whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی صرافی بینگ ایکس bingx

1401/06/19 ساعت 11:59


در حال حاضر انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال در بین گزینه‌های بسیار زیاد، کار چندان راحتی نیست و همین امر نیز موجب می‌شود اکثر سرمایه‌ گذاران هنگام انتخاب دچار مشکل شوند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید یک صرافی فوق‌ العاده امن با کارائی مطلوب داشته باشید، بهتر است صرافی بینگ ایکس bingx را در اولویت انتخاب‌های‌تان قرار دهید.

این صرافی به‌ عنوان یک بستر امن جهت انجام معاملات ارز دیجیتال از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده و تمام امکانات مورد نیاز جهت خرید، فروش و ترید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صرافی بینگ ایکس bingx به کاربران این امکان را می‌دهد که خیلی راحت با سایر معامله‌گران باتجربه ارتباط برقرار کنند و بهترین نتیجه ممکن را برای سرمایه‌ گذاری به دست آورند. این صرافی از ویژگی‌ها و مزایای بی‌نظیر دیگری نیز برخوردار بوده که در ادامه قصد داریم به طور جامع‌تر به بررسی آن‌ها بپردازیم. پس با همراه باشید.  

معرفی صرافی bingx

صرافی بینگ ایکس bingx با برخوردار بودن از ویژگی‌های کپی تریدینگ در بین کاربران جایگاه بسیار ویژه‌ای به دست آورده و تا به امروز توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید. این صرافی کریپتوکارنسی خدمات معاملاتی مشتقات، اثبات و کپی تریدینگ را به بیش‌ از 100 کشور در سراسر دنیا ارائه می‌دهد و بازارهای دیجیتال در حال‌ رشد را برای تمام کاربران فراهم می‌نماید. 

افرادی که از صرافی بینگ اکس بهره بگیرند، می‌توانند در محیطی خلاقانه به سرمایه گذاری بپردازند و خیلی سریع سود زیادی به دست آورند. این صرافی به دلیل حجم معاملات 24 ساعته و موفقیت‌های‌ خود توانست در سال 2021 رتبه هفتم را در CoinMarketCap از آن خود کند.

صرافی bingx انواع ابزارها، قابلیت‌های خودکار، شاخص‌های جهانی و فارکس را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد تا با بهره گیری از خدمات جامع، بتوانند راحت‌تر کارهای خود را در صرافی انجام دهند. 
تیم رهبری و مؤسس این صرافی از متخصصان پیشگام از شرکت‌های محبوب VC، شرکت‌های اینترنتی پیشرو مانند Google، Alibaba و Tencent، موسسات مالی معروف نظیر ، Standard Chartered Bank با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در زمینه‌های تخصصی تشکیل شده و همین امر موجب شده پیشرفت‌های زیادی داشته باشد.

صرافی بینگ ایکس bingx دارای شعبه‌هایی در کانادا، آمریکای شمالی، تایوان، اتحادیه اروپا و هنگ کنگ بوده و برای فعالیت در دیگر کشورهایی که خدمات خود را به آن‌ها ارائه می‌دهد نیز، تأییدیه نظارتی را دریافت نموده است.

در این صرافی معروف شما مدل هایی در دسترس دارید و می‌توانید به سادگی استراتژی‌های‌تان را با توجه به آن‌ها پایه گذاری نمایید. توجه داشته باشید BingX بر خلاف اکثر صرافی‌ها، کارمزد سپرده گذاری ندارد و از این طریق خود را از دیگران متمایز کرده است.

برخی از امکانات صرافی بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس bingx به کاربران خود امکانات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد که خیلی مختصر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بخش خرید ارز دیجیتال (Buy Crypto)

در این بخش می‌توانید انواع ارز فیات و رمزارز خریداری کنید. متاسفانه امکان خرید ریال وجود ندارد و این محدودیت برای کاربران ایرانی به چشم می‌خورد.

بخش بازار نقطه ای (اسپات)

در این بخش کاربران سفارش‌های خود را در بازار ثبت کنند و سپس با گزینه تبدیل (Convert) می‌توانند آن‌ها را بفروشند و یا خریداری کنند.

