whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال 2022

1401/02/17 ساعت 20:54


بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 شروع به نوسان و کاهش کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. برخی حتی از ورود بازارهای زمستانی کریپتو خبر داده اند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر حدود 1.7 تریلیون دلار است، اما تنها 20 روز پیش، ارزش کل بازار به 2 تریلیون دلار رسید. در دنیای ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری بلندمدت سودآورترین تجارت در حال حاضر به نظر می رسد، اما مهم است که قبل از شروع معامله، بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید و سرمایه گذاری بشناسید.

از بیت کوین گرفته تا اتریوم و دوج کوین و تتر، هزاران کد ارز در این منطقه وجود دارد و تعداد زیاد آن، خرید ایمن را برای تازه واردان دشوار می کند. در این مقاله لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری بلندمدت را ارائه می دهیم. اما قبل از آن، بیایید به مزایای دید طولانی مدت در بازار ارزهای دیجیتال و نحوه انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری نگاه کنیم.

تعریف سرمایه گذاری بلند مدت

سرمایه گذاری بلند مدت ارزهای دیجیتال  به خرید و نگهداری دارایی برای بیش از 6 ماه تا 1 سال اشاره دارد. برخی از سرمایه گذاران حتی تصمیم می گیرند از همان ابتدا وارد بازار شوند تا دارایی های خود را برای چندین دهه حفظ کنند! تجربه نشان داده است که با گذشت زمان، این سبک از سرمایه گذاری بهترین پاسخ را برای معامله گران صبور ارائه می دهد. البته باید در نظر داشته باشید که تمام خریدهای خود را یک جا انجام نخواهید داد .

 

تعریف سرمایه گذاری بلند مدت  در ارزهای دیجیتال

بسیاری از سرمایه گذاران بلندمدت نیز در همان دوره ای که دارایی را در اختیار داشتند، سود می بردند. بنابراین، اگر بیت‌کوین، اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال در کیف پول خود دارید، می‌توانید سودهای سالانه را به شکل توکن در همان ارزهای رمزنگاری شده به‌عنوان پلتفرم ارائه‌دهنده استیک یا وثیقه به دست آورید.

مزایای سرمایه گذاری در بهترین ارزهای دیجیتال در بلند مدت

این روش خرید و نگهداری دارایی سه مزیت اصلی در بازار ارزهای دیجیتال دارد:

بسیاری از شاخص ها دارای نرخ های بهره ثابت در یک دوره پنج ساله هستند. به عنوان مثال، S&P 500 طی یک دوره 5 ساله 60 درصد افزایش یافته است، در حالی که FTSE 100 در مدت مشابه 25 درصد افزایش یافته است. دلیل این ثبات سود، رشد طبیعی و مستمر بازارهای مالی در یک دوره زمانی طولانی است. جالب اینجاست که بازار ارزهای دیجیتال در همین بازه زمانی 10000 درصد سود برای کاربران خود ایجاد کرده است؛ به نظر می رسد که بازپس گیری چنین سودی از بازار غیرممکن باشد، اما همچنان امکان پیشی گرفتن صنعت کریپتو از بازار سنتی در آینده نزدیک وجود دارد.

 

مزایای سرمایه گذاری در بهترین ارزهای دیجیتال در بلند مدت

هزینه های کمتر: تجارت فعال در هر بازار مالی هزینه های مبادله را افزایش می دهد. با یک استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت و پشت سر گذاشتن دارایی های خود پس از خرید، دیگر هزینه تراکنش نخواهید داشت. سرمایه گذاران بلندمدت علاقه ای به معاملات روزمره در بازارهای مالی ندارند و به همین دلیل با پرداخت کارمزد معاملات سود را کاهش نمی دهند.

ریسک کمتر: وقتی به ورود و خروج به بازار ادامه می دهید، این احتمال وجود دارد که یکی از این فرصت های عالی را از دست بدهید و به آن بمانید. اما با سرمایه گذاری طولانی مدت در بهترین ارزهای دیجیتال، می توانید مطمئن باشید که از بازار خارج نخواهید شد زیرا همیشه آنجا هستید.

نحوه انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

با معیارهایی مانند سهم بازار، ارزش کاربر، حجم معاملات، پیشرفت‌های فناوری و اخبار بازار، می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت مشاهده و انتخاب کنید.اگر دیدگاه بلندمدتی دارید، قبل از انتخاب دارایی دیجیتال باید این سوالات را از خود بپرسید.

سهم بازار: سهم بازار این نماد ارزی در مقایسه با رقبای خود چقدر است؟ سهم بالای بازار کریپتو نشان می دهد که ارز مورد نظر شما بر بازار تسلط دارد. حتما پروژه رمزنگاری انتخابی را با پروژه های مشابه و رقیب مقایسه کنید.

