whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال سولانا SOL

1400/08/13 ساعت 03:47


ارز دیجیتال سولانا یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که دارای یکی از بهترین بلاک چین ها است این ارز دیجیتال از ویژگی ‌های بسیار زیادی برخوردار است، پس اگر شما می خواهید در رابطه با این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید ادامه مقاله را از دست ندهید.

پرشین الیت، بلندپروازترین نقطه‌ شما در آسمان موفقیت‌های مالی! با سیگنال‌ فیوچرز، هر چیزی که به آن فکر می‌کنید تنها یک قدم فاصله دارد. در کانال سیگنال ارز دیجیتال، به اوج‌هایی دست پیدا کنید که تا کنون تصورش را نکرده‌اید. حالا زمان آن است که موفقیت را با تمام وجود تجربه کنید.

با انواع خدمات ارزنده‌ای هم‌چون سیگنال فارکس، احراز هویت بایننس، مشاوره تخصصی بازارهای مالی و دریافت سبد ارز دیجیتال متنوع اهداف مالی خود را تحقق بخشید.

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال سولانا

داستان به وجود آمدن سولانا از سال ۲۰۱۷ آغاز شد در آن زمان فردی به نام آناتولی یاکوونکو تصمیم گرفت تا یک پلتفرم مربوط به ارز های دیجیتال را ایجاد کند و به این دلیل در همان سال پلتفرم سولانا را ایجاد کرد. در رابطه با آناتولی یاکوونکو باید بگوییم که این شخص به عنوان یکی از مهندسان شرکت قدرتمند کوالکام نیز شناخته می‌شود و علاوه بر آن در شرکت ‌های همچون دراپ ‌باکس نیز مشغول به فعالیت بوده است.

در رابطه با ارز دیجیتال سولانا باید بگوییم که آناتولی یاکوونکو پس از اینکه توانست پلتفرم سولانا را با موفقیت ایجاد کند در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت تا ارز دیجیتال مربوط به این پلتفرم را نیز ایجاد کند. سرانجام این شخص در ۲۲ مارس سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت تا این ارز دیجیتال را به عنوان عرضه اولیه در بین کاربران پخش کند پس از انجام این کار این ارز دیجیتال توانست مبلغی در حدود ۲۵ میلیون دلار را برای پروژه خود جمع کند.

 

image

ارز دیجیتال سولانا

بررسی ارز دیجیتال سولانا

ارز دیجیتال سولانا دارای بلاک چین بسیار قدرتمند می باشد که این بلاک چین از مزایای بسیار زیادی بر خوردار است. از برخی از این مزایا می توان به سرعت بسیار بالا و همچنین کارمزد بسیار پایین این بلاک چین اشاره کرد که این ارز دیجیتال برای انجام هر تراکنش از کاربران خود چیزی در حدود 0.00005 دلار را دریافت می‌کند.

همچنین در رابطه با سرعت بلاک چین این ارز دیجیتال باید بگوییم که بلاک چین این ارز قادر است تا در هر ثانیه چیزی در حدود ۵۰ هزار تراکنش را مدیریت کند که این رقم بسیار بیشتر از ارز دیجیتال اتریوم می باشد. به همین دلیل بسیاری از اشخاصی که در حوزه ارز های دیجیتال تخصص دارند ارز دیجیتال سولانا را به عنوان یک رقیب سرسخت برای اتریوم به حساب می‌آورند. 

زیرا ارز دیجیتال اتریوم در انجام تراکنش ها سرعت بسیار پایینی دارد و همچنین برای انجام تراکنش ها کارمزدهای بسیار زیادی را از کاربران خود دریافت می کند. این ارز دیجیتال در زمانی که عرضه شد چیزی در حدود ۵۰۷ میلیون توکن داشت، اما در حال حاضر فقط ۳۰۱ میلیون توکن در چرخه بازار دارد.

در رابطه با حجم بازار ارز دیجیتال سولانا باید بگوییم که این ارز دیجیتال دارای حجم بازاری در حدود ۵۶ میلیارد دلار می باشد و همچنین در شبکه این ارز دیجیتال به طور روزانه چیزی در حدود ۴ میلیارد دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی و امیدوار کننده می باشد.

 

image

سولانا

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال سولانا

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال سولانا دارای بلاک چین بسیار قدرتمندی می باشد به همین دلیل طبیعی است که این ارز دیجیتال از ویژگی‌ های بسیار عالی برخوردار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهمترین ویژگی ‌های این ارز دیجیتال بپردازیم.

یکی از مهم ترین ویژگی‌ های ارز دیجیتال سولانا مربوط به بلاکچین آن می ‌باشد. بلاکچین این ارز دیجیتال یک بلاک چین تک لایه است و به همین دلیل از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و ظرفیت این بلاکچین چیزی در حدود ۵۰ الی ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه می باشد که رقم بسیار زیادی است.

از دیگر ویژگی ‌های ارز دیجیتال سولانا می‌توان به تیم سازنده این ارز دیجیتال اشاره کرد. همان‌طور که گفتیم بنیانگذار این ارز دیجیتال به عنوان یکی از مهندسان شرکت کوالکام می باشد و همچنین بقیه اعضای تیم سازنده این ارز دیجیتال نیز مهندسان بسیار با تجربه در شرکت‌های مختلف می باشند.

