whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ایمیوتبل ایکس (Immutable X) و توکن IMX

1402/08/06 ساعت 06:23


اتریوم به خاطر اکوسیستم امن خود، دومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیتکوین و دروازه‌ای به صدها پروژه DeFi، شناخته می‌شود. هرکسی می‌تواند از آن برای ساخت DApp ها و سایر محصولات بلاکچین استفاده کند، زیرا قابلیت مقیاس‌پذیری و برنامه‌ریزی دارد.

با این حال، مشکلاتی مانند هزینه‌های گزاف گاز، مصرف انرژی بالا و ازدحام شبکه در صدر نقاط ضعف اتریوم قرار دارند. هزینه‌های گزاف گاز به ویژه معامله‌گران، گیمرها و هنرمندان شبکه اتریوم را متوقف کرده است. به عنوان نتیجه، بسیاری از پروژه‌های لایه-2 مشکلات معمول اتریوم را با ارائه تأیید امن و سریع در شبکه بدون هزینه گاز حل می‌کنند.

از جمله این راه‌حل‌های افزایش مقیاس لایه-2، Immutable X است. با بهره‌گیری از ویژگی‌های اتریوم، Immutable X معاملات بی‌وقفه از NFT ها را ارائه می‌دهد و به کاربران معاملات سریع و مقیاس‌پذیری عظیم در ایجاد NFT های خودشان می‌دهد. این راهنما تمام جزئیاتی را که باید در مورد Immutable X بدانید، بیان خواهد کرد.

 

 

ایمیوتبل ایکس (Immutable X) چگونه کار می کند؟

Immutable X یک بلاکچین لایه-2 است که مشکل مقیاس‌پذیری برای NFT ها در اتریوم را حل می‌کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های NFT خود را در یک پلتفرم امن با هزینه معامله صفر بسازند و مدیریت کنند. همچنین تأیید تجارت سریع، هزینه گاز صفر و مقیاس‌پذیری بزرگی برای بازی‌ها، برنامه‌ها و بازارها ارائه می‌دهد بدون اینکه امنیت را به خطر بیندازد.

این شبکه با استفاده از تکنولوژی zero-knowledge rollup می‌تواند بیش از ۹,۰۰۰ تراکنش و تولید NFT در ثانیه را پردازش کند. این بر مقیاس مورد نیاز پروژه‌های NFT اصلی تجاوز می‌کند. علاوه بر این، Immutable X به دنبال تسهیل فرآیند معامله، تولید و ارسال NFT ها و ERC-20 ها می‌گردد.

به گفته وب‌سایت رسمی، این شبکه بیش از ۵۰ میلیون NFT را تولید کرده و بدون تضعیف امنیت اتریوم یا نیاز به هزینه‌های گاز اضافی بسیاری از NFT ها را پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر ارائه یک راه‌حل لایه-2 برای NFT ها در بلاکچین اتریوم، Immutable X همچنین بازار NFT کاملاً تطابقی با محیط زیست را ارائه می‌دهد و پیمانکاری اثر کربن را از بین می‌برد. به عبارت دیگر، راه‌حل L2 انرژی را حفظ می‌کند و از هدر رفت انرژی در فرآیند تولید و معامله NFT ها جلوگیری می‌کند. Immutable X این کار را با همکاری با شرکت‌های معتبر و متعهد به محیط زیست مانند Trace و Cool Effect انجام می‌دهد.

Immutable X همچنین بازی Gods Unchained را تغذیه می‌کند. شرکای قابل توجه دیگر L2 شامل Naspers، Apex Capital، Coinbase، Galaxy digital و Starkware هستند.

Immutable X چگونه شروع شد؟

Immutable ابتدا به عنوان سوخت بازی‌ها شناخته می‌شد و یک شرکت بازی‌سازی بلاکچین استرالیایی با مقر در Surry Hills، New South Wales بود. این شرکت در سال 2018 توسط جیمز فرگوسن، رابی فرگوسن و الکس کانولی تأسیس شد.

