whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با پلتفرم مالی Vesper

1401/11/18 ساعت 02:38


Vesper Finance (VSP) یک پلتفرم DeFi است که به گونه ای طراحی شده است تا باعث رشد دارایی های دیجیتال شما شود. Vesper، سپرده‌ها را به سمت فرصت‌های سرمایه‌گذاری با بالاترین بازدهی متناسب با تحمل ریسک استخر هدایت می‌کند. پلتفرم Vesper Finance (VSP) یک تجربه واقعاً پیکربندی شده و فراموش شده را در مقیاس از طریق یک رویکرد منحصربه‌فرد امکان‌پذیر می‌سازد که اجازه می‌دهد «استراتژی‌های» جمع‌آوری درآمد به‌روزرسانی، جایگزین، متصل و همزمان شوند.

Vesper Finance (VSP) چیست؟

Vesper یک پلت فرم محصول غیرمتمرکز مالی (DeFi) است که برای سهولت استفاده با طول عمر و مقیاس طراحی شده است. این یک اکوسیستم جامع است که توسط توکن VSP اداره می شود.

ویژگی های Vesper

ویژگی هایی که منعکس کننده استاندارد دسته ارز دیجیتال پذیرفته شده هستند و امکان همکاری مناسب بین این پلتفرم و سایرین را فراهم می کنند.

غیر نگهبانی :

ارایی ها به طور خودکار از طریق قراردادهای هوشمند سپرده و مستقر می شوند. کاربران همیشه 100٪ مالکیت وجوه خود را حفظ می کنند و می توانند در هر زمان آنها را بازیابی کنند.

اعتماد :

دارایی ها به صورت الگوریتمی از طریق مشخصات تعیین شده توسط قراردادهای استراتژی استخر هوشمند Vesper مستقر می شوند.

بدون اجازه :

برای شرکت در اکوسیستم Vesper نیازی به اشتراک، لیست سفید، تأیید حساب یا موارد دیگر نیست.

مقاوم در برابر سانسور :

کاربران همیشه می توانند مستقیماً با قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشند که اساساً نمی توان آنها را حذف یا دستکاری کرد.

کد باز :

هر توسعه دهنده ای می تواند با Vesper بسازد. در واقع به شدت تشویق می شود و به شدت تشویق می شود.

مقاوم در برابر تقلب:

ویژگی‌های ذکر شده در بالا، اکوسیستم Vesper را برای به حداقل رساندن خطر فعالیت‌های متقلبانه مرتبط با پلت‌فرم‌های مرزی، محرمانه، قابل اعتماد، مجاز، منبع بسته و سانسور شده قرار می‌دهند.

ساده و آسان برای استفاده :

رابط کاربری Vesper طوری طراحی شده است که تا حد امکان یکپارچه باشد. واریز و برداشت با یک کلیک، به علاوه مکانیسم های ردیابی پورتفولیوی Vesper و معیارهای متفرقه.

در اتریوم، "لایه مثبت 2" :

اکوسیستم وسپر بر روی بلاک چین پایه اتریوم ("لایه 1") مستقر شده است. راه حل های لایه 2 به طور فعال به عنوان راه های بالقوه برای بهبود کارایی پلت فرم در نظر گرفته می شوند.

Vesper Grow Pools چیست؟

Vesper Grow Pools استراتژی های الگوریتمی وام دهی DeFi هستند. آنها سرمایه را از یک گروه کاربری جمع آوری می کنند و آن را برای ایجاد علاقه به پروتکل های مختلف DeFi به کار می برند. سود انباشته برای بازخرید دارایی سپرده کیف پول (که می تواند ETH، BTC، USDCیا هر چیز دیگری باشد) استفاده می شود و آن را به عنوان سود به شرکت کنندگان اختصاص می دهد.

