whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال استلار

1400/09/27 ساعت 19:55


ارز دیجیتال استلار یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که دارای ویژگی‌ها و کاربردهای زیادی می‌باشد. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۴ به بازار ارز های دیجیتال عرضه شده است. بنیانگذار این ارز شخصی به نام جد مک کالب می‌باشد که این شخص به عنوان یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال ریپل نیز شناخته می‌شود.

در ادامه ما قصد داریم تا به بررسی ارز دیجیتال استلار و ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازیم. پس اگر شما می‌خواهید تا در این زمینه اطلاعاتی به دست آورید. می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید. "پرشین الیت" جایی است که با دریافت مجموعه گسترده‌ای از سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، یک سفر هیجان‌انگیز به دنیای پویای بازارهای مالی را آغاز می‌کنید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال بین‌المللی و بهره‌برداری از توصیه‌های مشاوه تخصصی بازار های مالی به تسریع و بهبود مسیر به سوی تحقق رویاهایتان می‌پیوندید.

 

image

ارز دیجیتال استلار

بررسی ارز دیجیتال استلار

ارز دیجیتال استلار یکی دیگر از ارز های دیجیتال می باشد که همانند ارز های قدرتمند مانند بیت کوین و اتریوم به صورت کاملاً غیر متمرکز فعالیت می‌کنند و این موضوع به این معنی است که هیچ شخص و نهاد یا سازمانی بر روی این ارز دیجیتال کنترل ندارد. ارز دیجیتال استلار با نام اختصاری XLM شناخته می شود. ارز دیجیتال استلار دارای بلاک چین بسیار قدرتمندی می باشد که تمامی داده های مربوط به تراکنش های آن بر روی این بلاک چین قدرتمند ذخیره می شود. ارز دیجیتال استلار به عنوان یک شبکه P2P یا همان همتا به همتا فعالیت می کند.

 

image

استلار

اگر بخواهیم در رابطه با سازنده ارز دیجیتال استلار صحبت کنیم باید بگوییم که سازنده این ارز دیجیتال شخصی به نام جد مک کالب می باشد این شخص به عنوان یکی از سازندگان ارز دیجیتال ریپل نیز شناخته می شود. این شخص هنگامی که با بقیه سازندگان ارز دیجیتال ریپل به مشکل برخورد تصمیم گرفت تا از این پروژه جدا شود و ارز دیجیتال مخصوص خود را ایجاد کند، سرانجام این اتفاق افتاد و توانست یک ارز قدرتمند به نام استلار را به وجود بیاورد.

استلار چیست؟ استلار یک شبکه بلاکچین است که توسط بنیاد توسعه استلار توسعه یافته است. ارزش سازمان با نام لومن و نماد XLM در انواع تبادلات ارز دیجیتال مختلف معامله می‌شود.

لومن‌ها برای استفاده در شبکه استلار برای پرداخت هزینه‌های تراکنش و شروع حساب طراحی شده‌اند. این شبکه برای اتصال بانک‌ها، سیستم‌های پرداخت و افراد به منظور هموارسازی تراکنش‌های مالی از طریق مرزها و از نوع دارایی‌های مختلف با هزینه کم ایجاد شده است.

خلاصه اطلاعات کلیدی

  • استلار یک پروتکل غیر متمرکز با کد منبع باز برای انتقال ارزش در داخل کشور و از طریق مرزها است.
  • ارز رمزنگاری شبکه بلاکچین استلار لومن نامیده می‌شود، که یک نماد با نماد XLM است.
  • استلار یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی دیگر با سرمایه‌گذاری بازار حدود 4.2 میلیارد دلار است.

یکی از مواردی که باعث امنیت بسیار زیاد ارز دیجیتال استلار شده است این می باشد که این ارز دیجیتال دارای سرور های زیادی می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به معاملات این ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار می دهند و آن را تایید می‌کنند. همچنین این سرورها از اطلاعات مربوط به این تراکنش‌ها یک بکاپ بر روی خود ذخیره می کنند تا در این صورت هیچ شخصی نتواند در این اطلاعات تغییراتی ایجاد کند و به نوعی آنها را دستکاری کند.