این همکاری بین StarkWare و Immutable شروع شد. Immutable زیرساخت بلاکچینی را فراهم می‌کند که مالکیت NFT ها را در صنعت بازی‌های ویدئویی انتقال می‌دهد. این امر، به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های ERC-721 و ERC-20 را بدون هزینه‌های معامله صفر بسازند و معامله کنند بدون اینکه امنیت دارایی‌هایشان را به خطر بیندازند.

پلتفرم Immutable X چگونه کار می‌کند؟

Immutable X اقتصاد مبادله مبتنی بر NFT را با تکنولوژی ZK rollup که توسط StarkWare ایجاد شده، ترکیب کرده است و یک دروازه راه‌حل برای معامله NFT ها ارائه می‌دهد.

 

 

ZK rollup

تکنولوژی اصلی پشت Immutable X، موتور افزایش مقیاس zk-rollup است. این کار با همکاری StarkWare و با استفاده از StarkEx prover و verifier آن‌ها طراحی شده است. ابتدا، معنی rollup و کاربرد آن در کلیت را توضیح دهیم.

Rollup به معنای نامش انبوه‌سازی چندین تراکنش در یک دسته بزرگ است، سپس "اثبات" برای آن دسته ایجاد می‌کند. به جای هر تراکنش، این اثبات سپس در شبکه اصلی اجرا می‌شود. Rollup یکی از مؤثرترین تکنولوژی‌های افزایش مقیاس برای همه شرکت‌کنندگان در اتریوم است.

این اثبات‌ها اثبات‌های Stark هستند. آنها به خصوص چالش‌های مهمی که در snark-roll up ها وجود دارند را حل می‌کنند و مقیاس و هزینه بیشتری برای انتشار در شبکه دارند که این امر آنها را برای امنیت کاربران مناسب‌تر می‌کند.

Immutable X از یک rollup با دانش صفر (ZK) استفاده می‌کند. این کار را با مدیریت چندین تراکنش خارج از زنجیره انجام می‌دهد، "اثبات اعتبار" را ارائه می‌دهد - اثباتی که کاربرانی که دارای دارایی‌ها هستند تراکنش‌ها را تأیید کرده‌اند، و سپس این اثبات را در زنجیره اصلی اعتبارسنجی می‌کند، جایی که یک قرارداد هوش مصنوعی آن را تأیید می‌کند.

یکی از مزایای اصلی ZK-rollup این است که بلوک‌ها به سرعت اعتبارسنجی می‌شوند چرا که کمترین داده درگیر است. علاوه بر این، با ZK-rollup، انتقال تراکنش‌های از لایه-2 به لایه 1 آسان است زیرا یک اثبات اعتبار که توسط قرارداد ZK-rollup تولید و تأیید شده است، تأیید تراکنش‌ها را پیش از آن که به لایه اصلی برسند، انجام داده است.

لایه انتزاع API

Immutable X فرآیند طراحی پروژه‌های NFT را برای توسعه‌دهندگان با ایجاد روش مقیاس‌پذیری خود بر روی یک API که با اصول طراحی REST - نمایش وضعیت انتقالی تطابق دارد، آسان می‌کند.

این سبک معماری امکان تماس‌های API ساده را از تولید و تراکنش تا انتقال ارائه می‌دهد. این سبک به علاوه‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد، از جمله تبدیل آسان تعاملات غیرهمگام پیچیده بلاکچین به تماس‌های API همگام REST. به عبارت دیگر، پروژه‌های بازی و محتوا جدید می‌توانند پروژه‌های خود را بلافاصله بدون نیاز به تعامل مستقیم با قراردادهای هوش مصنوعی اجرا کنند.

کیف‌پول‌های قابلیت‌ دار NFT

بر خلاف راه‌حل‌های افزایش مقیاس لایه-2، Immutable X با تمام کیف‌پول‌های اتریوم دسکتاپ بدون نیاز به تغییر شبکه توسط کاربران کار می‌کند.

این پلتفرم یک لایه انتقالی ارائه می‌دهد که معمولاً به نام "لینک" شناخته می‌شود و تجربه کلی را در کیف‌پول‌های مبتنی بر NFT بهبود می‌بخشد. Immutable X Link به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک محیط امن معامله کنند و در عین حال از اکوسیستم بازارچه‌های شخص ثالث پشتیبانی کنند.

