whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال GRT

1400/10/27 ساعت 13:09


با روی کار آمدن پول و دارایی دیجیتال که بر مبنای علوم رمزنگاری ایجاد گشته است، بحث هیجان انگیز و جذاب ارزهای دیجیتال مطرح می شود و عده زیادی علاقمند به کسب اطلاعات جامع و معتبر در زمینه ارزهای مختلف دیجیتال هستند. در مقاله قصد داریم به معرفی کامل ارز دیجیتال GRT بپردازیم. رمز ارز گراف The Graph یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده دنیای کریپتو می باشد که با نام اختصاری GRT نیز شناخته می شود. گراف یا ارز دیجیتال GRT در واقع یک پروتکل شاخص گذار، منبع باز و غیر متمرکز، بر مبنای تکنولوژی بلاک چین می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی عملکرد این رمز ارز و شناخت ویژگی ها و اهداف آن تا انتهای این مطلب ما را همراهی بفرمایید.

 

image

ارز دیجیتال GRT

 

ارز دیجیتال GRT چیست؟

ارز دیجیتال GRT توکن پلتفرم گراف است. رمز ارز GRT یک نوع رمز ارز غیر متمرکز و فعال بر انواع شبکه های بلاک چین می باشد. استفاده نمودن از گراف این امکان را به شما می دهد که داده های مورد نظر را به وسیله GraphQL جست و جو نمایید. GraphQL در واقع راه حلی برای ساخت رابط های برنامه نویسی یا API با ساختاری مشابه graph می باشد. این ویژگی کاربردی به وسیله ایجاد نمودن API هایی به نام زیرگراف توسط توسعه دهندگان این رمز ارز به وجود آمده است. به عنوان مثال کاربران می توانند به وسیله رمز ارز گراف داده های سیستم اتریوم بپرداند. 

تاریخچه ارز دیجیتال GRT

راه ‌اندازی رمز ارز گراف The Graph در سال ۲۰۱۸ میلادی اتفاق افتاد. یانیو تال Yaniv Tal و برندون رامیرز Brandon Ramirez و جانیز پولمن Jannis Pohlmann  از جمله بنیانگذاران اصلی بودند که حضورشان در این پروژه کمک های زیادی به ساخت و شکل گیری آن نموده است. بنیان‌ گذاران پروژه The Graph پیش از راه اندازی این پروتکل در زمینه توسعه ابزار برای تاسیس و پیش برد استارت آپ ها فعالیت داشته اند و همچنین زمان زیادی را جهت بهینه نمودن API ها صرف کرده اند. ( API در واقع رابط برنامه نویسی در اپلیکیشن ها تعریف می شود )

ایجاد نمودن یک فریم ورک Frame Work تحت عنوان  Datomic بر پایگاه داده های تغییر ناپذیر از جمله آخرین اقدامات این تیم به شمار می آید. فریم ورک Frame Work در اصطلاح به چارچوب نرم افزاری اطلاق می شود. در پی ایجاد این فریم ورک و چشم انداز آن موفق شدند، پروتکل گراف The Graph را به منظور ایجاد نمودن API های تغییر ناپذیر، با بکارگیری زبان پرسش GraphQL تاسیس نمایند.  

بر اساس آن چه که در تاریخچه گراف آماده است، راه اندازی این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۳ سال به طول انجامیده است. توسعه‌ دهندگان این پروژه با هدف غیر متمرکز سازی رمز ارز گراف در طول این ۳ سال کار خود را ادامه دادند. این پروژه در سال ۲۰۲۰ میلادی با پیشرفت فوق العاده ای مواجه شد و همین امر سبب گشت تا تیم توسعه دهنده گراف برای توسعه دادن و بالا بردن سطح کیفی آن بیشتر و بهتر وقت صرف نمایند.

 

image

ارز دیجیتال GRT

عملکرد گراف Graph The چگونه است؟

ارز دیجیتال گراف The Graph یا همان GRT را می توان یک پروتکل به جهت جستجوی داده و اطلاعات برای سیستم هایی همچون IPFS و اتریوم Ethereum معرفی نمود. IPFS مخفف عبارت InterPlanetary File System است، که یک شبکه نظیر به نظیر و توزیع شده به منظور ذخیره کردن و به اشتراک گذاشتن داده ها و اطلاعات در فایلی غیر متمرکز می باشد که برای شناسایی هر فایل در آن از یک آدرس محتوا استفاده می شود.

این پروتکل تامین کننده نیروی برنامه های زیادی در پروژه های  DeFiیا غیر متمرکز و اکو سیستم Web3 می باشد. در بستر گراف کاربران قابلیت ساخت API‌ های مختلف تحت عنوان زیرگراف  subgraphs را خواهند داشت. Graph The در واقع به فهرست‌ بندی داده ها و اطلاعاتی می ‌پردازد، که کاربران مختلف می توانند به وسیله GraphQL به آن ها دسترسی یابند.