Vesper Grow Pools چیست

ایمنی تاکتیک‌های استخر رشد به پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنند بستگی دارد. استخرهای پرخطر ممکن است با جایگزین های جدیدتر و کمتر تثبیت شده ارتباط برقرار کنند، در حالی که استخرهای با ریسک متوسط فقط با پروتکل های معروف DeFi مانند Maker، Aave و Compound کار می کنند.

علاوه بر این، استراتژی‌های Grow Pool تنها به اندازه پلتفرم‌هایی که با آنها تعامل دارند، ایمن هستند. استخرهای با ریسک متوسط فقط با پروتکل‌های DeFi درجه یک مانند Maker، Aave و Compound تعامل دارند، اما استخرهای پرخطر می‌توانند با جایگزین‌های جدیدتر و کمتر تثبیت‌شده تعامل داشته باشند.

استخر خزانه VSP جایی است که کاربران می توانند توکن های خود را واریز کنند. صندوق خزانه بخش کوچکی از برداشت را دریافت می کند و پول موجود در آن برای خرید مجدد VSP و توزیع بین سپرده گذاران استفاده می شود.

چگونه با Grow Pools تعامل کنم؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که استخر مورد نظر خود را انتخاب کرده و دارایی خود را واریز کنید. یک تراکنش و استخر بقیه را انجام می دهد. به همین ترتیب، می توانید وجوه خود را برداشت کنید و با یک معامله سود خود را مطالبه کنید.

کدام استخرهای رشد امروزه در دسترس هستند؟

 از زمان عرضه، سه استخر وجود داشته است: ETH، BTC و USDC. 

VPS Crypto چیست؟

توکن حاکمیت اکوسیستم Vesper یا VSP پایه و اساس آن را تشکیل می دهد. صاحبان VSP ممکن است به ایده ها رأی دهند و توکن های خود را به منظور افزایش غیرفعال موجودی VSP خود سپرده گذاری کنند.

برای دریافت توکن های VSP:

تعداد توکن‌های VSP که به هر استخر داده می‌شود، بر اساس ارزش سهام بین شرکت‌کنندگان پراکنده می‌شود. سه ماه پس از راه اندازی، استخرهای اولیه Grow پاداش می گیرند.

مشابه با استخرهای Grow، ارائه دهندگان نقدینگی جفت VSP-ETH Uniswap با VSP پاداش می گیرند. یک سال پس از راه اندازی، جفت معامله پاداش می گیرد.

نحوه خرید Vesper Finance در 4 مرحله

کل این فرآیند می تواند کمتر از 15 دقیقه طول بکشد و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند یا رایانه ، اتصال به اینترنت ، شناسایی عکس و وسیله پرداخت است.

صرافی های کریپتو را مقایسه کنید

ساده ترین راه برای خرید Vesper Finance از صرافی های ارز دیجیتال است. ما در اینجا از صرافی بایننس استفاده خواهیم کرد

از آنجایی که بایننس یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سپرده‌های فیات را می‌پذیرد، برای استفاده از آن با فرآیند  KYC روبرو خواهید شد که جای خوشحالی است که یکی از خدمات قابل ارائه پرشین الیت احراز هویت بایننس است.

یک حساب کاربری ایجاد کنید

برای ایجاد یک حساب کاربری در صرافی، باید آدرس ایمیل و هویت خود را تأیید کنید. یک شناسه عکس و تلفن خود را آماده داشته باشید.

واریز

واریز کنید

پس از تأیید، می توانید با استفاده از روش پرداختی که به بهترین وجه برای شما مناسب است، با توجه به‌ قیمت ارز دیجیتال مورد نظر وجه را واریز کنید. می توانید برای این منظور به وسیله پرشین الیت خرید تتر را انجام دهید

Vesper Finance را بخرید

اکنون می توانید وجوه خود را با Vesper Finance مبادله کنید. در صرافی‌های با استفاده آسان‌تر، این کار به سادگی وارد کردن مبلغی است که می‌خواهید خرید کنید و روی خرید کلیک کنید. اگر دوست دارید، اکنون می توانید Vesper Finance خود را به کیف پول شخصی خود برداشت کنید.

