whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش تریلینگ استاپ لاس کوکین

1401/12/03 ساعت 00:40


تنظیم استاپ لاس در معاملات آتی کاملاً متداول است. کاربران می توانند برای کنترل ریسک ها و حفظ سود و در عین حال کاهش ضرر، سود برداشت یا قیمت توقف ضرر را تعیین کنند. در معاملات آتی KuCoin دو راه برای تعیین سود و توقف وجود دارد. ضرر: 1) تنظیم هنگام ثبت سفارش و 2) تنظیم در موقعیت ها. اکثر کاربران می‌دانند چگونه می‌توانند سود و توقف ضرر را در موقعیت‌ها تنظیم کنند، پس تنظیم آن هنگام سفارش چگونه است؟ با در نظر گرفتن KuCoin Futures در این مقاله از پرشین الیت به آموزش تریلینگ استاپ لاس کوکین خواهیم پرداخت. در واقع تریلینگ استاپ لاس مانع از دست دادن بیش از حد سرمایه گذاری شما در معامله می شود. 

متخصصان پرشین الیت به شما کمک میکنند که بتوانید به راحتی از استراتژی استاپ لاس در کوکین استفاده کنید و به کسب سود بپردازید.

تریلینگ استاپ لاس کوکین چیست؟

استاپ لاس برای محدود کردن ضرر سرمایه گذار در یک موقعیت امنیتی طراحی شده است. تعیین یک استاپ لاس برای 10٪ کمتر از قیمتی که سهام را خریداری کرده اید، ضرر شما را به 10٪ محدود می کند. به عنوان مثال، فرض کنید شما به تازگی BCH را با 0.11 BTC خریداری کرده اید. بلافاصله پس از خرید سهام، یک دستور استاپ لاس برای 0.09 BTC وارد می کنید. این بدان معنی است که اگر سهام به زیر 0.09 BTC سقوط کند، سکه شما با نوع سفارش بعدی فروخته می شود.

 یکی از بهترین راه ها برای کسب سود بهتر استفاده از سیگنال فیوچرز است با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید بهترین سیگنال ارز دیجیتال را کسب کنید.

نکات مثبت و منفی تریلینگ استاپ لاس 

مزیت استاپ لاس این است که شما مجبور نیستید به صورت روزانه بر عملکرد سهام نظارت کنید. این به ویژه زمانی مفید است که در تعطیلات هستید یا در موقعیتی هستید که شما را از تماشای سهام خود برای مدت طولانی باز می دارد.

نقطه ضعف استاپ لاس این است که قیمت توقف می تواند با نوسانات کوتاه مدت در قیمت سهام فعال شود. نکته کلیدی، انتخاب یک درصد استاپ لاس است که به سهام اجازه می دهد روز به روز نوسان کند و در عین حال از ریسک نزولی تا حد امکان جلوگیری کند. تعیین حد ضرر 5 درصدی برای سهامی که دارای سابقه نوسان 10 درصد یا بیشتر در یک هفته است، بهترین استراتژی نیست. شما به احتمال زیاد فقط بابت کمیسیون های ایجاد شده از اجرای دستورات توقف ضرر خود ضرر خواهید کرد. هیچ قانون سخت و سریعی برای سطحی که باید در آن ایست قرار گیرد وجود ندارد. این کاملاً به سبک سرمایه گذاری فردی شما بستگی دارد: یک معامله گر فعال ممکن است از 5٪ استفاده کند در حالی که یک سرمایه گذار بلند مدت ممکن است 15٪ یا بیشتر را انتخاب کند.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید. به یاد داشته باشید احراز هویت بایننس یکی از ملزومات فعالیت در پلتفرم کوکین است، برای احراز هویت بایننس از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید.

آموزش تریلینگ استاپ لاس کوکین 

در اصل مدیریت ریسک، مهمترین فرآیند استاپ لاس کوکین برای معاملات است. استاپ ضرر سفارشی است که معامله‌گر با توجه به شرایط معاملاتی در بازار ثبت می‌کند تا حداکثر میزان ضرر را در یک معامله انتخاب کند. این دستور از نابودی کل سرمایه معامله گر در افت غیرمنتظره بازار جلوگیری می کند.

استاپ لاس پایانی ابزاری حیاتی است که اغلب معامله گران معمولی از آن استفاده می کنند. این امکان را به آنها می دهد تا در طول هر روندی با بهترین شرایط قیمت وارد معامله شوند و از آن خارج شوند و بیشترین سود را از حرکت بازار ببرند. استاپ لاس انتهایی به عنوان گزینه ای برای خرید یا فروش توکن یا راهی برای کاهش ریسک در هر معامله ای استفاده می شود. این همه به استراتژی زیر بستگی دارد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به آموزش تریلینگ استاپ کوکین خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال میتوانید به گروه ارز دیجیتال مراجعه کنید.

1. باید با KuCoin راه اندازی شده و حساب KuCoin خود را متصل کنید.

2. مرحله بعدی تامین مالی حساب KuCoin Futures شما خواهد بود. پس از ورود به حساب KuCoin خود به صفحه اصلی Assets Overview بروید. در وسط سمت چپ صفحه، زیر مربع حساب آینده، انتقال را انتخاب کنید. حساب آتی خود را با استفاده از هر یک از حساب های دیگر خود تأمین کنید.

3. در نوار بالای صفحه اصلی KuCoin، منوی کشویی derivatives را انتخاب کنید و Futures Pro را انتخاب کنید.

