whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Taboo

1401/12/01 ساعت 03:17


TABOO یک پروژه رسانه ای NFT و پخش رسانه ای منحصر به فرد بزرگسالان است که متخصص در تولید محتوای بسیار منحصر به فرد است. با مدل‌هایی که صرفاً ستاره‌های پورن نیستند، محتوای آن‌ها مانند دیگر توکن‌های بزرگسالان نیست. این بازار به گونه ای ساخته شده است که کاربر پسند باشد و به عنوان پلتفرمی برای کشف فانتزی های کاربر، خرید بهترین NFT های بزرگسالان و سرمایه گذاری توکن ها برای بازدهی بالا، همه در یک مکان عمل می کند. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی جزییات ارز دیجیتال Taboo و نحوه خرید توکن Taboo را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وب سایت پرشین الیت با استفاده از افراد متخصص و جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک میکند تا به تحلیل درستی از ارزهای دیجیتال دست یابید و بتوانید سود بیشتری کسب کنید.

ارز دیجیتال Taboo

ارز دیجیتال Taboo چیست؟

پلتفرم Taboo اخیراً بازار بومی خود را با قابلیت های پیشرفته با طراحی مجدد UI/UX راه اندازی کرده است. کاربران اکنون می توانند توکن $TABOO را خریداری کنند، NFT های بومی پلتفرم را بفروشند و معامله کنند، یا دارایی های فعلی خود را برای کسب APY تضمینی (بازده درصدی سالانه) تا 20% به اشتراک بگذارند.

همانطور که گفتیم TABOO یک پروژه رسانه ای NFT و پخش رسانه ای منحصر به فرد بزرگسالان است که متخصص در تولید محتوای بسیار منحصر به فرد است. با مدل‌هایی که صرفاً ستاره‌های پورن نیستند، محتوای آن‌ها مانند دیگر توکن‌های بزرگسالان نیست. این بازار به گونه ای ساخته شده است که کاربر پسند باشد و به عنوان پلتفرمی برای کشف فانتزی های کاربر، خرید بهترین NFT های بزرگسالان و سرمایه گذاری توکن ها برای بازدهی بالا، همه در یک مکان عمل می کند.

Taboo همچنین مجموعه مورد انتظار TABOOPUNKS، مجموعه NFT خود پلتفرم را نیز منتشر کرده است. داشتن یکی از اینها، یا یک TABOOPUNK برنزی/نقره ای/طلا، یک بلیط مستقیم برای مهمانی های VIP اختصاصی با سوپرمدل ها فراهم می کند. علاوه بر این، سرمایه‌گذارانی که مالک TABOOPUNK NFT هستند، به تمام بخش‌های بازار و برخی ابزارهای توسعه‌یافته یا هنوز منتشر نشده مانند Taboo Metaverse و TABOOSPACE دسترسی خواهند داشت.

TABOOPUNK یک NFT با ابزار است که دسترسی نامحدود به پلتفرم و بسیاری از رویدادهای انحصاری آن را فراهم می کند. استفاده از سیگنال فیوچرز برای اطلاع از آینده ارز تابو بسیار حائز اهمیت است. برای استفاده از بهترین سیگنال فیوجرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

TABOO به طور انتخابی منحصر به فردترین لیست تولیدکنندگان محتوای موجود را تنظیم می کند، و بالاترین کیفیت و انحصاری ترین SFW، NSFW و همچنین XXX رسانه انحصاری را از فهرستی از سازندگان بسیار شناخته شده ارائه می دهد. یک فرآیند درخواست وجود دارد که در آن هر مجری بزرگسالی که مایل به حضور در پلتفرم است باید ابتدا واجد شرایط باشد و تأییدیه را دریافت کند. این گزینش پذیری و انحصار، بستر رسانه ای با بالاترین کیفیت را ایجاد می کند و به زودی همه متوجه خواهند شد که چرا Taboo بهترین در این صنعت است. به یاد داشته باشید فعالیت در دنیای ارز دیجیتال نیازمند احراز هویت بایننس است. 

نحوه خرید ارز دیجیتال Taboo

بسیاری از صرافی ها توکن تابو را در لیست خود دارند. با این حال، کاربران علاقه مند نمی توانند دارایی را مستقیماً با پول نقد خریداری کنند. یک راه آسان برای خرید تابو، خرید از طریق PancakeSwap و صرافی است. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای خرید سریع توکن تابو انجام دهید.

