whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال Gateio

1402/04/21 ساعت 20:01


Gate.io یکی از صرافی ‌های کمتر شناخته شده اما قدیمی در صنعت ارزهای دیجیتال است. این صرافی مرکزیت خود را در چین دارد و از سال ۲۰۱۳ تاکنون به فعالیت خود ادامه می‌ دهد. Gate.io انواع گسترده‌ ای از ارزهای دیجیتال و امکانات بسیار را ارائه می ‌دهد و همچنین معاملات مارجین را نیز پشتیبانی می‌کند. که میتوانید تمام این خدمات را از طریق پرشین الیت کسب کنید.

صرافی Gate.io یک کمپانی بر اساس قوانین Gate Technology , Inc است و افراد استفاده کننده از ان می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ و یا نسخه موبایل iOS و Android به سرویس های آن دسترسی داشته باشند. براساس داده ‌های وبسایت Coinmarketcap، این صرافی در حال حاضر در رتبه ۱۸ از نظر حجم قرار دارد. در حال حاضر، در Gate.io سه بازار اصلی وجود دارد که شامل تتر (USDT)، بیتکوین و اتریوم می‌شود. تمام رمزارزهای دیگر با یکی از این سه بازار ترید می ‌شوند.

نحوه کار با این صرافی

Gate.io یک صرافی مشابه با صرافی‌ های دیگر مانند Binance است که احراز هویت بایننس توسط پرشین الیت انجام می شود، همچنین در کانال سیگنال ارز دیجیتال آن شما می توانید به انواع سیگنال ارز دیجیتال همانند سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز دست بیابید. 

اما Gateio در مورد ظاهر نموداری، دفتر سفارشات و تاریخچه معاملات خود یکم پیچیدگی دارد. کاربران امکان انجام سفارش ‌های محدود، معاملات موقعیتی و سفارشات شرط زمان را دارند. سفارش محدود به طرز مشابهی با سایر صرافی ‌ها عمل می‌ کند؛ شما قیمتی را که می‌ خواهید برای خرید یا فروش کوین وارد می ‌کنید، سپس سفارش شما فوراً وارد دفتر سفارشات می‌ شود و اگر قیمت به سطح مشخص شده توسط شما برسد، سفارش شما اجرا خواهد شد.

معاملات موقعیتی به کاربران اجازه می ‌دهد تا سفارشی را تنظیم کنند که تنها زمانی وارد دفتر سفارشات شود که شرایط قیمتی مورد نظر آن‌ها برآورده شود. این سفارشات بر اساس فاصله زمانی مشخص شده وارد دفتر سفارشات می‌ شوند، به عبارت دیگر، شما می ‌توانید سفارشاتی را در بازه ‌های زمانی تعیین شده وارد کنید، برای مثال، می‌ توانید بخواهید خرید خود را در طول چند ساعت انجام دهید.

امنیت در Gateio

زمانی که به امنیت یک صرافی نگاه می ‌کنید، دو جنبه مهم وجود دارد که به عنوان کاربر باید درباره آن ‌ها بیشتر فکر کنید. اولین موضوع مربوط به مکانیزم‌ های ورود و حفاظت از هویت کاربران است و دومین موضوع مربوط به مکانیزمی است که صرافی برای ذخیره دارایی‌های کاربران اتخاذ می‌کند.

خوشبختانه، صرافی Gate.io در مورد حفاظت از حساب‌ها بسیار قوی عمل می‌کند. کاربران باید یک حساب کاربری جداگانه ایجاد کنند و برای ورود از رمز عبور استفاده کنند، همچنین می‌ توانند از تایید دو عاملی (2FA) استفاده کنند که به شدت توصیه می ‌شود. رمز عبور حساب برای ورود استفاده می‌ شود، در حالی که رمز عبور دارایی ‌ها صرفاً برای تراکنش ‌های واریز و برداشت وجه استفاده می‌شود.