بخش بازار مشتقات (Derivatives)

در این بخش با دو قسمت متفاوت یعنی فیوچرز استاندارد و دایمی (Perpetual) رو به رو هستیم.  فیوچرز استاندارد برای معامله‌گرهای مبتدی مناسب‌تر است در صورتی که فیوچرز دائمی برای معامله‌گرهای با تجربه در نظر گرفته شده است. میزان لوریج در هر دو تا 150 برابر دارایی است. 

کاربران می‌تواندد در فیوچرز استاندارد، معاملات بازارهای مالی از جمله جفت ارزها، شاخص‌ها و کامودیتی را انجام دهند.

سرویس کپی تریدینگ (Copy trading)

در صرافی بینگ ایکس bingx نیز امکان کپی تریدینگ فراهم شده است تا کاربران بتوانند معاملات تریدرهای مشهور و حرفه‌ای را کپی کنند. این امکان در هر دو بازار نقطه‌ای و فیوچرز موجود است. البته با این گزینه میزانی از سود به تریدهای حرفه‌ای بر می‌گردد. تنها کافی است تا پوزیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید تا وضعیت مشابه کپی شود.

سرویس اکانت دمو

برای استفاده از دموی صرافی بینگ ایکس bingx باید حتما حساب باز کنید. در محیط دمو هیچ پولی واقعی نیست و در ازای معاملات خود مهارت کسب می‌کنید تا برای انجام معاملات واقعی آماده شوید. در دمو به جای پول به تعداد صد هزار توکن مجازی دریافت می‌کنید. توکن این پلتفرم VST است و معادل یک دلار در نظر گرفته شده است. این توکن‌ها فقط مخصوص دمو است و نمی‌توانید آن‌ها را برداشت کنید.

به طور کلی می‌توان گفت صرافی بینگ ایکس پلتفرمی کاملاً تحقق یافته است که کاربران برای تمام نیازهای فعلی و آینده خود در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال می‌توانند با خیالی آسوده از آن بهره بگیرند. 
دقت داشته باشید عضویت در پرمیوم تریدینگ نیز می‌تواند برای شما در این خصوص بسیار مفید و سودمند باشد. در واقع افرادی که در کنار صرافی بینگ ایکس bingx، اخبار پرمیوم تریدینگ را هم دنبال کنند، می‌توانند مهارت بیشتری برای ترید و سرمایه گذاری به دست آورند و از هدر رفتن سرمایه‌شان نیز جلوگیری نمایند.

طریقه ثبت نام و کار کردن با صرافی bingx اصلا کار دشواری نیست و حتی افراد بدون تجربه هم می‌توانند با انجام دادن چند اقدام ساده، از مزایای زیادی بهره ببرند و در کنار سایر افراد باتجربه به ترید و سرمایه گذاری مشغول شوند‌.

در صرافی bingx به جای احراز هویت و طی کردن مراحل پیچیده، تنها کافی است با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراه یک حساب کاربری ایجاد نمایید.
در صرافی bingx به جای احراز هویت و طی کردن مراحل پیچیده، تنها کافی است با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراه یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی بینگ ایکس bingx

کاربرانی که قصد دارند صرافی بینگ ایکس bingx را برای خود راه‌اندازی کنند، نیاز است حتما یک‌سری مراحل راحت را طی کنند تا بدون مشکل در فضایی امن و قابل اعتماد سرمایه خود را چند برابر نمایند. به همین خاطر بهتر است نسبت به موارد مهمی که در ادامه ذکر می‌شود، بی‌توجه نباشید و به طور کامل آن‌ها را رعایت کنید.

  • مرحله اول

لازم است بدانید در صرافی مورد نظر 2 حساب کپی تریدینگ یعنی Bingx و Binance وجود دارد. افرادی که قصد بهره گیری از این صرافی شگفت انگیز را دارند، در ابتدا با برنامه مورد نظر را از سایت‌های معتبر دانلود کنند. پس از آن برای کار کردن با صرافی بینگ اکس نیازی به طی کردن مراحل KYC و احراز هویت نیست و تنها با ایجاد یک اکانت می‌توانید خیلی راحت از حساب خود اقدام به برداشت یا واریز نمایید. 

