whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال STARL

1400/12/08 ساعت 21:51


معرفی توکن STARL و پروژه StarLink

هیچگاه نمیتوان تاثیر ایلان ماسک را بر بازار ارزهای دیجیتال نادیده گرفت. اگر کوچکترین تردیدی در مورد آن دارید، ارز دیجیتال نوپایی به نام Starlink یا همان توکن STARL به بازار آمده است تا شک و شبهه شما را به کل از بین ببرد. استارلینک، یک بازی در WEB 3.0 یا متاروس است که شاید به طور مستقیم در وایت پیپر خود نامی از پروژه SpaceX نمی برد. اما مطمئناً اشاره پنهانی به آن دارد. نمیتوان از مشترکات این بازی با شرکت SpaceX و ماهواره های StarLink به سادگی چشم پوشی کرد. همان ماهواره ای که شرکت ماسک اخیراً مشغول پرتاب آن به فضا بوده است.

به هر حال چه توکن STARL با الهام از آن پروژه ساخته شده و یا نام خود را بی قصد و غرض انتخاب کرده است فرقی نمی کند. این پروژه، به ساخت دنیایی مجازی پرداخته است که برای میزبانی داده ها و ایده ها در دل بلاکچین، در قالب یک فضا، پیش چشم کاربر وجود خواهد داشت. امروز به معرفی بازی استارلینک و توکن STARL خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

image

بخشی از فضای متاورسی بازی استارلینک

استارلینک StarLink چیست؟

استارلینک (StarLink)، اولین پروژه متاورس غیرمتمرکز و تماماً جامعه محور است. این پروژه از آنجایی که اولین و تنهاترین پروژه متاورس غیرمتمرکزی است که تا به امروز وجود داشته، توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. علاوه بر این، پروژه استارلینک که ترجیح میدهد آن را بیشتر به اسم STARL Metaverse بشناسند، عنوان اولین و تنها پروژه متاورس فضایی در جهان را نیز به خود اختصاص داده است. ارز دیجیتال بومی این پروژه، توکن STARL یا همان StarLink Coin نام دارد.

استارلینک را میتوان نوعی بازی متاورس دانست. اما در واقع، چیزی فراتر از یک بازی ساده است. زیرا استارلینک قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای را در جهان فضایی سه بعدی ارائه میدهد. از آن جمله میتوان به دنیای واقعیت مجازی، تعاملات مجازیِ موثر، فرصت های تجاری و تبلیغاتی و همینطور درآمد محوری اشاره کرد. استارلینک، یک جهان اجتماعی جذاب، مملو از اکتشافات و خلقت، تجارت، بازی و سرگرمی و جمع آوری دارایی است. اقتصاد آن به طور کلی بر پایه بلاکچین مبتنی است و دیدی فراتر از جهان عادی ما به فرد میدهد. دنیایی پر از شگفتی!

به طور کلی، STARL Metaverse یا همان استارلینک، با استفاده از فناوری منحصر به فرد و مدرنِ متاورسِ دیجیتال، یک جهان مجازی را در فضا، جلوی چشم ما به تصویر می کشد. در این فضا امکان انجام چندین بازی واقعیت مجازی جذاب، کسب سود از بازی ها به لطف GameFi و همینطور خرید NFT ها وجود دارد. 

از جمله سازندگان و توسعه دهندگان پروژه استارلینک و توکن STARL، میتوان به نام های Moe Larson و Woof Decentra اشاره کرد. این افراد هم بخشی از تیم رمزارز معروف SHIB هستند و هم از جمله بنیانگذاران Leash محسوب می شوند.

 

image

توکن STARL

توکن STARL چیست؟

توکن STARL، رمزارز بومی اکوسیستم استارلینک است. همچنین به نوعی رمزارز حاکمیتی این پروژه نیز محسوب میشود و به هولدرهای خود از طریق یک DAO حق رای در اکوسیستم استارلینک را میدهد. کاربران بازی متاورسیِ استارلینک در زمان بازی خود امکان کسب درآمد دارند. درآمد آنها بر مبنای همین توکن STARL خواهد بود. توکن STARL، توکن های ERC-20 مبتنی بر اتریوم هستند. این توکن ها به طور کلی برای تمامی تراکنشاتی که در دنیای استارلینک صورت می گیرد، استفاده میشوند. از جمله تراکنشات مربوط به املاک، زمین و سایر موارد این چنینی. در واقع تمامی معاملات استارلینک با استفاده از توکن STARL و همینطور برخی از NFT ها صورت میگیرد.

 

توکن STARL را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد تهیه توکن STARL و سرمایه گذاری روی آن را دارید، میتوانید از طریق صرافی های بزرگ و معتبری همچون MEXC، یونی سواپ، OKEx، Gate.io و غیره ... اقدام نمایید. اما قبل از هرچیز نوسانات بازار را در نظر بگیرید. ببینید آیا سرمایه گذاری روی پروژه های متاورسی، برای شخص شما گزینه مناسبی است یا خیر. بسیاری افراد آینده بازار ارزهای دیجیتال را در دست متاورس و NFT ها میدانند. همچنین، سرمایه گذاری روی این موارد را بُرد زود هنگام به شمار می آورند. با این وجود، پروژه استارلینک هنوز راه درازی پیش رو دارد. باید دید آیا میتواند طرح های خود را به طور کامل پیش ببرد یا خیر. پس با تحقیقات جامع و کامل برای سرمایه گذاری اقدام نمایید.

image

پروژه متاورسی استارلینک (StarLink)

کلام آخر

اگر می خواهید در تمامی افت و خیزهای بازار ارزهای دیجیتال، فرصت های بهینه و بالقوه را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید، پرشین الیت برای تحقق این امر به شما کمک خواهد کرد. این مجموعه قیمت ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه ای بروزرسانی میکند. همچنین، مطلوب ترین سیگنال ارز دیجیتال را برای معامله و سرمایه گذاری در اختیار شما قرار میدهد. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.