whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال firo چیست؟

1401/11/06 ساعت 14:46


از زمان پیدایش بیت‌کوین، مهندسان نرم‌افزار روی تبدیل ارزهای دیجیتال به ابزارهای خصوصی مبادلاتی کار می‌کنند و از هر دو طرف معامله به همان روشی که از پول نقد محافظت می‌کند، کار می‌کنند. پروژه های زیادی برای ایجاد یک شبکه برای حل این مشکل کار کرده اند و در این مورد، تلاش فیرو را قابل ستایش است. این ارز دیجیتال که قبلاً به نام Zcoin شناخته می شد، در ابتدا بازار آسیای جنوب شرقی را هدف قرار داد، اما از زمان آغاز به کار در دورانی گسترش یافته و حتی کاهش یافته است.

در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی ارز دیجیتال FIRO بپردازیم و همچنین دریابیم که آیا فیرو یک راه‌حلی برای حفظ حریم خصوصی ماندگار و بلندمدت است یا مانند بسیاری از پروژه‌های متمرکز بر حریم خصوصی محو خواهد شد؟ شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

ارز دیجیتال فیرو (FIRO) چیست؟

فیرو (FIRO)، که قبلا با نام Zcoin شناخته می‌شد، یک ارز دیجیتال است که بر پول نقد دیجیتال خصوصی تمرکز دارد. این پروتکل حریم خصوصی Lelantus را ایجاد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد سکه‌های خود را بسوزانند و بعداً آن‌ها را برای سکه‌های کاملاً جدیدی که هیچ سابقه تراکنش ندارند، بازخرید کنند.

پیش از سال 2019 و کشف نقص رمز نگاری در پروتکل  Zerocoin و قبل از اینکه سیگما و سپس Lelantus جایگزین آن شوند فیرو اولین ارز دیجیتالی بود که یک پیاده‌سازی عملی از پروتکل Zerocoin را کدنویسی و راه‌اندازی کرد که به یکی از رایج‌ترین پروتکل‌های حفظ حریم خصوصی در حال استفاده تبدیل شد. اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

تاریخچه ارز دیجیتال Firo 

فیرو که در ابتدا با نام Zcoin شناخته می شد، توسط Poramin Insam در انتهای سال 2014 ایجاد شد. Insam در حال دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود از دانشگاه جانز هاپکینز بود که برای اولین بار تئوری چگونگی پیاده سازی یک پروتکل جدید حریم خصوصی را در یک ارز دیجیتال، پروتکل Zerocoin ارائه کرد. او مقاله ای را در معرفی این پروتکل جدید نوشت که به عنوان پایه ای برای اکوسیستم Zcoin عمل کرد. به غیر از فیرو، او همچنین یکی از بنیانگذاران شرکت Satang است و به عنوان ستوان دوم با نیروهای مسلح سلطنتی تایلند در بخش جنگ سایبری آن خدمت کرده است.

روبن یاپ (Reuben Yap) مدت کوتاهی پس از راه اندازی آن در سال 2016 به این پروژه پیوست و اکنون پروژه را در استراتژی کلی، توسعه و اهداف تحقیقاتی خود رهبری می کند. روبن یکی از اولین سرویس‌های VPN آسیای جنوب شرقی را برای مبارزه با سانسور راه‌اندازی کرده است و یکی از بهترین سخنرانان در این زمینه است، با نظرات برجسته در CoinDesk، BBC، Forbes، Nasdaq، رویترز و Cheddar News و غیره. او در نوامبر 2019 نقش مباشر و هم بنیانگذار پروژه را بر عهده گرفت.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. به علاوه قادر هستید تا برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید. در صورت تمایل، میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

چه چیزی فیرو را منحصر به فرد می کند

چه چیزی فیرو را منحصر به فرد می کند؟

پروتکل حریم خصوصی Lelantus Firo و سلف آن، Sigma، به عنوان بخشی از ساخت خود، به یک اثبات تخصصی مبتنی بر دانش صفر به نام یک از چندین اثبات متکی است که بر خلاف سایر ساختارهای zk و در عین حفظ مفروضات ذکرشده نیازی به تنظیمات قابل اعتماد یا ریاضیات / رمزنگاری عجیب و غریب ندارد.

همچنین اولین پروژه ای بود که قاصدک ++ را در اکتبر 2018 به کار گرفت، روشی برای انتشار تراکنش ها که از پیوند دادن یک آدرس IP به یک تراکنش توسط اشخاص ثالث جلوگیری می کند. در نوامبر 2018، بلاک چین فیرو در آن زمان Zcoin در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات تایلند برای انتخاب رهبر حزب خود استفاده شد. با بیش از 127000 رای در سراسر کشور، این اولین انتخابات سیاسی در مقیاس بزرگ در جهان است که بر روی بلاک چین برگزار می شود. ارز دیجیتال Firo در اکتبر 2020 از Zcoin تغییر نام داد.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

