whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال swash

1401/02/25 ساعت 08:56


توکن سواش(Swash) با هدف ایجاد یک الگوی جدید در داده‌ها ایجاد شده است. سواش مأموریت دارد تا با دسترسی، همکاری و جبران خسارت، یک اقتصاد داده جدید ایجاد و به آینده کمک کند. با توجه به نقشه راه بلندپروازانه‌ای که سواش داشت، برای تقویت اکوسیستم خود به یک مسیر کلیدی نیاز داشت تا با توکن ($SWASH) به ادغام و یکپارچه‌سازی اکوسیستم بپردازد. یک راه‌حل برای داده‌های توزیع شده که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

سواش یک اکوسیستم داده همه جانبه است که با توزیع مجدد ارزش داده‌ها به کسانی که آن را ایجاد می‌کنند، افراد را در اولویت قرار می‌دهد. سواش به عنوان اولین و در حال حاضر بزرگترین اتحادیه داده در جهان، در سال 2019 به عنوان یک افزونه مرورگر شروع به کار کرد و به سرعت توانست ده‌ها هزار عضو را جذب کند. اکنون سواش در حال گسترش یک اکوسیستم داده جهانی است تا نسل بعدی راه‌حل‌های داده را فعال کند. جریان‌های انگیزشی و چارچوب توسعه مشارکتی، که با اخلاق وب 3 اداره می‌شود، به کاربران اینترنت، توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا واقعیت‌های جدید مالکیت داده و خلق ارزش را پرورش دهند.

 

image

 سواش اقتصاد داده نوین

معرفی سواش (swash)

ماموریت سواش با اتحادیه داده آغاز شد تا برای رهایی از سیلوهای داده‌ای، بازگرداندن کنترل به افراد و ارائه پاداش‌ منصفانه دست به کار شود. افراد با استفاده از افزونه مرورگر سواش، به دلیل قدرت مشترک داده‌هایشان شروع به دریافت کردند. توکن SWASH مانند یک مسیر بود که کل اکوسیستم را تامین می‌کرد. سواش یک جنبش بومی کریپتویی است که در سال 2019 میلادی به عنوان اولین اتحادیه داده در جهان راه‌اندازی شد. از آن زمان تا کنون یعنی پس از ادغام سواش و شبکه استریمر(Streamr)، این ارز دیجتال به عنوان یک سیستم تشویقی در اختیار اکوسیستم بوده است. 

وقتی از سواش استفاده می‌کنید، داده‌هایی که قبلاً به صورت رایگان ارائه کرده‌اید، هنگام وب‌گردی ضبط می‌شوند. سواش داده‌های شما را با سایر اعضای جامعه جمع می‌کند تا یک اتحادیه داده (Data Union) ایجاد کند. هنگامی که خریداران، داده‌ها را از اتحادیه داده خریداری می‌کنند، اعضای جامعه سهم خود را از سود تولید شده دریافت می‌کنند. داده‌ها منحصر به فرد هستند و زمانی که تعداد بیشتری از آنها در دسترس باشد، ارزشمندتر می شوند. برای جامعه سواش، این بدان معنی است که داده‌های آنها با رشد جنبش، ارزشمندتر می‌شود، بنابراین فراموش نکنید که به دوستان خود را نیز به جامعه دعوت کنید تا مشارکت کنند!

 

image

تشویق، تراکنش، تکثیر، حاکمیت

 

اعضای اتحادیه داده در ازای قدرت جمع‌آوری داده‌هایشان توسط توکن‌های داده غرامت دریافت می‌کردند. همانطور که سواش وارد فصل بعدی نقشه راه خود یعنی سرف (Surf) می‌شد، نیاز به یک راه حل رمزنگاری بومی نمود پیدا می‌کرد. توکن جدید اتحادیه داده یعنی $SWASH راه‌حل‌های موج اول را تقویت می‌کند، نظارت حاکمیتی را برای کاربران به وجود می‌آورد و چندین مورد کاربردی کاملاً جدید دیگر را برای تقویت و ایجاد اقتصاد داده جدید امکان‌پذیر می‌سازد. سواش یک توکن مشترک برای افراد، سازمان‌ها و توسعه‌دهندگان است. این توکن بر بر چهار اصل مهم بنا شده است: « تشویق، معامله، تکثیر و حکومت کنید.» هر راه‌حل موج اول سواش از این اصول بهره می‌برد تا تجربه‌ای بی‌نقص در ادغام را به دست آورد. بیایید جزئیات بیشتری را در مورد هر یک از جنبه‌های توکن مورد بررسی قرار دهیم.

