whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بایننس کوین چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

1400/07/06 ساعت 20:19


بایننس کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که امروزه در جدول ارز های دیجیتال در رتبه پنجم قرار گرفته است. این ارز دیجیتال توسط صرافی با همین نام یعنی صرافی بایننس ساخته شده است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به بررسی کلی این ارز دیجیتال قدرتمند و همچنین موضوعات پیرامون آن بپردازیم.

هنگامی که به دنبال قدم‌های محکم در دنیای پرچالش ارزهای دیجیتال هستید، «پرشین الیت» کلید ورود شما است. با انجام احراز هویت بایننس در پلتفرم ما، آمادگی خود را برای استفاده از سیگنال‌های دقیق و حرفه‌ای ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز نشان دهید.

با گام زدن به جامعه «پرشین الیت»، درگاهی به دنیایی از انواع سیگنال‌ فارکس با کیفیت و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی باز می‌شود. ما با تکیه بر دانش و تجربه، سبد ارز دیجیتال شما را در مسیر بهره‌وری و موفقیت هدایت می‌کنیم. با همراهی ما در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، هر روز یک قدم به سمت اهداف بزرگ‌تر خواهید رفت.

تاریخچه ارز دیجیتال بایننس کوین

شروع عرضه ارز دیجیتال بایننس کوین از ماه جولای سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شد، در آن زمان صرافی بایننس که سازنده این ارز دیجیتال می باشد با انجام دادن یک عرضه اولیه تعداد زیادی از توکن های بایننس کوین را در اختیار کاربران قرار داد. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که در ابتدا که این ارز دیجیتال ساخته شده بود بر روی بلاکچین اتریوم پایه گذاری شده بود و این موضوع تا تاریخ ۱۸ آپریل ۲۰۱۹ ادامه داشت، در این تاریخ صرافی بایننس تصمیم گرفت تا این ارز دیجیتال را به شبکه بلاک چین مخصوص خود انتقال دهد و در آن زمان بود که این فرآیند انجام شد و ارز بایننس کوین توانست شبکه مخصوص خود را به دست بیاورد که نام این شبکه BEP2 می باشد.

 

image

بایننس کوین

بررسی ارز دیجیتال بایننس کوین

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال بایننس کوین توسط صرافی با همین نام یعنی صرافی بایننس ساخته شده است. بنیانگذار صرافی بایننس ژان پنگ ژائو با نام مستعار CZ می باشد. در رابطه با شبکه ارز دیجیتال بایننس کوین باید بگویم که شبکه این ارز دیجیتال BEP2 می باشد.

تعداد سکه های در گردش این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۱۶۸ میلیون واحد می باشد و همچنین حجم بازار بایننس کوین در حدود ۵۸ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال در جدول ارز های دیجیتال در رتبه پنجم قرار دارد و این موضوع به خوبی نشان دهنده شهرت و همچنین محبوبیت این ارز دیجیتال می باشد.

یکی از نکاتی که باید در رابطه با ارز دیجیتال بایننس کوین بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال از شبکه بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد که این شبکه از امنیت و همچنین سرعت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین هنگامی که این ارز دیجیتال تازه عرضه شده بود چیزی در حدود یک دلار بود اما قیمت آن امروزه در حدود ۳۵۰ دلار می باشد و همچنین تا چیزی در حدود ۶۹۰ دلار نیز رشد کرده است.

بررسی تفاوت های بین بایننس کوین و بیت کوین

بایننس کوین و بیت کوین هر دو بر روی شبکه بلاک چین پایه‌گذاری شدند، اما یک سری تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه برخی از مهم ترین آنها را برای شما شرح خواهیم داد.

از مهم ترین تفاوت های بین این دو ارز دیجیتال می توان به آسیب پذیری آن ها اشاره نمود. آسیب پذیری ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به بایننس‌کوین به مقدار بسیار زیادی بیشتر می باشد، زیرا این ارز در بسیاری از صرافی ها به فروش می رسد اما بایننس‌کوین در صرافی های کمتری به فروش می رسد و این موضوع باعث می شود که این ارز نسبت به شرایط خارجی کمتر تاثیر بپذیرد.