ویژگی‌های Immutable X

 

  • قابلیت مقیاس‌پذیری و امنیت

Immutable X امنیت مشابه با بلاکچین اتریوم ارائه می‌دهد. با همکاری Starkware، این پلتفرم حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری کلی شبکه را افزایش می‌دهد. پلتفرم تراکنش زیادی را خارج از زنجیره انجام داده و کاربران برای فرآیند سریع امضا می‌کنند. سپس در یک اثبات Stark که تراکنش‌ها را با هزینه صفر فشرده می‌کند، در شبکه اصلی قرار می‌گیرد.

همچنین Immutable X محدودیت‌های اقتصادی را حذف کرده و از این که کاربران هزینه‌های گاز برای توکن سازی یا معامله دارایی‌ها را پرداخت کنند، جلوگیری می‌کند.

  • نقدینگی و دفتر سفارش

Immutable X یک دفتر سفارش مشترک ارائه می‌دهد تا نقدینگی پروتکل را بهبود ببخشد. بر عکس دیگر راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری NFT دیگر، کاربران می‌توانند در یک بازار دستوراتی را ایجاد کنند و در یک بازار دیگر آن را پر کنند که قابلیت‌های بازارچه و کشف قیمت را افزایش می‌دهد. این امر، همچنین فرآیند ساخت بازارچه‌های NFT را در Immutable X آسان می‌کند زیرا کاربران می‌توانند بدون نیاز به پشتیبانی از سرورهای پشتیبانی‌ای خودشان، پروژه‌های NFT خود را ایجاد کنند.

پلتفرم باور دارد که بهترین راه برای افزایش نقدینگی NFT ها ایجاد فرصت برای تنوع است. با اجازه دادن به NFT ها که در بازارهای مختلف معامله شوند و به کاربران مختلف هدف بگیرند، نقدینگی بزرگی به وجود خواهد آمد.

  • توکن سازی

Immutable X همچنین عملکرد توکن سازی با کارایی بالا را دارا می‌باشد. کاربران می‌توانند با Immutable X Mint محصولات خود را به سرعت ایجاد کنند. همچنین راهی امن برای ایجاد و توزیع دارایی‌ها به مقیاس بزرگ ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به صورت گروهی یا به تجزیه و تحلیل با هزینه گاز صفر توکن سازی کنند.

چه چیزی Immutable X را منحصر به فرد می‌کند؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، با بودن اولین راه‌حل‌های لایه-2 برای NFT ها در اتریوم، Immutable X تمرکز خود را بر روی NFT ها و بازی‌های بلاکچین play-to-earn گذاشته و به آنها مقیاس‌پذیری بهبود یافته و هزینه گاز بالایی را کاهش می‌دهد.

بر خلاف پروژه‌های دیگری که با اتریوم رقابت می‌کنند، Immutable X از ویژگی‌های اتریوم بهره می‌برد تا ویژگی‌های جذاب و مفیدی را به معامله‌گران NFT ارائه دهد. این شامل توکن سازی صفر یا معامله همتای به همتا در شبکه می‌شود.

بازارچه Immutable X

Instagram به پشتیبانی از NFT ها از اتریوم، سولانا و دیگران می‌پیوندد. بازارچه Immutable X یک بازار بدون هزینه گاز است که محصولات متنوعی را از جمله هنر، بازی‌های play-to-earn، جهان‌های مجازی، کارت‌های تجارتی، کلکتورها و موارد دیگر ارائه می‌دهد و این شامل دارایی‌های توکن ERC-721 و ERC-20 نیز می‌شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتال اختصاصی مانند Gods Unchained، Nifty Nuggets، Vyworlds و غیره را خریداری، فروش و مرور کنید. این بازار شامل صدها پروژه، از بازی‌های قابل جمع‌آوری تا پروژه‌های هنر دیجیتال است.

