whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال RISE

1402/04/04 ساعت 13:59


تعداد ارزهای دیجیتال فعال در دنیای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. یکی از این ارزهای رمزنگاری شده RISE است. این ارز دیجیتال رمز انحصاری پروژه بلاک چین RISE است. در این مقاله از Fact Queens بیش‌تر در مورد RISE به شما خواهیم گفت.

ارز دیجیتال RISE چیست؟

همه پروژه‌های ارزهای دیجیتال یکسان نیستند. اگر چه همه آن‌ها مبتنی بر شبکه‌های بلاک چین هستند، اما تفاوت‌های آشکاری دارند. اتریوم یک شبکه بلاک چین است که به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا راه حل‌ها و توکن‌های غیرمتمرکز را برای مصارف مختلف بسازند و آن‌ها را در شبکه‌های غیرمتمرکز مستقر کنند.

RISE یکی از پروژه‌های دنیای فناوری‌های غیرمتمرکز است که از دفتر کل توزیع شده استفاده می‌کند و برای اشتراک گذاری فایل‌ها استفاده می‌شود. این پلتفرم توکن مخصوص به خود یعنی RISE را دارد. RISE ادعا می‌کند که یک توکن ضد تورم است و در حال برنامه ریزی یک برنامه خرید سهام است. طبق مقاله سفید منتشر شده در مورد این ارز دیجیتال، شبکه RISE می‌خواهد یک سیستم خرید خودکار سهام راه اندازی کند.

این برنامه شامل خرید سهام هر شرکت از سهامداران خود است. یعنی یک شرکت سهام خود را بازخرید می‌کند. RISE ادعا می‌کند که این ویژگی نگهداری دارایی‌های کریپتو را سودآورتر می‌کند و نوسان قیمت را کاهش می‌دهد.

با RISE بیش‌تر آشنا شوید

پروژه RISE دارای خدمات کیف پول رمزنگاری است. سکه RISE را می‌توان از طریق این کیف پول استفاده کرد. کیف پولی که ادعا می‌کند امکان پرداخت با ارزهای محلی را فراهم می‌کند. RISE برای هر تراکنش حدود 12 درصد کارمزد دریافت می‌کند. این هزینه برای خرید توکن‌هایی است که RISE می‌سوزاند. ارز دیجیتال RISE بر روی پلتفرم‌هایی مانند PancakeSwap، CoinGecko و غیره در دسترس خواهد بود.

قیمت RISE چقدر است؟

با توجه به CoinMarketCap، در زمان انتشار، قیمت RISE حدود 0.00000052 دلار است. ارزش بازار این توکن حدود 226 میلیون دلار است. ارزش بازار RISE در مقایسه با ارزهای دیجیتال مانند اتر یا دوج کوین چندان قابل توجه نیست. بنابراین ممکن است در ظاهر ظرفیت رشد چندانی نداشته باشد.

اما این دیدگاه در مورد توکن‌های دیجیتال اشتباه است. پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال به دلیل فناوری‌های دائماً در حال تغییر به سرعت تغییر می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در توکن‌هایی هستند که در حال حاضر ارزان هستند. زمان می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و سودهای کلانی را در آینده به ارمغان بی‌آورد.

حتی بیت کوین معروف و افسانه‌ای در ابتدا با ارزشی کم وارد بازار شد و اکنون پادشاهی بی رقیب در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. بنابراین توجه به ارزهای ارزان قیمت مانند RISE می‌تواند در آینده سودآور باشد.

بررسی نوسانات قیمت RISE و اطلاعات آن

در حال حاضر، ارزش کل بازار ارز دیجیتال RISE 8,103,002 دلار است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 972 دلار بوده است. در حال حاضر ارز دیجیتال RISE با ارزش 0.000113 دلار معامله می‌شود. هم‌چنین با توجه به نوسانات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.28 درصد کاهش داشته است. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در بازارهای مالی معتقدند که می‌توان از اطلاعات قیمت گذشته RISE یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی قیمت آتی آن استفاده کرد. برای استفاده از اطلاعات قیمت گذشته این ارز دیجیتال می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده کنید.

آیا سرمایه گذاری در این توکن توصیه می‌شود یا خیر؟

همانطور که قبلا گفته شد، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در مورد آینده ارزهای دیجیتال داشت، اما معمولاً ارزهایی که در ابتدا ارزش کمی دارند برای سرمایه گذاری ارزشمند هستند. از سوی دیگر، مکانیسم RISE نیز به گونه‌ای است که ویژگی ارزشمند غیر تورمی بودن را به آن می‌دهد. ارزهای واقعی را در نظر بگیرید؛ این ارزها با چاپ مداوم اسکناس‌های کاغذی خود دائماً عرضه و کاهش ارزش را تجربه می‌کنند.

اما RISE مکانیزم جذابی دارد که از افتادن آن در چنین دامی جلوگیری می‌کند. روند کار چگونه است؟ توکن‌های RISE به طور منظم سوزانده شده و در فواصل زمانی معین منتشر می‌شوند. بنابراین، دیگر تورمی در اطراف این ارز دیجیتال وجود ندارد.
چنین مکانیزمی باعث می‌شود ارزش RISE نه تنها در طول زمان کاهش یابد، بلکه رشد کند. هنگامی که شخصی توکن‌های خود را می‌فروشد، پلتفرم به طور خودکار آن‌ها را بر اساس ویژگی خرید بازخرید می‌کند.

پس از خرید مجدد این توکن‌ها، مقداری BNB به استخر نقدینگی اضافه می‌شود. شایان ذکر است که توکن‌های RISE بر روی زنجیره هوشمند بایننس یا زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده اند. هر تراکنش در پلتفرم RISE 12 درصد کارمزد دارد، اما هر 4 درصد از این مبلغ در قالب بایننس کوین به صاحبان این توکن ارائه می‌شود.

