whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال CHZ

1400/11/28 ساعت 02:24


تکنولوژی بلاک چین Block Chain با سرعت در حال رونق گرفتن است. این دفتر توزیع شده به غیر از تجارت و بازارهای مالی، در زمینه های مختلف از جمله صنعت سرگرمی تاثیر زیادی گذاشته است. پروژه های زیادی در این حوزه برای برتری یافتن نسبت به سایرین و جلب نظر کاربران مختلف با هم در حال رقابت هستند. این پروژه ها با ارائه طرح های نوین و خلاقانه اقدام به ارائه راه حل های جدید در دنیای ارزهای دیجیتال می نمایند. ارز دیجیتال CHZ و پروژه چیلیز Chiliz را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین پروژه ها در این زمینه معرفی نمود.

ارزهای رمزنگاری شده مختلف موارد استفاده و کاربردهای مختلفی نیز دارند. هر کدام از این پروژه ها در پی مخاطب قرار دادن کاربران خاصی هستند و برای دیجیتال کردن جامعه هدف خود تلاش می کنند. در بستری که چیلیز Chiliz فراهم آورده است علاقمندان به ورزش و تیم های ورزشی با استفاده نمودن از ارز دیجیتال CHZ  قادر می باشند توکن های طرفداری یا همان Fan Token تیم مورد علاقه خود را خریداری نمایند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کلی این رمز ارز بپردازیم و ببینیم چه چیز موجب متمایز شدن رمز ارز چیلیز Chiliz از دیگر ارزهای رمزنگاری شده می شود. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

image

ارز دیجیتال CHZ

ارز دیجیتال CHZ چیست ؟

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz که با نام اختصاری CHZ شناخته می شود به پلتفرم Socios قدرت می دهد و کاربرد آن در حیطه سرگرمی و ورزش می باشد. تیم ‌های محبوب و پرطرفدار ورزشی به خصوص فوتبال، در این پلتفرم بستری را برای هواداران خود ایجاد نموده اند که آن ها را بیشتر به سمت خود جذب نمایند. برای جلب توجه علاقمندان به ورزش، به طرفداران این تیم ها جوایزی نیز به عنوان پاداش اهدا می شود و این رویداد برای نخستین بار است که صورت می گیرد. ارزهای دیجیتالی که دارای لوگو و نشان باشگاه های معروف می باشند، توسط هواداران آن باشگاه ها به منظور شرکت نمودن در نظر سنجی باشگاه ها و یا نشان دادن میزان علاقه به تیم های خاص خریداری می شوند.

ارز دیجیتال CHZ دارای ارزشی معادل با بیش از ۱.۳ میلیارد دلار است و بر اساس اطلاعات ساین کوین مارکت کپ CoinMarketCap رتبه ۷۷ بازار کریپتو یا ارزهای رمزنگاری شده را به خود اختصاص داده است. این رمز ارز همچنین میزان ۰۶/۰ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار خود دارد.

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در هشتم تیرماه سال ۱۴۰۰ به بیشترین میزان خود رسید. اما اکنون قیمت این رمز ارز چیزی در حدود ۹۷ درصد کمتر از آن زمان قرار دارد. تعداد کل واحد های ارز دیجیتال CHZ برابر با ۸۹/۸ میلیارد واحد خواهد بود و تعداد واحد های در گردش رمز ارز چیلیز Chiliz در حال حاضر برابر با ۹۸/۵ واحد می باشد. اولین صرافی که در جهان ارز دیجیتال را وسیله ای برای کسب سود و درآمد در دنیای ورزش قرار داده است، صرافی Chiliz.net است. این صرافی برای سرمایه گذاران علاقمند به ورزش فوتبال و دیگر ورزش ها امکان معامله کردن و حدس زدن در مورد تیم های محبوبشان را فراهم آورده است. در واقع هدف پروژه چیلیز Chiliz و ارز دیجیتال آن را می توان کسب سود و درآمد از طرفداران و هواداران ورزشی عنوان نمود. بنیانگذاران این پروژه ابزارها و تکنولوژی بلاک چین Block Chain را در حوزه ورزش و سرگرمی بکار گرفته اند. فعال ترین صرافی که از رمز ارز چیلیز  Chiliz پشتیبانی می کند و معاملات این رمز ارز در آن انجام می شود، صرافی کوین تایگر Coin Tiger است که دارای سهم ۸۸/۱۶ درصدی از حجم کل معاملات CHZ را در طول شبانه می باشد.   

 

image

ارز دیجیتال CHZ

تاریخچه ارز دیجیتال CHZ

پیدایش ارز دیجیتال CHZ یا همان Chiliz در سال ۲۰۱۲ میلادی اتفاق افتاد. هدف اولیه از راه اندازی این رمز ارز کمک نمودن به هواداران و طرفداران تیم های مختلف ورزشی بود.  شکل گیری اولیه چیلیز Chiliz در بستر بلاک چین اتریوم Ethereum بود. ارز دیجیتال CHZ توکن اصلی و رسمی  پلتفرم Socios.com عنوان شده است. الکساندر دریفوس مدیر و مالک اصلی پروژه و ماکس رابینوویچ که از مدیران ارشد اجرایی این پروژه می باشند از پدید آورندگان اصلی این رمز ارز محسوب می شوند. تیم سازنده این رمز ارز تصمیم گرفت طرفداران تعصبی باشگاه ها و تیم های ورزشی مختلف یکپارچگی ایجاد کند و حالت تدافعی و تهاجمی میان هواداران در ورزش های مختلف، به خصوص در مورد ورزش فوتبال کم رنگ تر نماید و به عبارت دیگر شرایط نزدیک تر شدن آن ها را به هم فراهم آورد. طرفداران مختلف می توانند با خرید سکه ها و توکن های تیم محبوب خود، حق رای در تصمیمات مدیریتی آن باشگاه را کسب نمایند. بر اساس این ایده فوق العاده و خلاقانه میلیون ها تن از کاربران تبدیل به اعضای فعال این باشگاه ها می شدند. 