جهت فعال کردن حساب کپی ترید نیز کافی است از طریق صفحه اصلی قسمت copytrade را انتخاب نمایید و سپس به قسمت Apply to be a copy trader وارد شوید. دقت داشته باشید با قابلیت کپی تریدینگ می‌توانید تمام معاملاتی را که انجام داده‌اید بدون محدودیت با دنبال کننده‌های‌تان به اشتراک بگذارید و بین 8 الی 15 درصد از سود کپی کننده‌ها هم بهره ببرید.  

  • مرحله دوم

در این مرحله نیاز است وارد سایت رسمی BingX شوید و برای ایجاد حساب بر روی گزینه ثبت نام که در نوار پیمایش بالا نشان داده شده، کلیک کنید. بعد از ان لازم است گزینه رجیستر، با شمار تلفن یا آدرس ایمیل‌تان را ثبت نمایید. توجه داشته باشید پس از وارد کردن آدرس ایمیل، یک کد برای‌تان ارسال خواهد شد.

این کد را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و آن را به شکل صحیح در کادر خواسته شده، وارد کنید. بهتر است برای اکانت خود پسوردی 20 کاراکتری درنظر بگیرید که حدس زدن آن کار راحتی نباشد.

  • مرحله سوم

برای محافظت کردن از دارایی‌های‌تان در این مرحله حتما تنظیمات امنیتی را با دقت تکمیل کنید. بعد از این که به صرافی bingx وارد شدید، نشانگر را چند دقیقه بر روی آدمکی که در نوار پیمایش بالا وجود دارد، نگه دارید، سپس Account and Security را انتخاب کنید تا به Security Center بروید.

جهت تنظیم رمز عبور در قسمت «Security Center »، کافی است روی Set یا Reset در کنار Fund Password کلیک نمایید. در این قسمت باید یک رمز عبور 6 رقمی برای  تأیید سپرده‌ها، معاملات یا برداشت‌ها انتخاب شود.

رمز عبوری که انتخاب می‌کنید باید بسیار قوی باشد تا افراد سودجو نتوانند آن را حدس بزنند و از دارایی‌های‌تان سوءاستفاده کنند. در این مرحله شما می‌توانید تأیید Google 2FA را نیز فعال کنید.

برای انجام دادن این کار کافی است به صرافیbingx  وارد شوید و سپس از طریق کلیک بر روی نوار پیمایش بالا، گزینه [Account and Security] را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه [Security Center] کلیک کنید و سایر دستورالعمل‌ها را جهت تکمیل فرآیند ایجاد حساب در صرافی مورد نظر دنبال کنید.

  • مرحله چهارم

بعد از انجام این مراحل و ایجاد حساب، امکان استفاده از صرافی bingx برای‌تان فراهم خواهد شد. در صورتی که دارایی‌های خود را در سایر پلتفرم‌های تجاری نگهداری می‌کنید، بهتر است آن‌ها را به حساب بینگ اکس منتقل کنید تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید.

حتی اگر در بایننس نیز ترید می‌کنید، امکان متصل کردن اکانت‌تان از طریق api به بینگ اکس وجود دارد. البته توجه داشته باشید افرادی که به خوبی مراحل احراز هویت بایننس را طی نکرده باشند، نمی‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

برای پیدا کردن آدرس دپوزیت بینگ اکس خود نیز باید ابتدا به قسمت [Deposit] وارد شوید و یک ارز و زنجیره خاص را جهت کپی کردن آدرس سپرده صرافی خود انتخاب نمایید. شما می‌توانید خیلی راحت از آن آدرس جهت انتقال دارایی‌های دیجیتال به BingX استفاده نمایید.

در قسمت Security Center می‌توانید پسورد، ایمیل و شماره را به سادگی تغییر دهید و امنیت حساب‌تان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.
در قسمت Security Center می‌توانید پسورد، ایمیل و شماره را به سادگی تغییر دهید و امنیت حساب‌تان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.


کارمزد معاملات صرافی بینگ ایکس bingx

به طور معمول هر باری که اقدام به سفارش می‌کنید، صرافی‌های مختلف از شما کارمزد معامله را دریافت می‌کنند. این کارمزد در هر صرافی متنوع بوده و جزو درصدی از ارزش سفارش معامله محسوب می‌شود. بهتر است بدانید اغلب مبادلات میان میکرها و تیکرها تقسیم خواهد شد.