از نظر امنیت دارایی ‌ها، به نظر می ‌رسد که اقدامات قدرتمندی صورت گرفته است، اگرچه اطلاعات محدودی در این زمینه در دسترس است. البته این طبیعی است زیرا صرافی Gate.io جزئیات امنیتی خود را منتشر نمی ‌کند. Gate.io اعلام کرده است که برای اکثر دارایی ‌ها از ذخیره آفلاین استفاده می ‌کند، با این حال در برخی موارد از کیف پول ‌های آنلاین نیز استفاده می‌کند تا تراکنش ‌های روزانه را تأمین کند.

در سال ۲۰۱۸، در یک گزارش توسط ICORatings، امنیت ۱۰۰ صرافی معتبر مورد بررسی قرار گرفت و معیار این بررسی حجم تجارت ۲۴ ساعته بود. Gate.io در رده ۵۳ قرار گرفت. این صرافی امتیاز خوبی در امنیت دارایی ‌ها و نمره مناسبی در امنیت کاربر از خود به جا گذاشت، اما امنیت وب آن نسبتاً ضعیف بود. با این حال، Gate.io امتیاز بهتری نسبت به صرافی‌های معروفی مانند Bitfinex ،Gemini و Bitstamp کسب کرد.

کارمزد درGate.io

در صرافی Gate.io، کارمزدها به طرز ساده و واضحی تنظیم شده ‌اند. در حال حاضر، هیچ کارمزدی برای واریز وجه وجود ندارد. همچنین، کارمزد ترید برای تمامی جفت ارزهای دیجیتال به تناسب سطح کاربری آنها متغیر است و در بازه ۰.۲ درصد تا ۰.۰۶ درصد قرار دارد. علاوه بر این، تنها کارمزد دیگری که باقی می ‌ماند، مربوط به برداشت وجه است. این کارمزدها نیز بر اساس جفت ارزی که در ترید استفاده می‌ شود، متفاوت است.اما در  پرشین الیت با دریافت مبلغ کمتر، تمامی این خدمات را برای شما پوشش می دهد.

دارایی‌های موجود در Gate.io

صرافی Gate.io با تنوع و گستردگی جفت ارزهای قابل معامله که در آن موجود است، می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. در حال حاضر، این صرافی حدود ۲۶۶ کوین و ۳۵۶ جفت معاملاتی جداگانه را ارائه می‌دهد. از این جفت ارزها، سه مورد برجسته عبارتند از

  • EOS/USDT
  • ETH/USDT
  • BTC/USDT

تنوع ارزها در Gate.io به کاربران امکان می‌دهد که از گزینه‌های مختلفی برای معامله کردن استفاده کنند. ارز EOS/USDT بازاری جذاب برای کسانی است که علاقه ‌مند به تجارت ارزهای کریپتویی EOS هستند. همچنین، جفت ارز ETH/USDT که ارتباطی با اتریوم دارد، به عنوان یک گزینه معتبر برای ترید کریپتوهای برتر است. و در نهایت، جفت ارز BTC/USDT که مرتبط با بیتکوین است، از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای بسیاری از تریدرها به عنوان یک نقطه شروع معامله کردن در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

در مجموع، صرافی Gate.io با ارائه انواع وسیعی از ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای معاملاتی، به تریدرها امکان می‌ دهد تا بر اساس نیازهای خود و با توجه به ریسک و سود مورد انتظار، انتخاب‌ های معتبری در بازار کریپتویی داشته باشند و این انتخاب در کنار کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به بالا ترین میزان سود برای شما می رسد.

محدودیت‌ برداشت Gate.io

محدودیت‌های برداشت در صرافی Gate.io، بسته به رمزارز مورد نظر، قابل تغییر است. برای حساب ‌های استاندارد، کاربران می‌ توانند روزانه حداکثر ۱۰۰ بیتکوین، ۳۰۰۰ اتر و یا ۱۰۰،۰۰۰ تتر را برداشت کنند. این محدودیت‌ ها با ارائه مدارک و احراز هویت قابل تغییر هستند. با ارائه مدارک و تایید هویت، کاربران می ‌توانند محدودیت برداشت خود را افزایش دهند.

