whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال ClearDao چیست ؟

1401/02/13 ساعت 23:49


آینده پول دیجیتال ClearDao و فرصت های سرمایه گذاری

بازار ارزهای دیجیتال (ClearDao)پر از سیستم عامل های مختلف با برنامه های کاربردی مختلف است، در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از این پروژه های راه اندازی شده بر اساس ارز  دیجیتال را در نظر بگیریم.

ClearDao (CLH) چیست؟

مشتقات غیر متمرکز(ClearDao) به بلوغ دیفای اشاره می کنند و اینکه آیا خطرات  در مشتقات DEFI به طور موثر مدیریت می شود. بنابراین، این مقاله یک پروتکل باز را پیشنهاد می کند که مدیریت ریسک را برای مشتقات غیر متمرکز فراهم می کند و به کاربران کمک می کند تا خطرات را به طور موثر و منطقی کنترل کنند. هدف از ارزهای دیجیتال ClearDao این است که یک پروتکل باز برای تمام مشتقات ایجاد کنیم که به کاربران اجازه می دهد آزادانه موقعیت یک فروشنده یا خریدار را قبول کنند و به راحتی هر گونه مشتق مالی را ایجاد کنند.

 با این حال،  اقتصاد جهانی و اتصال به اینترنت به سرعت رشد می کنند، این سیستم مالی با عمر نیم قرن به سختی می تواند با جریان سریع سرمایه جهانی  هماهنگ شود. به این خاطر سرعت جریان سرمایه، از سرعت جریان اطلاعات عقب است و به مانع توسعه اقتصاد جهانی تبدیل شد. از سوی دیگر، پس از سقوط طلا، سیستم نظام مالی و اقتصادی جهان به دلار آمریکا منتقل شد.

 

Cleardao (CLH) چیست؟

ویژگی های پلت فرم ClearDao

پرداخت خارج از کشور مزیت اصلی اقتصاد جهانی است. زیرساخت های سنتی برای پرداخت های مرزی بر روی سیستم های پیام رسانی سریع و سیستم های مختلف تسویه ملی (مانند چیپس و CIP) ساخته شده است. پول دیجیتال ClearDao Swift یک سیستم اطلاعاتی بین المللی بی طرفانه به نظر می رسد که در بلژیک است

معضل و انفجار نقدینگی زنجیره ای

نقدینگی در قلب بازار سرمایه قرار دارد. قبل از تولد ethereum، پروتکل های بلاک چینی تنها می توانند به عنوان وسیله انتقال پرداخت عمل کنند. دارایی های پایه بلوک، مانند BITCOIN، همچنان به مبادلات متمرکز مانند Coinbase برای نقدینگی، تکیه می کنند. با این حال، پلت فرم برای ClearDao زنجیره متمرکز مبادله  را در اکوسیستم های غیر متمرکز شکست. آنها همچنین برای مسائل امنیتی، شفافیت و تمرکز بر تسلیم شدن مورد انتقاد قرار گرفته اند. شهرت آنها پس از حادثه با هک کردن مبادله MT.gox، مختل شد.

از تولد اتریوم، امکانات کامل قرارداد هوشمند تورینگ به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های واقعا غنی و متنوع را ایجاد کنند. با توجه به پروتکل های جفتی طبیعی برای بلوک چین با سیستم های مالی، اولین برنامه های اصلی در اتریوم بر مدیریت و استفاده از ابزار دیجیتالی بومی در زنجیره، از جمله DAO و DEX تمرکز کرده اند. با این حال، پول دیجیتال ClearDao یکی از رهبران توسعه برنامه های زنجیره ای است.

 

معضل و انفجار نقدینگی زنجیره ای

مشتقات غیر متمرکز و پروتکل مدیریت ریسک باز  ClearDao

پروتکل برای ارز دیجیتال ClearDao با تکیه بر تاریخ توسعه صنعت مالی سنتی، روند جدید Defi از منبع اصلی محصولات مشتق شده و برای این حرفه ای است که بر روی زیرساخت های کامل ساخته شده است، و این صنعت به پوشش و مدیریت ریسک بسیار بالغ و پیشرفته نیاز دارد.

 با این حال، در بازارهای ارزهای دیجیتال، از آنجا که کلاس بودجه ذاتا باز و جهانی است، هیچ طرف نمی تواند یک چارچوب قانونی دقیق و جامع را اعمال کند.Uniswap زیرساخت نمادین DeFi 2.0 را ایجاد کرده است و اکنون، زیرساخت و تامین نقدینگی برای کل صنعت برای فاز بعدی به نام DeFi 3.0 آماده است: یک سیستم مالی اصلی بالغ و غیرمتمرکز. بنابراین، مشتقات در مرحله بعدی توسعه DeFi اجتناب ناپذیر خواهند بود.