سازندگان یا میکرها در واقع کسانی هستند که سفارشات را به دفتر سفارش صرافی می‌افزایند و سپس نقدینگی را در پلتفرم مورد نظر ایجاد می‌کنند. گیرندگان یا تیکرها نیز یک سفارش موجود را از لیست سفارشات برداشت خواهند کرد. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که میکرها همان فروشندگان و تیکرها خریداران هستند.  

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس bingx نسبت به سایر صرافی‌ها بسیار ناچیز است. این صرافی معتبر به ازای سفارش فروش 0.02% و به اجزای هر سفارش خرید 0.05% هزینه دریافت می‌نماید. از ان جایی که هزینه‌های این صرافی بسیار مناسب بوده، سرمایه گذاران می‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند.

توجه داشته باشید کارمزد برداشت در اغلب مواقع به صورت ثابت بوده و این کارمزد نیز از رمزارزی به رمزارز دیگر کاملا متفاوت است. صرافی بینگ اکس از ارز فیات پشتیبانی می‌نماید و شما می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری خیلی راحت برای خرید یا واریز وجه استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی‌ها و مزایای صرافی بینگ ایکس bingx

  • امکان انجام دادن سریع معاملات مختلف در بازار کریپتوکارنسی
  • کارمزد ناچیز و بسیار پایین در معاملات
  • امکان خرید و فروش در NFT و سرمایه گذاری 
  • پشتیبانی اپلیکیشن از زبان فارسی
  • ارائه اپلیکیشن در نسخه IOS و اندروید
  • نیاز نداشتن به احراز هویت
  • امکان ورود با آی پی ایران
  • وجود نداشتن محدودیت در استفاده
  • برخوردار بودن از ربات‌های معامله‌گر
  • ارائه جوایز به کاربران
  • وجود دلار مجازی
  • برخوردار بودن از قابلیت کپی ترید
  •  ثبت نام راحت
  • امکان ترید در فارکس
  • برگذاری مسابقات و ایونت‌های مختلف
  • امنیت بسیار عالی
  • ارائه خدمات جامع به سرمایه گذاران
  • برخوردار بودن از تیم پشتیبانی فارسی زبان و حرفه‌ای 

میزان امنیت صرافی بینگ ایکس bingx

بهتر است بدانید سرورها و مراکز داده صرافی bingx به طور منظم و مدیریت شده توسط هسته شرکت هوآوری پردازش می‌شود و از این طریق یک فضای بدون دردسر و ایمن جهت سرمایه گذاری یا ترید ایجاد شده است.

در زمینه مدیریت ریسک هم کمپانی گوگل با تجربه عالی خود به این صرافی بسیار کمک می‌کند. با توجه به این که در بینگ ایکس امکان معامله جفت ارزها و سایر نمادهای معاملاتی نظیر نفت، طلا، شاخص‌ها و... وجود دارد، از مجوز نهادهای نظارتی معتبر برخوردار بوده و امنیت فوق العاده عالی دارد. 

صرافی BingX نوعی پلتفرم تجارت اجتماعی کریپتو بوده که در جمهوری استونی به ثبت رسیده است. این صرافی بی‌نظیر از مجوز کسب و کار MSB تحت نهاد نظارتی AUSTRAC و FinCen برخوردار بوده و همچنان نیز جهت ارتقاء امنیت خود، تا سقف 4000 تتر جایزه به افرادی می‌دهد که نقص امنیتی در آن را شناسایی نمایند.

جوایز صرافی بینگ ایکس bingx

دقت داشته باشید در حال حاضر انواع مختلفی از پاداش‌ها و جوایز در صرافی bingx وجود دارد که آن‌ها را می‌توانید از طریق انجام کارهای مختلف کسب نمایید. در این صرافی می‌توان برای سپرده‌ گذاری یا دستیابی به حجم معاملات مشخص، تقریبا تا سقف 120 پاداش برای خود دریافت نمایید. 