4. در بالای صفحه اصلی Futures Pro، جفت های معاملاتی را خواهید دید. در حال حاضر حدود 60 جفت وجود دارد که از بین آنها می توان انتخاب کرد. رمز ارزی را که می‌خواهید کوتاه یا بفروشید یا بخرید انتخاب کنید.

5. در سمت راست پنجره معاملاتی، تعداد سکه هایی را که می خواهید به صورت کوتاه یا بلند بخرید انتخاب کنید، در زیر مقدار وارد کنید. در زیر قیمت، قیمتی را که می‌خواهید سکه را با آن بخرید، وارد کنید. معمولاً بهتر است همان لحظه هر چه قیمت سکه باشد را وارد کنید. پس از وارد کردن این مقدار، باید هزینه معامله را در زیر دکمه قرمز «فروش کوتاه» یا سبز «خریدطولانی» در پایین سمت راست مشاهده کنید.

6. هنگامی که معامله شما تکمیل شد، اکنون آماده هستید که یک اسپات لاس  یا حد ضرر را تعیین کنید. پس از رفرش کردن صفحه، به پایین صفحه معاملات KuCoin Futures بروید و مطمئن شوید که قسمت Positions در نوار منو انتخاب شده است. باید موقعیت تجاری/باز خود را ببینید.

7. در سمت راست موقعیت باز خود در زیر Take Profit & Stop Loss، یک متن "-/-" را با قلمی که روی یک دفترچه یادداشت در سمت راست آن طراحی شده است، خواهید دید. روی قلم و دفترچه یادداشت کلیک کنید. پاپ آپ take profit/stop loss به شما نمایش داده می شود.

8. یا قیمت دقیقی را که سکه برای استاپ لاس در نظر گرفته شده است را در کادر سمت راست Stop loss وارد کنید یا درصد سودی که از آن راضی هستید مانند 25٪، 50٪، 75٪، 100٪، 150٪، 200٪. را در زیر کادر انتخاب کنید. معمولاً بهتر است گزینه Last Price را به جای قیمت بازار یا Index Price انتخاب کنید. هنگامی که یک درصد را انتخاب می کنید، KuCoin به طور خودکار قیمت سکه را برای فروش مشخص می کند.

از بهترین ابزار ها برای فعالیت در دنیای دیجیتال استفاده از اندیکاتور است برای استفاده از خدمات فروش اندیکاتور VIP میتوانید به کانال سیگنال پرشین الیت مراجعه کنید.

چگونه موقعیت ها را تا حدی با قیمت حد ضرر ببندیم؟

شما می توانید یک استاپ لاس بر خلاف دستوری که باید اجرا شود، یعنی "قیمت توقف"، "قیمت" و "تعداد" را در پانل "توقف" تنظیم کنید. هنگامی که آخرین قیمت به حد ضرر رسید، سفارش فعال می شود و سیستم سفارش را با "قیمت" از پیش تعیین شده شما انجام می دهد. هنگامی که مقدار مشخص شده کوچکتر از اندازه موقعیت باشد، سفارش تا حدی بسته می شود. هنگامی که مقدار مشخص شده برابر با اندازه لات ها در موقعیت شما باشد، سفارش به طور کامل بسته می شود.

سیگنال فارکس از بهترین ابزارها برای معاملات فارکس است؛ برای استفاده از سیگنال فارکس و همچنین سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

چه رابطه ای بین برداشت سود و حد ضرر یا استاپ لاس وجود دارد؟

الف- از یک سو، این دو با هم سازگارند. اگر کاربران هنگام ثبت سفارش، Take Profit & Stop Loss را تنظیم کنند، همچنان امکان تنظیم Take Profit & Stop Loss در موقعیت های خود وجود دارد.

ب- از طرفی این دو مستقل هستند. هنگامی که سود یا حد ضرر از همان موقعیت ایجاد می شود، دیگری به طور خودکار نامعتبر خواهد بود.

سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند بتوانید قیمت ارز دیجیتال را دقیق تر پیش بینی کنید. میتوانید برای استفاده از بهترین سیگنال فارکس ارز دیجیتال  عضو کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت شوید.

کلام آخر

اکثر معامله گران روزانه پول خود را از دست می دهند. همه معامله‌گران برتر ارزهای دیجیتال می‌دانند که استفاده از «stop loss» و «Take profit» به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از معاملات خود ببرید. اگر از پلتفرم KuCoin استفاده می کنید، این ویژگی ها بسیار در کسب سود مفید هستند.  در این مقاله از پرشین الیت به آموزش تریلینگ استاپ لاس کوکین پرداختیم با استفاده از این راهنما شما میتوانید در کوکین با استراتژی استاپ لاس به کسب سود برسید.

حد ضرر (SL) قیمت از پیش تعیین شده یک دارایی است که زیر قیمت فعلی تنظیم می شود، که در آن موقعیت بسته می شود تا ضرر سرمایه گذار در این موقعیت محدود شود. برعکس، سطح Take-Profit (TP) قیمت از پیش تعیین شده ای است که معامله گران در آن موقعیت سودآوری را می بندند. بنابراین به عنوان یک معامله گر کریپتو در Kucoin، تجارت کاملاً تحقیق شده خود را راه اندازی می کنید، سپس ضرر خود را قرار می دهید و سود می برید. 

پرشین الیت وب سایتی است که از متخصصان با تجربه برای ارائه مطالب و سیگنال ها استفاده میکند و شما میتوانید به کمک این وب سایت به کسب سود بهتر دست یابید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.