whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

موارد استفاده از بلاکچین برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی

1401/03/22 ساعت 20:27


در طول کنفرانس مطبوعاتی DigitalArt4Climate، کریستینا کورنر، سردبیر کوین‌تلگراف، برای درک ابتکارات مختلف بلاکچین که فعالانه با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کند، بر روی صحنه آمد.

طبق اخبار کوین‎‌تلگراف، کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد پیرامون تغییرات آب و هوا (UNFCCC) موارد استفاده از بلاکچین را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی ارزیابی می‌کند. UNFCCC به همراه کارآفرینان هواشناسی و کوین تلگراف به بررسی نقش فناوری‌های نوظهوری مثل بلاکچین پرداختند تا برای حل مسائل جهانی مهمی چون تغییرات آب و هوا از آن‌ها استفاده کنند.

نقش بلاکچین در مسائل آب و هوا

نقش بلاکچین در مسائل آب و هوا

در آغاز گفتگو، آنا دارت، آواتار هنری کنفرانس را به اشتراک گذاشت تا ایده گرد‌آوری هنرمندان به منظور الهام بخشیدن به تغییرات آب و هوا را ارائه دهد. طبق اظهارات او:

« این فرصت را داریم تا با قدرت تحول‌آفرین هنر و فناوری سازگار با محیط زیست بلاکچین، برای تأثیرگذاری بر دنیایمان بهره‌مند شویم. »

به عنوان بخشی از این ابتکار، هنرهای دیجیتالی فینالیست‌ها به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض پاک (NFT) در طرح‌های مختلف سازمان ملل که مرتبط با تغییرات آب و هوایی است، به نمایش گذاشته می‌شود.

میروسلاو پولزر، بنیانگذار و مدیر عامل IAAI (IAA خودروهای آسیب‌دیده و قطعات آن‌ها را در حراجی‌های ایالات متحده به فروش می‌رساند) و مدیر استراتژیک ائتلاف زنجیره آب و هوا، در حالی که مرحله بعدی ابتکار را توضیح می‌دهد (که شامل بسیج منابع یا بودجه است) این گفتگو را بر عهده گرفت.

توکن‌های غیر قابل تعویض پاک

توکن‌های غیر قابل تعویض پاک

پولزر توضیح داد که هدف از فروش NFT پاک، حمایت از ابتکار اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد با تمرکز بر جوانان است که 15٪ درآمد را به هنرمندان و 35٪ دیگر را به صندوق اقدام اقلیمی جوانان اختصاص داد. 50% باقی‌مانده به زیرساخت‌های نهادی و فناوری و ذی‌نفعان غیرحزبی از جمله مدیریت پروژه، برای راه‌اندازی سازمان شهروندان متحد و غیرمتمرکز خودمختار، آموزش و برنامه زندگی خوب گلوچا (GloCha) اختصاص خواهد یافت.

آیرینا کاراگیو، رئیس رشد اکوسیستم و BD در شبکه‌های یونیک، با بررسی جنبه‌های فنی NFT برای تغییرات آب و هوایی، در مورد بازگرداندن قدرت به سازندگان و مردم صحبت کرد. او با اشاره به نیاز برای ردپای کربن کم‌تر، از تصمیم شبکه‌های یونیک، برای ساخت NFTهای اثبات سهام (PoS) بر روی پولکادوت به ویژه در تغییرات آب و هوایی حمایت کرد:

 «به طور کلی، صنعت در حال انتقال به PoS است تا ابتکارات مبتنی بر آب و هوا، ESG، کاهش مصرف انرژی تا 99٪ را عملی کند.»

NFTهای سازگار با محیط زیست

NFTهای سازگار با محیط زیست

دلفین ماگرو، مدیر عامل موسسه جهانی اقدام اقلیمی جوانان نیز، بر روی موضوع گنجاندن هنرمندانی که مایلند به این پروژه بپیوندند، تأکید کرد. به گفته کاراگیو، مینت یک NFT در یونیک معادل حذف ردپای کربن از تنفس یک انسان است که می‌تواند برای تقویت اقدامات آب و هوایی استفاده شود. با توجه به پذیرش گسترده این فناوری، شبکه‌های یونیک یک بازار اپن و باز برای NFT راه‌اندازی کرده است که در آن هنرمندان می توانند NFTهای سازگار با محیط زیست را به منظور تقویت ابتکارات مختلف تغییرات آب و هوایی ایجاد کنند:

« اقیانوس آبی برای انجام کارهای خوب وجود دارد، لطفا با ما تماس بگیرید، ایده خود را برای ما مطرح کنید و بخشی از این جنبش باشید. »

تیم راه‌حل‌های لبه دل (Dell’s edge) از راه‌اندازی بنیاد آیوتا (Iota)، شرکت فناوری متمرکز بر تغییرات آب ‌و هوایی کلایمیت چک (ClimateCHECK) و بیو ای (BioE) خبر داد تا به منظور توسعه راه‌حل پیرامون بافت اطمینان داده داخلی دل (DCF) فعالیت کنند. متیو یارگر، رئیس بخش پایداری در بنیاد آیوتا، اظهار داشت: « شفافیت و اعتمادسازی داده‌ها در جهت رسیدگی به مسائل جهانی تغییرات آب و هوایی و اقدامات مربوط به آن بسیار مهم است. »

برای خرید بهترین توکن‌های غیر مثلی و دریافت سیگنال‌های کانال‌های خارجی VIP و ب استفاده از امکانات گروه ارز دیجیتال، با ما در ارتباط باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.