whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سورار (Sorare) چیست؟ جایی که بلاکچین با فوتبال فانتزی ملاقات می‌کند!

1402/07/11 ساعت 12:34


فوتبال فانتزی گذرگاه مورد علاقه میلیون‌ها طرفدار فوتبال در سراسر جهان است. در سال 2023، ورزش‌های فانتزی و فناوری بلاکچین از طریق پلتفرم نوآورانه جدیدی به نام سورار (Sorare) به هم پیوستند. این راهنما قابلیت‌های این پلتفرم فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاکچین را بررسی می‌کند و به بررسی قابلیت‌های طولانی‌مدت آن می‌پردازد.

در این راهنما با یک مرور کوتاه فوتبال فانتزی روی بلاکچین همراه باشید. به سوال‌های مهمی چون سورار چطور کار می‌کند؟ چگونه در سورار (Sorare) بازی می‌کنید؟ نگاهی به حالت مدیریت سورار، نقش فناوری بلاکچین در سورار خواهیم پرداخت. آیا بازی کردن در سورار قمار است؟ بلاکچین و فوتبال: یک همکاری برای آینده و در نهایت به سوالات متداول این موضوع پاسخ می‌دهیم.

مروری بر فوتبال فانتزی روی بلاکچین

 

سورار (Sorare) چیست؟ فوتبال بلاکچین - وب‌سایت رسمی سورار (Sorare)

فوتبال فانتزی: بازاری با ارزش رو به افزایش به سرعت. گزارشی از تحقیقات بازار Allied پیش‌بینی می‌کند که ارزش ورزش‌های فانتزی تا سال 2027 به 50 میلیارد دلار خواهد رسید. اکنون با معرفی فناوری بلاکچین، دنیای جدیدی از فرصت‌ها برای علاقه‌مندان فوتبال باز می‌شود.

ترکیب فوتبال فانتزی و فناوری بلاکچین، فرصت‌های زیادی را هم برای کاربران و هم برای پذیرش گسترده فناوری‌های وب3 ایجاد می‌کند. برخی از مزایای ذاتی که کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، شامل امنیت افزایش یافته، شفافیت و دسترسی جهانی به بازی‌ها است.

یک مخاطب جدید در حال ایجاد است - این نوع همکاری قرار است علاقه‌مندان فوتبال فانتزی را با دنیای NFTها آشنا کند. این جمع‌آوری‌های دیجیتالی می‌توانند نمایانگر بازیکنان، تیم‌ها و دیگر موارد قابل جمع‌آوری باشند. کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را متعلق و معامله کنند، احتمالاً به منظور سودآوری.

به طور سنتی، یکی از دینامیک‌های اصلی فوتبال فانتزی، ارتباط طرفداران فوتبال در سراسر جهان است. ولی به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی، بیشتر بازیکنان از لیگ‌ها و مسابقات مختلف محروم هستند. با پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین مانند سورار، این موانع می‌شکنند.

بازیکنان از قسمت‌های مختلف جهان می‌توانند به لیگ‌ها و مسابقات مختلف بپیوندند. سطح دسترسی بهبود یافته یک پنجره جدید از فرصت برای کاربران برای پیوستن به جامعه جهانی فوتبال ایجاد می‌کند.

ورود بلاکچین به دنیای فوتبال فانتزی همچنین می‌تواند امنیت و شفافیت در بازی را افزایش دهد. بلاکچین در واقع یک دفتر حساب دیجیتال غیر قابل تغییر است. در این زمینه، این دفتر می‌تواند داده‌های بی‌پایانی را در مورد بازیکنان، لیگ‌ها، آمار، کارت‌های بازیکن و تیم‌های فوتبال مجازی ثبت کند. بنابراین، برای طرف‌های سوم امکان فساد در این داده‌ها برای سود خود نیست.

سورار (Sorare) چطور کار می‌کند؟

سورار یک تجربه بازی منحصر به فرد اما آشنا ارائه می‌دهد. این با فناوری بلاکچین پشتیبانی می‌شود اما همچنان مبانی خود را به عنوان یک بازی فوتبال فانتزی حفظ می‌کند. این پلتفرم فوتبال فانتزی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گردآوری‌های دیجیتالی را به عنوان NFTها بخرند یا بفروشند.