سازندگان می‌توانند با استفاده از ابزار توکن سازی Immutable X، محصولات خود را در شبکه اصلی ایجاد کنند. همچنین می‌توانند از آن برای ایجاد مجموعه و NFT ها بدون نیاز به یک خط کد واحد استفاده کنند. بنابراین اگر شما برای بازی خود یا محصولات دیگری که خدمات منحصر به فردی را در بلاکچین ارائه می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید به سادگی از Immutable X استفاده کنید.

اگر اقلام را در Immutable X بفروشید، می‌توانید آنها را با قیمت ثابت بفروشید بدون هزینه. علاوه بر این، کاربران می‌توانند NFT ها را در بازارچه بدون هیچ گونه خطری معامله کنند، که امکان شفافیت و اعتماد به شبکه را فراهم می‌کند.

توکن IMX و ارز دیجیتال Immutable X

توکن IMX یک توکن سرویسی ERC-20 است که اصولاً برای پاداش دادن به فعالیت‌های کاربران در پلتفرم Immutable X ایجاد شده است. این فعالیت‌ها از تراکنش و تأمین نقدینگی تا توسعه برنامه‌ها متنوع می‌شوند. از این توکن به عنوان پاداش بین معامله‌گران، گیمرها، هنرمندان، بازارچه‌ها و دیگر معاملات شبکه استفاده می‌شود.

توکن IMX دارای تامین کلی 2 میلیارد توکن است که حدود 235 میلیون توکن IMX در گردش هستند. در حال حاضر با قیمت 1.08 دلار معامله می‌شود و با سرمایه‌گذاری کلی حدود 224 میلیون دلار دارد.

 

 

اقتصاد توکن Immutable X

توکن‌های IMX برای ایجاد برنامه‌ها، تبادل مستقیم ارزش و فراهم کردن نقدینگی استفاده می‌شوند. به طور خاص، توکن IMX هزینه‌ها را جذب کرده و می‌تواند وثیقه شود. مصارف دیگر توکن شامل پاداش وثیقه، رأی‌گیری در مورد آینده پروتکل و پوشش هزینه‌های معاملات در بازارها است.

  • هزینه‌ها

پلتفرم Immutable X یک هزینه شبکه 20٪ را دریافت می‌کند. می‌توانید این هزینه را با توکن IMX پرداخت کنید، یا شبکه می‌تواند یک توکن را به منظور پرداخت هزینه تعویض کند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد و آنها نیازی به نگه‌داری توکن IMX برای شرکت در شبکه ندارند.

علاوه بر این، هیچ تعهد یا اجازه‌ای به درآمد پروتکل Immutable X تنها بر اساس مالکیت توکن وجود ندارد.

  • پاداش وثیقه

هزینه‌های شبکه جمع‌آوری شده از کاربران به "استخر پاداش وثیقه" واریز می‌شوند. هر ماه، این استخر به طور یکنواخت بین تمام شرکت‌کنندگان شبکه توزیع خواهد شد که توکن‌های IMX خود را در Immutable X به حالت وثیقه قرار داده‌اند.

این پاداش‌ها معادل ارزش توکن‌های IMXی است که کاربران نسبت به تمام دیگر وثیقه‌گذاران معمولی در طول ماه به حالت وثیقه، قرار داده‌اند. برای اینکه توکن IMX شما به عنوان وثیقه در نظر گرفته شود، باید:

    • توکن IMX را در L1 یا L2 نگه داشته باشید.
    • در 30 روز گذشته به یک پیشنهاد حکومت رأی دهید.
    • یک NFT در Immutable X نگه داشته باشید یا در ماه گذشته تراکنشی را انجام داده باشید.
  • توزیع و حکومت

کاربرانی که دارای توکن‌های IMX هستند، قادر به رأی‌گیری در موضوعات مرتبط با توکن از طریق حکومت غیرمتمرکز خواهند بود. این موضوعات شامل پیشنهادات در مورد تخصیص توکن، رأی‌گیری در مورد اعطای کمک‌های مالی به توسعه‌دهندگان، فعال‌سازی پاداش‌های روزانه و تغییرات ممکن در تامین توکن می‌باشند.

علاوه بر دارندگان توکن، بنیاد نیز حق پیشنهاد اقدامات به رأی را دارد. این پیشنهادات به بهبود کلی عملکرد اکوسیستم و افزایش فرآیند رأی‌گیری می‌پردازند.