 

image

نحوه عملکرد توکن سواش

 

با توکن سواش تشویق شوید و پاداش بگیرید! 

اعضای اتحادیه داده‌ها به ازای قدرت کل داده‌هایشان در هنگام سرچ، پاداش می‌گیرند و توکن سواش دریافت می‌کنند. اعضا می‌توانند با افزونه مرورگر سواش به وبگردی عادی خود ادامه دهند و توکن‌های سواش را به همراه چند گزینه برای کسب درآمد بیشتر در داشبورد برنامه دریافت کنند. اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم:
« همه می‌توانند در اقتصاد داده غیرمتمرکز جدید شرکت کنند و در یک کشور بومی کریپتو، پاداش‌هایی ایجاد کنند، خواه کریپتو و رمزنگاری را درک کنند و یا چیزی ندانند.»

با توکن سواش در همه برنامه ها تراکنش انجام دهید!

توکن سواش به طور یکپارچه همه برنامه‌های اکوسیستم سواش را ادغام می‌کند. برای مثال، زمانی که سازمان‌ها از پلتفرم اس‌اینتلیجنس (sIntelligence) استفاده می‌کنند و اشتراک می‌گیرند، با ارائه اطلاعاتی که بینش‌ پلتفرم را تقویت می‌کند و تولید ارزش افزوده، توکن دریافت می‌کنند. در برنامه‌هایی که بر اساس فناوری هسته سواش ساخته شده‌ است، ارزشی که بین افراد و سازمان‌ها در تحقیقات و تلاش‌های بازاریابی آنها ایجاد می‌شود، در توکن‌های $سواش توزیع می‌شود.
 برای مثال، هنگامی که یکی از اعضای اتحادیه داده، پلتفرم تبلیغات رضایت‌مند سواش به نام اس اد(sAd) را انتخاب کرده و با تبلیغات هدفمند برندها به تعامل می‌پردازد، به خاطر این توجه توکن سواش دریافت می‌کند. مکانیسم مشابهی برای توسعه‌دهندگان و دانشمندان داده‌ که از اس کامپیوت(sCompute) استفاده می‌کنند، وجود دارد. این افراد با تحقیقات نوآورانه خود توسط این پلتفرم، درآمد کسب می‌کنند.

با توکن سواش قدرت حکمرانی داشته باشید.

همانطور که سواش در نقشه راهش پیشرفت می‌کند، دارندگان توکن بر اساس حق رأیشان و پروژه‌هایی که باید برای پیشرفت اکوسیستم سواش، انتخاب کنند، بودجه دریافت می‌کنند و این مسیر رو به جلو را تحت تاثیر قرار خواهند داد. دارندگان توکن سواش بخشی جدایی‌ناپذیری از نقشه راه خواهند بود و به صورت نامتمرکز با تیم سواش همکاری می‌کنند تا راه‌حل‌ها را برای آگاهی جریان اصلی به کار گیرند. ظهور  دائو (DAO) و صندوق رشد، مشارکت عمیق‌تر دارندگان را ممکن می‌سازد.

با سواش پاداش خود را چند برابر کنید!

