whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صرافی بایننس بازار هلند را ترک می‌کند: اینجا چه زمانی است؟

1402/03/26 ساعت 20:57


صرافی کریپتو بایننس خروج خود از هلند را اعلام کرد و از کاربران خواسته شد تا دراسرع‌وقت وجوه خود را برداشت کنند. 

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال Binance خدمات خود را در هلند خاتمه داد و پس از یک پیشنهاد ناموفق برای دریافت مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) از بازار هلند خارج شد.

خاتمه خدمات بلافاصله اعمال می‌شود و هیچ مشتری جدیدی از هلند نمی‌تواند در صرافی رمزنگاری حساب باز کند. از 17 جولای به بعد، مشتریان هلندی موجود فقط می‌توانند دارایی‌های خود را از پلتفرم بایننس برداشت کنند و از امروز هیچ خرید، معامله یا سپرده‌گذاری دیگری امکان‌پذیر نخواهد بود.

بایننس مدعی شد که بسیاری از راه‌های جایگزین را برای ارائه خدمات به ساکنان هلندی مطابق با مقررات محلی بررسی کرده است. بااین‌حال، هیچ راهی برای ثبت‌نام VASP ارائه نکرد.

صرافی رمزارز در حال حاضر در حال ارسال ایمیل به مشتریان هلندی خود با اطلاعات جامع در مورد مراحل بعدی است که آنها باید حساب‌های Binance خود را خالی نمایند.

ما متأسفیم که اعلام کنیم بایننس بازار هلند را ترک می‌کند زیرا نتوانستیم به‌عنوان VASP در رگولاتور هلند ثبت‌نام کنیم. ما همچنان متعهد به همکاری با قانون‌گذاران در سراسر جهان هستیم و علاوه بر این بر کسب‌وکار خود متمرکز هستیم.

در آوریل 2022، صرافی ارز دیجیتال به دلیل فعالیت در کشور بدون مجوز و ثبت‌نام موردنیاز، با جریمه اداری بیش از 3 میلیون دلار محکوم شد. در آن زمان، بانک مرکزی هلند ادعا کرد که بایننس پایگاه مشتریان زیادی در این کشور دارد و حجم معاملات روزانه قابل‌توجهی به میلیاردها می‌رسد، بنابراین جریمه سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است.

صرافی ارز دیجیتال در اطلاعیه خود تأکید کرد که با استانداردهای اتحادیه اروپا در زمینه جلوگیری از پول‌شویی و قوانین تأمین مالی تروریسم مطابقت دارد. بایننس به ثبت‌نام خود در کشورهای اتحادیه اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، سوئد و لیتوانی اشاره کرد تا مطابقت خود با اتحادیه اروپا را به نمایش بگذارد.

خروج بایننس از بازار هلند در چند روز پس از آغاز برنامه‌های خروج از قبرس انجام می‌شود. در 14 ژوئن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس، بایننس قبرس را برای درخواست لغو ثبت در وب‌سایت خود تحت بررسی قرارداد. در آن زمان، بایننس به کوین تلگراف گفت که بر روی انطباق کامل با مقررات جدید بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) در 18 ماه آینده متمرکز است و بنابراین بر بازار بزرگ‌تر اتحادیه اروپا متمرکز است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.