whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تحلیل سیگنال ارز دیجیتال ریپل (XRP) در 2023

1402/04/16 ساعت 01:55


ریپل ارز دیجیتال (XRP) و یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز ایجاد شده است تا امکان انتقال پول بین المللی سریع و مقرون به صرفه را فراهم کند. از طریق استفاده از چندین ارز و شبکه فیات، ارز دیجیتال XRP ریپل لبز وعده تسهیل تراکنش‌های سریع و ساده بین مؤسسات مالی را می‌دهد.

شما می توانید در سایت پرشین الیت به راحتی با خرید اشتراک سیگنال ارز دیجیتال, سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز ترید کرده و سود های فوق العاده ای کسب کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ما به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

ریپل (XRP)

در پایه خود، XRP Ledger، یک فناوری دفتر کل توزیع شده است که توسط ریپل استفاده می شود، بر اساس الگوریتم اجماع پروتکل ریپل (RPCA)، یک الگوریتم اجماع ساخته شده است. برخلاف سیستم‌های بانکی مرسوم، ریپل از شبکه‌ای از سرورهای اعتبارسنجی برای حفظ و تایید یکپارچگی دفتر کل به جای تکیه بر یک مرجع مرکزی واحد استفاده می‌کند.

در اکوسیستم ریپل، XRP وظایف مختلفی را انجام می دهد. ابتدا به عنوان یک ارز پل عمل می کند و مؤسسات را قادر می سازد تا تجارت بین المللی را با تبدیل پول فیات به XRP و سپس به ارز مورد نظر ساده کنند. هزینه ها و زمان درگیر با تکنیک های تسویه حساب مرسوم با استفاده از این فرآیند کاهش می یابد.

دوم، در XRP Ledger، XRP به عنوان یک مکانیسم ضد هرزنامه عمل می کند. این شبکه با نیاز به تخریب (سوزاندن) مقدار کمی از XRP به عنوان کارمزد تراکنش، بازیگران بدخواه را از تحت الشعاع قرار دادن سیستم با تراکنش های بیهوده باز می دارد.
علاوه بر این، XRP می تواند برای جابجایی مستقیم پول بین افراد استفاده شود یا به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور نگهداری شود. امروزه با توجه به توانایی آن در ارائه سریع تر تسویه تراکنش ها در مقایسه با سیستم های بانکی مرسوم، که ممکن است برای تکمیل تراکنش های خارجی به روزها نیاز داشته باشد، محبوبیت آن افزایش یافته است.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که ریپل، شرکتی که XRP را ایجاد کرده است، به دلیل طبقه بندی XRP به عنوان یک مرجع امن توسط مقامات مختلف، در چندین مکان با بررسی های قانونی و مشکلات قانونی مواجه شده است. در برخی بازارها، درک و جذب XRP تحت تأثیر این نگرانی های قانونی قرار گرفته است.

بررسی اجمالی نحوه عملکرد ریپل (XRP)

ریپل (XRP) تقریباً 55 درصد از ارزش خود را در سال 2022 از دست داد.  هدف ریپل این نیست که یک جایگزین پرداخت همتا به همتا رقیب باشد، بلکه جایگزینی برای سیستم SWIFT است که توسط بانک‌های سنتی برای انتقال پول در سطح بین‌المللی استفاده می‌شود. در طول سال 2022، قیمت ریپل به دنبال روند عمومی بازار به تدریج کاهش یافته است.

سرمایه گذاران هنوز منتظر نتیجه شکایت SEC هستند که بر همه تحولات آینده تأثیر خواهد گذاشت. پرونده مورد مناقشه بین SEC و ریپل احتمالاً تعیین خواهد کرد که کدام ارزهای رمزپایه می توانند طبق قوانین ایالات متحده به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند.

در دسامبر 2022، کوین اصلی ریپل، XRP، حدود 0.38 دلار معامله می شد. این کوین در سپتامبر 2022 یک لحظه صعودی داشت، اما تا پایان سال دوباره کاهش یافت. ریپل 19 میلیارد دلار سرمایه بازار داشت و شراکت های جدیدی با نهادهای مالی از سراسر جهان ایجاد کرد.

اما در آینده چه انتظاری از ریپل داریم؟ قیمت XRPUSD ممکن است در سال 2023 به چه اوج هایی برسد؟ آیا قیمت ریپل در 5 سال آینده افزایش می یابد یا سقوط می کند؟ هدف این مقاله بررسی تمام سوالات مربوط به پیش‌بینی قیمت ریپل برای سال 2022 و بعد از آن، اصول بنیادی و به‌روزرسانی‌های فنی است.

