادی ۲۰۱۸ ارز دیجیتال HOT به بازار ارزهای رمزنگاری شده عرضه شد و کاربران قادر بودند آن را از صرافی های مربوطه خریداری نمایند. در روزهای نخست تقاضا برای ارز دیجیتال HOT بسیار بالا بود و همین امر موجب شد قیمت این رمز ارز صعود بسیار خوب و چشمگیری داشته باشد. 

روند حرکت و رشد HOT تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی همچنان ادامه داشت. بالاترین میزان قیمت رمز ارز هولو در تاریخ ۱۴ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد. از آن پس نمودار ارز دیجیتال HOT یا همان Holo شاهد یک افت قیمت بود. اکنون ارزش رمز ارز HOT چیزی در حدود ۱۰۰ درصد کمتر  نسبت به آن زمان می باشد. اما در چند ماه اخیر هولو با وجود وجود نوسانات فراوان بازار توانسته خود را مجددا در کانال صعود قرار دهد

تعداد کل واحد های این ارز رمزنگاری شده برابر با ۶۲/۱۷۷ میلیارد واحد است که از این تعداد، ۲۱/۱۷۳ واحد هولو در گردش می باشد. در حال حاضر فعال ترین صرافی که پشتیبان رمز ارز هات می باشد، صرافی بایننس است که در حدود ۲۵ درصد از معاملات روزانه این رمز ارز در آن صورت می پذیرد.  

چگونگی عملکرد پلتفرم هولو HOLO و ارز دیجیتال HOT

بلاک چین هولو HOLO یا هولو چین HOLO Chain را می توان واسطی در میان کاربر و اینترنتی که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهیم در نظر گرفت که در آن کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر نسبت به سایر شبکه های بلاک چین BlockChain از خدمات بیشتری بهره مند شوند. توسعه‌‌ دهندگان با استفاده نمودن از زبان برنامه ‌‌نویسی جاوا اسکریپت Java Script می توانند برای این اینترنت غیر متمرکز برنامه ‌هایی را بنویسند و توزیع نمایند. بارز ترین تفاوتی که میلان هولو چین و بلاک چین های رایج قرار دارد، نحوه تایید شدن یک تراکنش و چگونگی اعتبار سنجی می باشد. 

در این پلتفرم با استفاده از روش زنجیره‌ هش Hash توزیع شده DHT تایید تراکنش ها صورت می گیرد. با توجه به وجود جدول هش Hash توزیع ‌شده یا همان  DHT در هولو چین Holo Chain دیگر نیازی به دفتر کل توزیع ‌شده که در دسترس همه نودها واقع باشد، نخواهد بود. ( هش Hash در ریاضیات تابع چکیده ساز می باشد و حجم زیادی از داده ها را تبدیل به یک عدد طبیعی می کند )

با به کارگیری جدول هش توزیع ‌شده Distributed Hash table که کوتاه شده آن همان DHT می باشد، در شبکه هولو چین، نیاز به روش ‌های اجماع PoW یا الگوریتم اثبات کار و PoS یا الگوریتم اثبات سهام خواهد بود. این جدول را می‌توان جایگزین تمام نود ها و گره هایی دانست که در روش‌ های اجماع الگوریتم های اثبات کار و سهام یعنی  PoW و PoS می بایست، به صورت همزمان در شبکه فعال باشند. که نتیجه آن به حداقل رساندن انرژی مورد نیاز شبکه خواهد بود. کارمزد مورد نیاز جهت تایید تراکنش ها در شبکه هولو Holo به صورت قابل توجهی ناچیز است.

