whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال لحظه ای ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟

1401/01/20 ساعت 19:52


سیستم‌ سیگنال تریدینگ ارز دیجیتال به سرمایه گذاران در تصمیم گیری برای اقدامات تجاری کمک می کند. این سیستم ها یکی از قدرتمندترین و قابل اعتمادترین ابزارها برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال هستند. تمام سرمایه گذاران با تجربه و ماهر استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را توصیه میکنند. انواع مختلفی از Signal های خرید و فروش کریپتو کارنسی در سراسر جهان وجود دارد. برخی از آنها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اند و استفاده از برخی دیگر تنها با پرداخت هزینه مجاز است. به خاطر داشته باشید که یک سرویس معتبر باید حاوی اطلاعاتی در مورد تنظیمات سود و ضرر باشد. در این مقاله به بررسی این Signal ها و نحوه تولید و عملکرد آنها خواهیم پرداخت.

 

تعریف Signal ارز دیجیتال

سیگنال های تریدینگ ارز دیجیتال

سیگنال های تریدینگ ارز دیجیتال به دو صورت خودکار و دستی ایجاد می شوند. Signal های خودکار توسط نرم افزار معاملاتی که توسط کارشناسان آموزش دیده و توسعه دهندگان کد تکامل یافته است، صادر می‌شوند. آنها برای تجزیه و تحلیل داده های قبلی در مورد تغییرات قیمت جفت ارزها، از شاخص های مختلفی کمک می گیرند. سپس ترند هایی را که به عنوان راهنمای خرید و فروش شناسایی کرده اند، برای کاربران ارسال می کنند.

سیگنال های دستی ارز دیجیتال از طریق بررسی های انجام شده توسط تریدرها و مفسران و تحلیلگران خبره ای صادر می شود که مطالعات بازار را برای شناسایی فرصت های معاملاتی پردازش می کنند. سپس برای تشخیص سطوح ورودی و خروجی نقاط معاملاتی که پیدا کرده اند، از شاخص ها و اندیکاتورهای نموداری خاصی استفاده می کنند. برخلاف سیگنال های خرید و فروش خودکار، Signal های دستی دانش و احساسات انسانی را بررسی می کنند. آنها برای یافتن فرصت های معاملاتی پر بازده از تجزیه و تحلیل اولیه خود برای مطابقت با اخبار و نظرات بازار استفاده می کنند.

 

تعیین نقاط خرید و فروش با تحلیل Signal های ارز دیجیتال

سیگنال های دستی و Signal های خودکار ارز دیجیتال با هم متفاوت هستند. زیرا Signal های دستی معمولاً از معاملات بزرگتر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه ممکن است نرخ ریسک به پاداش بیشتری را در دستورالعمل های خود ارائه دهند. Signal های دستی مبادله کریپتو که توسط انسان ارسال شده اند، نسبت به تغییرات غیرمنتظره و نوسانات بازار بسیار انعطاف‌پذیرتر هستند. زیرا ارائه دهندگان این Signal میتوانند اهداف سودآور را در معاملات خوب افزایش دهند یا به صورت دستی معاملات را ببندند. این امر برای کاربران و سرمایه گذاران فرصتی برای سود بیشتر و زیان کمتر محسوب می شود.

از سوی دیگر، سیگنال های تریدینگ خودکار ارزهای دیجیتال، عنصر انسانی را از معادلات خود حذف میکنند. به این ترتیب بدون هیچ گونه دلبستگی احساسی از داده های خود پشتیبانی میکنند، که البته گاهی اوقات این روش در دنیای تجاری کریپتو به خوبی کار می کند. به علاوه Signal های خودکار برای رسیدن به سطوح بالاتر اعتماد در سیستم خود، مجدداً آزمایش می شوند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو چگونه تولید می شوند

بهترین سیگنال های معاملاتی کریپتو بر اساس تحلیل های تکنیکال و بنیادی تولید می شوند. با اندیکاتور های تریدینگ نیز، می توانید آنها را تولید کنید. از آنجایی که ده ها شاخص وجود دارد که می‌توانید برای تولید Signal استفاده کنید، لازم است مناسب ترین آنها برای شرایط خود را پیدا کنید.

 

نمونه یک نمودار  برای تحلیل داده های ارز دیجیتال

از طرفی برای رسیدن به بهترین سیگنال های ارز دیجیتال باید ترکیبی از روش های تریدینگ خودکار و دستی را به کار بگیرید. بهترین راه برای دستیابی به Signal های ارز دیجیتال پولی برای انجام معامله بر اساس نمودار تکنیکال، تحلیل بنیادی و همچنین دریافت اطلاعات جمع‌آوری شده توسط ربات‌ها، استفاده از کانال‌های رسانه های اجتماعی است.