 

 

image

CHZ

آشنایی با پلتفرم Socios.com

فعالیت کمپانی چیلیز Chiliz در حوزه IT و فناوری اطلاعات می باشد. شکل گیری ایده‌ اولیه این شرکت در سال میلادی 2010 اتفاق افتاد اما اجرایی شدن آن در سال میلادی ۲۰۱۸ روی داد. الکساندر دریفوس مالک از مدیران اصلی این کمپانی و بیانگذار پلتفرم سوسیوس Socios.com می باشد. پلتفرم سوسیوس Socios را می‌توان بزرگ ‌ترین اکوسیستم برای ایجاد تعامل میان هواداران تیم های ورزشی معرفی نمود که برای طرفداران خود جایزه و پاداش در نظر می گیرد.

این پلتفرم با بهره بردن از تکنولوژی بلاک چین Block Chain به وجود آمده است و بستری جهت بکارگیری ارز دیجیتال CHZ فراهم آورده است. باشگاه‌ های محبوب و پرآوازه‌ جهان نیز با پلتفرم سوسیوس همکاری می‌ نمایند. برای مثال قدرت این پلتفرم بعد از امضا نمودن قرارداد با باشگاه بارسلونا اسپانیا و باشگاه یوونتوس ایتالیا  بسیار بیشتر شده است.

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال CHZ یا همان چیلیز Chiliz

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد فعاليت ارز دیجیتال Chiliz بر بستر پلتفرم Socios.com صورت می پذیرد. هواداران تیم های مختلف خواهند توانست به وسیله این ارز رمزنگاری شده با تیم مورد علاقه و محبوب خود در تعامل باشند وعلاوه بر حمایت نمودن از تيم محبوب خود، با پرداخت نمودن هزينه در تصمیمات اساسی باشگاه مورد علاقه خود اثر بگذارند.

کاربران با دارا بودن ارز دیجیتال CHZ می توانند حق رای باشگاه مد نظر خود را کسب نمایند. هر تیم و باشگاه برای موضوعات مختلفی از جمله طراحی لباس و لوگو، مکان و زمان بازی، نتیجه بازی، انتخاب بهترین بازیکنان و غیره نظرسنجی برگزار می نماید و کاربران می توانند حدس بزنند و رای بدهند. تعامل بیشتر کاربران با سیستم شانس سود نمودن آن را بیشتر خواهد کرد. علاوه بر آن پاداش ها، جوایز و برنامه های هیجان انگیز دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. برخی باشگاه های محبوب و معروف دنیا که در این سایت هستند عبارتند از: یوونتوس، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن، گالاتاسرای، آ اس رم و غیره.

 

image

 ارز دیجیتال CHZ

چشم انداز ارز دیجیتال CHZ در آینده

تیم پشتیبانی کننده از این پروژه مدعی است که فرصت ایده آلی را جهت ایجاد نمودن اقتصاد جدید برای تمام باشگاه ها و تیم های ورزشی فراهم آورده است تا بتوانند به وسیله آن درآمدزایی بیشتری نمایند و علاوه بر آن با هواداران خود در تعامل باشند و رابطه خود و آن ها را بهبود ببخشند. این شرکت پیشنهاد Fan Token یا توکن هواداری را به جای عرضه اولیه ICO معمولی ارائه می دهد. این یکی از ویژگی های مهم و متمایز کننده این سیستم است و سبب می شود این پروژه یک گام از رقبای خود پیشی بگیرد.

برخی از باشگاه ‌ها و تیم ها تعداد بیشماری طرفدار و هوادار از تمام نقاط دنیا دارند، که حتی می توان گفت تعداد طرفدارانشان از کل جمعیت برخی کشورهای اروپایی نیز بیشتر است. بنابراین پایگاه‌ ها و سایت های هواداری نظیر Socio این قابلیت را دارند که مکانی ایده آل به جهت مبادله دارایی ها و ایجاد نمودن ابزارهای تازه ای برای اندازه گیری ارزش باشند. این سیستم با تمرکز نمودن بر روی باشگاه های هواداری، میلیون ها مشتری و کاربر بالقوه برای ارز دیجیتال CHZ، یا همان چیلیز Chiliz جذب نموده است که جذبشان به هیچ عنوان از طریق دیگری ممکن نبوده است. با در نظر گرفتن علاقه بی حد مرز مردم جهان به ورزش فوتبال و همچنین پیشرفت و توسعه ورزش های الکترونیکی و ارزهای دیجیتال می توان گفت چشم اندا پیش روی ارز دیجیتال CHZ بسیار روشن ارزیابی می شود.

سخن پایانی

برای اطلاع از این که چه زمانی جهت خرید رمز ارزهای مختلف مناسب است استفاده از اطلاعاتی که سایت های معتبر فعال در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند مطمئن ترین راه جهت سرمایه گذاری می باشد. سایت پرشین الیت یکی از بهترین مراجع در این زمینه است که خدماتی مثل ارائه  سیگنال ارز دیجیتال، فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز ، ارائه قیمت های ارزهای دیجیتال و نمودار آن ها به صورت لحظه ای و حتی انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance را به کاربران خود عرضه می دارند. حتی برای استفاده از درجه یک ترین و معتبرترین سیگنال کانال های خارجی وی آی پی به صورت یکجا و گلچین شده در یک اشتراک، می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.