whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال PIG

1400/11/10 ساعت 23:43


شت کوین ها با وجود پرریسک بودنشان، در سال 2021 بسیار مورد توجه اهالی بازار قرار گرفتند و بازار استقبال خوبی از آنها کرد. برخی از آنها نیز رشدهای بسیار خوب و چشمگیری را تجربه کردند. توکن PIG نیز یکی از شت کوین های بازار است که این بار پای خوک ها را به بازار گشوده است. هرچند این توکن، ویژگی های برجسته ای دارد که کمی از قبح شت کوین بودنش می کاهد. امروز به معرفی و بررسی ویژگی های توکن PIG میپردازیم تا بهتر با این توکن بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

image

پروژه پیگ فایننس

 

توکن PIG FINANCE چیست؟

توکن PIG یا همان توکن PIG FINANCE، یک توکن مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس و متعلق به پروژه پیگ فایننس است. این توکن با اینکه جزو شت کوین های بازار محسوب میشود، اما دارای یک سری ویژگی های برجسته است که تا حد زیادی آن را از سایر شت کوین های بازار متمایز می کند. این توکن، اولین توکنی است که طراحی سیاه چاله دارد و به طور تصاعدی، میزان کل عرضه توکن های در گردش را به میزان انبوه و قابل توجهی کاهش میدهد. پیگ، این فرآیندها را با استفاده از یک ویژگی کاملاً ابتکاری بنام Auto-Liquidity صورت میدهد که موجب افزایش سریع نقدینگی توکن میشود. وجه تمایز برجسته دیگر این توکن با سایر توکن ها، تمرکززدایی گسترده این توکن در مقیاس بسیار بالاست. این سه ویژگی برجسته توکن پیگ موجب شده تا به یک توکن قدرتمند و بالقوه برای رشد تبدیل شود که میتواند سود زیادی به جامعه دارندگانش برساند و از آن یک نماد قدرتی بسازد.  

جالب است بدانید، نقدینگی توکن PIG در استخر نقدینگی پنکیک سواپ قفل شده و مالکیت آن نیز به یک آدرس سوخته انتقال یافته است. به همین دلیل است که این توکن را یک توکن 100 درصد غیرمتمرکز میدانند که به نوعی مالکیتش کاملاً در اختیار جامعه آن است.

برخی از ویژگی های توکن پیگ

 

image

توکن PIG

همانطور که گفتیم، توکن PIG در برخی ویژگی هایش نسبت به بسیاری از توکن های دیگر بازار متفاوت است. این ویژگی ها عبارتند از:

-        این توکن دارای طرح منحصر به فرد سیاه چاله (Black Hole) است. بیش از 50 درصد عرضه در همان ابتدای مسیر راه اندازی به سیاه چاله میرسد و به طور کلی، سیاه چاله یکی از هولدرهای کیف پول محسوب میشود که 2 درصد از تراکنشات در آن توزیع میشود. در نتیجه سیاه چاله به صورت تصاعدی رشد کرده و توکن های در گردش نیز به صورت تصاعدی سوزانده می شوند.

-        از آنجایی که 2 درصد از کل تراکنشات بین هولدرهای توکن PIG نیز توزیع می شود، در نتیجه تنها با داشتن این توکن در کیف پول خود، بدون اینکه فعالیت خاصی انجام دهید، میتوانید شاهد افزایش سود و میزان دارایی های خود باشید.

-        عرضه توکن PIG به طور کامل به عنوان نقدینگی در نظر گرفته شده است و همین امر راه اندازی منصفانه آن را تضمین کرده است، زیرا نه پیش فروشی داشته و نه به اعضای تیم پیگ فایننس تخصیص یافته است.

-        از آنجایی که هیچ کیف پولی بیشتر از 1 درصد از عرضه توکن PIG را در اختیار ندارد، در نتیجه نمیتوان انتظار داشت هیچ تراکنشی بیش از 5 تریلیون توکن را شامل شود. همین امر موجب میشود، نوسانات قیمتی این توکن از تاثیر ناگهانی و غیرمنتظره نهنگ ها نیز در امان باشد. 

توکن PIG را از کجا تهیه کنیم؟

 

image

خرید توکن پیگ از صرافی های معتبر

 

اگر قصد خرید توکن پیگ و سرمایه گذاری روی آن را دارید، در حال حاضر باید از طریق یکی از صرافی های پنکیک سواپ، xt.com، MEXC، Gate.io، CoinTiger  و یا سایر صرافی هایی که از این توکن پشتیبانی می کنند، اقدام نمایید. برای نگهداری توکن های پیگ، از هر کیف پول استانداردی که از توکن های BEP-20 پشتیبانی کند، از جمله تراست والت، اتمیک والت، متاماسک و غیره ... میتوانید استفاده کنید.

کلام آخر

توکن PIG را بنا به دلایل زیادی یک شت کوین به شمار می آورند و همانطور که میدانید ریسک سرمایه گذاری و معامله شت کوین ها بسیار بالاست و بهتر است اگر در بازار ارز دیجیتال مهارتهای معاملاتی لازم را ندارید، جداً از آنها پرهیز کنید. اما به هر حال این به معنی آن نیست که توکن PIG قبل از اینکه یک روزی اتفاقی برای آن بیفتد، سود بسیار خوبی به شما ندهد. هرچند در حال حاضر نمیتوان آینده آن را پیش بینی کرد و هنوز برای قضاوت در رابطه با عملکرد این توکن خیلی زود است. پرشین الیت، با سالها تجربه در زمینه رمزارزها، بهترین سیگنال ارز دیجیتال را به شما معرفی می کند تا بهترین سود را در بهترین زمان از بازار ارزهای دیجیتال کسب کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.