  • یک نمودار رسم کنید: در یک پلتفرم نموداری ارز دیجیتال، شاخصی را انتخاب کنید. باید بتوانید با شاخص انتخابی خود یک الگوی قیمت در یک بازه زمانی ایجاد کنید. در این پلتفرم ها، شما به صورت معمول شاخص و بازه زمانی یک جفت معاملاتی معین را انتخاب میکنید. به عنوان مثال، BTC/USD. سپس نمودار به‌ صورت خودکار توسط اندیکاتور ساخته میشود.
  • الگوی قیمت آن را شناسایی کنید: هنگامی که نموداری در یک اندیکاتور مشخص ایجاد می شود، یک الگو در مورد نمودار از آن استنباط می شود که توسط خطوط ترند اندیکاتور جهت دار می شود. این الگو شما را برای شناخت نقاط تغییر قیمت و ساخت سیگنال‌های خرید و فروش ارز دیجیتال راهنمایی میکند. در این مرحله به دانش و تجربه زیادی نیاز پیدا می کنید. الگوهای نمودار متفاوتی که در پیش روی شما قرار میگیرد شناسایی یک الگوی صحیح و تصمیم درست را بسیار مشکل می کند.
  • تغییرات قیمت را پیش بینی کنید: قیمت قابل پیش بینی اغلب در محدوده الگو قرار میگیرد. مگر اینکه الگو در یک یا دو طرف قیمت یک شکست را، به صورت تغییر نزولی یا صعودی قیمت، پیش بینی کند. تجزیه و تحلیل یک Signal تریدینگ منجر به پیش بینی غیرمستقیم قیمت احتمالی آینده یک ارز دیجیتال را پیش بینی می کند.
  • تغییرات قیمت را اعمال کنید: بیشتر سیگنال های ارز دیجیتال پس از اینکه تولید می شوند، دوباره برای تریدینگ اتومات ارز دیجیتال یا دارایی به ربات های تریدینگ خودکار انتقال داده می شوند. کاربران و سرمایه گذاران همچنین می توانند Signal های خود را به صورت دستی تولید و اعمال کنند، اما این کار سخت است و محدودیت دارد. زیرا این تحلیل ها به اندازه ربات های کارآمدی که اطلاعات را از چندین منبع در چند ثانیه جمع‌آوری می کنند، اطلاعات متنوع و مرتبط را از بازار دریافت نمی کنند.

 

تحلیل Signal های ارز دیجیتال در تعیین نقاط صعودی و نزولی

نکات مهم برای خرید سیگنال ارز دیجیتال

در انتخاب سیگنال های ارز دیجیتال غیر رایگان، حتما بررسی کنید که این Signal ها مبتنی بر تحلیل های حرفه ای باشند. منظور از تحلیل های حرفه ای هر سه مورد تحلیل های تکنیکال، تحلیل های بنیادی، اخبار و شاخص های وضعیت بازار است. ابتدا با کوتاه مدت ترین بسته های ارائه شده شروع کنید تا از مزیت و قابلیت استفاده آنها مطمئن شوید.

سیگنال های ارز دیجیتال تخمین یا تخیلات صرف، اپلیکیشن های ساده برای اطلاعاتی که شما به آن وارد می کنید، یا آزمون و خطا نیستند. بلکه بر اساس شاخص های مرتبط با تجارت که برای بازارهای سهام، فارکس و سایر بازارها کار می کنند، عمل می کنند. به این معنی که آنها بر اساس شاخص های شناخته شده مبتنی بر تحقیق مانند میانگین تغییرات همگرایی/واگرایی، شاخص قدرت نسبی و ده ها شاخص دیگر کار می کنند.

 

Signal های کریپتویی

روند بازار

سیگنال های تریدینگ ارز دیجیتال، علیرغم پتانسیل بالایی که در شناسایی نقاط مناسب برای خرید و فروش دارند، توسط افراد کمی مورد استفاده قرار می گیرند. بر طبق یک نظرسنجی جهانی که شامل 3000 کاربر کریپتویی بود، تنها کمتر از 20٪ سرمایه گذاران کریپتویی حرفه ای هستند. اکثر معامله کننده ها بین 25 تا 54 سال سن دارند و 39 درصد آنها تنها دارای تحصیلات دبیرستانی هستند.

با توجه به بی توجهی کاربران به استفاده از سیگنال ها طبیعی است که تنها حدود 20 درصد از سرمایه گذاران کریپتو در واقع از معاملات کریپتو درآمد کسب می کنند. 10 درصد از سرمایه گذاران سرمایه خود را از دست می دهند و 10 درصد به طور مداوم پول در می آورند. اکثر کسانی که دارای آموزش های ارز دیجیتال و بینش بازار هستند برنده می شوند.

 

Signal های ارز دیجیتال و تعیین نقاط مناسب برای شروع معامله

آیا سیگنال های ارز دیجیتال ارزش خرید را دارند؟

سیگنال های ارز دیجیتال در صورتی که به شکل حرفه ای، قابل اعتماد و دقیق تولید شود، در هنگام اخذ تصمیمات خرید و فروش کمک بسیار بزرگی برای کاربران و سرمایه گذاران کریپتویی هستند. با این حال، بهترین راه برای تجارت کریپتو این است که ابتدا خود را با تکنیک های حرفه ای مورد نیاز برای تجارت سودآور آشنا کنید. زیرا هیچ سیگنالی 100% دقیق و تضمین شده نیست. علاوه بر این، اکثر نمونه های رایگان بی فایده هستند و درست ترین آنها هزینه دارند.

کلام آخر

سیگنال تریدینگ ارز دیجیتال یک ایده تجاری عملی و تخصصی است که بر اساس تجزیه و تحلیل جو بازار در زمان حال و یا یک بازه زمانی در گذشته است که با استفاده از شاخص های تکنیکال و با نسبت های زمانی و قیمتی ساخته میشود. این Signal ها بر اساس تغییرات بازار ایجاد می شوند و برای پیش بینی قیمت های احتمالی بازار در آینده مورد استفاده قرار میگیرند. به این ترتیب به معامله گران کمک میکنند تا یک دارایی را با سود زیاد معامله کنند یا حتی از ضرر جلوگیری کنند.

 

تحلیل Signal های ارز دیجیتال

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله برای جلوگیری از تحلیل اشتباه در استفاده از سیگنال ارز دیجیتال و شناسایی یک الگوی صحیح و کاربردی، بهتر است از کارشناسان با تجربه و خبره در این تجارت کمک بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.