در صرافی Gate.io، در مقایسه با بسیاری از صرافی ‌های دیگر، پس از تایید هویت، محدودیت برداشت به طور خودکار افزایش نمی‌یابد. برای افزایش محدودیت برداشت برای یک رمزارز خاص، کاربران باید یک ایمیل به پشتیبانی ارسال کرده و درخواست خود را برای محدودیت برداشت بالاتر ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات دقیق ‌تر درباره محدودیت ‌های واریز روزانه، بهتر است با پشتیبانی پرشین الیت تماس بگیرید و دقیق ترین جزئیات را دریافت کنید.

اعتبار Gate.io

یکی از مسائلی که درباره صرافی Gate.io مطرح شده است، مربوط به فعالیت‌ های کاربران آمریکایی در این پلتفرم است. تیم مدیریت به طور صریح اعلام کرده است که صرافی Gate.io پشتیبانی از کاربران آمریکایی را ندارد و نیت تغییر در این سیاست را ندارد، و دلیل آن نیز عدم شفافیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و عوامل دیگر است.

متأسفانه، مدارکی وجود ندارد که نشان دهند صرافی Gate.io توسط قانون گذاران یک کشور خاص تنظیم و قانونی شناخته شده است. این امر به دلیل عدم فعالیت صرافی در زمینه ارزهای فیات و انتقال ‌های بانکی است. صرافی Gate.io بیشتر به عنوان یک صرافی دیجیتال عمل می‌کند و ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال که سیگنال های مربوط به آن در کانال سیگنال پرشین الیت است را برای کاربران خود را فراهم می کند.

دیگر مزایا Gate.io

صرافی Gate.io در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۰ توکن خود را با نام GT راه‌ اندازی کرد. این توکن GT یک توکن ERC20  است و در لیست حجم معاملات وبسایت CoinGecko در رتبه ۱۶۳ قرار دارد. حجم معاملات این توکن در حال حاضر ۳۸۲,۷۵۵,۸۳۰ است و عرضه کلی آن ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است، که از این مقدار ۱۷۵,۹۳۸,۳۱۷ توکن وارد چرخه بازار شده است. قیمت فعلی این رمزارز نیز ۲.۱۸ دلار است. کمترین قیمت ثبت شده برای این توکن ۰.۲۵ دلار در ۲۰۲۰ بوده وبیشترین  قیمت ثبت شده نیز ۲.۷۷ دلار در زمان ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ بوده است.

صرافی Gate.io علاوه بر ارائه خدمات تبادل و معامله، طرح ‌های تشویقی جذابی را برای کاربران خود فراهم می ‌کند. به عنوان مثال، با نگهداری برخی از رمزارزها به مدت محدود در این صرافی، می ‌توانید درصدی از سود را کسب کنید.

علاوه بر این، با رای دادن به پروژه‌ های مختلف، شما می ‌توانید تصمیم بگیرید که کدام رمزارز یا توکن در صرافی Gate.io لیست شود. در صورتی که رمزارزی که رای آن را داده‌اید بیشترین آراء را جمع آورد و در این صرافی لیست شود، شما بخشی از آن رمزارز را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. 

علاوه بر این، صرافی Gate.io خدمات دیگری نیز ارائه می ‌دهد، از جمله وام دهی و وام گیری کریپتو، وام گیری مارجین، و همچنین ییلد فارمینگ Yield Farming  این خدمات امکانات ویژه ‌ای را به کاربران فراهم می ‌کنند.

کلام آخر

به طور خلاصه، Gate.io یک صرافی دیجیتال است که تمرکز اصلی آن بر روی ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و سایر ارزهای معروف است گیت دات آی او یک پلتفرم جهانی برای مبادلات رمزارزها است که اصلاحات و تغییراتی را برای معامله‌گران حرفه‌ ای در نظر گرفته است و سیگنال مربوط به این رمز ارزهای صرافی Gate.io  توسط کانال سگنال ارز دیجیتال پرشین الیت ارائه داده می شود.

با این حال، حتی کاربران تازه وارد نیز می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند. Gate.io نه تنها از تعداد قابل توجهی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، بلکه همواره در حال افزایش لیست ارزهای خود است. این صرافی به عنوان یک پلتفرم معتبر و قابل اعتماد در بازار رمزارزها شناخته شده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.