whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس

1401/12/21 ساعت 00:48


ژائو، مدیر اجرایی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است. این شرکت در بیش از 600 ارز دیجیتال به بازار عرضه می کند و گفته است که بیش از 120 میلیون کاربر دارد. ژائو که در چین به دنیا آمده و در کانادا بزرگ شده است، این شرکت را در سال 2017 تاسیس کرد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی بیوگرافی چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس خواهیم پرداخت.

گرشین الیت یکی از بهترین سایت های ایرانی در عرضه سیگنال ارز دیجیتال است و شما میتوانید با عضویت VIP در وب سایت پرشین الیت به جدیدترین سیگنال فیوچرز و انواع اخبار مربوط به قیمت ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. 

مروری بر صرافی بایننس  

بایننس پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات در جهان است و پایگاه کاربران آن در بیش از 180 کشور گسترده است. دارای چندین ویژگی است که برای مبتدیان عالی است و استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین می‌توانید از بخش آموزش عالی بایننس آکادمی برای تقویت دانش ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

بایننس خدمات فراوانی را ارائه می دهد که برای هر کسی، از یک مبتدی تا یک «DeFi degen» ارائه می شود. با توجه به افزایش فشار نظارتی در برخی کشورها، بایننس انطباق مقررات خود را با اجرای یک روش تأیید اعتبار کاربر و حذف (یا محدود کردن) برخی خدمات بحث برانگیز مانند توکن‌های امنیتی و معاملات با اهرم بالا افزایش داده است.

لازم است که احراز هویت بایننس دقیق انجام شود چرا که برای فعالیت در دنیای دیجیتال بسیار مهم است.

سیگنال ارز دیجیتال برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. میتوانید بهترین سیگنال ارز دیجیتال را در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت دریافت کنید. 

زندگینامه چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس:

چانگ پنگ ژائو، معروف به CZ، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال Binance است. او در سال 1977 در استان جیانگ سو چین به دنیا آمد اما در 12 سالگی به کانادا نقل مکان کرد. ژائو در نوجوانی در مک‌دونالدز و یک ایستگاه خدمات کار می‌کرد تا از خانواده‌اش حمایت کند. . پس از اتمام دبیرستان، CZ تصمیم گرفت در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه مک گیل در مونترال، کانادا تحصیل کند.

این واقعیت که او در وهله اول توانست وارد دانشگاه مک گیل شود، گواهی بر این است که CZ چقدر خود را نشان داد. دانشگاه مک گیل یکی از بالاترین میانگین نمرات ورودی را در بین دانشگاه های دیگر در کانادا دارد. دانش آموزان دبیرستانی که در دانشگاه پذیرفته می شوند تقریباً همیشه نمره تمام شده بالاتر از 90٪ دارند سپس چانگ پنگ ژائو به توسعه نرم افزار معاملاتی برای شرکت هایی مانند بورس اوراق بهادار توکیو و ترمینال بلومبرگ پرداخت.

او کار خود را در صنعت کریپتو در سال 2013 در تیم توسعه کاوشگر بلاک چین Blockchain.com آغاز کرد و همچنین مدیر ارشد فناوری صرافی ارزهای دیجیتال Okcoin بود. پس از کالج، CZ برای دوره کارآموزی در توکیو انتخاب شد. او با آغوش باز از این فرصت استفاده کرد و خیلی زود متوجه شد که در یکی از پیمانکاران فرعی بورس توکیو مشغول به کار است.

CZ در آن زمان نمی‌دانست، اما تجربه او در بورس اوراق بهادار در نهایت باعث شکل‌گیری حرفه‌اش شد و دانش مالی مورد نیاز برای ساخت Binance را به او داد. کار او در آن زمان ساده بود و در واقع در حوزه تخصص او بود. او قرار بود نرم افزار تطبیقی برای سفارشات تجاری ایجاد کند.. بایننس در سال 2017 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از بزرگ ترین صرافی ها در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و نه تنها سهم زیادی از حجم مبادلات را پردازش می‌کند، بلکه زنجیره‌های بلوکی را نیز راه‌اندازی می‌کند، یک بازار توکن غیرقابل تعویض ایجاد می‌کند و راه‌حل‌های نگهبانی کریپتو را در میان سرمایه‌گذاری‌های دیگر ارائه می‌دهد. 