چند سکه فیرو (FIRO) در گردش است؟

فیرو (FIRO) دارای عرضه در گردش 12,211,042 سکه و  همچنین  ارز دیجیتال  firo  21,400,000 حداکثر عرضه را  از اوت 2021 را نشان داده است. شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارز دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

امنیت شبکه فیرو چگونه است؟

فیرو از یک مدل اجماع ترکیبی PoW-Chainlock استفاده می‌کند که به موجب آن حد نصاب‌ها توسط چند صد مسترنود انتخاب شده قطعی (LLMQ) تشکیل می‌شوند که یک اندازه‌گیری/رای قابل تأیید در سراسر شبکه از قانون "اول دیده شده" را انجام می‌دهند و در بلوکی که برای اولین بار دیده می‌شود قفل می‌شود. بلوک‌ها با یک تأیید نهایی،  نهایی می‌شوند، زیرا هیچ سازمان‌دهی مجدد پس از این نقطه مجاز نیست. این همچنین 51 درصد حملات ماینینگ را کاهش می‌دهد، چرا که لازم است بیش از نیمی از شبکه مسترنود در معرض خطر قرار گیرد تا یک حمله 51 درصد، Chainlocks غیرفعال شود.

الگوریتم ماینینگ فیرو MTP است که به سختی حافظه متکی است تا در برابر ASIC مقاوم شود. در حال انتقال به FiroPOW است، که یک نوع ProgPOW است که به صراحت برای استخراج GPU طراحی شده است و حتی در برابر ASIC و FPGA مقاومت بیشتری دارد تا توزیع عادلانه سکه خود را توسعه بخشد. متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال firo 

FIRO همچنان برای نقش خود در فضای سکه حریم خصوصی می‌جنگد و ارزش بازار بیش از 150 میلیون دلار را تا آوریل 2021 به دست آورده است. با تقریباً 30 میلیون دلار حجم معاملات روزانه فعلی، تقاضا برای FIRO وجود دارد، اما از نظر عرضه دارای موانعی است. FIRO برای مبادله در بسیاری از پلتفرم‌های متمرکز برتر مانند Binance، Huobi، Bittrex و Gate.io در دسترس است، اما توکن تقریباً هیچ نمایندگی در صرافی‌های غیرمتمرکز دریافت نمی‌کند. این عمدتاً به این دلیل است که FIRO از شبکه خود استفاده می کند و صرافی های غیرمتمرکز معمولاً فقط از پروژه های شبکه میزبان خود مانند اتریوم یا زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کنند.

اگر می خواهید FIRO را به صورت غیرمتمرکز مبادله کنید، که منطقی است زیرا این یک سکه حریم خصوصی است و DEX ها به شما اجازه می دهند از حریم خصوصی خود محافظت کنید، می توانید از یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای مانند AtomicDEX استفاده کنید. با AtomicDEX، می توانید FIRO و همچنین هزاران دارایی ارزهای دیجیتال دیگر مانند Dash، Zcash (ZEC) و موارد دیگر را از یک هاب ساده برای استفاده معامله کنید. AtomicDEX همراه شدن با این سکه خصوصی را به روشی غیرمتمرکز آسان و قابل دسترس می کند.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

ذخیره سازی FIRO

ذخیره سازی FIRO

شما همیشه می توانید FIRO خود را مانند بایننس یا Huobi روی یک کیف پول ارز دیجیتال صرافی متمرکز ذخیره کنید، اما اگر می خواهید کنترل بیشتری روی کلیدهای خصوصی خود داشته باشید، گزینه های امن تری وجود دارد. FIRO سه کیف پول رسمی دسکتاپ را مستقیماً در سایت خود توصیه می کند، کیف پول QT، کیف پول الکترونیکی و کیف پول الکتروم، که همگی برای ویندوز، مک یا لینوکس در دسترس هستند. همچنین تعداد زیادی کیف پول توصیه شده دیگر وجود دارد که برخی از آنها در نسخه های موبایل موجود هستند. همچنین می‌توانید گزینه‌ای مانند کیف‌پول غیرحضوری AtomicDEX را انتخاب کنید که از چندین سکه در دسکتاپ و موبایل پشتیبانی می‌کند. 

اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

کلام آخر

به طور کلی، FIRO در یک بازار بسیار رقابتی، بازار سکه حریم خصوصی، با موفقیت نسبی رقابت می کند. بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال که در سال 2014 راه‌اندازی شدند، از آن زمان به حاشیه رفته‌اند، اما FIRO به پیشرفت خود ادامه داده و سعی می‌کند گزینه‌ها و قابلیت استفاده بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد. اگرچه FIRO توسط مهاجمان به رگبار بسته شده است و به جامعه آسیب می رساند، این پروژه همچنان دارای پایگاه قوی و وفاداری است که مایل به نگه داشتن سکه FIRO است. نمیتوان پیش بینی کرد که FIRO برای همیشه به عنوان یک فروشگاه طولانی مدت و انتقال ارزش برای افراد متمرکز بر حفظ حریم خصوصی وجود خواهد داشت یا خیر، اما در حال حاضر، جای پای خود را در این بخش محکم کرده است.

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال ها میتواند به شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.