خلاصه ای از پیش بینی قیمت ریپل (XRP)

  • پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) امروز: رالی واقعی باید با مقاومت قوی در 0.42-0.45 مواجه شود و طبق نمودارها و کارشناسان، قیمت را به زیر 0.40 در سه ماهه اول بازگرداند.
  • پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در سال 2023: در حالی که اکثر کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که XRP می‌تواند در طول سال به 0.55 برسد، دیگران می‌گویند زمستان کریپتو می‌تواند تا سال 2023 ادامه یابد و قیمت XRP را تا 0.2 کاهش دهد.
  • پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در سال‌های 2025-2030: اکثر تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تمرکز خود را از تجارت سفته‌بازی به توسعه و پذیرش بلاک‌چین و برنامه‌های کاربردی با توکن‌های دارای ابزار و جریان‌های نقدی تغییر خواهند داد.

عملکرد ریپل (XRP) در سال 2022

در سال 2022، ریپل 90 درصد از بالاترین رکورد خود در سال 2018 و 55 درصد از ابتدای سال را از دست داد.

XRP  55 درصد از 0.83 دلار در ژانویه 2022 به 0.38 دلار در دسامبر 2022 سقوط کرد. در سپتامبر 2022، این ارز مقداری حمایت از بازار را به دست آورد و به 0.53 دلار رسید و به 0.38 دلار بازگشت. از دسامبر 2022، ارزش بازار XRP به 19.1 میلیارد دلار رسیده است.

در سال 2020، آزمایشگاه ریپل توسط SEC مورد شکایت قرار گرفت که بر قیمت XRP تأثیر گذاشت زیرا بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم گرفتند از بازار خارج شوند. با این حال، شکایت SEC علیه آزمایشگاه ریپل در سال 2022 به نتیجه نرسید.

بزرگترین مبارزه ریپل تا به امروز، شکایت SEC است. در حالی که این ادعا باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران توکن های خود را به فروش برسانند و برخی از صرافی های رمزنگاری آن را از پیشنهاد دارایی های دیجیتال خود کنار گذاشتند، قیمت XRP متوقف شده است.

 به طور خلاصه، SEC ریپل را به فروش توکن های XRP به عنوان اوراق بهادار متهم کرد که غیرقانونی است. این توکن توسط رگولاتور یک توکن امن در نظر گرفته می شود. آزمایشگاه ریپل و دو مدیر اجرایی هدف تحقیقات SEC بودند.

 آنها ادعا می کنند که بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق عرضه اوراق بهادار ثبت نشده به دست آمده است. در همان زمان، SEC در ژوئن 2021 اعلام کرد که توکن اتریوم (ETH) یک توکن غیرامن نیست و همین امر باعث افزایش بازار صعودی شد زیرا ETH در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود در زمان جدید رسید.

علیرغم حرکت نزولی اکثر دارایی‌های بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است پایان مناقشه حقوقی مطرح بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و ریپل در چشم‌انداز باشد. اختلاف حقوقی با SEC باید در سال 2023 بر اساس تاریخ های جدید توافق شده در آوریل 2023 حل و فصل شود.

گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه ریپل این پرونده را حل خواهد کرد وجود دارد. این تسویه احتمالاً تعیین خواهد کرد که کدام ارزهای رمزپایه می توانند طبق قوانین ایالات متحده به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند. در همین حال، آزمایشگاه ریپل به همکاری با موسسات مالی و دولت ها ادامه می دهد.

آزمایشگاه ریپل راه حل هایی را برای پرداخت های فرامرزی، نقدینگی رمزنگاری و CBDC (ارزهای دیجیتال بانک مرکزی) ارائه می دهد. آزمایشگاه ریپل دارای دفاتری در سرتاسر جهان و مشارکت های بانکی متعددی است. XRP روشی ارزان تر و کارآمدتر برای ارسال حواله نسبت به خدمات پرداخت سنتی است. 

پیش بینی قیمت ریپل (XRP) در سال 2023 و پس از آن

ریپل در سال 2020 شکست شدیدی را تجربه کرد اما زمانی که SEC شکایت کرد به مانع برخورد کرد. این دارایی از بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال حذف شد، که می‌تواند تجارت آن را برای سرمایه‌گذاران رمزارز دشوار کند. علیرغم موانع نظارتی، تحلیل فنی دارایی همچنان صعودی است.

علیرغم مشکلات نظارتی، XRP بر اساس ارزش بازار خود همچنان یک ارز دیجیتال برتر در سال 2023 است. این توکن در سال 2022 به بالاترین حد خود نرسید و XRP به روند نزولی ادامه داد. در پایان سال 2022، XRP حدود 0.38 دلار معامله می شد.

پیش بینی حرکت ریپل (XRP) در سال 2023

سایت پیش‌بینی قیمت XRP، سرمایه‌گذار Wallet پیشنهاد می‌کند که قیمت ریپل در طول سال افزایش می‌یابد و به میانگین قیمت 0.55 دلار در دسامبر 2023 می‌رسد. DigitalCoinPrice نیز نسبت به پیش بینی ریپل خود صعودی است. پیش بینی می کند که قیمت ریپل (XRP) تا سال 2023 به طور متوسط 0.94 دلار خواهد بود.