اندیکاتور ها از سری ابزارهایی هستند که شما را در بررسی قیمت ارز دیجیتال راهنمایی میکنند. برای خرید اندیکاتور VIP می‌توانید به پرشین الیت مراجعه کنید.

سیستم های فیوژن و بیت کوین 

CZ هشت سال را در Fusion Systems گذراند. شرکت او پر رونق بود، حاشیه سودش بد نبود و تجارت پر رونقی داشت. اما پس از آن، یکی از دوستانش در سال 2013 او را با ارز دیجیتال آشنا کرد و او بلافاصله متوجه شد که این چیزی است که به آن علاقه دارد. دوستی که کریپتو را به CZ  معرفی کرد، یک بازیکن پوکر سرمایه گذاری به نام بابی لی بود. لی به CZ گفت که اگر فقط 10٪ از ارزش خالص خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کند، ارزش سکه ممکن است ده برابر ارزش آن باشد و CZ دو برابر ثروتمندتر خواهد بود. و اگر بیت کوین تمام ارزش خود را از دست می داد، CZ فقط 10 درصد از ارزش خالص خود را از دست می داد.

به گفته لی، سرمایه گذاری در بیت کوین کار بیهوده ای بود. CZ منطق این بحث را دید و دوستش را کاملاً باور کرد.CZ بیشتر سال 2013 را صرف تحقیق در مورد بیت کوین به سرعت هرچه بیشتر کرد و حتی در کنفرانس ها شرکت کرد. به دلیل تلاش‌های گسترده‌اش برای شبکه، او به زودی وارد تیم Blockchain.info شد و در آنجا از نزدیک با راجر ور و بن ریوز، که چهره‌های بسیار مهمی در فضای ارز دیجیتال در حدود سال ۲۰۲۳ بودند، کار کرد. پس از تنها یک سال کار در Bitcoin.Info، CZ آن را ترک کرد تا مدیر ارشد فناوری OKCoin شود. با این حال، او موفقیتی در OKCoin پیدا نکرد و کمی بعد آن را ترک کرد.

سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند همچون چانگ پنگ ژائو به کسب درآمد در دنیای دیجیتال بپردازید.

چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس 

CZ در طول مدت حضورش در Bitcoin.info و OKCoin چیزهای زیادی در مورد کریپتو آموخت. در جولای 2017، او در نهایت با ایجاد Binance تمام این دانش را به کار گرفت. در همان ماه، او 15 میلیون دلار برای شرکت از طریق ICO جمع آوری کرد و شرکت تقریباً به طور تصاعدی شروع به رشد کرد. بایننس طی هشت ماه از Blockchain.com پیشی گرفت و از نظر حجم معاملات به بزرگترین صرافی تبدیل شد و CZ ناگهان یکی از تأثیرگذارترین مردان در حوزه ارزهای دیجیتال شد او همچنین 1.2 میلیارد دلار ثروت داشت.
 
تتر یکی از ارزهای دیجیتال است که در صرافی بایننس هم ارائه میشود. برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت ما سر بزنید.

ژائو 2022:

مسلماً CZ با اعلام 6 نوامبر خود مبنی بر اینکه بایننس تقریباً 600 میلیون دلار FTX Token را پس از بررسی وضعیت مالی پشت FTX و Alameda Research به فروش خواهد رساند، بزرگترین موج را در سال 2022 ایجاد کرد. اعتقاد بر این است که این حرکت باعث شروع فعالیت بانکی در FTX شده است و منجر به بحران نقدینگی می شود که در نهایت منجر به سقوط صرافی می شود. CZ این موضوع را رد کرده است که قصد داشته است باعث سقوط FTX شود و گفت: "هیچکس برنده نشد" با ورشکستگی صرافی همتایان Binance، شکست FTX باعث شد که CZ و Binance بعداً هزینه صرافی ها را برای صدور مدارک ذخایر، راهی برای تأیید ذخایر ارزهای دیجیتال خود، پیدا کند.

