whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال RAY

1400/10/08 ساعت 03:22


پلتفرم Raydium در بلاکچین سولانا، صرافی غیر متمرکز و یک بازار ساز خودکار بسیار پر قدرت است و توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین میزان سرمایه قفل شده را برای صرافی و پلتفرم خود جذب نماید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این پلتفرم و توکن اختصاصی آن هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

image

پلتفرم Raydium

 

پلتفرم Raydium چیست؟

این پلتفرم در فوریه 2021 راه اندازی شد. دلیل راه اندازی این پلتفرم امکان دسترسی آسان تر به کاربران برای استفاده از خدمات دیفای در بلاک چین قدرتمند سولانا است.

صرافی های غیر متمرکز بهترین مکان برای ورود سرمایه به پروژه های مالی و سرمایه گذاری هستند. اگر این صرافی ها بر بستری قدرتمند و در عین حال موفق پایه گذاری شوند، می توانند بهترین ابزار برای گسترش هر چه بهتر و بیشتر بانک ها، شرکت ها سرمایه گذاری و پروژه های موفق در فضای بلاک چین باشند.

در پلتفرم ریدیوم مهم ترین اصل تسهیل امکان دسترسی کاربران به دیفای بلاک چین سولانا است.

جذب 1.5 میلیارد دلار ارزش قفل شده برای این پلتفرم، اثباتی بر قدرت و پشتوانه آن است. سرویس هایی که توسط این پلتفرم قابل دسترس است را به پنج بخش مهم تقسیم می کنند، که عبارتند از:

  • بخش Swap یا مبادله
  •  بخش Trade یا معامله
  • بخش Accelerator یا شتاب دهنده 
  • بخش Liquidity برای تامین نقدینگی
  • بخش Stacking یا سپرده گذاری

از مهم ترین ویژگی های این پروژه، می توان به همکاری ریدیوم با پروژه سرم اشاره کرد. پروژه Serum امکان معامله در بلاک چین سولانا و همچنین بهره بردن از دفاتر ثبت سفارش در این بلاک چین را در اختیار کاربر قرار داده است.

معاملات در ریدیوم از دفاتر سفارش سرم و همچنین نقدینگی هایی که از سولانا استخراج شده است حاصل می شود. برای شناخت بیشتر این پلتفرم و آشنایی با اهداف و همچنین آینده آن با ما همراه باشید.

image

پلتفرم Raydium

پلتفرم Raydium از ابتدا تا کنون

همانطور که اشاره کردیم، شروع به کار این پلتفرم به اواخر سال 1399 شمسی یا همان فوریه 2021 میلادی بر می گردد. تیم توسعه دهنده این پلتفرم با فعالیت و کسب اطلاعات در زمینه معاملات الگوریتمی با فرکانس بالا، فعالیت در زمینه بازار سازی و همچنین آربیتراژ و دیگر روند ها معاملاتی توانستند در سپتامبر 2020 فعالیت خود را جهت راه اندازی این پلتفرم در بستر سولانا آغاز کنند.

اعضای تیم پلتفرم Raydium با بهره گیری از اسامی امواج مختلف، خود را معرفی کرده اند. به طور مثال به مسئول فنی و رهبر تیم برنامه نویسی ریدیوم را با نام ایکس ری معرفی کرده اند و مغز متفکر پروژه نیز اشعه آلفا نام دارد.

اگر بخواهیم مسیر راه این پلتفرم قدرتمند را در یک نگاه بررسی کنیم، به 4 بخش اصلی دست پیدا می کنم.

  • بخش اول: اکتبر، نوامبر و دسامبر 2020

در این زمان تیم ریدیوم با بررسی ایده ها و همچنین راه اندازی شبکه بر روی پنلی آزمایشی، اولین گام در خالق این صرافی و پلتفرم را برداشتند.

  • بخش دوم: ژانویه 2021

راه اندازی پایه اصلی شبکه ریدیوم و گسترش نقدینگی و استکینگ بازار در کنار راه اندازی سایت و پلتفرم پروژه ریدیوم برای توسعه و گسترش مبادله بین زنجیره ای.

  • بخش سوم: اپریل، می و جون 2021

گسترش پلتفرم و پیدا کردن راه های همکاری پروژه با دیگر پروژه های قدرتمند برای گسترش هرچه بیشتر پلتفرم.

  • بخش چهارم: أواخر 2021

به کارگیری اوراکل های خارجی به منظور تقویت هر چه بیشتر پروژه و پیدا کردن مسیر های جدید بازاریابی و همچنین ثبت ایده ها برای اجرای مدل حاکمیتی در کنار دیگر پروژه ها.

image

پلتفرم Raydium

اهداف تشکیل پلتفرم ریدیوم

صرافی های غیر متمرکزی که بر بستر اتریوم فعال هستند، اکثرا با 4 مشکل و خلا اصلی در ساختار خود مواجه هستند.

پلتفرم Raydium اولین هدف خود را رفع این 4 ایراد صرافی های غیر متمرکز در بستر اتریوم می داند.

4 هدفی که پلتفرم ریدیوم بر بستر سولانا به دنبال رفع مشکلات آن ها است، عبارتند از:

1.    گس فی بسیار بالا: در صرافی های غیر متمرکز در بستر اتریوم مقدار فی معاملات بسیار بالا است. صرافی غیر متمرکز ریدیوم سعی بر کم کردن این میزان گس فی معاملاتی دارد.

2.    سرعت بسیار پایین در انجام معاملات: بیشتر معاملات در صرافی های غیر متمرکز بر روی بستر اتریوم انجام می شوند. تعداد بالای معاملات باعث سرعت بسیار پایین در انجام معاملات شده است، این سرعت پایین به گونه ای است که در برخی موارد مدت زمان انجام تراکنش به 30 ثانیه نیز می رسد. به منظور رفع این ایراد، پلتفرم ریدیوم سعی بر انجام معاملات در مدت زمان بسیار کم دارد.

