whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بررسی بهترین های کیف پول سخت افزاری

1400/09/24 ساعت 18:10


کیف پول سخت افزاری یکی از دو نوع کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که این نوع کیف پول نسبت به نوع نرم افزاری از امنیت، سرعت و همچنین قدرت بیشتری برخوردار می باشد. این نوع کیف پول ها معمولاً به صورت یک دستگاه می باشند که یا از طریق کابل usb و یا از طریق بلوتوث به کامپیوتر یا لپ تاپ و یا گوشی متصل می‌شوند و به این صورت شما می توانید دارایی خود را به این کیف پول ها انتقال دهید. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از بهترین و قدرتمندترین کیف پول های سخت افزاری بپردازیم، پس اگر شما می خواهید تا در رابطه با این نوع کیف پول ها اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می کنیم که ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

بررسی انواع کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری دارای دو نوع می باشد که یکی از آنها نوع گرم آن می‌باشد که این نوع در واقع بدین صورت عمل می‌کند که شما برای استفاده از آنها نیاز ندارید تا آنها را از حالت آفلاین به آنلاین تغییر حالت دهید به خاطر اینکه آنها به طور همیشگی به اینترنت متصل می‌ باشند. در حالت کلی به اشخاصی که دارایی بسیار زیادی دارند پیشنهاد می‌شود تا از این نوع کیف پول ها استفاده نکنند و به جای آن از کیف پول های سرد استفاده کنند. زیرا آنها امنیت بیشتری نسبت به کیف پول سخت افزاری گرم دارند. کیف پول سخت افزاری سرد در حالت کلی به صورت آفلاین فعالیت می‌کند و به این دلیل بسیاری از اشخاصی که تعداد ارز های دیجیتال بسیار زیادی دارند این کیف پول ها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

بررسی کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

کیف پول سخت افزاری لجر یکی از بهترین و امن ترین کیف پول های سخت افزاری می باشد که امروزه از شهرت بسیار خاصی برخوردار می باشد. این کیف پول دارای دو نوع به نام های S و X می باشد که نوع X آن علاوه بر اینکه از تعداد ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند امنیت بیشتری نیز دارد. شما برای استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر باید نرم افزار آن را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نصب نمایید و سپس با استفاده از کابل usb این دستگاه را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل نمایید و بدین صورت دارایی خود را مدیریت کنید. در حالت کلی تا جایی که امکان دارد سعی کنید تا این نوع کیف پول ها را از وبسایت اصلی آنها خریداری کنید ولی اگر خواستید تا از وب سایت های ثانویه این کیف پول را خریداری کنید بهتر است که مطمئن شوید که کسی قبل از شما جعبه آن را باز نکرده باشد. شما برای خرید نوع X این کیف پول از وبسایت اصلی باید قیمتی در حدود ۱۱۹ دلار را پرداخت نمایید. همچنین اگر شما قصد دارید تا نوع S را خریداری کنید باید قیمتی در حدود ۵۹ دلار را پرداخت کنید که با توجه به کارایی این کیف پول قیمتی کاملا مناسب می باشد.

 

image

کیف پول سخت افزاری لجر

بررسی کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

کیف پول سخت افزاری ترزور همانند کیف پول لجر دارای دو نوع می باشد که نام آنها One و T می باشد. کیف پول های ترزور نسبت به کیف پول لجر از تعداد ارز های کمتری پشتیبانی می‌کنند اما امنیت و سرعت قابل قبولی دارند و با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید مطمئنا خدمات راضی کننده از این کیف پول دریافت خواهید کرد. نوع وان کیف پول ترزور دارای وزنی در حدود ۱۲ گرم است. شما برای خرید این کیف پول در وبسایت اصلی آن می توانید چیزی در حدود ۵۵ دلار هزینه پرداخت نمایید. کیف پول ترزور مدل T در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و توانست تعداد بسیاری از کاربران را به خود جذب نماید. این کیف پول دارای وزنی در حدود ۲۲ گرم می باشد. این نوع کیف پول در مقایسه با نوع One از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می‌کند و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می باشد. شما برای خرید این کیف پول باید چیزی در حدود ۱۶۹ دلار هزینه پرداخت کنید. نحوه استفاده از کیف پول های ترزور تا حد بسیار زیادی مانند کیف پول های لجر می باشد بدین صورت که شما برای استفاده از آنها باید نرم افزار مربوط به آنها را بر روی لپ تاپ و کامپیوتر خود نصب نمایید و سپس از طریق بلوتوث یا کابل usb این کیف پول را به کامپیوتر و یا لپ تاپ خود متصل کنید و بدین صورت دارایی خود را مدیریت کنید. نکته ای که باید بگوییم این می باشد که قبل از این که شما بخواهید از این کیف پول استفاده کنید یک آنتی ویروس بسیار معتبر و امن را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید تا تمامی خطرات مربوط به هک شدن در کامپیوتر شما کاهش پیدا کند.

