whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال RUNE

1400/11/23 ساعت 22:40


ارز رمزنگاری شده THORChainیا تورچین در یک ساله گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است. دو توکن تورچین THORChain که به نام ارز دیجیتال RUNE شناخته می شود، پیاده سازی شده بر روی شبکه اتریوم Ethereum و شبکه بایننس چین Binance Chain می باشند. توکن RUNE طراحی شده بر روی پلتفرم اتریوم Ethereum جدیدتر بوده و در سال ۲۰۲۱ میلادی وارد بازار کریپتو یا همان بازار ارزهای رمزنگاری شده، شده است. عملکرد ارز دیجیتال RUNE به عنوان یک پلتفرم بین بلاک چینی می باشد.

با توجه به این که نیاز اساسی امروز دنیای ارزهای دیجیتال وجود شبکه های این چنینی می باشد، انتظار می رود آینده بسیار خوبی پیش روی این رمز ارز باشد. این بلاک چین Block Chain دارای دو لایه می باشد: اولین لایه متشکل از یک شبکه غیر متمرکز نقدینگی است و دومین لایه از این شبکه به منزله یک پل میان بلاک چین ‌های مختلف می باشد. اگر علاقمند هستید در مورد این ارز دیجیتال و چگونگی عملکرد و اهداف آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

image

ارز دیجیتال RUNE

ارز دیجیتال RUNE چیست

رمز ارز تورچین THORChain که به نام اختصاری RUNE نیز شناخته می شود یکی از ارزهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده می باشد. بر اساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این رمز ارز در رتبه ۶۵ بازار قرار دارد و با با ارزشی معادل بیش از یک و نیم میلیارد دلار سهمی برابر با ۰۷/۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. تورچین THORChain که ارائه کننده ارز دیجیتال RUNE می باشد، در واقع یک Cross chain یا به عبارت دیگر یک شبکه دارایی غیر متمرکز می باشد که  Permissionless نیز است یعنی نیاز به مجوز خاص ندارد. عملکرد توکن ران RUNE در اکوسیستم تورچین بسیار کاربردی می باشد و از آن برای پرداخت کارمزدها، مبادله، دادن پاداش به اعتبار سنجان و غیره استفاده می شود. توکن RUNE که بر روی بلاک چین بایننس Binance تعریف شده است دارای استاندارد BEP 2 می باشد که در سال ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی گشته است. تیم پشتیبان و توسعه دهنده THORChain در سال ۲۰۲۱ میلادی توکن دیگری را با همین نام RUNE بر روی شبکه اتریوم Ethereum و بر اساس استاندارد ERC _ 20 طراحی نمودند.

این شبکه امکان تعویض نمودن سریع رمز ارزها را مهیا می سازد. به عبارت دیگر رمز ارز تورچین THORChain با ساخت یک قرارداد ارتباطی، بستری برای ارتباط مطمئن و امن میان بلاک چین های مختلف را فراهم می آورد. در تور چین THORChain  به اصطلاح یک استخر نقدینگی موجود می باشد که می توان ارزهای دیجیتال را در آن استیک نمود. ( استیک کردن یا Staking فرایدی جایگزین استخراج نمودن ارزهای دیجیتال با استفاده از منابع پرداشی و مصرف برق کمتر تعریف می شود )

لازم به ذکر است که این استخرها برای سایر خدمات و سرویس های پرداختی از جمله تبادل، قرض گرفتن، وام دهی و غیره نیز استفاده می شوند.

 

image

ارز دیجیتال RUNE

تاریخچه ارز دیجیتال RUNE یا تورچین THORChain

هدف تیم طراحی تورچین THORChain از راه اندازی این پروژه برطرف نمودن نواقص موجود در مبادلات ارزهای دیجیتال غیر متمرکز در بین بلاک چین های مختلف بوده است و از سال میلادی ۲۰۱۸ فعالیت خود را بر روی این پروژه آغاز نمودند. تیم تور چین در پی ساخت و طراحی یک سیستم مستقل بود که به وسیله آن بتواند مبادلات و انتقالات ارزی را از طریق Cross Chain با اتصال به شبکه های خارجی انجام دهد. THORChain از آن دسته از ارزهای دیجیتال است که فعالیت آن بر روی یک شبکه مستقل و غیر متمرکز می باشد. همانطور که گفته شد ارز دیجیتال RUNE توکن اصلی بلاک چین THORChain است که بر پلتفرم های جداگانه در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ میلادی ارائه شده است. دارندگان این رمز ارز، علاوه بر اموال و دارایی های خود، از شبکه پاداش نیز دریافت خواهند نمود.

قیمت رمز ارز RUNE در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به بیشترین میزان خود از زمان عرضه رسید. که اکنون این رمز ارز در حدود ۷۰ درصد پایین تر از آن زمان ارزش دارد. تعداد کل واحد های توکن THORChain یا همان ارز دیجیتال RUNE برابر با ۵۰۰ میلیون واحد است و تعداد واحد های در گردش آن چیزی در حدود ۳۳۰ میلیون واحد می باشد. فعال ترین صرافی که در آن معاملات ارز دیجیتال RUNE انجام می شود در حال حاضر، صرافی FTX است که سهم آن از حجم معاملات روزانه این رمز ارز بیش از ۲۶ درصد عنوان شده است.

