whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بررسی امکانات و ویژگی‌های اکانت دمو ۵ صرافی‌ بزرگ

1402/04/10 ساعت 14:51


اکانت دمو صرافی‌های ارز دیجیتال را می‌توان یک نعمت هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه‌ای و با تجربه دانست. مبتدیان قادر هستند بدون استرس و درگیر کردن سرمایه اصلی خود، نوسانات بازار را از نزدیک لمس کنند و کار با صرافی را یاد بگیرند.

تریدرهای حرفه‌ای هم می‌توانند استراتژی‌های گوناگون را به منظور رسیدن به گزینه ایده‌آل آزمایش نمایند. در این نگارش سعی داریم تا به نکاتی در مورد به‌کارگرفتن اکانت دمو 5 صرافی بزرگ و بررسی امکانات و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم.

پرشین الیت یکی از تیم‌های قدرتمند در زمینه تحلیل و سیگنال‌دهی است که پلن‌های مختلفی را شامل می‌شود. شما می‌توانید با عضو شدن در کانال سیگنال ارز دیجیتال و احراز هویت بایننس خود از کلیه سیگنال‌های آن از جمله: سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایید تا بتوانید با دریافت سود از این سیگنال‌ها به منبع درآمدی دلاری دست پیدا کنید. 

اکانت دمو در صرافی‌های ارز دیجیتال

نوسانات رمزارزها و فشار روانی تراکنش‌ها در این مارکت را هنگامی خوب درک خواهید کرد که سرمایه شما در صرافی باشد و نوسانات جدید در برابر چشم‌های شما ثبت شوند. اگر آشنایی با کار در صرافی و شرایط مارکت کریپتوکارنسی نداشته باشید، احتمال آن زیاد است که دچار اشتباهاتی شده و سرمایه خود را به طور کامل از دست بدهید.

اکانت دمو در صرافی‌های رمزارزها یک حساب تستی است که تریدرها می‌توانند با به‌کارگیری سرمایه مجازی و بدون استرس، نحوه خریدوفروش رمزارزها را در محیط آن تمرین نمایند.

همان‌طور که اشاره شد معامله‌گران حرفه‌ای قادر خواهند بود استراتژی‌های جدید را آزمایش نمایند و تریدرهای مبتدی می‌توانند نحوه سفارش گذاشتن یا کار با ابزارهای مدیریت ریسک را در صرافی یاد بگیرند و عملکرد تریدهای خود را بررسی نمایند.

حتی احتمال دارد فردی به این نتیجه برسد که مارکت کریپتوکارنسی برای او مناسب نیست و نخواهد توانست سود خوبی از این بازار دریافت کند.

قطعاً شنیده‌اید که بین ترید و تحلیل در مارکت‌های مالی تفاوتی وجود دارد. افراد بسیاری هستند که اغلب تحلیل‌های درستی را ارائه می‌دهند؛ ولی هنگام ترید کردن تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی از قبیل هیجانات، تصمیمی برعکس تحلیل خودشان می‌گیرند. اکانت دمو شما را همراهی می‌کند تا تریدر بهتری شوید و وفادار ماندن به استراتژی و تحلیل را تمرین نمایید.

چگونه بهترین اکانت دمو را انتخاب کنیم؟

این سؤال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که اکانت دمو کدام صرافی بهتر است؟ باید بگوییم اگر صرافی‌ که می‌خواهید تریدهای خود را در آن انجام دهید حساب دمو دارد، این مناسب‌ترین گزینه برای شما می‌باشد. در غیر این صورت در نظر گرفتن فاکتورهای زیر می‌تواند به شما در انتخاب بهترین اکانت دمو کمک کند:

  • استراتژی:

در شروع باید بدانید که برای آزمایش کردن استراتژی به چه ابزارهایی نیازمندید و سپس بررسی کنید که کدام نسخه دمو آن ابزار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • امکانات: 

باید بدانید که چه چیزی را می‌خواهید آزمایش کنید. بعضی از صرافی‌‌ها کلیه خدماتشان را هم در حساب دمو ارائه می‌نمایند، ولی در دموی برخی دیگر تنها قسمتی از امکانات در دسترس است.

  • کارمزدها:

حتماً کارمزدهای اکانت دمو را با مارکت واقعی بررسی نمایید. احتمال دارد گاهی کارمزدها تأثیر بسزایی در نتیجه آزمایش شما داشته باشند.