این NFTها بازیکنان واقعی فوتبال را نمایان می‌کنند. توجه داشته باشید که این NFTها منحصر به فرد هستند و تنها یک نفر می‌تواند یک بازیکن خاص را داشته باشد. بنابراین، این هر یک را بسیار مورد توجه قرار می‌دهد.

علاوه بر این، هر NFT آمار و اطلاعات مهمی دارد که عملکرد بازیکن در یک فصل را نشان می‌دهد. برخی آمارهای مرتبط که در عملکرد کلی گنجانده شده‌اند شامل گل‌ها، پاس‌های گل و ورقه‌های تمیز است.

این پلتفرم از یک رابط کاربری ساده استفاده می‌کند که کاربران جدید به راحتی می‌توانند از آن ناوبری کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند به راحتی در لیگ‌ها و مسابقات مختلف پلتفرم ناوبری کنند. به عنوان مثال، می‌توانید بازیکنان را از لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، بوندسلیگا و لیگ 1 انتخاب کنید. همچنین، مسابقات مختلفی وجود دارد مانند لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، جام جهانی فیفا و لیگ کنفرانس.

پس از یافتن یک نامزد مورد علاقه در لیگ‌ها یا مسابقات مختلف، کاربران می‌توانند NFT آنها را با استفاده از ETH بخرند.

چطور در سورار (Sorare) بازی می‌کنید؟

حسابی در سورار باز کنید و شروع به بازی کنید

  • جمع آوری

کاربران با جمع‌آوری کارت منحصر به فرد سورار خود شروع می‌کنند. پس از خرید یک کارت خاص، آن به گالری سورار منتقل می‌شود.

کاربران هر زمان می‌توانند کارت‌های خود را از طریق گالری معامله، خرید یا فروش کنند. علاوه بر این، حراجی بازی در پلتفرم وجود دارد که کاربران می‌توانند در آن کارت‌های بازیکن را از دیگر کاربران بفروشند یا بخرند.

قیمت هر کارت بسته به عملکرد یا وضعیت یک بازیکن متفاوت است. به عنوان مثال، کارت کیلیان امباپه بیشتر از کارت دیگو کاستا هزینه خواهد کرد. علاوه بر این، هر کارت به عنوان یک جمع آوری به حساب می‌آید. بنابراین، ارزش توسط عوامل دیگر مانند ندرت یا شماره‌ی سریال کارت تأثیر پذیرفته می‌شود.

  • بازی

مرحله بعدی ورود به تجربه کامل بازی در پلتفرم است. این پلتفرم یک بازی فوتبال فانتزی رایگان ارائه می‌دهد که کاربران یک تیم متشکل از پنج بازیکن تشکیل می‌دهند. تیم انتخابی با دیگر مدیران تیم در پلتفرم مواجه می‌شود. یک تیم پنج نفری شامل دروازه‌بان، مدافع، هافبک، مهاجم و یک بازیکن زمین است. علاوه بر این، کاربران فقط می‌توانند یک کارت را در مدت مسابقه استفاده کنند.

 

 

علاوه بر این، کاربران می‌توانند پس از برآورده کردن معیارهای ورودی انتخاب کنند که بخشی از مسابقات باشند. عملکرد بازیکن برای هر بازی بر روی مقیاس 1-100 امتیاز داده می‌شود. سهم بازیکنان، مانند گل‌ها، پاس‌های گل یا بازی‌های همه‌چیز، امتیاز می‌گیرند. کاربران جدید واجد شرایط دریافت کارت‌های رایگان هستند زیرا تیم خود را از مسابقات آکادمی ساخته‌اند در حالی که بازی را یاد می‌گیرند.

  • برنده شوید

مسابقات دو بار در هفته برگزار می‌شود: مسابقات وسط هفته و آخر هفته. بنابراین، کاربران فرصت دارند که هر هفته دو بار برنده شوند. کاربران با بازیکنان دیگر در مسابقه برای جوایز و جوایز روزانه رقابت می‌کنند.