 

 

image

ارز دیجیتال RUNE

ارز دیجیتال تورچین THORChain چه مشکلاتی را حل می نماید؟

این رمز ارز و این پلتفرم آمده تا دو مشکل اصلی دنیای ارزهای دیجیتال که عبارتند از کمبود نقدینگی و نوسانات قیمت در حوزه ارزهای دیجیتال را برطرف نماید. نوسانات قیمت با این که از جذابیت خاصی برای سرمایه گذاران برخوردار می باشد، اما عامل جلوگیری کننده از استفاده گسترده و وسیع از ارزهای رمزنگاری شده در زندگی افراد عنوان شده است. یکی از عواملی که موجب ایجاد نوسان زیاد در قیمت ها می شود کمبود نقدینگی می باشد. بنابراین حل این مشکلات یکی از نیاز های اصلی این بازار است. حالا سوال مهم این است که راه حل تور چین THORChain برای رفع این مسائل چیست؟ برای این منظور تور چین THORChain اکوسیستمی با اجزای مختلف ایجاد نموده است که در ادامه با چگونگی عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

THORChain به دنبال طراحی سیستمی مشابه و هم تراز سیستم صرافی های غیر متمرکز یا DEX ، برای مستقل سازی شبکه مبادلات و انتقالات خود می باشد. یکی از باگ های سیستم DEX در شبکه THORChain  وجود نقدینگی فراوان است که کاربران را مجبور می سازد جهت ممانعت از افت ارزش آن به صورت مداوم نقدینگی این شبکه را تامین نمایند. تیم تورچین به منظور رفع کردن این باگ با استفاده از سیستم های هوشمند جدید Cross Chain را طراحی نموده است. Cross Chain در واقع یک تکنولوژی میان زنجیره ای به منظور ایجاد یک بستر برای ارتباط میان بلاک چین Bloch Chain های مختلف می باشد.

پس می توان گفت تورچین THORChain قابلیت انجام معاملات و تبادل دارایی ها میان بلاگ چین های مختلف را ایجاد نموده است. فعالیت این شبکه تحت پروتکل Bifröst است که چندین بلاک چین مختلف را به راحتی به یکدیگر اتصال می دهد. این پروتکل که از همان سیستم Cross Chain استفاده می نماید، امکان ایجاد زنجیره ای از بلاک چین های متصل به هم را فراهم می آورد. این سیستم پاداش هایی برای کاربران تاثیرگذار در تامین بودجه استخرهای نقدینگی یا همان CLP ها، در نظر می گیرد.

 

 

image

ارز دیجیتال RUNE

پیش بینی آینده ارز دیجیتال RUNE

هدف اولیه تیم THORChain اطمینان حاصل نمودن از شفافیت، همراه با محفوظ بودن حریم خصوصی عنوان شده است که ایجاد تعادل در هر دو مورد به صورت همزمان یک چالش دشوار را در پیش روی THORChain قرار می دهد. که ارز دیجیتال RUNE به صورت نسبی توانسته به آن دست یابد. موفقیت این قبیل پروژه ها در دست یافتن به هدف اولیه خود، تاثیر چشم گیری در رشد توکن اصلی آن ها خواهد داشت. ویژگی مهم پلتفرم تور چین THORChain، این می باشد که غیر متمرکز است و این یعنی امکان تبادل دارایی های رمزنگاری شده میان زنجیره های مختلف وجود خواهد داشت و این مزیت این پلتفرم نسبت به رقبای خود می باشد.

 علاوه بر این ها، این پروژه بیش از آن که یک سیستم بر محوریت سوددهی باشد، در پی جلب نظر کاربران خود و ارائه خدمات مطلوب به آن ها است. همه این موارد بیانگر این نکته است که با یک پروژه جذاب و خلاقانه در دنیای کریپتو یا ارزهای رمزنگاری شده مواجه هستیم که آینده روشنی را در پیش روی خود دارد.

سخن آخر

تمام جوانب را جهت سرمایه گذاری نمودن در هر ارز دیجیتالی باید در نظر بگیرید و صرفا اطلاع از آینده خوب پیش روی یک پروژه ملاک خوبی جهت سرمایه گذاری در آن نیست. یکی از مطمئن ترین و در دسترس ترین روش ها جهت اطلاع از محدوده های مناسب برای خرید ارز دیجیتال RUNE و یا سایر رمز ارزها بهره بردن از خدمات سایت های معتبر در این زمینه همچون سایت پرشین الیت می باشد. سایت پرشین الیت به کاربران خود و افراد علاقمند به ترید در کریپتو خدمات متنوعی را ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به ارائه نمودن سیگنال ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در رمز ارزهای مختلف،  فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز ، انجام اموری مثل ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، اشاره نمود. با مراجعه به این سایت می توانید با دریافت سیگنال ارز دیجیتال تصمیمات درست تر و کارشناسی شده تری را برای خرید ارزهای دیجیتال اتخاذ نمایید. اگر قصد استفاده از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی را دارید، سایت پرشین الیت این کار را برای شما بسیار ساده نموده است. به این صورت که با گلچین کردن و انتخاب کانال های خارجی قابل اطمینان و معتبر با داشتن یک اشتراک، شما را از سیگنال های ارائه شده توسط این کانال های وی آی پی به صورت یکجا بهره مند می سازد. همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت از قیمت ارزهای دیجیتال و نمودارهای آن ها به صورت لحظه ای اطلاع یابید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.