  • تجربه کاربری:

هر قدر تجربه کاربری و رابط اکانت دمو بهتر باشد، شما راحت‌تر می‌توانید از آن استفاده نمایید.

  • ارزهای قابل ترید:

اهمیت دارد که بدانید چه ارزهایی در اکانت دمو قابل ترید کردن می‌باشند و آیا برابر با اکانت اصلی هستند یا خیر؟

  • پشتیبانی:

مهم‌ترین اصل صرافی، پشتیبانی آن است که درباره اکانت دمو هم باید این نکته را در نظر داشته باشید.

بررسی اکانت دمو ۵ صرافی بزرگ

در این بخش به معرفی ۵ صرافی‌ بزرگ که اکانت دمو دارند می‌پردازیم و نکاتی درباره هر یک از آن‌ها ذکر می‌کنیم. احتمال دارد بیشتر صرافی‌ها حساب دمو داشته باشند؛ اما اگر می‌خواهید مطلع شوید که صرافی اکانت دمو دارد یا خیر، بهترین روش ارتباط گرفتن با پشتیبانی آن صرافی می‌باشد.

در نظر داشته باشید که به غیر از صرافی‌ها، برنامه‌های دیگری از قبیل تریدینگ ویو، Bitsgap، eToro و یا Plus500 هم قابلیت پیپر تریدینگ را ارائه می‌دهند و شامل اکانت دمو هستند.

دمو اکانت بایننس

بایننس یکی از پر آوازه‌ترین و محبوب‌ترین‌ها بین کلیه صرافی‌ها می‌باشد. این صرافی معامله‌گران بسیاری را در سراسر جهان دارد و سرویس‌های مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بایننس یکی از بهترین برنامه‌ها به منظور ترید فیوچرز رمزارزها می‌باشد و به همین دلیل نسخه دمو دارد، ولی نسخه دمو این صرافی تریدهای اسپات را ارائه نکرده است.

در این نسخه به جهت انجام ترید، به افراد 3000 تتر مجازی ارائه می‌گردد. این نسخه کاملاً شبیه نسخه واقعی می‌باشد که اهرم تا 125 و شیوه‌های مختلف سفارش‌گذاری را در دسترس معامله‌گران قرار می‌دهد. همچنین امکان ترید بیش از 200 ارز دیجیتال را هم دارد.

برای استفاده از این اکانت ابتدا باید حساب خود را در صرافی بایننس باز کنید، سپس از بخش تنظیمات گزینه Mock Trading را فعال نمایید. در گام بعدی باید ساختن اکانت آزمایشی فیوچرز را تأیید کنید.

اکانت دمو کراکن

یکی دیگر از صرافی‌های شناخته ‌شده و بزرگ کراکن می‌باشد. این صرافی به منظور تریدهای فیوچرز، دسترسی اکانت دمو را به کاربران خود ارائه کرده است. در اکانت کراکن 50000 دلار سرمایه مجازی به منظور ترید کردن در اختیار افراد قرار می‌گیرد که باید از demo-futures.kraken.com برای دسترسی به آن استفاده نمایند.

اکانت دمو کراکن حاوی ارزهایی از قبیل: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و USDC و همچنین ارزهای یورو، پوند و فیات دلار می‌باشد. این نسخه در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها، پیرهای معاملاتی کمتری را ارائه می‌دهد در مقابل محدودیت‌های بی‌شماری را دارد.

اکانت دمو اکی ایکس

این صرافی در سال‌ 2017 تأسیس شد و در سال 2022 نام خود را از OKex به OKX تغییر داد. صرافی OKX در سال‌های اخیر کارایی خوبی داشته و شامل توکن اختصاصی و بلاک‌چین هم می‌باشد. OKX از لحاظ حجم معاملات جزو 6 صرافی برتر دنیا قرار گرفته است که فضای ترید شبیه‌سازی شده‌ای را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

یکی از مزیت‌های مهم اکانت دمو OKX، برعکس بای بیت و بایننس نوسانات و قیمت‌های واقعی مارکت را دنبال می‌کند. این به تریدرهایی که در تایم فریم روزانه کار می‌کنند کمک می‌کند تا بتوانند نتایج استراتژی‌های خود را در این اکانت مشاهده نمایند همچنین کلیه مارکت‌ها و پیرهای معاملاتی این نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نکته مهم دیگر این است که در اکانت دموی این صرافی می‌توان از معاملات اسپات و معاملات فیوچرز استفاده نمود. این صرافی به منظور تمرین کاربران، دارایی مجازی 9000 دلاری را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. شما باید به جهت دسترسی به این کانت در پلتفرم اصلی روی گزینه Demo Trading کلیک نمایید.