ارزش کاربری: آیا ارز انتخابی شما مفید است؟ آیا بازاری برای کاربران آن وجود دارد؟ هدفی که برای پروژه خود انتخاب کرده چیست و آیا می تواند به آن دست یابد؟ هدف و کاربرد یک محصول به این معنی است که هر روز به طور فزاینده ای در فضای رمزنگاری استفاده می شود و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت تبدیل می کند.

حجم تراکنش: کاربر با این کد چقدر پول معامله می کند؟ آیا حجم معاملات در طول زمان افزایش یافته است؟ تعداد کاربران بالای یک سکه نشان می دهد که پروژه آن در حال رشد و پیشرفت است و آن را به یک سکه خوب برای خریدهای طولانی مدت تبدیل می کند.

توسعه فناوری: آیا پروژه توسعه فناوری منتخب با اهداف انتخابی آن مناسب و سازگار است؟ همسویی این فناوری با هدف به این معنی است که احتمال باز شدن رمز ارز در بازار وجود دارد که می تواند سود بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد.

 

نحوه انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال

در زیر بهترین ارزهای دیجیتال آینده را معرفی می کنیم. اگر فکر می کنید سکه یا توکن مهمی در این لیست نیست، لطفاً با توضیح دلیل آن در قسمت نظرات، آن را به لیست بهترین کد ارزها اضافه کنید.

بیت کوین

بیت کوین محبوب ترین و قدرتمندترین ارز دیجیتال در جهان است که رتبه اول را در بازار کریپتو دارد. در سال 2009، یک فرد یا گروه ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو کد ارز را ایجاد کرد. در مقایسه با ارزهای فیات تحت کنترل دولت، بیت کوین را می توان اولین ارز خصوصی و در عین حال کاملا دولتی در نظر گرفت؛ هیچ سازمان مالی یا دولتی ارزش و عرضه بیت کوین را کنترل نمی کند، که در عین حال، رمز ارز را کاملا خصوصی می کند و در عین حال قیمت را نیز کنترل می کند. (از طریق عرضه و تقاضا) و کل عرضه (با برداشت سکه های جدید) به طور کامل توسط کاربران آن ارز کدگذاری می شود. و آن را تبدیل به یک ارز عمومی کند.

بیت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

بیت کوین حداکثر 21 میلیون عرضه دارد که تاکنون تنها 18 میلیون آن برداشت شده است. عرضه محدود این ارز دیجیتال آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت تبدیل می‌کند، زیرا عرضه یک روز به پایان می‌رسد و تنها پس از آن خواص ضد تورمی بیت کوین آشکار می‌شود.

ارز دیجیتال اتریوم ETH

اتریوم یک بلوک بزرگ و قدرتمند چینی است که توسط ویتالیک بوترین و 7 نفر دیگر در سال 2014 ساخته شد. بلاک چین یکی از بزرگترین پلتفرم های نرم افزاری غیرمتمرکز است که از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز یا dApps پشتیبانی می کند. به دلیل همین ویژگی است که اتریوم خود را از بیت کوین متمایز می کند و آن را به عنوان اولین انتخاب بعد از ارز دیجیتال طلا معرفی می کنیم.اتریوم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت است

قراردادهای هوشمند به کاربران این امکان را می دهند که برنامه هایی را برای اجرای مجموعه ای از دستورات در هنگام وقوع یک رویداد بنویسند. حال این برنامه ها می توانند به صورت نرم افزاری باشند یا به صورت اسکریپت های ساده مانند اسکریپت Hello World. در حالی که پلتفرم‌های دیگر از آن زمان این ویژگی را به روی کاربران باز کرده‌اند، اتریوم که اولین آن‌ها است، هنوز دست بالا را دارد.

کاردانو | ارز دیجیتال ADA

Cardano یک ورود نسبتاً دیر به فضای رمزنگاری است، اما یکی از اولین هایی بود که الگوریتم اجماع اثبات سهام را پیاده سازی کرد. این الگوریتم به دلیل حذف روش های رقیب برای حل معماهای ریاضی برای استخراج بیت کوین و ارز رمزنگاری شده مورد استفاده در اتریوم، سبزتر در نظر گرفته می شود، این الگوریتم زمان تراکنش و همچنین مصرف انرژی و تاثیر زیست محیطی روش استخراج ارز دیجیتال را به شدت کاهش می دهد. .

 

کاردانو | ارز دیجیتال ADA

Cardano یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است

مانند شبکه اتریوم، کاردانو نیز توانایی اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز را دارد، اما هزینه آن برای کاربران به دلیل استفاده از الگوریتم های اثبات سهام، هزینه اجرای قراردادهای هوشمند و استفاده از آن بسیار ارزان تر است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.