whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

حفاظت در برابر اختلال با سرمایه گذاری در وب 3

1402/03/31 ساعت 23:42


 سرمایه گذاری در وب 3 یک "حفاظت در برابر اختلال" است. مارتین الخوری، مدیر ارشد در برتلزمن اینوستمنتس، در کنفرانس Proof of Talk درباره وضعیت سرمایه گذاری VC در وب3 با کوینتلگراف صحبت کرد.

فضای رمزارزی در ماه‌های اخیر با امواجی از عدم اطمینان روبرو شده است، با تنظیمات نوین در سراسر جهان و بازاریابی دائمی. با وجود وضعیت حال حاضر صنعت، سرمایه گذاران همچنان به پشتیبانی از وانت های جدید در این فضا می‌پردازند. داده ها نشان می‌دهد که در سال 2022، شرکت های نوپای بانکداری غیرمتمرکز اروپا، در حوزه سرمایه گذاری ونچر کپیتال (VC)، تجربه تأمین مالی بیشتری در حدود 120٪ داشتند.

کوینتلگراف در هنگام کنفرانس بلاکچین Proof of Talk در پاریس با مارتین الخوری، مدیر ارشد در Bertelsmann Investments، در مورد اینکه چرا شرکت های سرمایه گذاری اصلی هنوز وب3 را به عنوان یک راه پیشرو دنبال می‌کنند، صحبت کرد.

Bertelsmann Investments یکی از مهمترین شرکت های سرمایه گذاری VC جهان است که حدود 1.7 میلیارد یورو در بیش از 400 شرکت در سراسر جهان سرمایه گذاری کرده است.

الخوری به Cointelegraph گفت که صندوق BDMI شرکت، در سال 2016 اولین سرمایه گذاری خود را در فضای وب3 انجام داده است و وضعیت فعلی بازار به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا بین "صدا و سیما" تمایز قائل شوند. همچنین الخوری اعلام کرد که: 

« اکنون که هیجان از بین رفته است، سرمایه‌گذاران می‌توانند ببینند کدام پروژه‌ها حقیقت دارند و ارزش حقیقی آنها در کجاست. کدام پروژه‌ها فقط به صورت مصنوعی بالا رفته اند و کدام پروژه‌ها بر اساس یک چارچوب پایه قوی ساخته شده‌اند. »

او گفت که سرمایه گذاری در وب3 را "حفاظت در برابر اختلال" می‌داند. با این حال، به دلیل شهرت نوساناتی صنعت، مدیریت اجرایی در شرکت های بزرگ جهانی را قانع کردن اغلب "دشوار" است تا به توجه به وب3 اختصاص دهند.

با این حال، او برجسته کرد که تنظیمات به لحاظ سرمایه گذاری به صنعت کمک می‌کند زیرا باعث می‌شود که سرمایه گذاران بیشتری در مورد آنچه در حال ساخت و ساز است، روشنفکری داشته باشند.

"زمانی که در یک پروژه سرمایه گذاری می‌کنید، می‌خواهید بفهمید که آیا خطر تنظیمات بزرگی وجود دارد که این کسب و کار و مدل یا ایده کسب و کار را از پرواز منع کند."

او گفت که "هر چه بیشتر روشنایی تنظیمات دریافت کنیم، ارزیابی انواع مختلف کسب و کارها آسان تر می‌شود." او همچنین به تغییر علاقه به سمت هوش مصنوعی تولیدی و استارتاپ های AI اشاره کرد. بر اساس داده های  MarketsandMarkets، بازار هوش مصنوعی پیش بینی می‌شود تا سال 2027 به 407 میلیارد دلار برسد، آن هم در مقابل درآمد 86.9 میلیارد دلاری در سال 2022.

الخوری گفت که  "اگرچه سرمایه گذاران به سمت هوش مصنوعی هدفمند شده اند، بلاکچین و رمزارز بیشتر از همیشه مهم خواهند بود." همچنین الخوری افزود: "چیز جالب این است که ارائه های ارزش اصلی وب3 با توجه به آنچه در حال حاضر در زمینه هوش مصنوعی تولیدی می‌بینیم، قابلیت بزرگنمایی قابل توجهی دارد."

وی نتیجه گیری کرد که به ویژه در مورد ایجاد محتوای هوش مصنوعی، بلاکچین به حل مشکل "بر دومرتبه شدن بدون نیاز به واسطه" کمک خواهد کرد و به دارایی های دیجیتالی پابرجا می‌دهد.

آیا می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال، فارکس و فیوچرز به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید؟ پرشین الیت به عنوان بزرگ‌ترین مرجع سیگنال ارز دیجیتال با بیش از ۱۸۰ کانال سیگنال در پلتفرم تلگرام، به شما این امکان را می‌دهد که به عنوان یک تریدر حرفه‌ای در این بازار‌ها فعالیت کنید.

با استفاده از سیگنال فیوچرز تیم پرشین الیت، زمان مناسب برای ورود و خروج از بازار را پیدا کرده و به سود خود برسید. لازم به ذکر است که برای شروع فعالیت در بازار ارز دیجیتال و فارکس، باید احراز هویت بایننس خود را انجام دهید تا از وقوع اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنید. با خرید پلن مورد نظر، به عنوان یک عضو پرشین الیت، از تجربه و دانش گسترده تیم ما استفاده کنید و با اطمینان به پیش بروید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.