یکی دیگر از برجسته ترین تفاوت های بیت کوین و بایننس‌کوین تیم توسعه آنها می باشد. همانطور که شاید خیلی از شما ها بدانید تیم توسعه ارز دیجیتال بیت کوین مشخص نیست و هیچ فردی نمی داند که چه کسی بیت کوین را تولید کرده است اما این موضوع در رابطه با بایننس‌کوین کاملاً متفاوت می باشد و این ارز دیجیتال از یک تیم بسیار حرفه ای و پیشرفته برخوردار می باشد که این موضوع باعث شده است که اگر مشکلی در شبکه مربوط به این ارز دیجیتال به وجود بیاید تیم توسعه آن دست به کار شوند و آن مشکل را به سرعت رفع کنند.

از دیگر تفاوت های این دو ارز دیجیتال می توان به تعداد توکن های این دو ارز اشاره نمود. ارز دیجیتال بیت کوین دارای بیست و یک میلیون توکن می باشد و بایننس کوین چیزی در حدود ۱۶۸ میلیون توکن دارد که این موضوع به خوبی نشان دهنده این است که ارز دیجیتال بایننس از حجم بیشتری نسبت به بیت کوین برخوردار می باشد.

ارز دیجیتال بایننس چه مزایایی دارد؟

بایننس کوین یکی از جدیدترین و بهترین ارز های دیجیتال می باشد و این موضوع طبیعتاً باعث می شود که این ارز دیجیتال از مزایای بسیار زیادی برخوردار باشد که ما در ادامه برخی از مهم ترین آنها را شرح داده ایم.

  • از مهم ترین و برجسته ترین مزایای ارز دیجیتال بایننس می توان به سرعت آن اشاره نمود. این ارز دیجیتال از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد، به طوری که می تواند در یک روز چیزی در حدود ۲۰ میلیون تراکنش را انجام دهد که این رقم رقم بسیار بزرگ می باشد.
  • از دیگر مزایای ارز دیجیتال بایننس کوین می توان به کارمزد های بسیار کم آن اشاره نمود. این ارز دیجیتال از کاربران خود مبلغ بسیار کمی را برای انجام تراکنش ها دریافت می کند و همچنین اگر شما در صرافی بایننس به انجام تراکنش بپردازید این مبلغ تا حد بیشتری کم خواهد شد و این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد که قصد انجام سرمایه گذاری دارند این ارز دیجیتال را مد نظر خود قرار دهند.

مزایای بایننس کوین

• یکی دیگر از مزایای بایننس کوین قابل توسعه بودن آن می باشد. همان طور که گفتیم این ارز دیجیتال از تیم پشتیبانی بسیار قوی برخوردار می باشد و همین موضوع باعث شده است که این ارز دیجیتال قابلیت توسعه داشته باشد و اگر مشکلی برای شبکه این ارز دیجیتال به وجود بیاید تیم توسعه آن این مشکل را حل خواهند کرد.

• پشتوانه بایننس کوین یکی دیگر از مزایای مهم آن می باشد. این ارز دیجیتال از پشتوانه بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد و این پشتوانه صرافی بایننس می باشد و همین موضوع باعث شده است که افراد بسیار زیادی بتوانند به این ارز دیجیتال اعتماد کنند و بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

بهترین زمان برای سرمایه گذاری بر روی بایننس کوین

اگر شما می‌خواهید بر روی ارز دیجیتال بایننس سرمایه گذاری کنید اما نمی دانید چه زمانی به انجام این کار بپردازید، باید به شما بگویم که شما می توانید از خدمات سیگنال دهی گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) استفاده نمایید.

این گروه خدمات سیگنال برای خرید ارز دیجیتال بایننس را ارائه می کنند که شما با استفاده از این خدمات می توانید بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال بایننس‌کوین را پیدا کنید و در آن زمان این ارز را خریداری کنید و بدین صورت سود بیشتری کنید.

گروه پرشین الیت به کاربران خود یک اشتراک سه روزه رایگان ارائه می دهد که شما با استفاده از این اشتراک سه روزه می توانید خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از این خدمات راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این مجموعه بهترین ابزارها و امکانات حرفه‌ای مثل اندیکاتورهای تخصصی و کانال سیگنال VIP را با قیمتی استثنایی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در زمان کم نتیجه‌ای رضایت‌بخش داشته باشید. 

