whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Baby WOJ و توکن BWJ

1402/03/27 ساعت 17:27


ووجک فایننس، یک پروتکل جدید مالی غیرمتمرکز ضد تورمی است که به منظور توسعه برنامه NFT خود، دارایی دوم خود را معرفی می‌کند. این پروژه توکنی با نام "بیبی ووج" (Baby Woj) را به بازار عرضه کرده است. به گفته رسمی تیم ووجک فایننس، توکن بیبی ووج (BWJ) یک دارایی جدید است که به صندوق ابزار پروژه اضافه شده است.

ماهیت توکن بیبی ووج چیست؟

این توکن از توکن‌های ممیز "Baby" مانند بیبی دوج (Baby Doge) و بیبی شیبا اینو (Baby Shiba Inu) الهام گرفته شده است. برخی از NFTهای تیم ووجک فایننس (WOJ) به طور انحصاری برای دارندگان توکن Baby Woj (BWJ) در دسترس قرار خواهند گرفت.

طبق تخمین‌های اخیر، عملکرد BWJ به عنوان یک کاتالیزور قدرتمند در جلب علاقه عمومی به توکن Baby Woj تأثیرگذار بوده و ساختار توکنومیک پروتکل Wojak Finance (WOJ) با معرفی BWJ، به طور محدودی تغییر خواهد کرد.

معرفی baby woj

توکن بیبی ووج به عنوان توکن اصلی پروتکل ووجک فایننس استفاده می‌شود، در حالی که BWJ به عنوان جایگزینی برای آن عرضه می‌شود و نماد "" memetic پروتکل را نشان می‌دهد. توکن Baby Woj در تاریخ 1 مارس 2022 به عموم معرفی شده است و از روزهای اولیه خود، در ابتکارات خیریه پروتکل مورد استفاده قرار گرفته است.

Wojak Finance

توکن Baby Woj (BWJ) به عنوان یک دارایی خاص در اکوسیستم ووجک فایننس (Wojak Finance) و در راستای ترویج برنامه کلکسیونی دیجیتال آن عرضه شده است. BWJ از توکن‌های ممیز "Baby" مانند بیبی دوج (Baby Doge) و بیبی شیبا اینو (Baby Shiba Inu) الهام گرفته شده است که در جامعه کریپتو محبوبیت زیادی دارند.

یکی از ویژگی‌های جالب BWJ این است که دارندگان آن به طور انحصاری دسترسی به برخی از NFTهای تیم ووجک فایننس (WOJ) خواهند داشت. این NFTها به صورت منحصر به فرد و محدود به دارندگان BWJ خواهند بود و می‌توانند به عنوان قسمتی از کلکسیون شخصی خود یا برای معاملات در بازار NFT استفاده شوند.

توکن BWJ به عنوان یک کاتالیزور قدرتمند عمل کرده و علاقه عمومی به توکن Baby Woj را جلب کرده است. این توکن باعث تغییراتی در ساختار توکنومیک پروتکل ووجک فایننس می‌شود. در واقع، BWJ به عنوان

نحوه خرید بیبی ووج

1. خرید بیتکوین یا بایننس کوین (BNB): ابتدا می‌توانید با استفاده از پول فیات خود بیتکوین یا بایننس کوین را از یک صرافی فیات به کریپتو (مانند بیتستامپ یا کوین‌بیس) خریداری کنید. این ارزهای دیجیتال معمولاً در بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری موجود هستند.

2. انتقال بیتکوین یا BNB به صرافی دیگر: بعد از خرید بیتکوین یا BNB، می‌توانید آن را به یک صرافی که BWJ را ارائه می‌دهد منتقل کنید. این صرافی‌ها ممکن است شامل بایننس، کوین‌بیس، هوبی یا صرافی‌های دیگری باشند که BWJ را در لیست ارزهای قابل معامله خود دارند.

3. خرید BWJ پس از انتقال بیتکوین  صورت می‌گیرد.  همچنین توکن BWJ می‌تواند در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله شود. محبوب‌ترین صرافی برای خرید و معامله Baby WOJ، PancakeSwap (v2)  است.

چرا اطمینان به Baby Woj دشوار است؟

در حقیقت، قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه یا توکنی، انجام تحقیقات دقیق و شناخت صحیح از آن بسیار مهم است. با توجه به کلاهبرداری بودن در تبلیغات ووجک فایننس، نمی‌توان به توکن Baby Woj اعتماد کرد. از طرف دیگر، نوع تبلیغاتی که برای بیبی ووج استفاده شده است، نشان می‌دهد که ووجک فایننس در حال معرفی یک شت کوین دیگر است، و ممکن است این نیز یک کلاهبرداری باشد. هدف اصلی این تبلیغات، تشویق کاربران به باور داشتن در اینکه بیبی ووجک نیز مانند ووج در آینده قرار است قیمت آن به طور ناگهانی افزایش یابد.

کیفیت کد برنامه و آزمون‌های صورت گرفته روی توکن Baby Woj نیز می‌توانند نقش مهمی در امنیت آن داشته باشند. تیم توسعه‌دهنده باید استانداردهای امنیتی را در نظر بگیرد و از روش‌های آزمون کد متن باز برای تشخیص و رفع مشکلات امنیتی استفاده کند. بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری در هر نوع ارز دیجیتال، تحقیقات لازم را انجام داده و با دقت و شفافیت اقدام کنید.