ویژگی‌های اصلی سورار (Sorare) کدام است؟

یک حساب در سورار باز کنید و شروع به بازی کنید. چندین ویژگی نوآورانه با سورار می‌آید که به کاربران اجازه می‌دهد تا:

  • جمع آوری و معامله کارت‌های دیجیتالی فوتبال:

کاربران در سورار بخشی از جامعه جهانی فوتبال فانتزی می‌شوند با جمع آوری و معامله کارت‌های دیجیتالی فوتبال. در ابتدا، کاربران جدید می‌توانند در حراجی‌ها به دنبال بازیکنان با ارزش پایین بگردند. سپس می‌توانند بازیکن را در مسابقات مختلف برای افزایش ارزش بازی دهند. در آخر، کاربران می‌توانند کارت‌های NFT خود را به دیگر بازیکنان بفروشند.

  • ساخت و مدیریت تیم فوتبال مجازی خود:

مدیران باید یک تیم پنج نفری با بازیکنان با ویژگی‌های مختلف بسازند. بنابراین، مدیران باید تیمی بسازند که به طور مکرر در تیم‌های خود فعال باشند. انتخاب بازیکنان غیرفعال یا مصدوم به معنای از دست دادن امتیازات مهم در یک هفته بازی است.
هر تیم شامل یک دروازه‌بان، مدافع، هافبک، مهاجم و یک بازیکن اضافی است. بازیکنان مورد نظر را برای پر کردن این مواضع در تیم انتخاب کنید. اسلات اضافی برای پوشش یک موقعیت در تیم بسیار مهم است.

علاوه بر این، مدیر باید یک کاپیتان تیم انتخاب کند که طی یک هفته بازی 20% بونوس دریافت کند.

  • شرکت در مسابقات و تورنمنت‌ها:

سورار (Sorare) مدیران تیم را به تورنمنت‌های مختلف با فرصت‌های برنده شدن جوایز مختلف می‌پذیرد. علاوه بر این، ورود به این تورنمنت‌ها رایگان است.

پلتفرم مسابقات زیادی برای انتخاب دارد، هر یک با محدودیت‌های مختلف کلاه. بنابراین، قدرت کلی تیم شما نمی‌تواند بیش از قدرت اعلام شده باشد.

مدیران تیم واجد شرایط دریافت هدایا هستند پس از رسیدن به بالاترین 30% تورنمنت‌ها ضمن داشتن یک بازیکن درجه 3. مدیری که بالاترین موقعیت در تورنمنت را کسب کند، جوایز نقدی دریافت می‌کند.

  • کسب جوایز و پاداش‌های درون بازی

کاربران می‌توانند با شرکت در تورنمنت‌های هفتگی جوایز و پاداش‌های درون بازی از تیم خود را کسب کنند.

شرکت در مسابقات ارزش بازیکنان تیم شما را افزایش می‌دهد، در حالی که در طول راه دیگر کارت‌ها را جمع‌آوری می‌کنید. هر تورنمنت با یک محدودیت قدرت می‌آید تا نزاهت را حفظ کند. سورار به بهترین مدیران بر روی پلتفرم با کارت‌های NFT محدود پاداش می‌دهد.

نگاهی به حالت مدیر سورار (Sorare)

یک حساب در سورار باز کنید و شروع به بازی کنید. پیوستن به سورار به معنای انتخاب و مدیریت یک تیم از طریق یک فصل یا تورنمنت است. در اینجا است که شما نیاز دارید تا در مورد حالت مدیر بدانید:

  • تبدیل شدن به یک مدیر فوتبال مجازی

اولین وظیفه در پورتفولیوی مدیر، انتخاب یک تیم از هشت بازیکن است که با یک بودجه، تا 100 نقطه اضافه می‌شود. علاوه بر این، مدیر فوتبال مجازی باید دو بازیکن را برای هر موقعیت انتخاب کند: دروازه‌بان، مدافع، هافبک، و مهاجم.

  • تصمیم‌های تاکتیکی و انتقالات را انجام دهید

وظیفه بعدی برای یک مدیر فوتبال مجازی تصمیم‌های تاکتیکی و انتقالات در طول یک فصل یا تورنمنت است. بسیاری از عوامل می‌توانند بر چیدمان تاکتیکی یک بازی تأثیر بگذارند، از جمله آسیب‌ها، ازدحام برنامه، عملکرد بازیکن، و مسابقات.