مقیاس‌ پذیری در شبکه هولو چین بسیار بیشتر است و همچنین این شبکه بسیار کارآمدتر از سایر شبکه ‌های بلاک چین متداول می باشد. شبکه هولو چین Holo Chain با استفاده نمودن از شاردینگ Sharding جدول های هش توزیع‌ شده، در تلاش برای رفع مشکل مقیاس پذیری می باشد. ارز دیجیتال HOT که توکن هولو Holo می باشد بر مبنای استاندارد ERC – 20 طراحی شده است. در همان ابتدای راه اندازی تعداد قابل توجهی از این توکن عرضه گشت و ارز دیجیتال HOT قابلیت استخراج و ماینینگ ندارد. Holo Fuel یک توکن دیگر در شبکه بلاک چین هولو می باشد که به عنوان پاداش و جایزه به کاربران شبکه داده می شود. 

image

ارز دیجیتال HOT

مزایا و معایب ارز دیجیتال HOT

با بزرگ‌ تر شدن شبکه‌ های بلاک چین اغلب در آن ‌ها تعداد نودها یا همان گره ها نیز افزایش پیدا می کند و این به معنای صرف انرژی بیشتر برای تایید هر تراکنش می باشد.  در حالی که در شبکه هولو چین Holo Chain با بهره بردن از شاردینگ Sharding جداول هش توزیع ‌شده DHT، مقیاس ‌پذیری بهینه می شود و بزرگ شدن شبکه تاثیری در میزان انرژی که باید صرف شود نخواهد داشت. این موضوع در میزان کارمزد ها و کنترل نمودن آن نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. مزیت دیگر این شبکه این است که توسعه‌‌ دهندگان با کمک Holo Chain می‌توانند با هزینه کمتر برنامه هایی را طراحی و توزیع نمایند. علاوه بر این ها محیط Holo Chain بسیار کارآمد می باشد و خدمات متنوع و کاربردی را به توسعه دهندگان ارائه می دهد. می توان گفت با وجود ارز دیجیتال HOT و پلتفرم آن شاهد اینترنتی بدون محدودیت و غیر متمرکز خواهیم بود. 

همچون هر پروژه دیگری پروژه Holo نیز خالی از عیب نیست و در این قسمت به برخی از معایب آن نیز اشاره خواهیم نمود. با وجود جدید بودن این تکنولوژی و بهره بردن آن از ایده های بسیار جذاب، اما متاسفانه به نظر می‌رسد که تیم پشتیبان این شبکه قصد توسعه این اکوسیستم و سرعت ‌بخشیدن به رشد ان را نداشته و در پی پیگیری نمودن اهداف تعریف شده خود نیستند. از دیگر معایب این رمز ارز این است که تعداد کمی از صرافی های شناخته شده و معتبر از ارز دیجیتال HOT پشتیبانی می کنند. همچنین هیچ صرافی قابلیت انجام معاملات فیوچرز را به روی توکن پلتفرم هولو Holo فراهم ننموده است. در حال حاضر فقط کاربران دو صرافی بایننس Binance و دلتا اکسچنج Delta Exchange می توانند معاملات Perpetual را به روی توکن Holo داشته باشند.

image

ارز دیجیتال HOT

حرف آخر

یکی از مطمئن ترین و در دسترس ترین روش ها که با استفاده نمودن از آن می توانید از محدوده مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال HOT و یا سایر رمز ارزها اطلاع حاصل نمایید بهره بردن از سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده توسط کانال ها سایت های و معتبری مثل سایت پرشین الیت می باشد. فعالیت این سایت در زمینه ارائه خدمات به کاربران علاقمند به معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد. از جمله خدمات ارائه شده توسط پرشین الیت می توان به  فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز،  انجام پروسه زمان بر ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، ارائه سیگنال ارز دیجیتال و همچنین ارائه نمودار ها و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای می باشد. با بهره بردن از این اطلاعات و این خدمات می توانید تصمیمات درست تر و حرف ای تری در رابطه با خرید و فروش رمز ارزهای مختلف اتخاذ نمایید. یکی دیگر از خدمات بسیار ارزنده این سایت ارائه اشتراک سیگنال کانال های خارجی، جهت استفاده از سیگنال هایی که توسط کانال های خارجی معتبر و وی آی پی ارائه می شود، می باشد. با استفاده از این اشتراک به صورت یکجا می توانید از سیگنال های همه آن کانال ها بهره مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.