در پروتکل گراف جریان داده ‌های کاربران از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر انجام خواهد شد. این پلتفرم به وسیله شبکه غیر متمرکز خود امکان ارسال اطلاعات به اتریوم را به واسطه قراردادهای هوشمند فراهم نموده است. در واقع می توان گفت عملکرد این پروتکل موجب ایجاد محیطی شده است که تعداد زیادی از بلاک چین ها و پروژه ها به اطلاعات فرایندهای عملیاتی دسترسی داشته باشند. که همه این ها با ارائه دادن API هایی به نام زیرگراف امکان پذیر شده است.

image

ارز دیجیتال GRT

ارز دیجیتال GRT چه مزایا و معایبی دارد؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین مزایای ارز دیجیتال GRT یا گراف بپردازیم. از جمله ویژگی های مهم این رمز ارز ایجاد نمودن غیر متمرکز سازی می باشد که این مورد اصلی ترین مزیت در دنیای ارزهای رمزنگاری شده است و گراف به خوبی از این برنامه ها پشتیبانی می نماید. دیگر ویژگی این پروژه قابلیت توسعه برنامه ها و  ارائه نمودن آن ها در سطح پیشرفته تر، توسط توسعه دهندگان می باشد. حتی می توان گفت گراف متحول کننده ارتباط افراد مختلف در سطح وب خواهد بود. نداشتن محدودیت برای کاربران مختلف دیگر مزیت گراف محسوب می شود. در واقع پروتکل گراف این امکان را به کاربران خود می دهد که به راحتی از یک اپ به اپ دیگر بروند. علاوه بر این ها امنیت بالایی که گراف دارد، موجب محبوبیت بیشتر آن شده است.

گراف دارای معایبی نیز می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  • محدود بودن عرضه توکن های GRT یا همان رمز ارز گراف
  • مشارکت نداشتن توسعه دهندگان این پروژه در تعیین صادر شدن توکن ها

خرید و فروش ارز دیجیتال GRT

برای خرید ارز دیجیتال GRT همچون هر رمز ارز دیگری می بایست از طریق اکسچنج ها یا صرافی های ارزهای دیجیتال اقدام نمود. بنابراین ابتدا باید صرافی پشتیبان رمز ارز گراف را انتخاب نمود. لازم به ذکر است که به دلیل وجود تحریم ها برای کاربران ایرانی در برخی صرافی های ارز دیجیتال خارجی امکان خرید مستقیم رمز ارزها برای آن ها وجود ندارد و باید اقدام به خرید یکی از استیبل کوین ها مثل تتر نمایند و در نهایت آن را به ارز دیجیتال مورد نظر خود تبدیل کنند.  

در این قسمت قصد داریم به معرفی ۴ صرافی شناخته شده، پشتیبان ارز دیجیتال گراف The Graph بپردازیم.

صرافی بایننس Binance : این صرافی یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین صرافی در دنیای ارزهای دیجیتال، به خصوص در نزد کاربران ایرانی محسوب می شود. صرافی بایننس Binance رتبه دوم را از نظر حجم معاملات روزانه دارا می باشد. جهت ثبت نام و انجام پروسه احراز هویت بایننس می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید.

صرافی اوکیکس :OKEx این صرافی نیز از دیگر صرافی های معتبر و فعال در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می شود که شما می توانید از طریق آن ارز دیجیتال GRT یا گراف و دیگر ارزهای دیجیتال را خرید و فروش نمایید.

صرافی هیوبی گلوبال :Huobi Global یکی دیگر از صرافی های پشتیبان رمز ارز گراف، صرافی هیوبی گلوبال می باشد. این صرافی علاوه بر GRT یا گراف از رمز ارزهای دیگری همچون بیت کوین BTC ، اتریوم Ethereum، XRP و بسیار دیگری از رمز ارزها پشتیبانی می کند.

صرافی کوین بیس :Coinbase Pro صرافی کوین بیس پرو نیز از صرافی های شناخته شده در حوزه رمز ارزها است که از ارز دیجیتال گراف و دیگر رمز ارزها همچون بیت کوین BTC، لایت کوین Litecoin، اتریوم ETH و ... پشتیبانی می کند.

image

ارز دیجیتال GRT

اهداف و آینده ارز دیجیتال GTR یا گراف

آسان نمودن بهره بردن از اینترنت نسل سوم برای همه و فراهم کردن امکان ایجاد نمودن اپلیکیشن ‌های بدون سرور از جمله اهداف اصلی پروتکل گراف می باشد. پدید آورندگان گراف The Graph بر این باورند که تمرکز زدایی موجب سازماندهی و تغییر شکل تعامل افراد مختلف با همدیگر خواهد شد.

سعی شبکه گراف و ارز دیجیتال GRT بر این است که میان پلتفرم های Defi ( امور مالی غیر متمرکز ) و داده های بلاک چین یک پل اطلاعاتی به وجود آورد. تیم توسعه دهنده این پروژه موفق شده که بستر مناسبی را جهت انجام سریع و ساده معاملات را به وسیله قراردادهای هوشمندی که بستگی به اطلاعات کاربر دارد را راه اندازی نماید. کارشناسان و تحلیلگران زیادی پلتفرم گراف The Graph را یک ابزار فوق العاده به منظور توانمندسازی تمام کاربران فعال در بلاک چین می دانند و آینده روشنی را برای توکن آن یعنی ارز دیجیتال GRT پیش بینی خواهند کرد.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن اهداف پیش روی پروژه The Graph می توان گفت در صورت به وقوع پیوستن آن ها آینده خوبی در انتظار این رمز ارز خواهد بود. روند منطقی ارز دیجیتال GRT با شیب صعودی خوبی که داشته، بیان گر عملکرد خوب و چشمگیر گراف بعد از ورود به بازار کریپتو و دنیای ارزهای رمزنگاری شده می باشد.  رشد دو هزار درصدی این ارز دیجیتال توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است و نشان می دهد ارز دیجیتال گراف قابلیت رشد و صعود را خواهد داشت. جهت دریافت سیگنال ارز دیجیتال گراف و اطلاع از محدوده های مناسب خرید رمز ارز GRT می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید. پرشین الیت از جمله سایت های معتبر در زمینه ارائه سیگنال فیوچرز و فروش اندیکاتور می باشد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.