3.    نبود سفارش های محدود در انجام معاملات: در AMM های معمول موجود در بازار های معاملاتی، کاربر امکان ثبت سفارش محدود را ندارد و اگر قیمت ارز یا توکن از محدود سفارش خارج شود، معامله انجام نمی شود و در نتیجه سفارش کنسل می شود و هزینه ای که برای گس فی شبکه پرداخت شده است از بین می رود.

4.    هدر رفت نقدینگی در بستر اتریوم: بسیاری از صرافی ها برای ارزهای جفت و یکسان میزان قابل توجهی نقدینگی را در جزیره هایی محبوس کرده اند.

پلتفرم Raydium برای حل دو مساله اول با راه اندازی صرافی غیر متمرکز بسیار قدرتمند امکان انجام 65000 معامله را در مدت زمان کمتر از یک ثانیه و با گس فی کمتر از چند صدم دلار فراهم کرده است.

رفع مشکل سوم و چهارم نیز در پروژه ای که پلتفرم ریدیوم با صرافی سرم انجام داده است و در ابتدا به آن اشاره کردیم، قابل حل است. 

image

پلتفرم Raydium

توکن RAY چیست و چه کاربردی دارد؟

توکن RAY، توکن با ارزش پلتفرم Raydium است. این توکن با پیروی کردن از استاندارد SLP بهترین وسیله برای پرداخت پاداش و همچنین کسب درآمد برای پلتفرم ریدیوم است.

حداکثر تعدادی که این توکن منتشر خواهد شد، 555 میلیون عدد است. تولید و انتشار این تعداد توکن در این پلتفرم حدود 36 ماه زمان خواهد برد. استراتژی تعیین شده برای انتشار این توکن، نصف شدن میزان انتشار بعد از هر 6 ماده است.

هم اکنون در حدود 80 میلیون از این توکن تولید شده است و ارزش بازار این توکن در چند ماه گذشته حدود 860 میلیون دلار بوده است.

بیشترین ارزشی که این توکن در بازار خود به دست آورده است، به تاریخ 6 شهریور ماه 1400 باز می گردد که قیمت 16.36 دلار بود.

ارزش توکن RAY علاوه بر اینکه بر اساس پاداش استخراج آن محاسبه می شود، خود به تنهایی در بازار نیز قیمت می خورد.

یکی از روش های کسب بیشتر این توکن، استیک کردن آن است.

روش دیگری که برای کسب توکن انجام می شود، کشت سود در مزارع است، زیرا پاداش این کشت ها به طور معمول با توکن ری پرداخت می شود.

مهم ترین نکته ای که در رابطه با آینده این توکن در حال وقوع است، اجرای مدل حاکمیت محدود برای اشخاصی است که توکن ری را استیک می کنند. در این پروژه به افراد صاحب توکن ری امکان و اجازه شرکت در رای گیری های شرکت و همچنین تصمیم گیری در رابطه با آینده این پلتفرم را می دهند.

image

پلتفرم Raydium

آینده توکن RAY و بهترین روش برای خرید آن

با توجه به فعالیت پلتفرم Raydium در پروژه های مالی غیر متمرکز، آینده خوبی برای این پلتفرم پیش بینی می شود. البته این پلتفرم در ابتدای کار خود است و نکات بسیار زیادی امکان تاثیر گذاری بر آینده این پروژه را دارند.

شاید پیش بینی آینده یک پلتفرم یا توکن فقط با کارهایی که در گذشته انجام شده است، غیر ممکن باشد. پس بهترین راه برای پیش بینی آینده پلتفرم Raydium بررسی فاکتور های زیر است.

●      فاکتور Roadmap

●      اهدافی که برنامه نویسان و گسترش دهنده های پلتفرم برای آینده پروژه تعیین کرده اند

●      میزان تلاشی که برای رسیدن به اهداف پروژه صورت میگیرد.

●      میزان استقبال فعالان بازار سرمایه از پلتفرم ارائه شده

●      تحلیل های تکینکال و فاندامنتالی که در رابطه با آینده توکن و پروژه حاصل می شود.

خرید و فروش رمز ارز ها و توکن های بازار ارز دیجیتال زمانی مطمئن و با کمترین میزان خطا همراه خواهد بود که با سیگنال ارز دیجیتال از منبعی معتبر و با مطالعه و تحقیق حاصل شده باشد.

خرید و فروش توکن RAY در صرافی های بسیاری مانند صرافی بایننس، FTX و Gate.io ممکن است. اگر به دنبال خرید این توکن در دیگر صرافی های بر بستر اتریوم هستید، صرافی یونی سواپ و سوشی سواپ، این توکن را در شبکه اتریوم به شکل توکن Warp شده ارائه می دهند و امکان خرید و فروش آن را ممکن می کنند.

لازم به ذکر است که برای خرید و فروش توکن این پلتفرم، باید از کیف پول هایی که رمز ارز سولانا را پشتیبانی می کنند، استفاده کنید.

کلام آخر

اکنون که با پلتفرم Raydium و توکن RAY آشنا شدید، بهترین زمان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه است تا بتوانید به معامله در این بستر بپردازید.

اگر به دنبال جدیدترین اطلاعات دنیای ارز دیجیتال هستید و برای خرید و فروش رمز ارز ها نیاز به سیگنال ارز دیجیتال از منبعی معتبر و مطمئن دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه برترین سیگنال ارز دیجیتال به شما هستند. پس برای معاملاتی مطمئن، با پایین ترین درصد ریسک با ما در ارتباط باشید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.