whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال JOE

1401/02/08 ساعت 04:38


Trader Joe (JOE) یکی از پروژه های ارائه شده توسط اکوسیستم Avalanche (AVAX) می باشد. این اکوسیستم یک شبکه بلاک چین متن باز است که پروژه های امیدوار کننده فراوانی را به دنیای ارز دیجیتال معرفی کرده است. از آنجایی که پروژه تریدر جو به برترین AMM DEX در Avalanche (AVAX) تبدیل شده است، در این مقاله قصد داریم به بررسی این سکه و اهداف و مشخصات آن بپردازیم.

 

پروژه تریدر جو

 

تریدر جو چیست؟

Trader Joe (JOE) یک پلتفرم معاملاتی غیر متمرکز در شبکه Avalanche با فرآیند یک مرحله ای است. این پلتفرم معاملات اهرمی خود را با یک روش جدید از ترکیب خدمات DEX با وام های DeFi، به انجام می رساند. تریدر جو در سال2021 به عنوان یک DEX ساخته و به بازار ارائه شد. این پلتفرم از زمان ظهور خود رشد پیشرفته قابل قبولی را ارائه کرده است و توانسته جای خود را در بین رقبای بزرگ خود در این صنعت پیدا کند. همچنین عملکرد مناسب این پروژه جذب بیشتر از ۴ میلیارد دلار سرمایه را برای آن به همراه داشته و  توانسته نظر تعدادی از سرشناس ترین سرمایه گذاران ارز های کریپتویی را به خود جلب کند.

این پروژه که توسط 0xMurloc و Cryptofish  ایجاد شده در طراحی خود از ویژگی های جدید و جذابی بهره گرفته است. این خصوصیات در  عین سادگی همان چیزهایی هستند که کاربران به دنبال آن هستند. این پلتفرم از یک رابطه کاربری جدید با نمودار شمعی استفاده کرده است و توانسته با به وجود آوردن انگیزه های بهتر برای کشت کریپتو شرایطی را فراهم سازد که در آن بابت کار انجام شده دو برابر پاداش بگیرید. شما می توانید در این پلتفرم با روش‌های مختلفی همچون معامله کردن، استیکینگ، فارمینگ، فرآیندهای وام دهی شامل وام دادن و وام گرفتن و همچنین به روش اهرمی به کسب درآمد بپردازید. تریدر جو امکان سرمایه گذاری با تمام این روش ها را برای شما در یک پلتفرم واحد فراهم کرده است.

 

روش های کسب درآمد با تریدر جو

 

توکن تریدر جو JOE

JOE توکن بومی شبکه تریدر جو می باشد. این یک توکن حاکمیتی است که تریدر جو از آن برای پاداش دادن به هولدر های خود به وسیله در نظر گرفتن سهمی از درآمد صرافی به آنها استفاده می کند.
هدف پروژه تریدر جو

Trader Joe (JOE) همانند دیگر پروژه‌های معتبری که وارد بازار ارز دیجیتال شده اند، با یک هدف مشخص و سودمند ایجاد شده است. بلاک چین اولانچ به برخورداری از ویژگی های سرعت و نوآوری مشهور است. می توان همین ویژگی ها را درباره DEX برتر  این بلاک چین نیز مشاهده کرد. با پایبندی به این ویژگی ها، تیم سازنده اهداف اصلی خود را ایجاد شرایط مناسب تر برای فعالیت کاربران سرمایه‌گذاران بیان کرده است. به اعتقاد تیم سازنده به کمک این پروژه شما می توانید مزارع خود را سریع و با امنیت کامل بسازید. توانمند و کارآمد فعالیت کنید. ایده های خلاقانه و متمایز خود را به واقعیت تبدیل کنید. همچنین از تجربه یک فروشگاه دیفای چند منظوره لذت ببرید. 

در ادامه روش هایی را که می توانید با استفاده از آنها JOE پاداش بگیرید را برای شما بیان می کنیم.

انجام معاملات

یکی از روش‌هایی که برای کسب درآمد با JOE مفید است، معامله در صرافی تریدر جو می باشد. این صرافی محلی برای تبادل یک توکن با توکن دیگر است. این صرافی در واقع مانند یک رابط تجاری ساده عمل می کند. برای این کار تنها کافیست دو توکنی را که می خواهید با یکدیگر معاوضه کنید، انتخاب کرده و معامله خود را انجام دهید. 

 

سوآپ کردن در پلتفرم تریدر جو

 

زمانی که در این صرافی یک توکن را به اصطلاح سوآپ یا معامله می کنید، 0.3% از کارمزدی که برای این معامله در نظر گرفته شده است، میان استخرهای نقدینگی و مزرعه توکن JOE تقسیم خواهد شد. درصد پرداختی به استخر نقدینگی در این روش برابر با 0.25% از کارمزد معامله برای تامین کنندگان نقدینگی می باشد. 0.05٪  باقی مانده نیز به مزرعه توکن JOE تعلق خواهد گرفت.

مزرعه

روش‌ دیگر کسب درآمد با JOE سرمایه گذاری در مزارع این توکن است. توکن های استخر نقدینگی خود را به یک مزرعه واریز کنید تا بازدهی بیشتری به دست آورید. به این ترتیب سود بیشتری به صورت این توکن به دست می‌آورید و پاداش آن را نیز دریافت خواهید کرد. به علاوه برای توکن های استیک شده شما یک مزرعه Xjoe نیز در نظر گرفته شده است.

