whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

‎توصیه های استفاده از سیگنال ها پیش از سرمایه گذاری

1400/06/17 ساعت 05:52


بر خلاف بسیاری از سایت ها که صرفا به فروش سیگنال های خود فکر میکنند و اهمیتی به نحوه سرمایه گذاری و سودآوری مشترکان خود نمی دهند، پرشین الیت همواره بزرگترین هدف خود را رضایت کامل مشترکان خود می داند لذا به شدت توصیه می کنیم که راهنمایی های ما را برای سودآوری هر چه بیشتر جدی بگیرید تا با سودآوری و اعتماد هر چه بیشتر شما، ما نیز از لبخندی که به روی لبان شما می نشیند دلگرم تر از قبل در کنارتان باشیم.

‎1- مهمترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که هرگز به صورت احساسی تمام سرمایه خود را به یک سیگنال اختصاص ندهید و برای هر سیگنال اسپات معرفی شده نهایتا با 5 درصد از سرمایه خود وارد شوید. برای سیگنال های تک ورودی تمام این 5 درصد، برای سیگنال های دو ورودی که دو نقطه خرید دارند، در هر نقطه 50 درصد از این 5 درصد و در سیگنال هایی که سه محدوده خرید دارند در صورت ضرر به ترتیب 15، 30 و 55 درصد از آن 5 درصد را سرمایه گذاری کنید و پس از رسیدن به سود میانگین برداشت خود را انجام دهید.

‎2- استفاده از اهرم همیشه وسوسه کننده است. شما با سیگنال های اسپات معرفی شده می توانید از اهرم نیز استفاده کنید اما به هیچ عنوان اهرم با ضریب بالاتر از دو یا سه را به شما پیشنهاد نمی کنیم. همانگونه که ضرایب بالا باعث وسوسه سود بیشتر می شوند به همان اندازه نیز با یک نوسان جزئی سرمایه و سود شما را از بین می برند.

‎3- سیگنال های بخش شت کوین فقط به افرادی که به این حوزه و ریسک پذیری علاقه مندند توصیه می شود آن هم فقط با یک درصد از سرمایه ی خود! فراموش نکنید که همانگونه که این شت کوین ها پامپ های بسیار سنگینی می توانند داشته باشند با همان مقیاس با دامپ های سنگینی نیز مواجه می شوند که سرمایه گذاری زیاد روی آن می تواند آسیب جدی ای به سرمایه شما بزند.

‎4- در رابطه با اخبار و تحلیل های فاندامنتال ارزها که با شما عزیزان به اشتراک گذاشته می شود، ترجیحا از 4 تا 6 روز قبل از زمان تخمین زده شده برای رشد آن ارز، ارز موردنظر را خریداری کرده و پس از مشاهده سود در زمان تعیین شده اقدام به فروش آن نمایید.

‎5- در سیگنال هایی که دو یا سه تارگت دارند، در صورت رسیدن به تارگت اول 55 درصد از ارز مورد نظر را بفروشید و نقطه استاپ لاس (عددی که در صورت ریزش ارزش ارز دستور فروش کامل ارز خود را می دهید) را به عدد خرید اولیه سیگنال تغییر دهید. در صورت رسیدن به تارگت دوم مجددا 30 درصد از ارزی که خریداری کرده اید را بفروشید و مقدار استاپ لاس را روی تارگت اول قرار دهید و در صورتی که به تارگت سوم رسیدید بقیه ارزها را نیز بفروشید.