توکن سواش از طریق سهام، نقدینگی ارائه می‌کند و این جایی است که دارندگان می‌توانند درآمد غیرفعال بیشتری از داده‌های خود کسب کنند. از آنجایی که سواش نقش کلیدی در عرصه جریان درآمد خرد ایفا می‌کند، دارندگان توکن از شراکت سواش با سایر محصولات بهره‌مند می‌شوند و امکان تبدیل پاداش‌های داده بین اکوسیستم‌ها را فراهم می‌کنند. فراتر از چند برابر شدن جوایز، دارندگان توکن می‌توانند از جوایز خود برای حمایت از اهداف بشردوستانه از طریق ویژگی اهدایی که به زودی در برنامه سواش منتشر خواهد شد، استفاده کنند. همه برنامه‌های سواش به صورت یکپارچه کار می‌کنند و امکان غوطه‌ور شدن کامل افراد و سازمان‌ها را در یک محیط بومی کریپتو، با مرکزیت سواش، فراهم می‌آورند.

معیارهای توکن سواش

توکن سواش بخشی جدایی ناپذیر از کل اکوسیستم سواش و یک راه باز برای همه کسانی است که به یک میدان بازی یکنواخت در دنیای داده علاقه‌مند هستند. چشم‌اندازی که تیم و مشارکت‌کنندگان اصلی سواش ترسیم کردند، رسیدن سواش به سطح بالایی است که از همه افراد برای برای پیوستن و مشارکت در آینده اقتصاد داده استقبال می‌شود.

 

image

تفاوت بین سواش و جمع‌آوری کنندگان داده

 

تفاوت بین سواش و جمع‌ آوری کننده های غول پیکر

سواش فرد را در اولویت قرار می‌دهد و اقتصاد داده را دموکراتیک، غیرمتمرکز، و انحصار زدایی می‌کند. اولویت بندی افراد به معنای حفظ حریم خصوصی از طریق طراحی است، از جمله اطمینان از این‌که همه داده‌ها قبل از افزودن به اتحادیه داده، به شکل ناشناس و نقطه به نقطه رمزگذاری‌ می‌شوند. 
اعضای سواش باید برای پیوستن به جنبش شرکت کنند، به این معنی که داده‌های سواش«حزب صفر» هستند.( داده‌هایی که مشتری به طور عمدی و فعالانه با یک برند به اشتراک می‌گذارد.) اساساً کنترل دارند و انتخاب می‌کنند که به طور فعال اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.
خریداران داده، از این داده‌ها برای مواردی مانند اتخاذ تصمیمات تجاری مبتنی بر داده، سرعت بخشیدن به نوآوری و تحقیق استفاده می‌کنند و این بسیار ارزشمند است. داده‌های سواش بسیار قابل اعتمادتر و باکیفیت‌تر هستند زیرا با رضایت و آگاهی کامل ارائه می‌شوند. افراد تمایل دارند از روش‌های جمع آوری مبهم و آشفته استفاده کنند، در حالی که داده‎های سواش شفاف هستند. اتحادیه داده سواش منحصر به فرد و متنوع است و طیف وسیعی از وب‌سایت‌ها، مرورگرها، مناطق جغرافیایی و مخاطبین را در بر می‌گیرد.همه این کارها بدون سیلوهای داده‌ که در صنعت داده‌ها موجود است، انجام می‌شود.

 

image

اعضای اصلی در تیم سواش

تخصیص توکن

سواش از راه‌اندازی یک فروش عمومی آتی برای توکن بومیش ($SWASH) هیجان زده است و در عین حال به ایجاد مشوق‌هایی برای مشارکت طولانی‌مدت همه طرف‌های درگیر می‌پردازد. تخصیص توکن سواش نشان دهنده تعهد اعضای تیم، بنیانگذاران و پشتیبانان اولیه است تا برای همکاری با یکدیگر و زنده کردن سواش به عنوان یک راه حل اصلی در فضای داده تلاش کنند.
در عرضه اولیه سواش، 5٪ از کل عرضه که معادل 50 میلیون توکن سواش است، با قیمت 0.09 دلار به ازای هر توکن، به فروش می‌رسد. سرمایه‌گذاران اولیه مالک 22 درصد از توکن‌ها هستند در حالی که بنیان‌گذاران، اعضای تیم و مشاوران 25 درصد از کل توزیع را در اختیار دارند. بنیاد سواش 15 درصد از کل عرضه را در اختیار دارد، در حالی که سواش 5 درصد را به منابع نقدینگی تخصیص خواهد داد تا از رویکردی پایدار اطمینان حاصل کند. سواش متعهد به رشد و گستردگی است. برای هلدینگ و مشارکت توکن‌ها به هر مالک 14 درصد از عرضه به DAO و 14 درصد به انجمن و جوایز پلتفرم تخصیص می‌یابد.