سوالات رایج در مورد baby woj

در ادامه به پرسش و پاسخ‌های متداولی که در مورد ارز دیجیتال Baby WOJ و توکن BWJ مطرح است، می‌پردازیم:

آیا قیمت Baby WOJ (BWJ) در امروز کاهش یافته است؟

قیمت Baby WOJ (BWJ) امروز $0.00001360 است با حجم معاملات 24 ساعته برابر با $10,931.95. این نشان دهنده یک کاهش قیمت -2.82٪ در 24 ساعت گذشته و افزایش قیمت 0.32٪ در هفته گذشته است. در صورتی که به دنبال سرمایه بازار Baby WOJ هستید، امروز داده‌ها در دسترس نیست زیرا تامین مداوم توکن BWJ گزارش نشده است.

چه حجم معاملات روزانه Baby WOJ (BWJ) است؟

حجم معاملات Baby WOJ (BWJ) در 24 ساعت گذشته $10,915.40 است که نشان دهنده افزایش 6.60٪ نسبت به یک روز قبل و افزایش تازه‌ای در فعالیت بازار است.

بیشترین قیمت Baby WOJ (BWJ) در تمام زمانها چقدر بوده است؟

بالاترین قیمت پرداخت شده برای Baby WOJ (BWJ) برابر با $0.00013646 بوده که در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۲ (بیش از ۱ سال پیش) ثبت شد. در مقایسه، قیمت فعلی 90.03٪ پایین‌تر از بیشترین قیمت تمام زمانه است.

کمترین قیمت Baby WOJ (BWJ) در تمام زمانها چقدر بوده است؟

کمترین قیمت پرداخت شده برای Baby WOJ (BWJ) برابر با $0.00001216 بوده که در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۳ (۷ روز پیش) ثبت شد. در مقایسه، قیمت فعلی 11.83٪ بالاتر از کمترین قیمت تمام زمانه است.

ارزش تقسیم شده کامل Baby WOJ (BWJ) چقدر است؟

ارزش تقسیم شده کامل (FDV) Baby WOJ (BWJ) برابر با $27,047,862 است. این یک نشان‌دهنده آماری از سقف بازار حداکثر است، با فرض اینکه تعداد حداکثر 2 تریلیون توکن BWJ امروز در گردش هستند. با توجه به اینکه چگونگی برنامه‌ریزی انتشار توکن BWJ طراحی شده است، ممکن است چندین سال طول بکشد تا FDV به واقعیت بپیوندد.

نسبت عملکرد قیمت Baby WOJ به رقبای خود چگونه است؟

با افزایش قیمت 0.30٪ در 7 روز گذشته، Baby WOJ (BWJ) عملکرد بهتری نسبت به بازار جهانی ارزهای رمزنگاری که 3.90٪ کاهش یافته است دارد، در حالی که نسبت به ارزهای مشابه در اکوسیستم BNB Chain که 1.00٪ افزایش داشته‌اند، عملکرد کمتری دارد.

چه تصوری از بازار Baby WOJ (BWJ) امروز داریم؟

جامعه به صورت بالابرنده است زیرا بیش از 100٪ از کاربران به Baby WOJ (BWJ) امروز احساس خوبی دارند.

چگونه می‌توان Baby WOJ (BWJ) را به MetaMask اضافه کرد؟

اضافه کردن Baby WOJ (BWJ) به MetaMask به شما امکان مشاهده دارایی‌های توکن خود، معامله در صرافی‌های غیرمتمرکز و موارد دیگر را می‌دهد. برای اضافه کردن آن‌ها، شما باید BWJ را به عنوان یک توکن وارد کنید. می‌توانید آدرس قرارداد (BWJ) را کپی کنید و به صورت دستی وارد کنید، یا اگر افزونه Chrome MetaMask را نصب کرده‌اید، با یک کلیک در CoinGecko، BWJ را به MetaMask اضافه کنید.  

کلام آخر

به طور کلی، امنیت یک توکن رمزارز مانند Baby Woj به عوامل متعددی بستگی دارد. امنیت یک توکن معمولاً به وابستگی از پشتیبانی و امنیت شبکه‌ای که از آن استفاده می‌کند، بهره می‌برد.

با توجه به اینکه Baby Woj به عنوان بخشی از پروتکل Wojak Finance عمل می‌کند، بهتر است عواملی بررسی شوند مثلا بررسی امنیت شبکه اصلی که توکن Baby Woj بر اساس آن ساخته شده است، می‌تواند اطلاعات مفیدی درباره امنیت آن ارائه دهد.

به عنوان یک توکن رمزارز، Baby Woj نیز ممکن است با ریسک هک و کلاهبرداری مواجه شود. در این مورد، بهتر است بررسی کنید که آیا تیم توسعه دهنده ووجک فایننس تلاش می‌کند برای ارتقاء امنیت توکن و جلوگیری از حملات ممکن، در نهایت بدانید برای انتخاب بیبی ووج  دقت بیشتری نیاز است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.