Stake

روش دیگر برای به دست آوردن JOE این است که توکن های خود را  در استخر xJOE  استیک کنید. به این ترتیب، زمانی که ارزش توکن های تریدر جو افزایش یابد، بازدهی شما نیز از این سرمایه گذاری افزایش یافته و به حداکثر میزان خود میرسد. زمانی که این توکن ها را Stake کنید، به بهترین نحو آنها را با xJOE مبادله کرده‌اید. به مرور با نگه داشتن توکن های استخر xJOE، توکن های JOE بیشتری را به دست خواهید آورد.

 

استیک کردن توکن های تریدر جو

 

دلیل این اتفاق این است که به ازای هر تبادل توکن JOE در Trader Joe، 0.05٪ کارمزد توسط صرافی دریافت می شود. این کارمزد به استخر xJOE پرداخت می شود. همچنین از این کارمزد برای بازخرید توکن های JOE به صورت دوره ای استفاده می شود (در حال حاضر، فرآیند بازخرید به صورت روزانه صورت می پذیرد). به این ترتیب از طریق تبادل این توکن ها با xJOE، توکن JOE بیشتری از تعدادی که تبادلات خود را با آن شروع کرده‌اید، به دست می آورید.

نحوهStake  کردن توکن

برای این کار لازم است تا به کیف پول خود وصل شده و آن را تایید نمایید. سپس به میز کار تریدر جو مراجعه کرده و تب Stake را انتخاب کنید. در آیکون سمت چپ صفحه آن مقدار توکن JOE را  که می خواهید استیکر کنید، وارد نموده و گزینه Appprove را انتخاب کنید. به این ترتیب توکن های xJOE  به کیف پول شما ارسال خواهند شد. در این مرحله می توانید XJOE Balance  و Staked JOE   را در پنل مرکزی مشاهده نمایید. XJOE Balance مطابق آنچه مشاهده می نمایید برابر با سپرده شما و Staked JOE برابر با مجموعه سپرده های استیل شده شما و سهم هزینه ها می باشد. در صورت تمایل می توانید نحوه محاسبه آن را در stadium box در پایین گزینهStake Joe   مشاهده کنید.

وام دهی بانکر جو با پروتکل وام دهی DeFi

Banker Joe یک پروتکل وام دهی غیر متمرکز است که بر روی پلتفرم تریدر جو ایجاد شده است. سرمایه گذاران می توانند با استفاده ازبانکر جو در ازای دارایی هایی که در لیست سفید قرار گرفته اند، وام پرداخت کرده یا دریافت کنند. این روند وام دهی با پیاده سازی استراتژی ها و پروتکل های سرمایه گذاری انعطاف پذیر DeFi در شبکه به شدت سریع و کم هزینه Avalanche انجام می شود.

فرآیند وام دهی

برای به دست آوردن توکن JOE با این روش می توانید توکن های خود را برای وام دادن به کاربران دیگر سپرده گذاری کنید. به این ترتیب می توانید با دریافت سود وام خود توکن های بیشتری به دست آورید. این روش دقیقا مشابه روش پس انداز کردن پول در بانک است.

 

وام دادن با تریدر جو

 

نحوه وام دادن

برای اینکه بتوانید توکن JOE خود را وام دهید، ابتدا باید به صفحه Lending Markets بروید. سپس از سمت چپ صفحه لیست بازارهای وام دهی یا سپرده گذاری را پیدا کنید. این لیست حاوی اطلاعاتی همچون نقدینگی کل و سپرده APY می باشد. سپس روی توکنی که میخواهید روی آن سرمایه گذاری کنید، کلیک کنید. مشاهده می کنید که صفحه دیگری حاوی اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای این توکن باز می‌شود. در این صفحه تعداد توکن هایی را که قصد دارید آنها را سپرده گذاری کنید، وارد کنید. پس از آن روی گزینه Deposit کلیک کنید تا توکن های شما در این بازار سپرده گذاری شوند. به این ترتیب توکن های شما برای وام دادن به بانکر جو آماده شده اند.

نحوه وام گرفتن

محدودیتی برای وام گرفت توکن های JOE در این پلتفرم وجود ندارد. این کار مانند گرفتن وام از بانک می باشد. برای این کار ابتدا وارد صفحه Lending Markets شوید. از قسمت سمت راست صفحه می توانید لیستی از توکن های سپرده گذاری شده برای وام دهی را با اطلاعاتی مانند نقدینگی کل و سپرده APY مشاهده کنید. روی توکنی که قصد دارید آن را وام بگیرید، کلیک کنید. به این ترتیب صفحه جدیدی با اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای این توکن باز خواهد شد. در این صفحه تعداد توکن هایی را که می خواهید وام بگیرید، وارد نمایید. در صورت نیاز گزینه تایید را انتخاب نمایید. سپس برای تکمیل فرآیند گرفتن وام روی گزینه Borrow کلیک کنید. به این ترتیب فرآیند وام گرفتن از بانکر جو کامل می شود.

 

وام گرفتن با تریدر جو

 

کلام آخر

در این مقاله تا حدودی با ارز دیجیتال تریدر جو و توکن JOE آن آشنا شدید. همچنین با روش های کسب درآمد و وام گرفتن و وام دادن با آن آشنا شدید. به خاطر داشته باشید در صورت تمایل به سپرده‌گذاری در این ارز دیجیتال، حتما اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید و با افراد متخصص و با تجربه مشورت نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.