همچنین در سال 2022، CZ از برنامه‌های توسعه بایننس، مانند تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمدی خود با خرید شرکت‌ها در هر بخش اقتصادی و تلاش برای وارد کردن آنها به ارزهای دیجیتال، رونمایی کرد، CZ با قرار گرفتن در فهرست بلومبرگ به عنوان ثروتمندترین میلیاردر ارز دیجیتال جهان در سال 2022، از دارایی خالص 96 میلیارد دلاری خود برای ارائه 200 میلیون دلار به رسانه فوربس برای تقویت آموزش کریپتو استفاده کرد. او همچنین 500 میلیون دلار برای تصاحب توییتر به ایلان ماسک اختصاص داد و گفت که این پلتفرم برای آزادی بیان مهم است.

رویترز در دو تحقیق اتهامات جدی علیه صرافی را تشریح کرد و مدعی شد که CZ درخواست‌های تنظیم‌کننده‌ها برای اطلاعات ساختار مالی و شرکتی در بایننس را رد کرده است، از بررسی سوابق کاربری مناسب خودداری کرده و حدود 2.3 میلیارد دلار تراکنش‌های ناشی از هک، کلاهبرداری‌های سرمایه‌گذاری و فروش مواد مخدر بین آنها را پردازش کرده است. 2017 و 2021 بایننس این اتهامات را به عنوان اطلاعات نادرست معرفی کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنین در ژوئن 2022 تحقیقاتی را در مورد اینکه آیا بایننس قوانین اوراق بهادار را به دلیل راه اندازی توکن خود در جولای 2017 زیر پا گذاشته است یا خیر، آغاز کرد.

اگر میخواهید در صرافی بایینس استفاده کنید میتوانید به صفحه احراز هویت بایننس در وبسایت پرشین الیت مراجعه کنید.

CZ مرد ثروتمند دنیای دیجیتال 

امروزه CZ همچنان رئیس بایننس است و بایننس همچنان بزرگترین صرافی جهان است. موفقیت بایننس نیز به او پاداش زیادی داده است، زیرا او اکنون 10 میلیارد دلار ارزش دارد. جالب اینجاست که تقریباً تمام ثروت او هنوز در ارز دیجیتال است و به نظر نمی رسد که او آنها را با فیات مبادله کند.

CZ علیرغم ثروتمند بودن ، همچنان لباس های ارزان قیمت می پوشد. او ماشین‌های گران‌قیمت، خانه یا چیز دیگری از این دست ندارد. او لباس‌ها و کفش‌های معمولی می‌پوشد و شبیه یک مرد عادی است. تنها تفاوت این است که او روی جلد مجله فوربس بوده و یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین است. او حتی می گوید که احتمالاً در نهایت تمام دارایی خود را خواهد بخشید.

اگر شما هم میخواهید همچون چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس به کسب در آمد در دنیای دیجیتال بپردازید میتوانید از سیگنال فیوچرز ارائه شده در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت استفاده کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید چانگ پنگ ژائو بنیانگذار بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، او با دارایی خالص حدود 30 میلیارد دلار تا 25 اکتبر، سی و سومین فرد ثروتمند جهان است. ما در این مقاله به بررسی جزییات زندگی چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس پرداختیم.

وب سایت پرشین الیت با ارائه جدیدترین مقالات دنیای دیجیتال و همچنین عرضه سیگنال ارز دیجیتال همچون سیگنال فارکس به شما کمک میکند تا بتوانید به کسب سود قابل قبول در دنیای ارز دیجیتال بپردازید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.