whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

هوش مصنوعی و شایعه جعلی کناره گیری رئیس SEC گری جنسلر

1402/04/12 ساعت 18:21


اخبار فیک تولید شده به واسطه هوش مصنوعی خبر پراکنی کناره گیری گری جنسلر (Gary Gensler) را بر انگیخت. این سخن پراکنی‌ها که توییتر رمزارز را به آتش کشیده است، آخرین نوع از داده‌های نادرست AI در کار است.

شایعات نادرست دوباره در مورد استعفای گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) منتشر شده است - با این حال، این بار به نظر می‌رسد هوش مصنوعی نقش مهمی را ایفا کرده است.

در 1 جولای، یک خبر در وب سایتی به نام "thecryptoalert.com" ظاهر شد که در آن ادعا می‌کرد که گری جنسلر رئیس SEC، به نقل از یک مقام ناشناس، استعفای خود را پس از تحقیقات داخلی ارائه کرده است.

با این حال، کوین تلگراف دریافته است که متن مقاله امتیاز بالایی در ردیاب هوش مصنوعی شخص ثالث ZeroGPT کسب کرده است که امتیاز 96.8 درصد را نمایش می‌دهد که نشان دهنده درجه بالایی از تولید متن با هوش مصنوعی است.

به نظر می‌رسد این وب سایت نیز بسیار جدید است و در مجموع تنها 17 پست دارد که اولین آن در 22 ژوئن ظاهر می‌شود. اکثر این مقالات همچنین به نظر می‌رسند که از هوش مصنوعی استفاده زیادی می‌کنند، به طوری که همه مقالات با ZeroGPT حدود 70% امتیاز گرفته‌اند.

ردیاب هوش مصنوعی ZeroGPT دریافت که 96.8 درصد از متن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

علاوه بر این که بخش عمده‌ای از متن توسط هوش مصنوعی تولید شده است، جستجو در آرشیو اینترنتی Wayback Machine نشان داد که مالکیت دامنه وب سایت "thecryptoalert.com" در ساعت 4:30 بعدازظهر در 24 ژوئن به روز شد.

با وجود این، تعدادی از حساب‌ها این محتوا را در توییتر بازنشر کردند. پر بازدیدترین پست مربوط به این موضوع مربوط به حساب کاربری به نام @whalechart است که در زمان انتشار 1.4 میلیون بازدید داشته است.

طبق گزارش‌ها، یک مقام ناشناس در SEC فاش کرده است که رئیس، گری جنسلر، پس از تحقیقات داخلی استعفا می‌دهد. چارلز گاسپارینو، گزارشگر شبکه فاکس بیزینس، در یک توییت در تاریخ 3 جولای تأیید کرد که گری جنسلر پس از شنیدن گزارشات از کمیسیون SEC، استعفا نمی‌دهد.

خبر فوری: همان طور که انتظار می‌رفت GaryGensler استعفا نمی‌دهد. این اولین بار نیست که شایعات استعفای جنسلر به گوش می‌رسد. در 20 آوریل، ادعاهایی مبنی بر اینکه گنسلر در حال آماده شدن برای "اخراج" است توسط منابع مشکوک منتشر شد.

در 12 ژوئن، آیین گذاران ایالات متحده طرح تازه‌ای به نام "قانون تثبیت SEC"را به مجلس نمایندگان عرضه کردند. یکی از مفاد اصلی آن به دنبال برکناری گنسلر بود و او را "رئیس ظالم" می‌نامید.

خدمات پرشین الیت

یکی از تیم‌های زبده در زمینه سیگنال‌دهی رمزارزها و بازار فارکس تیم پرشین الیت می‌باشد که پلن‌های بی‌نظیر پر سودی را در اختیار کلیه کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند در این شرایط متورم جامعه درآمد خود را به دلار تبدیل نمایند.

افراد با احراز هویت بایننس خود قادر خواهند بود از کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت که حاوی سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال است بهره‌مند شوند. شما می‌توانید با عضویت در این کانال‌ها سرمایه خود را چندبرابر نمایید. پس منتظر نمانید و برای ثبت‌نام اقدام کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.