مزایای ارز دیجیتال RISE چیست؟

ساختار در نظر گرفته شده برای کنترل و عرضه RISE سودآور است و دارای مزایایی است. ساختار این توکن به گونه‌ای طراحی شده است که دائماً رشد ارزشی را تجربه می‌کند. این ارز دیجیتال در 28 جولای 2021 منتشر شد. اما در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار رشد بسیار خوبی داشته است.

RISE یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در نوامبر 2021 بود. در اکتبر 2021، کیف پول RISE dapp معرفی شد. این کیف پول به کاربران امکان خرید، فروش، ارسال و دریافت توکن‌های ERC-20 و BEP-20 را می‌دهد.

بای بک چیست؟

اگر سهام خاصی ارزش قیمتی کمی داشته باشد، اما پتانسیل عملکرد بهتر در آینده را داشته باشد، اکثر شرکت‌ها بازخرید سهم را در بازار آزاد اعلام می‌کنند.

به محض اعلام بازپرداخت شرکت‌ها، سرمایه گذاران برای خرید و مالکیت سهام اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند. علاوه بر این، با شروع بازخرید سهام توسط شرکت، تقاضا افزایش می‌یابد که در نهایت باعث جذب سهام می‌شود. در RISE، تیم مدیریت تصمیم گرفته است که مفهوم Buyback را برای ارز دیجیتال اعمال کند و سرمایه‌گذاران را تشویق کند که این ارز دیجیتال را داشته باشند.

اگر می‌خواهید بدانید کجا RISE را بخرید، بهترین صرافی‌ها برای خرید RISE در حال حاضر LBank، BKEX، ZT و PancakeSwap (V2) هستند.

آینده RISE چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، پیش بینی آن دشوار است. علاوه بر این، صدها توکن مختلف وجود دارد که همگی ادعا می‌کنند خرید و فروش کاربران را تسهیل می‌کنند. بسیاری از آن‌ها قدیمی‌تر از RISE هستند.

بنابراین نمی‌توان به طور دقیق نتیجه گیری کرد که این ارز دیجیتال تازه می‌تواند به یکی از موفق‌ترین‌ها در بازار تبدیل شود یا خیر. آنچه مشخص است نیاز به توسعه توکن در چارچوب پلتفرم اجرایی و افزایش امکانات کیف پول آن است. اگر ابزارهای جانبی حول این پلتفرم ارز دیجیتال توسعه داده شوند، این امکان وجود دارد که بتواند سهم بازار خوبی را به دست آورد.

اینکه آیا در RISE سرمایه گذاری می‌کنید یا نه تا حد زیادی به استراتژی‌های سرمایه گذاری شخصی شما بستگی دارد، اما فراموش نکنید که بسیاری از ارزهای دیجیتال با قیمت پایین در طول زمان به شدت افزایش یافته اند. RISE ارز دیجیتال خوبی با ویژگی‌های خوب به نظر می‌رسد، اما منحصر به فرد و خاص نیست و همتایان زیادی دارد که در رقابت تنگاتنگ با آن هستند و به دنبال کسب سهم و ارزش بیشتر و بیشتر از بازار هستند. سخنرانی پایانی RISE ویژگی‌های جالبی دارد.

به همین دلیل می‌توانید نگاهی به آن بیندازید و جایی برای آن در سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود در نظر بگیرید. سرمایه گذاران حرفه‌ای بازار نیز نظر خریدار را در مورد این توکن اتخاذ کرده اند. ارز دیجیتالی که ویژگی جذاب ضد تورمی بودن را داشته باشد، می‌تواند امکان رشد و توسعه را داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این ویژگی منحصر به RISE نیست و توکن‌های مشابهی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در هر صورت باید منتظر بود و با دیدی آگاهانه اخبار مربوط به توکن‌هایی را که تازه واردی مانند RISE هستند تماشا کرد. بدون مطالعه نمی‌توانید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید. چنین چیزی می‌تواند به معنای مرگ سرمایه و بودجه‌ای باشد که با آن می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد.

بررسی آینده Rise و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال RISE

RISE یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد RISE در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و ادعا می‌کند که اولین پروژه ارز دیجیتال است که شامل خرید خودکار می‌شود.

دارندگان توکن RISE نه تنها به صورت ایستا پاداش می‌گیرند، بلکه از طریق سوزاندن خودکار واقعی هر تراکنش از داخل حوزه نقدینگی نیز پاداش می‌گیرند.

توکن‌های RISE در شبکه بایننس هوشمند چین یا BSC ایجاد شدند و این ارز دیجیتال اکنون در CoinMarketCap فهرست شده است.

بررسی آینده RISE

در هر تراکنش در پروژه Overrise، 2 درصد از هر تراکنش بین دارندگان تقسیم می‌شود، 3 درصد به عنوان مالیات بازار و 6 درصد به عنوان ضمانت BUY BACK در نظر گرفته می‌شود.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که دارندگان در مدل لانگ ضرر نکنند و با توجه به ضمانت خرید توسط الگوریتم BUY BACK می‌توان از خریداران اطمینان بیشتری داشت.

RISE توانسته است بیش از 50000 دارنده داشته باشد و در صدر پربازدیدترین سکه‌ها در وب سایت Coin Market Cap قرار دارد. اگر جامعه به حمایت از آن ادامه دهد، آینده RISE روشن به نظر می‌رسد.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال RISE

قیمت هر دارایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و پیش‌بینی قیمت هر دارایی دیجیتال نیازمند تحلیل فنی و بنیادی است، برای دوره‌های زمانی بلندمدت، فاندامنتال روش بهتری است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.