نکته‌ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال استلار بگوییم این می باشد که حجم بازار این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار می‌باشد و در شبکه این ارز دیجیتال به طور روزانه چیزی در حدود ۷۸۰ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی می باشد. ارز دیجیتال استلار توانسته چیزی در حدود ۰.۳۰ درصد از مالکیت بازار را از آن خود کند و در رتبه بیست و ششم جدول ارز های دیجیتال قرار بگیرد که این خود یک موفقیت بزرگ می باشد. ارز دیجیتال استلار دارای چیزی در حدود ۵۰ میلیارد می‌باشد که از این تعداد فقط در حدود ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن در چرخه بازار قرار دارد.

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال استلار

همانطور که گفتیم در سال ۲۰۱۴ آقای جد مک کالب که به عنوان بنیانگذار ارز دیجیتال ریپل شناخته می‌شد با تیم سازنده این ارز دیجیتال به مشکل برخورد و تصمیم گرفت تا از این تیم جدا شود و و ارز دیجیتال خود را بسازد سرانجام در همان سال توانست ارز دیجیتال استلار را بسازد و در همان سال و در تاریخ ۳۱ جولای سال ۲۰۱۴ این ارز دیجیتال را به بازار ارز های دیجیتال عرضه کرد.

استلار توسط بنیاد توسعه استلار، یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شده توسط جد مک‌کلب، بهره‌برداری می‌شود. پروژه استلار از تأسیس اولیه از طریق استارتاپ پرداخت‌ها استرایپ و کمک‌های سایر سازمان‌ها به منابع مالی اولیه دست یافت. استلار همچنین هزینه‌های عملیاتی خود را از طریق دریافت کمک‌های عمومی که قابل کمک به مالیات هستند، تامین می‌کند.

نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که قبل از به وجود آوردن ارز دیجیتال استلار بنیانگذار این ارز دیجیتال توانست یک سرمایه‌گذار را پیدا کند و از این طریق سه میلیون دلار سرمایه را برای پروژه خود جمع آوری کند و با استفاده از این مبلغ توانست سازمان استلار را تأسیس کند و یک شبکه پرداخت را نیز برای این ارز دیجیتال به وجود بیاورد.

در سال 2018، استلار توافقی با TransferTo برای پرداخت‌های مرزی به بیش از 70 کشور انجام داد. همچنین اولین دفترچه تکنولوژی توزیع‌شده که گواهی تطابق با شریعت برای پرداخت‌ها و نمایندگی از دارایی‌ها را کسب کرده و توسط شرکت آی‌بی‌ام (IBM) برای یک پروژه stablecoin با پیوند دوگانه انتخاب شد.

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال استلار

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ارز دیجیتال استلار دارای ویژگی ‌های بسیار زیادی می ‌باشد که تمامی این ویژگی‌ ها باعث شده‌اند تا به معروفیت و محبوبیت این ارز دیجیتال افزوده شود. اگر شما علاقه دارید تا در رابطه با ویژگی ‌های این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

یکی از مهم ترین ویژگی ‌های ارز دیجیتال استلار سرعت بسیار بالای این ارز دیجیتال است که متاسفانه برخی از قدرتمندترین ارز ها از این ویژگی برخوردار نمی باشند. این ارز دیجیتال می تواند در هر ثانیه چیزی در حدود ۵ هزار تراکنش را انجام دهد که این رقم بسیار عالی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های ارز دیجیتال استلار کارمزد بسیار پایین آن است این ارز دیجیتال برای انجام هر معامله چیزی در حدود ۰.۰۰۴ دلار را از کاربر دریافت می ‌کند که این رقم بسیار پایین می باشد و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد برای سرمایه ‌گذاری از این ارز دیجیتال استفاده کنند.

image

ویژگی های ارز دیجیتال استلار

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم ارز دیجیتال استلار امنیت بسیار بالای این ارز دیجیتال می باشد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ارز دیجیتال از سرور های بسیار زیادی بهره مند می باشد که وجود این سرور ها باعث شده است تا علاوه بر اینکه سرعت تراکنش ها بیشتر شود امنیت شبکه این ارز دیجیتال نیز افزایش پیدا کند. این سرورها پس از انجام هر تراکنش تمامی اطلاعات مربوط به آن را عنوان یک بکاپ بر روی خود ذخیره می کنند که در این صورت هیچ شخصی نمی‌تواند این اطلاعات را تغییر دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ارز دیجیتال این می باشد که شما به راحتی می توانید از شبکه این ارز دیجیتال استفاده کنید. برای اینکه شما بتوانید از شبکه ارز دیجیتال استلار استفاده کنید نیازی ندارید تا از سخت افزار های قدرتمند استفاده کنید و می توانید با پایین ترین امکانات نیز از شبکه استلار بهره مند شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های ارز دیجیتال استلار غیرمتمرکز بودن شبکه آن می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم این ارز دیجیتال به صورت کاملاً غیر متمرکز فعالیت می‌کند. این موضوع به این معنی است که هیچ شخصی بر روی تراکنش ها و اطلاعات این شبکه نظارتی ندارد و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد از این ارز دیجیتال استفاده کنند.

اگر شما قصد داشته باشید تا یک ارز را به ارز دیگری تبدیل کنید احتمالاً برای یافتن جفت ارز آن به مشکل بر می ‌خورید اما با کمک ارز دیجیتال استلار به راحتی می توانید این جفت ارز را پیدا کنید و تبدیل مورد نظر را انجام دهید.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال استلار

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال استلار را خریداری کنید، باید قبل از اینکه اقدام به خرید کنید بهترین زمان برای خرید این ارز را بیابید در حالت کلی شما می توانید با استفاده از خدماتی که توسط گروه ‌های مختلف ارائه می‌شود و این خدمات خدمات سیگنال ارز دیجیتال نام دارد این زمان را پیدا کنید. یکی از بهترین گروه ‌هایی که خدمات سیگنال ارز دیجیتال را ارائه می‌کند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد.

این گروه سیگنال‌ های بسیار دقیق و حرفه‌ای را به شما ارائه می کند که این سیگنال‌ها به شما کمک می کند تا در زمانی نسبتا مناسب سود بسیار عالی را کسب کنید. گروه پرشین الیت به کاربران خود یک اشتراک سه روزه رایگان را ارائه می کند که شما می توانید با استفاده از این اشتراک خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از خدمات آنها راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

ارز دیجیتال استلار

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال استلار

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال استلار را خریداری کنید باید از یک صرافی امن و معتبر استفاده کنید تا علاوه بر دریافت خدمات بسیار عالی خرید بسیار امنی را تجربه کنید. در بین صرافی ‌های موجود صرافی هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی هایی همچون کوین بیس، بایننس و کوکوین می باشد. این صرافی‌ها، ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی دارند که تمامی آنها باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از کاربران از آنها راضی باشند. علاوه بر این اگر شما قصد دارید تا ترید کنید می توانید از امکانات بسیار زیاد آن ها استفاده کنید.

image

خرید ارز دیجیتال استلار

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال استلار

اگر شما ارز دیجیتال استلار را خریداری کرده اید و می خواهید تا آن را در یک جای امن قرار دهید می توانید از انواع کیف پول هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند استفاده کنید. در بین کیف پول های سخت افزاری شما می توانید کیف پول هایی همچون لجر و ترزور را مد نظر قرار دهید این کیف پول ها از امنیت زیادی برخوردار هستند و همچنین امکانات زیادی را در خود جای داده اند. همچنین اگر شما علاقه دارید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید.

می توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت، سیف پل و اتمیک ولت را مورد استفاده قرار دهید، همچنین شما می توانید از کیف پول اختصاصی این ارز دیجیتال که Freighter نام دارد استفاده کنید. نکته ای که باید به کاربران اندرویدی بگوییم این می باشد که اگر شما قصد دارید تا هر کدام از این کیف پول های نرم افزاری را مورد استفاده قرار دهید بهتر است که قبل از نصب این کیف پول ها بر روی گوشی خود هر نوع نرم افزار مود شده و نامعتبر که بر روی گوشی خود دارید را پاک کنید و سپس این کیف پول ها را نصب کنید.

زیرا برخی از این نرم افزار های مود شده و نامعتبر ممکن است ویروسی باشند و اگر شما کیف پول های خود را در کنار این نرم ‌افزار ها نصب کنید ممکن است دارایی شما در معرض خطر قرار بگیرد. نکته دیگری که باید بگوییم این است که حتما سعی کنید تا تمامی این کیف پول ها را از وبسایت اصلی آنها دانلود نمایید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.