  • رقابت با سایر مدیران

یک مدیر فوتبال مجازی برای بیشترین امتیازات در طول یک تورنمنت یا یک فصل فوتبال رقابت می‌کند. عملکردهای واقعی بازیکنان معیار امتیازات رسمی سورار (Sorare) را تعیین می‌کند. این سیستم از طریق 48 آمار مختلف پیگیری می‌شود، که آن را یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های امتیازدهی در ورزش‌های فانتزی می‌کند.

 

 

نقش فناوری بلاکچین در سورار (Sorare) چیست؟

تکنولوژی بلاکچین با فوتبال فانتزی همکاری می‌کند تا یک پلتفرم ایجاد کند که به کاربران اجازه می‌دهد تیم‌های سفارشی مجازی فوتبال را بسازند. تکنولوژی بلاکچین در ارائه مکانیسم‌های بازی و کسب درآمد با کارت‌های ورزشکاران منحصر به فرد کمک می‌کند.

  • معاملات غیرمتمرکز و شفاف

سورار (Sorare) بازی‌های کارت جمع‌آوری را ارائه می‌دهد که مشابه کارت‌های معاملاتی واقعی است. ابتدا، نسخه سنتی شامل خرید و استفاده از کالاهای بازی داخلی است اما بدون داشتن مالکیت آن‌ها. اما این با بازار Sorare متفاوت است، جایی که افراد پس از خرید کارت‌های NFT را مالکیت می‌کنند.

  • کمیت و نایابی بازیکن

مفهوم پشت سورار (Sorare) جمع‌آوری کارت‌هایی است که هم ندرت و هم کمیت دارند در بازی. بنابراین، برخی کارت‌ها ارزش بیشتری دارند نسبت به دیگران. به همین دلیل، تعداد کمتری از این کارت‌ها برای جمع‌آوری توسط دیگران در دسترس خواهد بود.

Sorare یک پلتفرم است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده؛ تعداد معینی از کارت‌ها در بازی وجود دارند تا یک عرضه "نایاب" ایجاد شود.

  • کلوب‌های فوتبال مجوزدار و بازیکنان

در 30 ژانویه 2023، لیگ برتر اعلام کرد که با سورار (Sorare) یک قرارداد چهار ساله امضاء کرده است که در آن پلتفرم مجوز رسمی بر روی کارت‌های بازیکن را به دست می‌آورد. کاربران Sorare می‌توانند NFT‌های مجوز دار رسمی لیگ برتر را خریداری و استفاده کنند با قراردادهای چند ساله انحصاری.

  • جامعه فوتبال جهانی

سورار (Sorare) در تلاش است تا طرفداران و علاقه‌مندان فوتبال در سراسر جهان را جلب کند تا بخشی از یک جامعه فوتبال جهانی باشند. همچنین، Sorare به طور مداوم در حال ادغام کلوب‌ها و لیگ‌های جدید است. ساختار جهانی Sorare شامل سه دسته است: لیگ همه‌ستاره‌ها، لیگ زیر 23 سال، و یک لیگ غیررسمی.

 

 

آیا بازی در Sorare قمار است؟

در اصل، سورار (Sorare) یک بازی "بازی برای کسب درآمد" است. یک عنصر مبادله در این پلتفرم وجود دارد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند در بازی‌های فوتبال فانتزی شرکت کنند از طریق خرید کارت‌های بازیکن با قیمت ثابت.

Sorare دارای یک "مکانیزم تصادفی" برای خرید کارت بازیکن نیست، به خلاف سایر پلتفرم‌های قمار. این به این دلیل است که بازیکنان اقلام قابل جمع‌آوری را خریداری می‌کنند که به عنوان مشارکت‌های غنیمت تعریف نمی‌شوند.

علاوه بر این، بازی‌های فوتبال فانتزی انتخابی دارای احتمالات تصادفی با یک استخر جایزه تعیین شده نیستند. بنابراین، به عنوان قمار در نظر گرفته نمی‌شود.

بلاکچین و فوتبال: یک همکاری برای آینده

سورار (Sorare) طبیعت سنتی فوتبال فانتزی را با ایجاد یک پلتفرم بسیار جذاب و پاداش‌دهنده برای علاقه‌مندان فوتبال انقلابی می‌کند. ترکیب منحصر به فرد فوتبال فانتزی و تکنولوژی بلاکچین قابلیت تغییر نحوه نگرش کاربران به ورزش‌ها و جمع‌آوری‌ها را دارد.