وسپر از طریق رویکردی منحصربه‌فرد که امکان ارتقا، جایگزینی، اتصال و همزمانی «استراتژی‌های» جمع‌آوری بازده را فراهم می‌کند  همه اینها بدون هیچ بار اضافی برای کاربر نهایی، یک تجربه واقعاً تنظیم و فراموش کردن را در مقیاس بزرگ فراهم می‌کند.

سود واریز وجوه من به استخر رشد چیست؟

Grow Pools دارایی های خود را در بین استراتژی های وام دهی DeFi گسترش می دهد. شما می توانید یک استخر را بر اساس میزان تحمل ریسک و توکن مورد نظر خود انتخاب کنید. این فرآیندی را کاهش می دهد که معمولاً شامل بیش از ده ها تراکنش استخراج کارمزد، ساعت ها تحقیق و نظارت مداوم تا یک واریز و برداشت واحد است. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در استخر رشد، توکن‌های VSP را جمع‌آوری می‌کنند، و به کاربران با بازده غیرفعال بیشتری پاداش می‌دهند، مشارکت را تسریع می‌کنند و پایه‌ای را برای حکومت داری غیرمتمرکز تدریجی تشکیل می‌دهند.

کارمزد استخرهای وسپر چقدر است؟

0.6% کارمزد برداشت از استخرهای Vesper Grow و 15% کارمزد پلتفرم برای درآمد حاصل از دارایی‌های سپرده شده وجود دارد.

این کارمزد کجا می رود؟

کارمزد پلتفرم و هزینه برداشت هر دو در قالب اقدامات دسته جمعی برداشته می شوند و به صندوق خزانه تحویل داده می شوند. آنها به کسب درآمد مانند هر سهامی در استخر ادامه می دهند تا زمانی که با فروش آنها در بازار آزاد از طریق یک AMM مانند Uniswap یا SushiSwap به توکن های VSP تبدیل شوند. این VSP ها به استخر vVSP می روند تا بین دارندگان vVSP توزیع شوند.

توزيع توکن VSP

توزيع توکن VSP

توزیع توکن VSP کل عرضه 10,000,000 VSP است که به شرح زیر است: 6.5 میلیون VSP(65%) به انجمن تعلق می گیرد که شامل 2.55 میلیون برای استخرهای راه اندازی انگیزشی، 1 میلیون برای ایجاد انگیزه برای ارائه دهندگان نقدینگی و 2.95 میلیون VSP به Vesper Reserves 3.5 میلیون VSP (35%) برای تیم مشاوران Vesper است. و شرکای استراتژیک، که در معرض واگذاری بیش از دوازده ماه است. VSP Token و vVSP Staking توکن های VSP را می توان در استخر vVSP قرار داد. درآمد حاصل از کل اکوسیستم، VSP را بازخرید می کند، که سپس به عنوان بازده به استخر vVSP تحویل داده می شود. VSP همچنین هسته مدل درآمد Vesper را تشکیل می‌دهد.

 کلام پایانی 

همانطور که اشاره شد Vesper به عنوان یک پلتفرم ماموریت دارد ساخت محصولات حاصل از Defi را آسان کند و سرمایه شما را رشد دهد. همچنین یکی دیگر از روش های رشد سرمایه افراد انجام معاملات موفق و سودبخش است که آن نیاز به دانش معامله دارد اما این دانش همیشه موفقیت آمیز نیست و احتمال خطا در آن وجود دارد به همین دلیل گروه ارز دیجیتال برای کمک به افراد به وجود آمده است. که در بین آنها کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت با بهره گیری از به روزترین سیگنال ارز دیجیتال اعم از سیگنال فارکس ، سیگنال فیوچرز و چندین سیگنال معتبر دیگر از جمله موفق ترین های این عرصه است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.