برنامه انتشار توکن

برنامه زمان‌بندی انتشار توکن و تخصیص توکن‌های بلندمدت، انگیزه‌های درستی را نشان می‌دهند که توسط سواش در نظر گرفته شده است و به جامعه آزادی می‌دهد تا به برنامه فروش عمومی بپیوندند. توکن‌های سواش موجود در فروش عمومی، هیچ دوره انحصاری نخواهند داشت و به هر دارنده‌ای اجازه می‌دهد تا به سرعت با توکن درگیر شود. با این وجود، دوره واگذاری برای اعضای تیم، مشاوران و سرمایه‌گذاران اولیه تا 36 ماه است تا به نوعی تعهد بلندمدت پروژه تضمین شود. 

نقشه راه کامل و بودجه میلیونی سواش

سواش یک نقشه راه کامل با بودجه 7 میلیون دلاری دارد که توسط سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و پیشرو فراهم شده است. شرکت‌های سرمایه‌گذار مهمی مثل کوکوین(KuCoin)، گیت (Gate.io)، اوت‌لایر ونچرز (OutlierVentures)، استیریمیر(Streamr) و سی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر برجسته در بیست کشور در این ماموریت، از سواش حمایت کردند. این تامین مالی امکان تحقق نقشه راه‌جاه‌طلبانه سواش را فراهم می‌کند و از رشد اولیه یک راه حل پیدایش تا راه‌اندازی اولین راه‌حل‌های این موج به پیش می‌رود. برای جزئیات بیشتر در مورد راه حل ها، نقشه راه، و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکامل بعدی جنبش سواش باید وایت‌پیپر را بررسی کنید.فرآیند لیست سفید و IDO در اکتبر 2021 انجام شده است.

کیف پول های توکن سواش

یکی از بهترین راه‌های نگهداری توکن‌های سواش، نگهداری آن‌ها در کیف پولهای تراست و متامسک است.

image

تفاوت بین اکوسیستم سواش و جمع کننده های داده

 

لازم نیست از جزئیات فنی رمزارزها چیزی بدانید! پس شروع کنید!

برای اینکه بتوانید شروع به کار کنید، نیازی به درک چیزی در مورد ارزهای دیجیتال ندارید. می‌توانید برنامه مرورگر را نصب کنید تا محصول سواش را امتحان کنید و به اتحادیه داده بپیوندید. نصب فقط چند دقیقه طول می‌کشد، سپس به سادگی و به شکل معمولی از وب استفاده کنید. هنگامی که آماده برداشتن رمزارز خود هستید، فقط کافی است تا راهنماهای موجود در بخش "راهنما" در برنامه افزودنی را دنبال کنید.

در یک کلام

سواش Swash اکوسیستمی از ابزارها و خدماتی است که افراد، مشاغل و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا ارزش نهفته داده‌ها را با ادغام، اشتراک‌گذاری ایمن و کسب درآمد از ارزش آن، نمایان سازند. افراد با حفظ حریم خصوصی، داده‌های خود را برای کسب درآمد به اشتراک می‌گذارند. کسب‌وکارها به داده‌های با کیفیت بالا به روشی پایدار و سازگار دسترسی دارند. توسعه دهندگان به راحتی می‌توانند سیستم‌ها را در چارچوب توسعه مشترک راه‌اندازی و ایجاد کنند.سواش با امکان دسترسی، ساخت و همکاری در یک اکوسیستم دیجیتال سیال برای داده، مجددا دارد مالکیت داده را  به تصویر می‌کشد.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.