این پلتفرم به نیازها و ترجیحات مختلف کاربران علاقه‌مند به بلاکچین یا جمع‌آوری ساده پاسخ می‌دهد. این پلتفرم احتمالاً چندین مزیت خواهد داشت: مشتاق کردن طرفداران ورزش و آوردن تکنولوژی‌های بلاکچین به یک جمهور گسترده‌تر.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات رایج سورار (Sorare) پاسخ می‌دهیم:

آیا می‌توانید در سورار (Sorare) پول واقعی بسازید؟

بله. بازیکنان می‌توانند جوایز نقدی با ارزش واقعی را برای شرکت در بازی بدست آورند. مالکان کارت‌ها می‌توانند ارزش آن‌ها را افزایش دهند در حالی که بازگشت مطلوبی را بر روی سرمایه اولیه خود کسب کنند.

سورار (Sorare) چگونه پول می‌سازد؟

Sorare باید پیش از پرداخت جوایز و پاداش‌ها به کاربران، خودش پول بسازد. این از طریق چاپ کارت‌های بازیکنان ممکن است. در ابتدا، Sorare کارت‌های بازیکنان را برای اولین بار ارائه می‌دهد و بعداً آن‌ها را حراج می‌کند. همه درآمدها از حراج به Sorare می‌رود.

Sorare چه کار می‌کند؟

Sorare یک پلتفرم ارائه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند NFT‌های نمایانگر بازیکنان واقعی را مالکیت کنند. هر NFT دارای آمار و ویژگی‌های خاص بازیکن است که عملکرد آن‌ها را نشان می‌دهد.

آیا برای بازی در سورار (Sorare) به پول نیاز دارید؟

کاربران جدید به عنوان بخشی از مرحله یادگیری کارت‌های رایگان دریافت می‌کنند تا مکانیک‌های اساسی بازی را یاد بگیرند. اما برای خرید کارت‌های NFT با کیفیت ممثل بازیکنان فوتبال واقعی با استفاده از ETH به پول نیاز دارید.

آیا سورار (Sorare) یک ارز دیجیتال است؟

خیر. Sorare یک رمز ارز نیست. به جای آن، Sorare یک پلتفرم فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاکچین و غیر متمرکز است. کاربران می‌توانند بازی کنند، نقش یک مربی فوتبال را ایفا کنند، تیم رویایی خود را ایجاد کنند و کارت‌های فوتبال NFT را خریداری، مبادله و فروش کنند.

آیا Sorare کاملاً رایگان است؟

Sorare برای کاربران جدید در حالی که کارت‌های رایگان را باز می‌کنند، رایگان است. اما برای شرکت در مسابقات و کسب جوایز، باید NFT‌ها را خریداری کنید.

چه چیزی رمز ارز سورار (Sorare) است؟

ارز داخل بازی برای Sorare SOR است که کاربران می‌توانند به بازی بپیوندند تا بازی کنند. این یک بلاکچین اتریوم است که با توکن ERC-20 سازگار است. بنابراین، کاربران می‌توانند NFT‌های Sorare خود را معامله یا سهام کنند. کاربران فرصتی برای کسب درآمد منفعل از سهام گذاری در توکن‌های خود دارند.

چه کسی Sorare را مالکیت می‌کند؟

سورار (Sorare) در سال 2018 توسط نیکولا جولیا، آدرین مونتفورت و برایان اوهاگان تأسیس شد. تمام این بنیان‌گذاران تجربه قابل توجهی در هر دو صنعت بلاکچین و بازی دارند. پلتفرم بر پایه بلاکچین و غیر متمرکز است.

آیا سورار (Sorare) مشروع است؟

بله، Sorare مشروع است. این پلتفرم خود را به عنوان یکی از رهبران اصلی فوتبال فانتزی معرفی کرده است. در مورد قانونیت، تشخیص داده شده است که این پلتفرم یک محصول قمار نیست. بنابراین، پلتفرم فوتبال فانتزی نیازی به مجوز برای فعالیت ندارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.