تمام رأی‌های تصمیم‌گیری شده به مطابقت اجرا می‌شوند. حکومت پروتکل در شبکه اصلی انجام می‌شود و ترازهای کیف پول در هر دو لایه 1 و لایه 2 منبعی برای رأی‌گیری هستند.

به طور معمول، هر چه تعداد توکن‌های بیشتری کاربر دارد، قدرت رأی‌گیری بیشتری خواهد داشت.

  • تامین توکن و تخصیص

در حال حاضر، 2 میلیارد توکن IMX به نواحی پروژه‌ها، فروش و رزروها تخصیص یافته است. به طور مشخص، تیم هیچ توکنی به عنوان جبران برای تلاش خود در توسعه پروژه دریافت نخواهد کرد. در زیر توکن‌های تخصیص داده شده آمده است.

  • توسعه اکوسیستم: 51.74٪ - اختصاص داده شده به تبلیغات، پاداش‌های کاربران، کمک‌های مالی به توسعه‌دهندگان و فراهم کردن نقدینگی
  • توسعه پروژه: 25٪ - اختصاص داده شده به بهبود شبکه Immutable X
  • فروش خصوصی: 14.26٪ - اختصاص داده شده به سرمایه‌گذاران فروش خصوصی (موسساتی و افرادی)
    فروش عمومی: 5٪ - نیز به فروش عمومی توکن IMX اختصاص داده شده است
  • رزرو بنیاد: 4٪ - اختصاص داده شده به فعالیت‌های مرتبط با رشد اکوسیستم و فراهم کردن نقدینگی برای تبادل‌های مرکزی و غیرمتمرکز

 

 

نقشه راه Immutable X

  • آوریل 2021: راه‌اندازی شبکه اصلی، کامل شدن توسعه اولین بلاکچین
  • سپتامبر 2021: ICO
  • اکتبر 2021: اجازه دادن به کاربران برای انتقال توکن‌های ERC 20 و 721 از کیف پول‌های L2 به کیف پول‌های دیگر L2 از بازار Immutable X
  • دسامبر 2021: مسیر و خروجی L2 ETH و USDC به ارزهای فیات. کاربران می‌توانند به طور مستقیم L2 ETH و L2 USDC را به ارز فیات مبادله کنند. ارز فیات به طور مستقیم در حساب بانکی کاربران واریز می‌شود.
  • فوریه 2022: شراکت GameStop و Immutable X
  • مه 2022: بازارچه NFT به صورت رسمی در IMX زنده شد!

توسعه پروژه‌های آینده

  • هزینه‌های تبادل در تراکنش‌ها: پیاده‌سازی هزینه‌های شبکه برای تمام تراکنش‌ها در بازار Immutable X
  • هزینه پروتکل: پیاده‌سازی هزینه پروتکل 2٪ برای تمام معاملات در پروتکل که شامل تبادل ارزهای پرداختی به IMX می‌شود.
  • انتقال‌های گروهی NFT: وقتی کاربر می‌خواهد چندین NFT را به صورت همزمان انتقال دهد، سیستم آنها را به دسته‌هایی از 50 عدد پردازش خواهد کرد و کاربر باید برای هر NFT انتقال داده شده، امضا کند.
  • وثیقه‌گذاری: این امکان را به کاربران می‌دهد تا توکن‌های IMX خود را وثیقه داده و به عایدی از کل حجم معاملات پروتکل دست یابند.

قیمت توکن Immutable X

بعضی از تحلیلگران رمزارز به قیمت توکن Immutable X در سال‌های آینده بلندپروازانه نگران هستند، اما این معمولاً در پیش‌بینی‌های قیمت واقعی است. بنابراین، قبل از خرید هر سکه‌ای، همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید زیرا پیش‌بینی‌های قیمت همیشه قابل اعتماد نیستند.

از میان این متخصصان، WalletPricePrediction آمده است. آنها از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای تست قیمت‌های قبلی توکن IMX به همراه ابزارهای فنی دیگر استفاده کردند و قیمت‌های آینده را تا رسیدن به حداقل $1.09 پیش‌بینی کردند.