شبکه ارز دیجیتال سولانا چیزی در حدود ۸۰ هزار تایید کننده دارد که این موضوع باعث شده است تا امنیت این شبکه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های ارز دیجیتال سولانا مربوط به سرمایه گذاران این ارز دیجیتال می باشد. این ارز دیجیتال با شرکت ‌هایی همچون Multicoin Capital و Foundation Capital به همکاری پرداخته که این موضوع باعث شده است اعتبار این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این ارز دیجیتال این می باشد که این ارز از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که این الگوریتم بر روی این موضوع تمرکز دارد که مقیاس پذیری را افزایش بدهد و همچنین به گونه ای این کار را انجام دهد که امنیت شبکه به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.

 

image

ویژگی های ارز دیجیتال سولانا

کاربردهای ارز دیجیتال سولانا

ارز دیجیتال سولانا دارای یکسری کاربرد ها می باشد که تمامی این کاربردها باعث شده است تا حجم بازار این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهم ترین کاربرد های این ارز دیجیتال بپردازیم.

یکی از مهم ترین کاربرد های این ارز دیجیتال مربوط به سیستم استیکینگ (Staking) این ارز دیجیتال است. شما می توانید با استفاده از این ارز دیجیتال دارایی خود را افزایش دهید بدین صورت که شما مقداری ارز دیجیتال سولانا را خریداری می کنید و آن را استیک می‌ کنید و بدین صورت پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی شما مقداری سولانا را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

یکی دیگر از کاربرد های ارز دیجیتال سولانا این می باشد که شما می توانید با استفاده از این ارز سرمایه‌گذاری کنید همانطور که شاید به گوشتان رسیده باشد این ارز دیجیتال در چند ماه گذشته رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است که این موضوع به خوبی نشان دهنده این است که اگر شما بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید مطمئناً در چند ماه سود بسیار عالی را خواهید کرد.

یکی دیگر از کاربرد های ارز دیجیتال سولانا این می باشد که شما می توانید برای انجام تراکنش ها از این ارز دیجیتال به عنوان کارمزد استفاده کنید و این ارز دیجیتال را به عنوان یک کارمزد به شبکه ارز مورد نظر پرداخت کنید.

 

image

کاربرد های ارز دیجیتال سولانا

دریافت سیگنال برای خرید ارز دیجیتال سولانا

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال سولانا را خریداری کنید اما نمی دانید که چه زمانی این ارز را بخرید تا سود بهتری را کسب کنید باید به شما بگوییم که شما می توانید از خدمات سیگنال دهی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می‌شود استفاده کنید.

این گروه که یک گروه بسیار پیشرفته و دقیق می باشد خدمات مربوط به سیگنال دهی را ارائه می کند که شما می توانید با استفاده از این خدمات زمان خرید ارز دیجیتال مورد نظرتان را تخمین بزنید و بدین صورت سود بسیار بیشتری را کسب کنید. اگر شما می خواهید از خدمات این گروه مطمئن شوید می توانید اشتراک سه روزه رایگانی که توسط این گروه ارائه می‌شود را دریافت کنید و پس از اینکه از خدمات آنها مطمئن شدید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال سولانا

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال سولانا را خریداری کنید می‌ توانید از یک سری صرافی ها استفاده کنید. در بین صرافی‌های موجود بهترین صرافی هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی ‌هایی مانند بایننس، کوین بیس و کوکوین می باشد، این صرافی ها از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند و همچنین بسیار امن و پرسرعت می باشند. اگر شما می خواهید از صرافی ‌هایی غیر از صرافی ‌های معرفی شده استفاده کنید.

بهتر است که قبل از خریدتان حتماً از مورد اعتماد بودن صرافی مورد نظر اطمینان حاصل کنید، زیرا برخی از صرافی‌ها ممکن است کلاهبردار باشند و برای شما مشکلاتی را به وجود آورند. نکته دیگری که باید در رابطه با این صرافی ‌ها بگوییم این می باشد که صرافی های معرفی شده از ارز ریال پشتیبانی نمی کنند و به همین دلیل اگر شما نمی توانید از دلار استفاده کنید می توانید ارز دیجیتال تتر را از یکی از صرافی های معتبر ایرانی خریداری کنید و سپس آن را به حساب خود در صرافی مورد نظر انتقال دهید و با استفاده از آن به خرید ارز دیجیتال سولانا بپردازید.

 

image

خرید ارز دیجیتال سولانا

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال سولانا کدام هستند؟

پس از اینکه شما ارز دیجیتال سولانا را خریداری کردید باید آن را در یک کیف پول امن نگهداری کنید تا از خطر هک شدن دور باشد. در بین کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه که شما می توانید از آن استفاده کنید کیف پول لجر می باشد. همچنین اگر قصد دارید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می‌توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت، مس ولت (Math Wallet) و کیف پول های رسمی این ارز دیجیتال با نام ‌های SolFlare و Sollet را مد نظر قرار دهید.

اگر شما قصد دارید تا کیف پول های معرفی شده را بر روی سیستم‌عامل اندروید نصب کنید باید به شما یکسری نکات را بگوییم. یکی از نکاتی که باید بگوییم این می باشد که سعی کنید تا نرم افزار های مود شده و هک شده را بر روی گوشی خود نصب نکنید زیرا برخی از آنها ویروسی هستند و ممکن است که برای گوشی شما مشکلاتی را به وجود بیاورند.

نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که حتماً این کیف پول ها را از وبسایت اصلی آنها دانلود کنید، زیرا اگر از گوگل پلی دانلود کنید ممکن است به جای کیف پول اصلی، کیف پول تقلبی را دانلود کنید و بدین صورت ممکن است برای شما مشکلاتی به وجود بیاید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.