whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

قبولی بانک های بزرگ ایالات متحده در آزمون استرس

1402/04/08 ساعت 15:15


بانک های بزرگ ایالات متحده در تست استرس «رکود شدید» نمره قبولی دریافت می کنند. بانک مرکزی آمریکا پس از چندین فروپاشی بانکی در اوایل سال جاری، بانک‌های خرده‌فروشی را تحت آزمایش استرس قرار داده است.

بانک مرکزی آمریکا مشخص کرده است که تمامی 23 بانک بزرگ این کشور می‌توانند پس از "آزمایش استرس" از رکود شدید جان سالم به در ببرند.

گزارش منتشر شده در 28 ژوئن همچنین نشان‌دهنده ضعف نسبی در بین بانک‌های متوسط و منطقه‌ای است، بااین‌حال، آزمون استرس تنها 23 بانک را ملزم به شرکت در آزمون می‌کند. این لیست شامل بزرگ‌ترین وام‌دهندگان کشور است. باتوجه‌به بحران بانکی در اوایل سال جاری، سیاست‌گذاران فدرال رزرو اشاره کردند که تست استرس می‌تواند در آینده سخت‌تر شود.

نایب‌رئیس فدرال رزرو مایکل بار، برای بازرسی اظهار داشت: « ما باید در مورد چگونگی بروز خطرات متواضع باشیم و به کار خود ادامه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بانک‌ها در برابر طیف وسیعی از سناریوهای اقتصادی، شوک‌های بازار و سایر استرس‌ها مقاوم هستند. »

از زمان بحران مالی سال 2008 که توسط بانک‌های ایالات متحده ایجاد شد، آزمون استرس بانکی هر ساله انجام می‌شود. فدرال رزرو آزمایش می‌کند که اگر بیکاری به‌شدت افزایش یابد و فعالیت‌های اقتصادی به‌شدت کاهش یابد، زیان صنعت بانکداری چقدر شدید خواهد بود.

در تست استرس امسال، فدرال رزرو یک سناریوی رکود شدید جهانی را آزمایش کرد که باعث کاهش 40 درصدی و 38 درصدی قیمت املاک تجاری و مسکن شد. در بدترین سناریو، بیکاری به 10 درصد خواهد رسید - در حال حاضر 3.7 درصد است.
طبق آزمایش‌ها، ۲۳ بانک بزرگ در این سناریو زیان جمعی ۵۴۱ میلیارددلاری خواهند داشت.

23 بانک شرکت‌کننده در استرس فدرال رزرو. منبع: federalreserve.gov

به گفته فدرال رزرو، یک بانک باید دارای نسبت سرمایه تحت‌فشار حداقل 4.5 درصد باشد تا برای نمره قبولی در نظر گرفته شود. نسبت‌های سرمایه معیاری کلیدی برای سنجش قدرت مالی یک بانک است. در اوایل سال جاری، سیستم بانکی آمریکا تحت‌تأثیر چندین فروپاشی بزرگ از جمله: بانک سیلیکون ولی بانک امضا، بانک سیلورگیت و بانک فرست ریپابلیک قرار گرفت. سایرین از جمله PacWest و Western Alliance در زمینی متزلزل بودند.

فدرال رزرو امسال از طریق برنامه تأمین مالی مدت بانکی خود (BTFP) که در ماه مارس راه‌اندازی شد، به طور فعال بانک‌های کوچک‌تر را نجات داده است.طبق داده‌های فدرال رزرو بیش از 100 میلیارد دلار در حال حاضر برای حمایت از بانک‌های کوچک و متوسط در طناب‌ها هزینه شده است.

خدمات پرشین الیت 

اگر به دنبال دریافت درآمدی ثابت و بدون دردسر هستید پلن‌های پرشین الیت بهترین گزینه برای شماست. این تیم باتجربه‌ای بسیار در زمینه فارکس و دنیای رمزارزها بهترین کانال‌های سیگنال‌دهی را در اختیار اعضا قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند یک منبع ثابت درآمد برای خودشان داشته باشند. شما با احراز هویت بایننس خود می‌توانید از سیگنال‌های کانال سیگنال ارز دیجیتال که شامل: سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال می‌شود سود خود را کسب نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.