همچنین، آنها پیش‌بینی کردند که قیمت IMX تا پایان سال 2023 حداکثر به میزان $1.28 و با یک قیمت معامله متوسط $1.13 برسد، با احتمال افزایش به یک قیمت متوسط $7.46 در پنج سال آینده.

با این حال، WalletInvestor پیش‌بینی کرد که سرمایه‌گذاری در IMX به عنوان یک هدف کوتاه‌مدت ممکن است ایده‌آل نباشد. اما ممکن است برای سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب باشد.

چگونه توکن IMX بخریم؟

توکن IMX در بیش از 40 صرافی رمزارزی در حدود 81 جفت معاملاتی معامله می‌شود. پرجفت‌ترین توکن IMX جفت IMX/USDT در Binance است. همچنین می‌توانید توکن IMX را با چندین ارز فیات، از جمله IDR، USD، EUR و ارزهای پایدار مانند USDT، BUSD و USDC معامله کنید. 

در ادامه، یک راهنمای مرحله به مرحله جزئی در مورد چگونگی خرید توکن IMX در Binance آورده شده است:

  • کیف پول Binance خود را باز کرده و به تب بازار بروید.
  • عبارت "IMX" را جستجو کنید تا چندین جفت معاملاتی را ببینید. برای این راهنما، ما از جفت معاملاتی IMX/USDT به عنوان مثال استفاده می‌کنیم.
  • بر روی IMX/USDT کلیک کنید و بر روی خرید کلیک کنید. مقدار مورد نیاز از IMX را وارد کنید. و انواع سفارش را انتخاب کنید. می‌توانید سفارش بازار، سفارش حد و سفارش محدود را انتخاب کنید.
  • بر روی "خرید IMX" کلیک کنید تا تأیید کنید، و توکن IMX در کیف پول Spot شما نمایان خواهد شد.

آیا Immutable X یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

Immutable X از فناوری اسکیلینگ لایه 2 برای ارائه بهترین تجربه به علاقه‌مندان به NFT در مواردی مانند توکن سازی، معامله و بازی در بلاکچین Ethereum استفاده می‌کند.

ممکن است یک سرمایه‌گذاری خوب باشد اگر پروژه‌های بازی بیشتری آن را به کار بگیرند. همچنین تقاضا برای آن در چندین صرافی بزرگ مانند Binance، Kraken، Kucoin و غیره وجود دارد. با این حال، باید بدانید که Immutable X هنوز در مرحله اولیه خود است. برای چنین پروژه‌هایی معمول است که ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهند. به عنوان یک سرمایه‌گذار، تحقیقات خود را انجام دهید.

سوالات متداول

در ادامه به مهم‌ترین سوالات در رابطه با پلتفرم Immutable X پاسخ می‌دهیم:

Immutable X چیست؟

Immutable X یک راه‌حل اسکیلینگ لایه 2 برای NFTها در بلاکچین Ethereum است که به کاربران امکان می‌دهد پروژه‌های NFT خود را در یک پلتفرم امن با هزینه تراکنش صفر بسازند و مدیریت کنند.

سکه Immutable X چیست؟

سکه IMX یک توکن ارزی ERC-20 است که اصولاً برای پاداش دادن به کاربران برای فعالیت‌های آنها در پلتفرم Immutable X ایجاد شده است.

چگونه می‌توانم یک Immutable X بخرم؟

شما می‌توانید IMX را در تقریباً تمام صرافی‌های رمزارز معروف، از جمله Binance، Coinbase، KuCoin، Huobi Global و OKX خریداری کنید.

بلاکچین Immutable X چیست؟

Immutable X یک شبکه لایه 2 است که بر روی بلاکچین Ethereum میزبانی می‌شود.

بازار Immutable X چیست؟

Immutable X یک بازار بدون هزینه گاز است که محصولات غیرقابل معامله‌ای گسترده‌ای از جمله هنر، بازی‌های ارزش‌آفرینی، دنیاهای مجازی، کارت‌های تریدینگ و اشیاء جمع‌آوری شده ارائه می‌دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.