آیا  (CLH) ClearDao یک سرمایه گذاری خوب است؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ClearDao (CLH) سرمایه گذاری خوبی برای شماست، توجه به ریسک ها و پاداش ها مهم است. ما می‌توانیم قیمت توکن CLH را در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش‌بینی کنیم، اما انتظارات باید برای هر یک از آنها منطقی باشد. در دراز مدت، ما معتقدیم که CLH بر اساس اصول پروژه ارز دیجیتال ClearDao و پیشرفت تیم به سمت اهداف و نقاط عطف خود موفق خواهد بود.

 

آیا  (CLH) یک سرمایه گذاری خوب است؟

با استفاده از تحلیل تکنیکال می‌توانیم هزینه CLH را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی کنیم و اندازه سرمایه‌گذاری خود را بر اساس آن محاسبه کنیم. با استفاده از سطوح مقاومت و حمایت، میانگین های متحرک، اندیکاتورهای مختلف و سایر تکنیک ها می توانید به طور دقیق افزایش یا کاهش قیمت را در چند روز، هفته و ماه آینده پیش بینی کنید.

با حداکثر سرعت و امنیت سرمایه گذاری کنید

بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و پیش‌بینی آن در بلندمدت دشوار است، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید سرمایه‌گذاری بلندمدت  انجام دهید  تا ماه‌ها یا سال‌ها آن‌ها را حفظ کنید، تحقیق در مورد اصول و پیشرفت‌های ارز دیجیتال ClearDao ضروری است.  تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی هنگام انجام تحلیل قیمت ClearDao برای پیش بینی کوتاه مدت یا بلند مدت قیمت ضروری است.

هنگامی که Defi وارد فاز  3.0 می شود

ClearDao به عنوان یک اکوسیستم برای اجرای اصول مالی غیر متمرکز (DEFI) توسعه می یابد. ارائه این گسترش طبیعی این است که آغاز بلوک چینی برای سیستم اقتصادی جهانی را به ارمغان آورد.

 

هنگامی که Defi وارد فاز  3.0 می شود

با Bitcoin (BTC) و (ETH)، زیرساخت های Blockchain به یک مبنای فنی امن برای انتقال پول مرزی و ذخیره سازی ارزش تبدیل شده است. همچنین، هر دو ارز به محصولات سرمایه گذاری جذاب تبدیل شده اند و بازی را در امور مالی شخصی برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان تغییر داده اند. از آنجایی که اولین ارزهای دیجیتال کنترل متمرکز بر شبکه های خود را نداشتند، پذیرش آنها نشان دهنده ورود Defi 1.0 بود.

با راه اندازی Ethereum، قراردادهای هوشمند Defi 2.0 با طرح های اقتصادی باور نکردنی که از سرمایه های مالی کلاسیک (پروتکل های وام / قرض گرفتن) و از کل بازارهای پیش بینی نشده، به ارث رسیده اند.

در سال 2021، پروتکل های اصلی Defi Uniswap، منحنی، Aave Finance و Sushiswap، اقدام به از بین بردن بخش قابل توجهی از نقدینگی خدمات CEX مانند Coinbase و Binance شدند.

ClearDao اکوسیستم اصلی Defi 3.0 است که به طور کامل قوانین و اصول کاملا متفاوت دارد. سیستم های مشتق شده سازگار با ابزار مدیریت ریسک زنجیره ای یکی از این مراحل خواهد بود.

ClearDao: اکوسیستم با محصولات بیشتر برای مشتقات باز

به عنوان یک نتیجه از توسعه و آزمایش طولانی مدت، کارشناسان ClearDao یک خط تولید واحد را برای تولید کنندگان مشتقات اولیه از Defi-Buda اجرا کردند.

کارگاه برای مشتقات غیر متمرکز

با استفاده از ابزارهای ClearDao، توسعه دهندگان بلوک CAPER می توانند بازارهای مشتقات خود را در سیستم های غیر متمرکز مختلف ایجاد کنند..

به عنوان بخشی از لایه پروتکل زیرساخت ClearDao، کارگاه مشتقات غیرمتمرکز با یک لایه قابلیت همکاری مبتنی بر بلاک چین تعامل دارد. بر این اساس، برنامه ها می توانند سیستم های خروجی را مستقر کرده و از آنها استفاده کنند.

کتابخانه مدیریت ریسک ClearDAO

در آخر اما نه کم اهمیت، ClearDao یک کتابخانه مدیریت ریسک ایجاد کرده است. این عنصر از پشتوانه توسعه خود دارای ابزارهای مدرن مدیریت ریسک انعطاف پذیر است. در نتیجه، تمام پروژه های ClearDAO توسط یک سیستم ذخیره سازی دو لایه محافظت می شوند. پیاده سازی ابزار ClearDao مدیریت ریسک DeFi را کارآمد و قابل اعتماد می کند.

راه حل های خارج از جعبه برای کارهای رمزنگاری: معرفی قالب های ClearDAO

برای تسهیل فرآیند راه‌اندازی سیستم‌های مشتق، ClearDao طیف وسیعی از قالب‌های اساسی را ارائه می‌دهد که برای پوشش محبوب‌ترین کاربردهای بخش DeFi طراحی شده‌اند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.