‎مثال:
ASSET:  TRX/USDT
 BUY : 0.04

TP1 : 0.06
TP2 : 0.07
TP3 : 0.08
SL: 0.03

‎فرض کنید که ما این سیگنال را به شما ارائه می دهیم. شما ارز ترون را در قیمت 4 سنت به مقدار 100 دلار خریداری میکنید. عدد فروش خود را روی ۳ سنت قرار می دهید تا در صورت اشتباه کارشناسان و ریزش اتفاقی دچار ضرر سنگینی نشوید. در صورتی که طبق پیشبینی کارشناسان معتبر ترون به 6 سنت برسد شما 55 درصد از ترون خریداری شده خود را میفروشید و استاپ لاس خود را روی 4 سنت قرار می دهید. این کار باعث می شود که حتی در صورت ریزش ترون به هر دلیلی شما 55 درصد از سرمایه خود را با سود 50 درصدی 4 تا 6 سنت بیرون کشیده باشید و 45 درصد آن را با همان نرخ اولیه پس بگیرید. اگر ترون به 7 سنت رسید مجددا شما 30 درصد از ارز خود را با سود 75 درصد میفروشید و نقطه استاپ لاس را روی تارگت اول یعنی 6 سنت قرار می دهید. با این کار شما حداقل 30 درصد از سرمایه خود را با سود 75 درصد و الباقی را در صورت سقوط ارزش ارز با سود 50 درصد فروخته اید. اگر تارگت آخر یعنی 8 سنت نیز زده شود شما 15 درصد انتهایی سرمایه خود را با صود صددرصد می فروشید و به همین زیبایی در انتظار سیگنال های بعد می مانید!
‎با این دستورالعمل حتی اگر شما از ده سیگنال ارائه شده در دو یا سه مورد به نقطه ی استاپ لاس برسید هم در میانگین مجموع خریدهایتان کاملا سود قابل ملاحظه ای خواهید کرد!

مثال دوم:
image

ما این سیگنال با 3 ورودی برای شما قرار می دهیم ( البته نتیجه کنارش باز و قابل استفاده باید نوشته شده باشد ! ) در غیر این صورت سیگنالی که TP یا AV شده منقضی و غیر قابل مصرفه.
 شما باید برای ورودی های سیگنال به ترتیب از 5% سرمایه ای که به سیگنال اختصاص می دهید:
15% روی ورودی اول: 45.26
30% روی ورودی دوم: 43.19
55% روی ورودی سوم: 39.53
اوردر خرید قرار بدید و صبر کنید تا قیمت به ورودی های تعیین شده برسد.

برای برداشت سود:

AV HIT به معنی رسیدن سیگنال به سود به صورت میانگین می باشد
رسیدن به سود به حالت میانگین به این صورت هست که ورودی دوم یا سوم سیگنال (43.19 یا 39.53 ) فعال شده باشد.
در این حالت تارگت هایی که با رنگ سبز برای شما مشخص کردیم هم به ترتیب پایینتر باید قرار داده بشنود که نمومه آموزش ویدیو با محاسبات داخل بخش آموزش سایت قرار داده شده است.
image

TP Hit به چه معناست ؟

TP HIT به معنی رسیدن سیگنال به تارگت های سبز رنگ می باشد
این حالت یعنی سیگنال از ورودی اولی که دادیم فعال شده و رفته رسیده به تارگت های سبز رنگ.

نکته آموزشی / مدیریت سرمایه / مدیریت ترید / مدیریت ریسک


با توجه به شرایط پر ریسک مارکت و در راستای مدیریت ریسک و سرمایه و برای استفاده بهینه از استراتژی معاملاتی
پیشنهاد میشه پس از فعال شدن ورودی سوم ( پله سوم )  با توجه به اینکه حجم پوزیشن افزایش تصاعدی داره:

مقداری از پوزیشن را در نقاط سربسر (میانگین ورود ) یا با سود کم ببندید تا ضمن کسب میانگین بهتر ،حجم پوزیشن و ریسک معامله هم کاهش پیدا کنه.
برای مدیریت ترید میتوانید به دو روش عمل کنید:
1- پس از فعال شدن ورودی سوم ،طبق صلاحدید مقداری از پوزیشن را در نقطه سربسر ( میانگین ورود ) خارج شوید. 
2- صبر کنید زمانیکه پوزیشن در سود قرار گرفته سپس استاپ لاس خود را بالای نقطه Entry Price ( میانگین ورود ) قرار دهید.

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری