whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Orchid

1400/11/16 ساعت 20:00


Orchid یک ارز دیجیتال است که شرایط ایجاد یک شبکه خصوصی مجازی غیر متمرکز یا VPN را برای کاربران خود فراهم می کند. بر خلاف دیگر شرکت های وی پی ان که تمام ترافیک کاربران را از طریق یک پلتفرم واحد و مشخص هدایت می کنند، Orchid در بلاک چین اتریوم یک وی پی ان توزیع شده بدون نیاز به اعتماد یا trustless را از طریق شبکه ای از کاربران ایجاد می کند.

برای استفاده از ارز دیجیتال Orchid لازم است ابتدا کاربران مبلغی را در ازای پهنای باند پرداخت کنند. توکن بومی شبکه ارکید نیز OXT می باشد.

 در این مقاله تمام نکاتی که برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال Orchid با کوین OXT باید بدانید را برای شما بیان می کنیم. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال از قبیل احراز هویت بایننس و دریافت سیگنال های مختلف مانند سیگنال فیوچرز و سیگنال کانال خارجی با کارشناسان با تجربه پرشین الیت ارتباط برقرار کنید.

 

image

ارز دیجیتال ارکید

 

تعریف OXT و نحوه عملکرد آن

شبکه Orchid جایی برای فروش نظیر به نظیر است که در آن ارائه دهندگان وی پی ان و کاربران شبکه امکان ایجاد توافق نامه هایی با استفاده از توکن OXT را خواهند یافت. Orchid در واقع یک شبکه ارائه دهنده خدمات وی پی ان جهانی غیر متمرکز است. در این شبکه شما برای خرید پهنای باند مورد نیاز خود در گشت و گذار های اینترنت خصوصی از توکن OXT  استفاده میکنید و تنها بابت پهنای باندی که استفاده کرده اید، ملزم به پرداخت میشوید. به این صورت که به جای استفاده از یک vpn متمرکز واحد، وارد ارکید شده و هر بار که میخواهید به صورت ناشناس و ایمن به اینترنت دسترسی داشته باشید، با یکی از ارائه دهندگان وی پی ان معتبر و با کیفیت هماهنگ می‌شوید.

Orchid یک فضای غیر متمرکز خرید و فروش پهنای باند برای خریداران و فروشندگان است و ارتباط بین دو طرف معامله را به یکدیگر برقرار می سازد. ارز دیجیتال ارکید وسیله مبادله ای است که هر دو طرف خریدار و فروشنده برای انجام معاملات خود از آن استفاده می کنند.

در شبکه Orchid دو سمت اصلی وجود دارد. اول مصرف کنندگان پهنای باند هستند که تمایل دارند از سرویس vpn غیرمتمرکز ارکید استفاده کنند. در سمت دیگر فروشندگان این سرویس هستند که مانند گره های شبکه ارکید عمل کرده و با استفاده از OXT به معامله پهنای باند می پردازند. زمانی که هر دو کاربر درباره به اشتراک گذاشتن توکن OXT به توافق برسند، اتصال نظیر به نظیر رمز گذاری شده و از طریق سرورهای اینترنتی فروشنده هدایت خواهد شد.

 

image

اپلیکیشن گوشی های همراه ارکید

 

هدف از ایجاد رمز ارز ارکید 

کوین Orchid برای توانمند ساختن شبکه های خصوصی مجازی غیر متمرکز یا وی پی ان ایجاد شد. هدف برطرف کردن نواقصی بود که موجب اختلال در وی پی ان های استاندارد میشد.

یکی از بزرگترین و بارزترین مشکلات این است که در حالتی که تمام ترافیک اینترنت توسط یک ارائه دهنده هدایت شود، امکان سوء استفاده از داده ها توسط آن ارائه دهنده افزایش می یابد. برخی از ارائه دهندگان وی پی ان بر فعالیت کاربرانشان نظارت نمی کنند. با این وجود ممکن است از طرف دولتها احضار شده و مجبور شوند به نحوی اطلاعات مشتریان را انتقال دهند.

رویکرد Orchid برای غلبه بر این مشکل، استفاده از یک چارچوب و بدنه چند هاپ یا multi-hop با رمزگذاری چند لایه ای از طریق نرم‌ افزار غیر متمرکز می باشد. اپلیکیشن گوشی های همراه Orchid موجب تسهیل تبادل پهنای باند با استفاده از کوین OXT می باشد. این مسئله به مشتریان امکان بهره مندی از تجربه یک گشت و گذار خصوصی در اینترنت را می دهد. در این حالت هدایت ترافیک اینترنت توسط یک تونل vpn رمزگذاری شده انجام میشود. بدین ترتیب کاربران خارجی مانند ارائه دهندگان اینترنت کاربر، امکان مشاهده و نظارت بر اتفاقات و رویداد ها را  نخواهند داشت. 

به اشتراک گذاشتن توکن های OXT  توسط ارائه دهندگان وی پی ان رمز ارزی

بسیار مهم است که بدانیم شبکه وی پی ان رمز ارزی OXT چگونه با این توکن  کار می کند. تامین کنندگان پهنای باند وی پی ان ابتدا باید توکن های OXT را در Orchid سپرده گذاری کنند. سپس باید سه ماه صبر کنند و بعد برای پس گرفتن آنها اقدام نمایند تا به صورت سهام در بیایند. این کار موجب تشویق تاجران به عرضه پهنای باند ایمن و با کیفیت خواهد شد. در غیر اینصورت مصرف کنندگان می توانند به ارائه دهنده بهتری مراجعه کنند. ارائه دهندگان  برای داشتن درآمد به مصرف کنندگان نیازمند هستند. در واقع سود آنها به شبکه وابسته شده است. با این اوصاف بسیار منطقی است که آنها تمام تلاش خود را برای ارائه پهنای باند ایمن و باکیفیت مشتریانشان به کار بگیرند.

 

image

فرآیند ایجاد سهام در ارکید

 

هرچه ارائه دهندگان، سرمایه گذاری خود را در Orchid افزایش دهند، احتمال اینکه پروتکل ارکید آنها را برای ارائه پهنای باند به مصرف کنندگان انتخاب کند بیشتر خواهد شد. از این رو ارائه دهندگان به دلیل اثبات تعهد خود به شبکه، حمایت از یک چرخه به وسیله افزایش سهام و بهبود کیفیت خدمات شان پاداش دریافت می کنند. به این ترتیب فهرست تامین کنندگان معتبر و با کیفیت نیز تهیه می شود.

Orchid مبتنی بر بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. با افزایش تعداد تراکنش ها، هزینه های پردازش آن که اغلب به عنوان GasFee شناخته می‌شود نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به ماهیت ECR-20  ارز دیجیتال OXT، پرداختهای شبکه برای تامین هزینه های Gas به اتر نیاز دارند. این مسئله هزینه‌های سنگینی را به کاربران آن تحمیل می کند.به منظور جلوگیری از این مشکل، Orchid Labs از بلاک چین های جایگزین سازگار با ماشین مجازی اتریوم یا EVM پشتیبانی می کنند. برای خرید و فروش پهنای باند می توان از x DAI و دارایی های دیجیتالی دیگر بلاک چین های سازگار با EVM  استفاده کرد.

راه حل پرداخت رمز ارز OXT  ارائه شده توسط Orchid Network

در بین ارائه دهندگان وی پی ان متمرکز کاربران ملزم به پرداخت هزینه یا اشتراک از پیش تعیین شده ای که رایج است، میباشند. اما در این روش کاربران می توانند با بهره گیری از توکن های OXT، تنها در ازای پهنای باندی که استفاده می کنند، هزینه پرداخت کنند. تنها کافیست نرم افزار vpn را دانلود کرده و در کیف پول خود OXT ذخیره کنند. پس از آن می‌توانند از یک اتصال ایمن برای دسترسی به اینترنت در هر نقطه از جهان و "پرداخت به ازای هر بسته" استفاده کنند. بدین ترتیب مانند استفاده از برق و دیگر خدمات عمومی، تنها در قبال مقداری که استفاده می کنند هزینه می پردازند.

 

image 

توکن OXT

 

شبکه Orchid از یک ساختار پرداخت نانو احتمال گرای حرفه ای استفاده می کند. این ساختار امکان پرداخت هزینه مصرف اینترنت با استفاده از میکرو پرداخت های کیف پول OXT را فراهم می کند. به دلیل کاهش محدودیت های قدرت پردازش، امکان انجام میکرو پرداخت یا پرداخت خرد در بلاک چین اتریوم وجود ندارد. در عوض، این پرداخت هنگام مرور کردنتان در پس زمینه اتفاق می‌افتد و یک بار در هفته روی این بلاک چین تطبیق داده می شود. ارکید با بهره گیری از ساختار خود می‌تواند خدمات‏ بی عیب و نقص و کاملاً ایمنی را به صورت همزمان برای میلیون‌ها کاربر ارائه کند. Orchid با محدود کردن نمایش اطلاعات کاربر، هنگام بارگذاری تراکنش‌های سرویس در بلاک چین عمومی، درجه بالاتری از حفاظت را به کاربران ارائه می کند.

حریم خصوصی با وی پی ان Orchid

Orchid برای مخفی نگه داشتن داده های کاربران به شکلی از فناوری بلاک چین استفاده می کند که سرویس های وی پی ان استاندارد قابلیت آن را ندارند.

با توجه به اینکه کاربران برای پرداخت هزینه پهنای باند باید از OXT  استفاده کنند، انتظار می رود به صورت ناشناس باقی بمانند. تیم ارکید ادعا می‌کند که استفاده از این توکن حتی از روش‌های پرداخت ناشناس دیگر مانند استفاده از کارتهای هدیه نیز خصوصی تر و ایمن تر است.

 

image

ارکید

 

مسئله‌ای که وی پی ان Orchid را از دیگر وی‌پی‌ان ها متمایز می کند، رویکرد چند وجهی آن نسبت به حفظ حریم خصوصی است. ارکید به منظور گردهم آوردن تعداد زیادی از ارائه دهندگان، به جای استفاده از یک سرور واحد برای ساخت شبکه خصوصی، از رمز گذاری چند لایه و پرش های متعدد استفاده می کند.

 یک پرش یا hop، در یک شبکه خصوصی مجازی به منزله یک اتصال جدید است. بسیاری از وی پی ان ها تنها از یک استفاده می کنند. در این حالت ترافیک کاربر از دستگاه او به سرور وی پی ان و سپس به مقصد هدایت می‌شود. در Orchid جهش های زیادی اتفاق می‌افتد و ارتباطات، قبل از رسیدن به مقصد نهایی در سرورهای مختلفی مسیریابی می شوند.

در هر جهش از داده ها محافظت خواهد شد. به لحاظ تئوری با افزایش تعداد پرش ها، اتصال ترافیک اینترنت به منبع اصلی دشوارتر می شود.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ارکید

درخواست استفاده از vpn غیر متمرکز Orchid روز به روز بیشتر می شود. استفاده از کوین OXT نیز برای بهره مندی از این سرویس نیز الزامیست. با توجه به موارد ممکن است سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال برای شما سود آور باشد. با این حال نمی‌توان با اطمینان در این زمینه  نظر داد. علاقه مندان به سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال می‌توانند با دریافت مشاوره از کارشناسان با تجربه پرشین الیت و استعلام قیمت ارزهای دیجیتال نظیر OXT، از یک سرمایه گذاری پر سود و زود بازده بهره مند شوند.

 

image

سرمایه گذاری در ارکید

 

کلام آخر

ارزهای دیجیتال سرمایه های بی ثباتی هستند. این امر سرمایه گذاری در آنها را نسبت به تجارت های دیگر با ریسک بیشتری مواجه می سازد. از طرفی نتایج به دست آمده در گذشته، همیشه راهنمای خوبی برای نتایج آینده نیستند. از این رو لازم است قبل از انجام سرمایه‌گذاری، به دقت ارز مورد نظر خود را بررسی کنید. کارشناسان و مشاوران پرشین الیت، با تجربیات مفید و ارزشمند خود شما را در این سرمایه گذاری همراهی خواهند کرد.

همچنین می توانید برای برخورداری از سایر خدمات مورد نیاز خود در دنیای رمز ارزها همچون خرید سیگنال ارز دیجیتال و یا فروش اندیکاتور، به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.