 

image

سیگنال برای خرید بایننس کوین

بهترین صرافی ها برای خرید بایننس کوین کدام هستند؟

اگر شما قصد خرید ارز بایننس را دارید و این سوال برای شما به وجود آمده است که بهترین صرافی برای خرید ارز بایننس کدام است باید در جواب به این سوال بگوییم که بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال صرافی اصلی آن یعنی صرافی بایننس می باشد، اما امروزه به دلیل تحریم های بسیار زیادی که توسط این صرافی برای کشور ایران به وجود آمده است شما می توانید به جای این صرافی از چند صرافی دیگر از امنیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشند، استفاده نمایید.

یکی از بهترین صرافی ها که شما می‌توانید از آن استفاده کنید صرافی کوکوین می باشد که این صرافی از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و همچنین تاحد زیادی به صرافی بایننس شباهت دارد. نکته دیگری که باید در رابطه با صرافی کوکوین بگوییم این می باشد که این صرافی نیز مانند بایننس کارمزد بسیار کمی را از کاربران خود دریافت می‌ کند و همچنین از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

استیک کردن ارز بایننس کوین

پس از اینکه شما این ارز دیجیتال را خریداری کردید می توانید با استفاده از قابلیت استیک کردن سرمایه خود را بیشتر کنید. برای انجام این کار شما می توانید تمامی بایننس کوین های خود را به کیف پول تراست ولت منتقل کنید و پس از انجام این کار شما می توانید به بخش استیک کردن بروید و با استفاده از آن بایننس کوین های خود را استیک کنید. با این کار ارز های دیجیتال شما بر روی تراکنش های مربوط به شبکه بایننس نظارت می کنند و در ازای هر نظارت مقداری بایننس کوین را به عنوان پاداش دریافت می کنند.

 

image

استیک کردن بایننس کوین

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارز بایننس کوین

پس از اینکه شما ارز بایننس کوین را خریداری کردید این نگرانی برای شما به وجود می آید که این ارز را کجا نگهداری کنید تا بتوانید این ارز دیجیتال را از خطر هک شدن دور نگه دارید. برای این کار شما می توانید از کیف پول ها استفاده کنید که یکی از بهترین آنها کیف پول تراست ولت می باشد که این کیف پول به عنوان یکی از زیر مجموعه های صرافی بایننس می باشد و طبیعی است که امکانات بسیار زیادی را برای این ارز دیجیتال به وجود آورده باشد.

یکی دیگر از مزایای تراست ولت این موضوع است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به گونه ای طراحی شده است که هر فردی می تواند با آن کار کند. اگر شما می خواهید که امنیت بیشتری برای ارز های خود به وجود بیاورید می توانید از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید که یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری کیف پول لجر می باشد. این کیف پول به دلیل اینکه سخت افزاری است از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین این کیف پول نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می‌کند و همچنین سرعت بسیار بالاتری دارد.

مزایای بایننس کوین:

  • هزینه‌های کم در معاملات کریپتوکارنسی.
  • تخفیف‌های ویژه در معاملات انجام شده در Binance.
  • استفاده از BNB در خارج از پلتفرم Binance.
  • تبادل آسان با ارزهای معمولی (فیات).
  • دسترسی ساده از دسک‌تاپ، HTML5، iOS و Android.
  • تراکنش‌های سریع و مطمئن.
  • امکان معامله با بیش از ۴۰ جفت ارز در صرافی Binance.

چالش‌ها و ریسک‌های بایننس کوین:

بایننس کوین، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، بر پایه اتریوم است و ممکن است رقابت افزایش یابد و ارزش آن کاهش یابد. بایننس کوین به صرافی Binance وابسته است؛ پس عملکرد این صرافی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر ارزش BNB داشته باشد. سیاست بازخرید Binance در آینده ممکن است بر قیمت BNB تاثیر منفی بگذارد، زیرا توسعه‌دهندگان BNB قصد دارند بخشی از کوین‌ها را بازخرید کنند.

با پرشین الیت به قله‌های موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال برسید! 

  • آیا به دنبال سیگنال‌های دقیق و مشاوره‌های تخصصی در بازارهای مالی هستید؟
  • آیا می‌خواهید سرمایه‌تان را با استراتژی‌های هوشمندانه بهینه‌سازی کنید؟

پرشین الیت همین حالا در انتظار شماست! به ما بپیوندید و از خدمات ویژه ما بهره‌مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.