گام یک 

برای شروع، باید در صرافی ثبت نام کنید. ثبت نام در یک صرافی فیات به کریپتو به شما این امکان را می دهد که ارزهای دیجیتال را با پول نقد پرداخت کنید. با افزایش تعداد ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال، شما باید به راحتی صرافی را پیدا کنید که برای شما کار می کند. همچنین ممکن است لازم باشد داده ها و سایر الزامات KYC خود را ارائه دهید. یک صرافی آسان برای استفاده بایننس که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم روزانه است، می باشد.

میتوانید با استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال از جدیدترین اخبار و قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

مرحله دو

مرحله بعدی خرید ETH با پول نقد شما است. ممکن است لازم باشد بین استفاده از کارت اعتباری یا انتقال از بانک خود به صرافی یکی را انتخاب کنید. معمولاً روش‌های پرداخت هزینه‌های تراکنش متفاوتی دارند که تأیید سیاست‌های پرداخت صرافی دلخواه شما را ضروری می‌سازد. پس از انتخاب وسیله پرداخت، حساب خود را تامین مالی کنید و ETH بخرید.

مرحله سوم 

مرحله سوم انتقال ETH تازه خریداری شده به کیف پول Metamask یا هر کیف پولی که از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند (Trust Wallet، WalletConnect، MathWallet، Binance Chain، TokenPocket...) است. پس از انتقال، به Pancakeswap بروید و کیف پول خود را وصل کنید.

مرحله چهارم 

اکنون که کیف پول خود را به Pancakeswap وصل کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ETH خود را به TABOO تغییر دهید! ارز دیجیتال تتر به تازگی توانسته است به یکی از ارزهای محبوب در دنیا تبدیل شوید برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

استفاده از سیگنال فیوچرز در کنار اندیکاتورها برای کسب سود بسیار مفید خواهند بود. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر استفاده از سیگنال فیوچرز میتوانید به خرید اندیکاتور VIP  بپردازید.

تابو Taboo

آیا توکن تابو یک سرمایه گذاری سودآور است؟

به گفته جامعه، کاربرانی که سکه را در دست دارند، به محتوای ممتاز توسط مجریان انحصاری بزرگسالان دسترسی خواهند داشت. با افزایش علاقه به پروژه های NFT، Taboo ممکن است برای کاربرانی که علاقه مند به نگهداری توکن های غیر قابل تعویض هستند ارزش خرید داشته باشد.

جامعه تابو فاش کرد که 4 درصد از هر تراکنش به نقدینگی اضافه می شود تا نوسانات و افت قیمت ها را کاهش دهد. همچنین، ادعا کرد که 2٪ از تراکنش ها بین دارندگان توکن توزیع می شود. در مورد سوزاندن، اطمینان داد که 1٪ از هر تراکنش سوخته است.

به طور کلی، هنگامی که جوامع دارایی ها را می سوزانند، کمبود بیشتری ایجاد می کند که منجر به ارزش بالاتر می شود. بنابراین، اگر می‌خواهید تابو بخرید، مطمئن شوید که اصول اولیه را می‌دانید. همچنین می توانید تحقیق خود را انجام دهید تا بدانید آیا ارزش پول شما را دارد یا خیر.

سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک میکند تا بتوانید تحلیل درستی از قیمت ارز دیجیتال داشته باشید. با عضویت در گروه ارز دیجیتال میتوانید از سیگنال فارکس نیز استفاده کنید.

کلام آخر

Taboo یک پروژه رسانه ای NFT و پخش جریانی بزرگسالان است. متخصص در محتوای بسیار منحصر به فرد. با مدل هایی که محتوای آنها مانند سایر توکن های بزرگسالان نیست. بازار آن با ایجاد آن توسط Enjin Coin Marketplace Developers پیشرفته است.

بازار NFT و پلت فرم رسانه ای آن زنجیره ای متقابل است که از پروتکل های راه حل لایه 2 با کمترین هزینه و سریع ترین تراکنش ها استفاده می کند. پل دارایی به شبکه ERC20، همراه با نسخه 1 بازار، برای آوردن NFT های سازگار ERC721 و ERC1155 به اکوسیستم تابو، در زنجیره هوشمند Binance. بازار آن بر روی شبکه پلاسما ساخته شده است و شبکه هایی مانند Polygon و Harmony و Sol را هدف قرار می دهد.

پرشین الیت وب سایتی است که به شما این امکان را میدهد که با استفاده از سیگنال ها و تجربه افراد متخصص به کسب بهترین سود دست یابید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.