بزرگ ترین و بهترین جایزه جهت دستیابی به حجم معاملات آتی تجمعی نیز حدود 200.000 دلار در نظر گرفته شده است. البته ناگفته نماند که هر کدام از جوایز نام برده، محدودیت‌های خاص مربوط به خود را دارد. شما می‌توانید خیلی راحت در صفحه مرکز جوایز به اطلاعات مورد نیاز در خصوص پاداش‌ها یا جوایز دست یابید.

به طور معمول زمانی که جایزه در صرافی بینگ اکس برای‌تان فعال می‌شود، یک اعلان در خود برنامه و یک اعلان نیز از طریق ایمیل به صورت جداگانه دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با انتخاب کردن نوع حساب در پنجره سفارش صرافی به سادگی از پاداش‌های خود استفاده نمایید.

برای انتخاب کردن نوع حساب، فلش و بعد از آن باید جایزه تتر را انتخاب کنید. پس از این که پاداش ارز دیجیتال USDT را انتخاب کردید، می‌توانید از آن جهت باز کردن یک معامله استفاده نمایید. برای این کار کافی است بر روی دکمه انتخاب پاداش کلیک نمایید و سپس و در منو، پاداش مورد نظر را انتخاب نمایید.

در این مرحله شرایط فعال‌ سازی پاداش‌هایی که به صورت غیر فعال هستند، به نمایش گذاشته خواهد شد. تمام پاداش‌ها و جوایز را نیز می‌توانید در قسمت «جوایز من» حساب کاربری خود مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برخلاف پاداش‌ها، اکثر این جوایز فوق العاده دارای تاریخ انقضاء هستند.

صرافی بینگ ایکس bingx به طور معمول انواع مختلفی از تبلیغات را انجام می‌دهد و شما می‌توانید از این طریق خیلی راحت برای خود کوپن دریافت کنید. برای دریافت جوایز بهتر نیز توصیه می‌شود به ‌روز رسانی‌های صرافی را در شبکه‌های اجتماعی به طور مرتب دنبال نمایید.

صرافی بینگ اکس با ابزارها و خدمات ویژه خود جلوی هدر رفتن سرمایه کاربران و تریدرها را می‌گیرد. 
صرافی بینگ اکس با ابزارها و خدمات ویژه خود جلوی هدر رفتن سرمایه کاربران و تریدرها را می‌گیرد. 

 

سوالات متدوال پیرامون صرافی بینگ ایکس BingX

  1. آیا BingX برای تجارت خوب است؟ به طور کلی، صرافی بینگ ایکس BingX چیزهای زیادی برای ارائه به معامله‌گران جدید که علاقه‌مند به تجارت ارزهای دیجیتال هستند، دارد. ویژگی‌های اجتماعی آن، این صرافی را به یک پلتفرم عالی برای تجارت کپی تبدیل می‌کند و استفاده از این مبادله، آسان، کاربرپسند و شفاف است.

  2. آیا تبادل از طریق BingX از نظر قانونی بودن و طرز کار چگونه است؟ BingX یکی از این صرافی‌های تجاری است که به طور گسترده در آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و پلتفرم مشتقات معاملاتی امن، مطمئن و سریع را فراهم می‌کند. در نتیجه، صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال قابل اعتماد و راحت است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی های دیجیتال مختلف و بازارهای سنتی را به راحتی معامله کنند. ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم در تجارت اجتماعی کاربران را به خود جذب می کند و آنها را قادر می سازد تا معاملات معامله‌گران حرفه‌ای را تنها با یک کلیک کپی کرده و معاملات خود را خودکار کنند.
  3. منشا نام گزاری BingX از کجاست؟ چانلر هندریکسون خواننده رپ و بینگ ایکس در سال 1990، در سیاتل به دنیا آمد.

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید در حال حاضر برخی کشورها از جمله ایران، جهت فعالیت در صرافی‌های ممتاز کریپتوکارنسی تحریم هستند. از این رو صرافی بینگ ایکس bingx با ایجاد کردن یک پلتفرم قوی با خدمات و امکانات جذاب توانسته این مشکل‌ را برای کاربران و تریدرهای ایرانی برطرف نماید. از این جهت نیز به تمام افرادی که در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو هستند یا سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال توصیه می‌شود از این صرافی محبوب بهره بگیرند.

با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.