 

image

کیف پول سخت افزاری ترزور

بررسی کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو (Cool Wallet Pro)

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو یک کیف پول سخت افزاری قدرتمند می باشد که بر پایه نرم افزار های دیفای (DeFi) ساخته شده است. این کیف پول در ماه می سال ۲۰۲۱ رونمایی شد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب نماید. این کیف پول ظاهری شبیه به کارت های بانکی دارد و بدین صورت کار می‌کند که شما می توانید از طریق بلوتوث این کیف پول را به موبایل و یا کامپیوتر خود متصل نمایید. کیف پول کول ولت پرو یک صفحه نمایش دارد که شما با استفاده از آن می توانید داده های مربوط به دارایی های خود را مشاهده نمایید. همچنین این کیف پول بر روی خود یک دکمه دارد که شما با استفاده از آن می توانید یک سری کارها را در کیف پول کول ولت انجام دهید. یکی دیگر از نکات مهمی که در رابطه با کیف پول کول ولت وجود دارد این می باشد که این کیف پول کاملاً ضد آب می باشد و به هیچ وجه در صورت برخورد آب با آن مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. همچنین این کیف پول یک باتری بسیار قدرتمند دارد به گونه‌ای که تا چندین هفته می‌تواند شارژ نگه دارد. شما برای خرید کیف پول کول ولت پرو باید چیزی در حدود ۱۴۹ دلار هزینه نمایید.

 

image

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو

بررسی کیف پول سخت افزاری سیف پل (SafePal)

کیف پول سخت افزاری سیف پل یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری بسیار قدرتمند می باشد. این کیف پول مربوط به صرافی غیرمتمرکز سیف پل می‌باشد که یک صرافی امن و پرسرعت است. این کیف پول بر روی خود دارای یک صفحه نمایش می باشد که بسیاری از اطلاعات مربوط به دارایی ‌های شما بر روی آن به نمایش گذاشته می شود. همچنین دارای ۵ دکمه می باشد که یک سری کارها را شما می توانید با استفاده از این دکمه انجام دهید. اگر شما از صرافی سیف پل استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا این کیف پول را خریداری کنید زیرا این کیف پول با صرافی سیف پل به بهترین شکل ممکن سینک می‌شود و شما پس از خرید هر نوع ارز دیجیتال می توانید تمام دارایی خود را به راحتی به این کیف پول منتقل نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این کیف پول این می باشد که کیف پول سیف پل یک نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و ios منتشر کرده است که به راحتی با استفاده از آن می توانید دارایی موجود در کیف پول سخت افزاری تان را مشاهده نمایید و در صورتی که نیاز داشتید با وصل کردن کیف پول سخت افزاری به این نرم افزار دارایی خود را مدیریت کنید. شما برای خرید کیف پول سیف پل از وبسایت اصلی آن باید هزینه ای در حدود ۴۹ دلار را پرداخت نمایید که با توجه به کارایی این کیف پول این رقم بسیار عالی می باشد.

 

image

کیف پول سخت افزاری سیف پل

کیف پول سخت افزاری کی استون پرو (KeyStone Pro)

یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد کیف پول کی استون پرو می باشد. این کیف پول یک کیف پول سخت افزاری سرد می ‌باشد که از سیستم امنیتی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است. این کیف پول بر روی خود یک صفحه نمایش ۴ اینچی دارد که این صفحه نمایش کاملا لمسی می باشد و با استفاده از آن شما می توانید دارایی های خود را مدیریت کنید. بر روی این کیف پول یک سیستم عامل متن باز نصب شده است. یکی دیگر از ویژگی ‌های کیف پول کی استون پرو این است که این کیف پول از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد که این موضوع امنیت این کیف پول را تا حد زیادی افزایش می دهد. اگر شما قصد دارید تا این کیف پول را از وبسایت اصلی آن خریداری کنید باید به شما بگوییم که شما برای خرید این کیف پول باید چیزی در حدود ۱۶۹ دلار هزینه کنید که البته با توجه به امکانات و ویژگی هایی که این کیف پول دارد این قیمت کاملا معقول می باشد.

 

image

کیف پول سخت افزاری کی استون پرو

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال

اگر شما قصد خرید هر نوع ارز دیجیتال را دارید بهتر است که قبل از خریدتان بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر را بیابید. زیرا اگر در زمان بسیار عالی ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری کنید مطمئناً سود بسیار بیشتری را کسب خواهید کرد. شما برای دریافت خدمات سیگنال ارز دیجیتال می توانید از وب سایت پرشین الیت (نخبگان پارسی) استفاده نمایید. این گروه خدمات بسیار عالی و دقیقی را به کاربران خود ارائه می‌کنند که باعث می شود تا شما بتوانید سود بسیار زیادی را کسب کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.