CryptoPredictions هدف قیمت ریپل را به طور متوسط 0.53 دلار تا پایان سال 2023 تعیین کرده است. طبق پیش بینی Long Forecast، ریپل می تواند در سال 2023 به حداکثر قیمت 0.36 دلار برسد و متوسط قیمت ریپل تا پایان سال 2023 می تواند 0.20 دلار باشد.

در مورد Wallet Investor، پیش‌بینی قیمت ریپل نیز دلگرم‌کننده است. این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که قیمت بالاتر از آن باقی بماند. تا پایان سال، قیمت از 1.7 دلار عبور خواهد کرد. حداکثر قیمت به 2 دلار خواهد رسید. در عین حال، نوسانات بسیار زیاد خواهد بود. حداقل قیمت به 0.75 دلار کاهش می یابد.

کریپتو گراند همچنین انتظار دارد که ارزش XRP افزایش یابد. منبع روند صعودی را در سال 2023 می بیند. انتظار نمی رود قیمت متحمل زیان زیادی شود. در ابتدای سال روند صعودی معتدل خواهد بود. با این حال، تا پایان سال 2023، قیمت به 1.47 دلار خواهد رسید.

کوین پرایس روند صعودی را در سال 2023 پیش بینی می کند. قیمت سال را با 1.05 دلار آغاز می کند. تا اواسط سال، قیمت تنها به 1.11 دلار خواهد رسید. با این حال، افزایش در نیمه دوم سال قوی تر خواهد بود. تا پایان سال 2023، XRP ممکن است به 1.36 دلار برسد.

میانگین اجماع پیش بینی ها بر این است که ارزش ریپل در سال 2023 افزایش خواهد یافت و می تواند به میانگین قیمت 0.56 دلار برسد (48% افزایش قیمت نسبت به قیمت دسامبر 2022)، که XRP را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2023 تبدیل می کند. یکی از ارزهای دیجیتال بعدی که در سال 2023 منفجر می شود.

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

راه اندازی تجارت: دارایی کمیاب که در روند صعودی باقی می ماند. پس از شکست صعودی کانال پایینی، بالای 0.45 دلار، که می تواند نشانه از سرگیری روند صعودی باشد، قیمت به برآورد هدف ما 0.55 دلار رسیده است. اکنون منتظریم تا قیمت 1) از مقاومت 0.55 دلاری عبور کند تا سیگنال ادامه روند صعودی باشد، یا 2) نزدیک به حمایت 0.45 دلار برای یک فرصت نوسانی به عقب برگردد. (هشدار قیمت را تنظیم کنید).

روند: روند نزولی بر مبنای حرکت کوتاه مدت و روند صعودی بر مبنای حرکت میان مدت و بلند مدت.

مومنتوم نزولی است (خط MACD زیر خط سیگنال MACD و RSI زیر 45 است).

پشتیبانی و مقاومت: نزدیکترین منطقه پشتیبانی 0.45 دلار (مقاومت قبلی)، سپس 0.40 دلار است. نزدیکترین منطقه مقاومت 0.55 دلار و سپس 0.60 دلار است.

کلام آخر

ریپل در 3 تا 7 سال چقدر می ارزد؟ این یک سوال دشوار است که نمی توان بلافاصله به آن پاسخ داد زیرا پیش بینی ها تقریبی هستند. شما هرگز نمی دانید فردا چه اتفاقی برای قیمت خواهد افتاد. بنابراین، بهتر است از آخرین اخبار ریپل آگاه باشید.

سپس می دانید که پروژه و جامعه در حال انجام چه کاری هستند. برای درک خوب پروژه های بلاک چین، بررسی کنید که کدام پیشرفت ها برنامه ریزی شده اند، روی کدام همکاری ها کار می کنند یا در حال حاضر وجود دارند، چگونه با جامعه کار می کنند و عوامل دیگر.

برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، گفت که تا سال 2025، ریپل آمازون صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود. اکثر منابع موثق ارزهای دیجیتال یک پیش بینی کاملاً خوش بینانه برای نرخ XRP در سال 2023 ارائه می دهند.

با شروع سال با 0.9743 دلار، میانگین ارزش پیش بینی شده تا دسامبر به 1.01 دلار خواهد رسید. با این حال، قیمت در طول سال در نوسان بالا و پایین خواهد بود. اگرچه انتظار نمی رود که قیمت سر به فلک بکشد، اما یک روند صعودی ثابت همیشه برای سرمایه گذاران مثبت است.

پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر عزیز این است که به کانال سیگنال ارز دیجیتال ما بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.