دمو اکانت کوکوین

صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های پر طرف‌داری است که تریدرهای ایرانی بسیاری از آن استفاده می‌کنند. این صرافی یک اکانت دمو به منظور معاملات فیوچرز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این فضا افراد می‌توانند تا اهرم ۲۰ در معاملات خود استفاده کنند. یکی از معایب اکانت دمو کوکوین این است که تنها امکان ترید ۸ پیر در فضای آزمایشی دارید، شما باید برای دسترسی به این اکانت تنها از طریق وب اقدام کنید.

هر فرد برای اولین ورود به اکانت دمو کوکوین 1 بیت کوین، 30000 تتر و 80000 XRP دریافت می‌کند که در مقایسه با صرافی‌های دیگر کوکوین شرایط بهتری را دارد. سفارش‌گذاشتن در این نسخه مطابق با نسخه واقعی کوکوین می‌باشد و تریدرها می‌توانند از تمامی گزینه‌ها استفاده کنند. دسترسی به این اکانت از طریق اکانت اصلی امکان‌پذیر می‌باشد.

صرافی کوکوین یک سندباکس به منظور آزمایش طراحی کرده است که از ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی می‌کند. این اکانت قابلیت ترید در مارکت اسپات را هم دارد؛ اما قیمت‌ها در آن واقعی نمی‌باشند. به منظور دسترسی به سندباکس کوکوین باید از آدرس sandbox.kucoin.com اقدام نمایید.

اکانت دمو بای بیت

تأسیس صرافی با‌ی بیت در سال ۲۰۱۸ بوده است و از لحاظ حجم تراکنش‌ها جزو 6 صرافی برتر دنیا قرار گرفته است. این صرافی یک اکانت دمو برای کاربران فراهم کرده است تا آن‌ها هم بتوانند تجربه لازم را در این حوزه کسب نمایند. در این اکانت 50000 دلار سرمایه مجازی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود.

برای دسترسی به اکانت دمو بای بیت باید از طریق آدرس testnet.bybit.com اکانت خود را بسازید و به منظور ساخت اکانت دمو شما تنها به تأیید ایمیل نیاز دارید. این نسخه قابلیت معامله بیش از 100 رمزارز مختلف را دارد و کاربر می‌تواند معاملات مارجین، اسپات، فیوچرز و حتی ساخت ربات تریدر را در آن تست نماید. برای تریدرهای مبتدی این اکانت آزمایشی بهترین گزینه می‌باشد.

کلام آخر

معامله‌گر شدن سخت است و با یک شب ترید کردن اتفاق نمی‌افتد زمانی به شما تریدر می‌گویند که ساعت‌ها و روزها تمرین کرده و تجربه لازم را به دست آورده باشید. اکانت دمو بهترین گزینه ایده‌آل به منظور تمرین کردن استراتژی‌های مختلف و ترید کردن بدون از دست دادن دارایی واقعی است. افراد تازه کار برای جلوگیری از خسارات بسیار، قبل از ورود به‌ دنیای رمزارزها باید برای بالا رفتن اعتماد به نفس و یاد گرفتن کار با صرافی از اکانت دمو استفاده نمایند. در این نگارش امکانات و ویژگی‌های اکانت دمو ۵ صرافی بزرگ ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دادیم. حال شما می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه که مناسب استراتژی شماست را انتخاب نمایید و تمرین را از الان آغاز کنید.

سؤالات متداول

اکانت دمو چیست؟

اکانت دمو یک فضای شبیه‌سازی شده که افراد می‌توانند بدون استرس و درگیر کردن دارایی واقعی، استراتژی‌های مختلف و ترید کردن را تمرین کنند.

کدام صرافی‌ها اکانت دمو دارند؟

پلتفرم‌ها و صرافی‌های بسیاری اکانت دمو دارند که می‌توان به صورت خلاصه به بایننس، کراکن، بای بیت، کوکوین و OKX اشاره کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.